Uzskatu tā - ja pērk lietotu auto, tad vērts pirkt tikai lētu veco laiku auto ar vienkāršāku konstrukciju. Tādu, kuru nebūs dārgi remontēt:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uzskatu tā - ja pērk lietotu auto, tad vērts pirkt tikai lētu veco laiku auto ar vienkāršāku konstrukciju. Tādu, kuru nebūs dārgi remontēt:
Jaukums, vai ne?
Nu, 2008.-2011.gada Volvo-XC90 arī nav nekāda medusmaize - vairums no tiem ir pajāti dīzeļi ar 150-250 tūkst.km nobraukumu...
Volvo-XC90 braukšanas sajūtās nav nekas īpašs - liels, neglīts lempis. Nopērc tādu ar 240 tūkst.km nobraukumu un tik gudro, kāds un kurā brīdī būs nākamais dārgais remonts...
Es vispār neatbalstu lietotu rezerves daļu uzstādīšanu. Vajag pirkt tādas klases auto, ko var atļauties remontēt ar jaunām detaļām!
Manī mīt neizpratne par pavecu (2004.-2007.g.) Volvo-XC90 popularitāti Latvijā. Kāpēc par 9 K pirkt nodzītu 2006.gada Volvo-XC90, ja par 16 K var nopirkt jaunu, baudāmu, ērtu un stilīgu Fiat-500X ??? Ja ar auto brauks astoņus gadus un 180 tūkst.km, tad pēc 8 gadiem Volvo varēs pārdot par 3 K, bet Fiatu par 6 K. Vērtības kritums Volvo būs 6 K, bet Fiatam 10 K. Toties ekspluatācijas izmaksas lētākas būs jaunam pirktam Fiatam, un ilgtermiņā abiem izmaksas varētu sanākt līdzīgas.
Labāk remontu neatliec! Ja vēlies komfortu, ko sniedz automātiskā ātrumkārba, tad jābūt gatavai zināmiem izdevumiem!
Lūk, skumjš stāsts, kas apliecina, ka labāk pirkt jaunu auto, jo vidēji lietotam premium klases automobilim remonta izmaksas var būt kosmiskas...
Es vienmēr modri vēroju situaciju, un, ja apdzinējs mani apdzen bīstami, tad ātrumu nometu, bremzējot ar motoru, lai man ātrāk tiek garām.
Es gan testa braucienus vienmēr veicu saudzīgi.
Manai Merivai arī sludinājumā gadu uzrādīja nevis īsto 2006., bet 2007. Un ļoti, ļoti saslavēja sludinājuma tekstā. Nobraukumu gan uzrādīja īstos 213 tūkst.km. Tos jebkurš varēja ērti pārbaudīt CSDD aplikācijā.
Nu laikam pie vizuālā kaut kas ir ticis darīts, jo tad, kad pārdevu, bija vizuāli trūkumi - rūsa, sīkas buktītes. Es pārdevu uzpircējam par 1700, bet pēc četrām dienām uzpircējs lika sludinājumu par 2499 EUR.
Man gan par Opel-Meriva 1,3 CDTI iegādi interese bija gaužām maza. Daži zvani 10 dienu laikā un vairāki e-pasti no uzpircējiem. Reāls potenciāls pircējs (priekš sevis), kas auto apskatīja, bija tikai viens. Beigās atdevu uzpircējam par 1700 EUR.
Ja man būtu jāizvēlas Ford Grand C-MAX, tad pirkto lētāko komplektāciju ar 1,0 litra 100 zirgpēku EcoBoost motoru par 17610 EUR.
Nu tieši tā. Man savukārt bez sasprindzinājuma ,,paceļama,, ir auto iegāde cenu diapazonā no 10 līdz 15 tūkst.EUR. Tad arī šādas cenu grupas ietvaros izvēlējos.
Alternatīva ir jaunais Ford-S-MAX ar 1,5 litru 160 zirgspēku benzīna motoru par 26730 EUR. ![]()
Šodien biju Lietuvas ziemeļos. Tur Pasvalys pilsētiņā abos Lukoilos gāze maksāja 54,0 centus jeb par 1,5 centiem dārgāk nekā Jelgavas un Bauskas Lukoilos.
Mana Meriva 1,3 CDTI bija laba no nullītes līdz sešarpus gadu vecumam un 170 tūkst.km nobraukumam. Tad vienu gadu no sešarpus līdz septiņarpus gadu vecumam bija katastrofa - plīsa tieši visnepiemērotākajos brīžos. Tad atkal pusotru gadu no septiņarpus līdz deviņu gadu vecumam bija labi, bet desmitā gada sākumā defekts, kas prasīja evakuatoru. Salaboju, izgāju apskati un pa lēto pārdevu uzpircējam.
Es domāju tā: ja brauc maz (līdz kādiem 10 tūkst.km gadā), tad jaunu auto nav īsti racionāli pirkt, jo sanāk uzņemties lielu auto vērtības kritumu uz nelielu nobraukto kilometru daudzumu. Un otrādi - ja brauc daudz, tad ērtāk un patīkamāk ar jaunu auto, jo liela braukšana parasti nozīmē, ka vajag, lai auto būtu vienmēr gatavs braukt, lai nebūtu dīkstāves un ņemšanās ar neplānotiem remontiem, kas pamatīgi traucē ikdienas gaitās.
Domāju, ka nākamo auto būtu vērts pirkt dzeltenu Citroen-C4 Cactus vidējā komplektācijā ar 1,2 litru 82 zirgspēku benzīna motoru.
Ja cilvēkam ir X-Trail, tad no auto nekas vairāk vairs nav nepieciešams. X-Trail spēj apmierināt visas cilvēka vajadzības.
Kāds te teica, ka jauna piemērota auto iegādei vajag vismaz 40 tūkst.EUR. Nepiekrītu! Šodien kādā tirdzniecības centrā bija izstādīts jaunais Nissan X-Trail ar akcijas piedāvājuma auto sarakstu. Tad, lūk, vairāki X-Trail ar 1,6 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru sākuma Visia komplektācijā nopērkami par 22,9 tūkst.EUR. Divi X-Trail ar 1,6 litru 163 zirgspēku benzīna motoru vidējā Acenta komplektācijā nopērkami par 24,4 tūkst.EUR. Šie ir lieli auto, domāju, ka tajos nav pamata sūdzēties par saspiestību.
Fabia Combi ir ar lielāku bagāžnieku un drusku mazāku salonu. Es pirktu Fabia Combi.
Nē, remontu izmaksas šajos ciparos ir iekļautas.
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
24
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
30
Nepiekrītu. Manuprāt, Fiat-500X piestāv arī vīriešiem. Tāpat kā Citroen-C4 Cactus...