Škodas rūpnīca ir Mlada Boļeslavā apmēram 60 km no Prāgas, vai ne?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Škodas rūpnīca ir Mlada Boļeslavā apmēram 60 km no Prāgas, vai ne?
Laikam mūsu komandas sniegums Tevi kopumā neiepriecināja, vai ne? Nevienā spēlē neiesita vairāk par diviem vārtiem.
GB12
Iztecēja viss dzesēšanas šķidrums tā, ka Merivas blīvi piebāztajā motortelpā pat nebija redzams, pa kuru vietu iztecēja... Neko tur uz vietas nevarēja padarīt...
Nesen izmantoju evakuatora pakalpojumus savai bijušajai Merivai no šosejas Rīga - Jelgava līdz autoservisam Jelgavā aptuveni 12 km tālu. Maksa bija 40 EUR.
Tad jau uz Prāgu brauksi ar jauno auto, vai ne?
Nomiks
Apsveicu!
![]()
Nomiks
Kaut ko esi nepareizi saskaitījis. Man pēc Taviem cipariem ietaupījums sanāk 8664,43 - 4763,27 = 3901,16 Tālāk mīnus 903,52 = 2997,64 Un mīnus 136,06 = 2861,58 EUR ietaupījums.
Man ir doma savai Škodai pēc garantijas laika izbeigšanās septembrī likt gāzes iekārtu. Vai tā ir laba doma, ja plānoju ar Škodu braukt tikpat ilgi kā ar Merivu? Motors Škodai ir 1,2 litru 3 cilindru 70 zirgu bez-turbo benzīnnieks.
Man attāls kaimiņš strādā ar mežsaimniecības nozari saistītā firmā. Darba auto - Škoda-Yeti 2,0 TDI, 110 zirgspēki.
Nobraukuma vēsture:
12.12.2011. 66684 km
13.12.2012. 128369 km
03.01.2014. 185491 km
23.01.2015. 243990 km
Šobrīd fanoju par Skandi Motors noliktavas izpārdošanas piedāvājumu. Piemēram, Hyundai-i40 sedans ar 1,6 litru benzīna motoru par 16 tūkst.eiro - tas ir gards kumosiņš... ![]()
Es šādas lietas atbalstu - žuļiki ir jāņem priekšā!!!
Kasinsh79
Jā, tā ir. Kā saka - cilvēks ir laimīgs divreiz - tad, kad auto nopērk, un tad, kad to pārdod.
Nomiks
Es te publiski nerakstīšu, bet uzrakstīšu Tev Draugos tūlīt. Atrādīju šorīt auto trim dažādiem uzpircējiem, un izvēlējos labāko piedāvājumu.
Meriva pārdota, esmu priecīgs.
Izlemts! Rīt braucu pie uzpircējiem! ![]()
GB12
Kāpēc tomēr tanī līkumā pie pagrieziena uz Ķemeriem nevarēji nomest līdz 70???
xx89
To ceļu tādā veidā cenšas padarīt ,,muļķu drošu,, .
Tie vecie auto ir zvērīgi izturīgi. Nesen TV rādīja sižetu, kur nabaga sieviete katru dienu brauc uz Rīgu uz darbu no Valmieras. Auto viņai B3 Pasāts. Tas nozīmē, ka Pasāts braucienos uz darbu gadā nobrauc 50-55 tūkst.km.
Nē, tā vienkārši tāda nožēla par to, ka mūsdienu autobūve vairs nepiedāvā tik salīdzinoši vienkāršus un izturīgus dīzeļdzinējus kā 1,9 SDI bez turbīnas.
Vispār es gribētu, lai jaunus ražotu un par 18 tūkst.EUR pārdotu 1992.gada modeļa Audi-100 ar bez-turbīnas 2,4 litru 82 zirgspēku dīzeļmotoru. Nopirktu tādu un brauktu 20 gadus un skaistus 400 tūkst.km...
TDIOTS
Nav tiesa, es neraudu. Ja būtu ņēmis 1,7 CDTI, tad es to pirktu par kādu tūkstoti dārgāk, turklāt deviņu gadu laikā nedaudz vairāk iztērētu par degvielu un nodokļos. Katrā ziņā pusotru štuku vairāk es iztērētu. Tagad man uzpircēji par 1,3 CDTI dod 1900, ja būtu 1,7 CDTI, tad, lai ilgtermiņā būtu līdzīgs rezultāts, vajadzētu 3400 EUR dabūt par 1,7 CDTI. Nez vai es tādu summu dabūtu?
Man šķiet, ka Zafiras modelis ir ejošāks nekā Meriva. Piemēram, šis.
Kad es pirms laiciņa skatījos, tad bija 444.
Cilvēki manas Merivas sludinājumu skatās samērā daudz (ap 100 unikālajiem lietotājiem dienā), tomēr zvanīt nesteidzas. Mikroveni nav Latvijā iecienīti...
Ņemot vērā to, ka tikko Francija pamatlaikā zaudēja Zviedrijai, par mūsu grupas ,,izkritēju,, vēl nav nekādas skaidrības. Iespējami dažādi varianti, un tas izšķirsies rīt!