GB12
Par to nav šaubu. Apskati iešu nākamajā sestdienā, pēc tās vēl piekrāsošu sliekšņus, durvis un arkas.
Redz, kur viens tikko ielicis sludinājumu, kurā pārdod manējai līdzīgu auto par 2300 EUR:
GB12
Par to nav šaubu. Apskati iešu nākamajā sestdienā, pēc tās vēl piekrāsošu sliekšņus, durvis un arkas.
Redz, kur viens tikko ielicis sludinājumu, kurā pārdod manējai līdzīgu auto par 2300 EUR:
Sirga
Nu pa šo starpu es negribēju mašīnu pārdot. Aizdomājos par šo lietu tagad, tuvojoties tehniskajai apskatei.
Nortel
Vasaras riepas pirktas 2011.gada pavasarī, brauktas četras sezonas, šim gadam tās vairs neder.
Ziemas riepas pirktas 2012.gada rudenī, brauktas trīs ziemas un šovasar tiks dabeigtas.
Motivācija pārdot ir arī tas, ka, ja ilgāk auto paturu, tad jāpērk gan ziemas riepu komplekts rudenī, gan vasaras riepu komplekts nākamajā pavasarī. Un daudz nokalpojis ir sajūgs - tas, nobraucot 211910 km, nav mainīts vispār. Drīz tas varētu izbeigties, un tad jau liela varbūtība ir, ka jāmaina arī dārgais divmasu spararats...
Smukas bildes! ![]()
Te video par Jeep-Renegade:
1,3 CDTI griezes moments 170 Nm, bet 1,6 litru benzīnniekam 150 Nm.
ezis71
1,3 CDTI dīzeļmotoram griezes moments ir lielāks nekā 1,6 litru 105 zirgspēku benzīnmotoram, kuru arī lika iepriekšējā modeļa Merivā.
Ja salīdzina ar 1,7 CDTI, kuru 1,3 CDTI vietā varēju izvēlēties tālajā un treknajā 2006.gadā, tad tomēr tas (1,7 CDTI) maksāja vismaz 1000 EUR dārgāk (precīzi neatceros). Un pa šiem gadiem uz drusku mazāka degvielas patēriņa, mazāku nodokļu un apkopju izmaksu rēķina esmu ietaupījis vismaz 500 EUR. Tātad rezultāts ir vienāds - vai nu es savulaik pirktu 1,7 CDTI un tagad to pārdotu par 3800 EUR vai arī pirktu 1,3 CDTI un pārdotu tagad par 2300 EUR.
GB12
Es jau esmu nobriedis atdot arī par 2300 EUR.
Paldies organizatoram un dalībniekiem par patīkamo turnīru! Redz, kā beigās tomēr savācās pietiekams kvorums. ![]()
andzins1111
Ja Tu domā galvas blīves maiņu 2010.gada vasarā, tad jā - tāda lieta bija.
Jeep-Renegade tiek piedāvāts ar 1,6 litru 110 zirgspēku benzīna atmosfērisko motoru (no 18900 EUR), ar 1,4 litru 140 zirgspēku benzīna turbomotoru (no 21037 EUR), ar 1,4 litru 170 zirgspēku benzīna turbomotoru (no 27994 EUR), ar 1,6 litru 120 zirgspēku turbodīzeli (no 22627 EUR), ar 2 litru 140 zirgspēku turbodīzeli (no 25012 EUR) un ar 2 litru 170 zirgspēku turbodīzeli (no 30975 EUR). ![]()
Rudens68
Domāju, ka to iekrāsošanu sarkanā krāsā nodrošina datorprogramma - ja, laikam ejot uz priekšu, skaitītāja rādījums kļūst mazāks, tad tas cipars iekrāsojas sarkans.
Tikko aplūrēju nobraukumu vienam pie benzīntanka piebraukušam kādas firmas (neteikšu, kādas) darba auto 2010.gada novembra Volkswagen-Golf 1,6 TDI, un tam nobraukuma vēsture šāda:
11.2011. 90 tūkst.km
11.2012. 167 tūkst.km
11.2013. 245 tūkst.km
12.2014. 309 tūkst.km
Chankaishi
Nobraukumu tagad var apskatīt CSDD aplikācijā. Manai Merivai patiešām ir 211802 km, jo esmu vienīgais īpašnieks.
Vispār šī CSDD aplikācija ir superīga lieta. Tagad, ja paskatās sludinājumus par vecākiem auto, tad daudziem nobraukumi ir 200+ vai 300+, pat 400+ tūkst.km. Senāk tā nebija, tad vairumam bija līdz 200 tūkst.km.
Varat apskatīties info par manu Merivu ar numuru GE8083.
... es nepretendēšu, jo decembrī jau izbaudīju galveno balvu - nedēļas nogali ar stilīgo Fiat-500 !
Tā tīri iedrošināšanai - ja nu man gadītos vinnēt, tad es uz galveno balvu nepretendēšu! ![]()
Man gan nepazuda vēlēšanās.
Šī, piemēram, ir pēc komplektācijas manējai līdzīga Meriva:
Tagad gan esmu nolēmis Merivu pārdot. Nez kāda būtu priekš pircēja baudāma cena? Vai 2700 EUR?
Mašīnai tagad 9 gadi un nobraukums 211799 km.
Sirga, nepārdomāšu gan!