- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No konkursa pretendentiem mani visvairāk uzrunāja Fiat-500 L. Milzu plašums un komforts par nebūt ne lielu cenu! Labprāt iegādātos tādu ar 0,9 litru 105 zirgu benzīna turbomotoru.
Ja man tagad būtu jāpērk auto, iekļaujoties 18 tūkst.eiro budžetā, tad es pirktu Fiat-500 L vidējā Easy komplektācijā ar 0,9 litru 105 zirgspēku benzīna motoru par 16759 eiro. Dīzeli nepirktu kvēpu filtra esamības dēļ.
Tik dziļu analīzi nevaru sniegt, bet no deviņiem testētajiem auto lielo mašīnu grupā vislabāk patika Fiat-500L, un no mazajiem mani savaldzināja Renault-Twingo.
Uz lielāko daļu no automobiļiem, tai skaitā busiem, dienas gaitā izveidojās rinda. Automobiļa MINI testa laikus, šķiet, izķēra visātrāk. Es ierados ap 10.45 un uzreiz pieteicos uz jaunā Fiat-Ducato busa testu.
Gribējās izjust, kā ir braukt ar busu. Bija ļoti ērti, un vismaz vadītāja sēdekli un stūri braukšanai varēja noregulēt ideāli. Instrumentu panelis un ciparu spidometrs tāds pats kā Meganē. Un borta kompītis rādīja vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 7,6 litri uz 100 km.
Man patika Seat-Leon universāls. Dzinējs bija 1,4 TSI benzīnnieks ar 122 zirgiem. Neliels trūkums - sešpakāpju ātrumkārbai otrais, ceturtais un sestais bija ļoti tuvu viens otram, un tāpēc viegli tos sajaukt.
Ir jau arī labs. Ar tādu varētu pat doties ceļojumā uz Angliju, ja mašīnā nebūtu vairāk par diviem braucējiem.
Mans grafiks bija šāds: 11.00 Fiat-Ducato 2,3 Diesel
ap 11.30 Renault-Twingo 0,9 Tce
12.20 Seat-Leon ST 1,4 TSI
14.20 Fiat-500 L Trekking 1,3 JTD
15.10 Renault-Trafic 1,6 dCi
16.20 Ford-Transit Courier 1,5 D
17.00 Nissan X-Trail 1,6 dCi
17.30 Honda-Civic Tourer 1,6 D
17.50 Dacia-Duster 1,5 dCi
Labi, nākamreiz ņemšu vērā!
Ļoti izdevusies bija šī aizvadītā Latvijas Gada auto Klientu testa diena. Ārkārtīgi patika Renault-Trafic busiņš ar 115 zirgu dīzeļmotoru.
Labs video par jauno Renault-Twingo ļoti skaidrā angļu valodā:
Izbraucu tai skaitā ar busiņiem - Fiat-Ducato un Renault-Trafic. Citādi B kategorija ir, bet dzīvē mēģināts nebija braukt ar tik lieliem auto. Abi busi tīri patīkami. Protams, sēdpozīcija ir pavisam savādāka, bet vadīšanu atvieglo īsais sajūga gājiens. Fiat-Ducato aizmuguri pa nelīdzenumiem diezgan pakrata, bet tas mainoties, kad kravas telpu piekrauj.
Kliņģeris bija ļoti laba lieta, jo, ja ir pieraksts uz deviņu auto testēšanu un vēl veiklības braucienu jāizbrauc, kā tas bija man, tad vienkārši žēl laika, lai atrautos no pasākuma un ietu uz Molu ēst. Septiņas aizraujošās pasākuma stundas aizskrēja nemanot, un tagad esmu iespaidu pārbagāts.
Es arī izbraucu ar Honda-Civic Tourer. Tāds baudāms, patīkams dīzelītis. Auto bija iebraukts, ar 12 tūkst.km nobraukumu. Līdz sestajam pārnesumam netiku, jo pa Dienvidu tiltu ieskrējos līdz 80 km/h. Labās puses ekrānā bija redzams vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 5,3 litri uz 100 km, tikai nezinu, par cik ilgu periodu tas bija. Honda-Civic universālu, iespējams, pirktu ar benzīna motoru, ja varētu atlicināt 20 tūkst.eiro. Ļoti patīk šī auto stilīgais dizains.
Šinīs dienās Parīzes autosalonā stāda priekšā jauno Škoda-Fabia modeli - lūk, tas būs baudāms auto...
Aizbrauc 11.novembrī uz Gada Auto klientu testa dienu un ievērtē Škoda-Octavia Scout! Bet varbūt tur Tevi uzrunās jaunais Jeep-Cherokee vai Nissan-Qashqai!
Jau plkst.8.30 nobalsoju par Nacionālo apvienību.
Bildēs tagad redzu. Dzīvē, protams, nav redzēta.
Es fanoju par Škoda-Octavia Scout
Škodai Fabijai tagad vairs tik lielus benzīna motorus nepiedāvā...
Sēņot nozīmē 80-90 km/h, bet atvilkt 100-110 km/h.
1. Nē, lētāko likt neplānoju.
2. Vidējie 6,6 litri ir jauktā režīmā - gan braucot uz Rīgu, gan kur tālāk Latvijā, gan īsajos braucienos Jelgavā un Jelgavas novadā.
3. Pa šoseju - ja sēņo, tad ir 5,0-5,5 litri, ja atvelk, tad 6,0-6,5 litri uz 100 km.
Ja es būtu apstādināts, tad es neliegtos un neapstrīdētu to, ka esmu pārkāpis. Ja būtu jāmaksā sods, tad maksātu!