uzkurināšu tautu par bremzēšanu un atbildību - www.ltab.lv/...
85.lpp.
un tagad modelēsim situāciju ar skolnieciņiem u.t.t.
uzkurināšu tautu par bremzēšanu un atbildību - www.ltab.lv/...
85.lpp.
un tagad modelēsim situāciju ar skolnieciņiem u.t.t.
5. par to ieskriešanu - vari iet ieskrieties, jo pat ar 10
nevajag pat 10 lieciniekus - 50% uz 50% atbildību taisa tikai tā arī gadījumos ar iebraukšanu pakaļā..
par līdzigu tēmu, jautājums, Deksters var spamot, man netraucē, bet ceru, ka kāds prātīgu viedokli arī ierakstīs: auto honda frv 2 benz.
pavasarī sagadījas, ka iebraucu vienā servisā un pie viena par cik nāca skate un ziemas beigas, lūdzu lai uzmet aci autiņam kas un kā. pateica, kaut jānomaina 2 bukses un visi bremžu kluči arī tūlīt jāmaina būs. varētu mainīt, bet pašam likās, ka kluči vēl daudz maz, bukses uz vietas nebija, arī laika uzreiz nebija, tā kā pēc devos pie dīleriem , lai samaina bukses un klučus. šie, savukārt saka, ka kluči padiluši bet noteikti vēl jāmaina nav. dīleri bez tam saka, ka bremžu diskus varētu mainīt??..
tad nu pēc šī intro - kā noteikt vai bremžu disku nodilums ir normas robežās vai jāmaina? vienā vietā saka, ka diski normāli, otrā, ka jāmaina. protams drošība utt, , tomēr mainīt mainīšanas pēc negribas, jo galu galā maksā arī pietiekami dārgi, bet ,ja jāmaina, tad jāmaina. līdz šim kaut kā nebiju saskāries ar jautājumu mainīt nemainīt, jo vienīgajā reizē, kad mainīju iepriekšējam autiņam, biju spiests to darīt, bet tas cits stāsts.
otrs jautājums - hondas diski/kluči vai skatīties kādu alternatīvu pa labāku cenu, varbūt ir kāds tirgonis, kas piedāvā?
Eziic rakstīja: Nevaru klusēt - pats savām acīm redzēju, kā tiek apskrāpētas malā stāvošās mašīnas.
Tas notika Ventspils ielā starp Pārslas un Meteora ielām 9.04.2009 aptuveni pēc pusdienlaika. Iela šeit nav visai plata un vienā posmā
auto bija atstāti abās ielas pusēs. Vieglie tika cauri bez problēmām pat diezgan lielā ātrumā braucot, bet Tolmets lūžņu vedējam vieta izrādījās par šauru. Neskatoties uz to, vadītājs spraucās cauri, aizķerot vismaz 5 stāvošos auto, pārsvarā gan ar gabarīt lampiņu, kas bija uz elastīga stiprinājuma, bet, acīmredzot, arī nopietnāk, jo vienam auto redzēju svaigi noskrāpētu sānu riteņa arkas rajonā. Pats braucu tieši aiz smagā. Ja atmiņa neviļ, tam aizmugurē bija numurs G420 (laikam jau piekabei), bet varu kļūdīties.
Ok, es saprotu, ka atstāto auto vadītāji nav gluži bez vainas vai vismaz bijuši drusku neapdomīgi, bet tas nekādā veidā neattaisno lūžņu vedēja rīcību. Protam, viņš aizbrauca tā arī neapstājoties. Zinu to sajūtu, kad atgriežoties pie sava auto secini, ka tas ir apskādēts un pat nezini, uz kuru pusi dusmoties... Nu var gadīties visādi, bet šī jau ir totāla bezatbildība... Ļoti ceru, ka šo izlasīs cietušie un sadzīs vainīgajam pēdas.
nu takš varēji uzzvanīt policijai un atstāt cietušajiem savu tālruņa nr. logā. varētu padomāt, ka visa pasaule lasa iauto. stulbi būtu iebāzt galvu smiltīs un tēlot neko neredzējušu. a ja nu pašam tā gadītos? nebūtu škrobe? vēl stulbāk būs, ja tolmetists konstats, ka sabojāts gabarīts, noskatīs kādu autiņu ar bojājumu, kurš atbilst viņa bojātā luktura augstumam un apjomam, un paziņos policijai, ka redz tas un tas viņam auto sabojāja un aizbrauca no notikuma vietas. tā starp citu notiek.. un salīdzinoši bieži, lai darba devējs nepiedzītu par auto bojāšanu ..
sodam jābūt audzinošam, preventīvam, efektīvam. arī 500ls naudas sods pilnībā atbilst minētajiem mērķiem, jo šo summu tomēr vidējais statistiskais latvieties var pacelt gan teorētiski, gan praktiski, ja grib un ir vēlme nokārtot 'radušās saistības". cita lieta teorētiskie 5000Ls - šo summu domāju, ka praktiski normāls parastais ierindas cilvēks maksāt nevarēs, tāpēc būs visāda šmugulēšanās - sākot jau ar "sarunāšanu", beidzot ar to, ka cilvēks izvēlēsies strādāt neoficāli, vienīgo dzīvokli pārrakstīs uz sievu utt., ka tikai nebūtu jāmaksā policijai, jo, turklāt kā likums, šie 5000 ls būs apauguši ar visādiem tiesu izpildītāju izdevumiem utt., kas rezultēsies ne tikai ar 5000ls. rezultātā pieaugs melnie darījumi šajā jomā nekas pozitīvs no likuma gara viedokļa viennozīmīgi sasniegts nebūs. savukārt deģenerāti, kuriem normāli ir braukt šmigā, nemaksās ne 500 ls, ne 5000 un vienkārši paņirgs pa sistēmu. no šādiem nekā nav un nebūs ko paņemt/piedzīt vai arī vienkārš tiem netiks klāt mūsu bezzobainā tiesībsargu sistēma (paklausamies, ko šodien stāstīja ziņās par pieķerto "eliti" un narkotikām). tas ta par soda naudām. tas pats arī par tiesību atņemšanu un soda mērķi, jēgu un būtību.
Slinkais rakstīja: te var no sirds nosmieties par fantastiskajaam kluchu dilshanu teoriju un suuknju mainjaam, Originalaam daljaam un dilerservisu. stipri ozh peec balto apkakliishu naivisma, kas nekad nav skruvejushi ko vairaak par rezerves ratu.
viens nabaga students kraaj prieksh Koni, kurus vinja lamatai simts gadus nevajag, otrs nejeedz no bremzhu darbiibas neko, un atceraas ka vinja beernu dienas divritenim bremzeejas tik aizmugure. koroch, cilveeki, kopsh kriize saakusi graut pasaules ekonomiku, un balto apkakliishu eera uz kadu laiku ir norauta podaa, pamazaam atgriezhas tie laiki, kad izdzivos cilveeks, kas stradaa ar rokaam, saprot apkart esoshu lietu darbiibas principus, un speej tos noveerst bez mistiskaa Dilera iejaukshanaas. beidzot nebutiibaa aizies debilais apgalvojums, ka redz iists viirs, labaak nopelniis ar papiira smereshanu naudu un samaksaas servisam, santehnikjim un elektrikim.
es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.
protams, īsti vīri arī aliņu veikalā nepērk, bet paši pagrabā raudzē, un dzidro iztecina paši arī ripuļus var mašīnai mainīt pats, spuldzes mainīt - jā, visu to var, bet vai vajag un gribas, piemēram šādālaikā pagalmā ņemties? ne jau visiem ir garāža, tāpēc ir cilvēki, kas pat lampiņu brauc uz servisu mainīt. cita starpā, kādreiz nelielos darbus pats mēģināju darīt autiņam, tagad faktiski tikai lampas pats apmainu līdz pēdējā reizē arī to braucu mainīt uz servisu un tikai tāpēc, ka nopirkto lampu, kura pēc skata pilnīgi identiska vecajai, nu nekādi nevarēju dabūt ligzdā dabū iekšā. puiši serisā pasmīnēja par balto apkaklīti un pēc tam paši gandrīs stundu nomocījās, jo jaunajā lampā tomēr kaut kas bija nedaudz savādāk, lai uz aci un arī visi kodi bija ok - beigās štekeri brutāli "pielaboja".
scope rakstīja:
gguniss rakstīja: te tāds labi pamācošs un nesens spriedums, kas parāda, kas ir un kas nav operatīvais transportlīdzeklis:
c4.vds.deac.lv/...
Pēc šiem argumentiem sanāk, ka visi RS avārijas dienesta smagie autiņi, kuri brauc uz izsaukumu ar ieslēgtām bākugunīm un skaņas signālu(novākt noplīsušus tramvajus, trolejbusus vai atjaunot kontakttīklu) ir pārkāpēji...
palasi rūpīgāk spriedumu - tur teikts par sab. transporta plūsmas atjaunošanu un operatīvo transportu.
Bet ja par tēmu, pagājušā gadā šitie frukti aplīmēja, laikam, Rīgas gaismas pacēlāju, kamēr strādnieki lampas laternā mainīja uz jautājumu, kāpēc?, plākstorotāji atbildējuši - te taču zīme apstāties aizliegts!!!
Un par ārzemnieku apturēšanu tu arī muldi neko nejēdzot. Viņiem "ārzemnieki" sen vairs nav ES pilsoņi, tos viņi neaiztiek. Varbūt ukraiņiem un krieviem piesienas.
Vārdsakot beidz te bāzt cilvēkiem batonus.
nu, nu - pagājušā vasarā personīgi redzēju, kā poļu | "uzņēmējus" trennuškās - trīs džekus ar 7 bembi noņēma no bāņa pie Minhenes un tikai tā izkratīja stāvvietā visu priekšā - kādu 1/2 stundu ņēmās pa mašīnu un pēc tam vienkārši aizbrauca. vācieši pēc tam teica, ka notiek cīņa pret cigarešu kontrabasu.. diez vai pret letiņiem ir citāda attieksme.. tas gan laikam bija stāsts par vāciešu muitas dienestu..
Kanibaals rakstīja:
Seene rakstīja:
Ievēro šo un nebūs lieki jāuzdod jautajumus. Ja kādā krustojumā ir atļāvuši nogriešanos no vairākām joslām, bet šo CHA aizmirsuši, raksti sūdzību satiksmes departamentam.
Akmens tilts ir tas gadījums, jo joslas "izbeidzas", lai atsāktos uz krastmalas.
joslas tajā vietā vēl aizpagājušā gadā bija sazīmētas - trekas nepārtrauktās līnijas no tilta - pēc Kanibala teorijas otrā josla no tilta bija kā kreisā malējā uz Krastenes, pirmā josla no tilta sadalījās kā vidējā un pirmā ar sab transporta pieturu, domājams, ka tās tur pēc papīriem paredzētas arī tagad, tikai šogad 'nedaudz ietaupīja" uz jauniem ceļu apzīmējumiem
lietoju un lietošu migleniekus dienas tumšajā laikā pilsētā, it sevišķi šādā laikā, jo tādā rudenī/ziemā kā tagad, kad sniega nav, lampas uz ielā ir tādas kādas ir un visapkārt ne ta tumsa, ne ta gaisma:
1. gājēji un velobraucēji arī pilsētā pamanās pa ielu nomalēm blandīties un tāpēc labāk nedaudz patraucēt citus braucējus (man gan liekas, ka mana auto lukturi ir noregulēti labi un nevienam nav pamata bļaut, ka spīd acīs), nekā kādu sabraukt. 90 gadu quatro braucējiem laikam piens vēl uz lūpām un kopējā kilometrāža minimāla, tāpēc novēlu pirmajā reālajā avārijas reizē cūceni un veiksmi, lai viss beigtos pēc labākā scenārija un nepaņemtu kādu uz kapota, pēdējā sekundas ndaļā paraujot stūri tur kur vajag vai kā citādi. man miglenieki ir palīdzējuši tieši šādi.
2. Rīga ir viena nepārspējama pilsēta ar savām bedrēm un dangām, un varbūt citiem tā ir staipīšana, bet es labāk izvēlos nedauzīt savu auto pa bedrēm, bet tās apbraukt.
Nerunāju par šoferiem ar izcili sliktu redzi, kuri pamanās bez migleniekiem un tuvajiem lukturiem iespraust kapotā vēl divus parastos!? lukturus un uzstutēt uz jumta kādu pārīti.
paprasi šitiem ;
KukUUputnis rakstīja:
JJJ rakstīja: te daži dižojās par labām cenām, labākām kā reifendirektā. nu tad kungi, piedāvājumus ar kontaktinfo studijā - interesē - 205/55/16 ziemas ripuļi.
Vajag?
paldies, vairs nē
p.s. nu kā ir? kamēr jāspamo, tikmēr topiks pa augšu grozījās
te daži dižojās par labām cenām, labākām kā reifendirektā. nu tad kungi, piedāvājumus ar kontaktinfo studijā - interesē - 205/55/16 ziemas ripuļi.
neesmu matemātiķis, fiziķis, arhitekts vai būvnieks, bet, ja jau tilts ar teorētiskajiem pieļaujamiem svariem TĀ saliecas, tad trīs spļāvieni pār plecu, lai kādā rītā neiesēstos korķī kopā ar teorētiskajiem pāris kūdras vedējiem, kuri protams nekad nepārsniedz pieļaujamo svaru (zirga smiekli) uz tā super tilta.
darbā ir vairāki citroeni, tuvāk zināmi divi c4. kāpēc divi ? tāpēc, ka pirmajam bija visādas vainas, sākot no kaut kādām motora figņām (kas arī bija galīgais iemesls 1.citroena nomaiņai, jo tā arī nespēja atrast vainu), beidzot ar visādām eletroniskām kaitēm logu mehānismam, durvju mehānismam, stikla saplaisāšanai bez nekāda redzama iemesla utt. vārdu sakot ar pirmo nomocīja kaut kādus pārdesmit tk. un paņēma otru, kuram arī šādi tādi elektroniskie gļuki jau bijuši. protams, jāņem faktors, ka tie ir uzņēmuma auto, kurus šoferi nežēlo (ja tas būtu mans vai manas firmas auto, es daļu šoferu jau būtu pasūtījis rakt zemi vai uz citiem celtniecības darbiem). kas pozitīvi - dīzeļauto dinamika ir pat ļoti ok ar mazo laikam kaut kādu 1,6 dīzeļmotorīti un arī patēriņš ļoti pozitīvs - kaut kādi 6-7 l/100 (auto faktiski tikai pa Rīgu). lai arī it kā cena šiem autiņiem pozitīva, ņemtu ko citu, piemēram, honda civic, ja gribās kaut ko savādāku. katrā ziņā, ja būtu kāds tik svarīgs faktors, lai ņemtu citronu pēc visiem minētajiem piedzīvotajiem gļukiem, tad tikai un vienīgi jaunu un pie saņemšanas dīlerpuisim ziedojot kādu labu dzērienu
Medella rakstīja: BMW atkrīt, jo dārgas detaļas.Man reāli katru dienu jābrauc pa šoseju 120 km, tāpēc meklēju ekonomisku auto.Patreiz braucu ar vecu Audi un baigi pārmaksāju degvielā.Varbūt ņemt kādu japāni(mb colt) vai toyotu?Varbūt golfu?Vai fiatu?Vai Nissanu?
Ja vienīgā problēma "pārmaksātā" degviela, vai tiešām finansiāli izdevīgāk ir samaksāt 10k EUR un liet par 3 litriem mazāk degvielas dienā? ok, ja vecais audis kā šķira nepatīk, ir vecs, gribas ko smukāku, tad varbū jēga mainītt, bet tad tiešām par deadmorozzz bmw vai tamlīdzīgu auto var padomāt. lai arī manai hondiņaii (2006.g.) pagaidām jāmaina tikai eļļas un filtri, tik un tā iepriekšējais 'vecais' japānis bija krietni lētāks kopējās gada izmaksās, lai arī pāris reizes gadā serviss bija jāapmeklē ar lielākām vai mazākām šaizītēm.
nav ko cepties, veiksmi tirgošanā, prognoze, ka tiks pārdots pat ātrāk kā 2 nedēļās, jo cena nav slikta un autiņš labs
to N o m i k s- nav jau slikts arī comfort aprīkojums, bet tas 1,7 motors..(;
A par pašu FR-V te JJJ teica, ka švakākā komplektācija. Nu man pēc apraksta gan šķiet savādāk. Švakākajai komplektācijai nav miglas lukturu, lietus sensora un lieto disku.
švakākā komplektācija, motors prasās lielāks, bet kopumā ļoti labs auto par labu cenu. nebūs slikta izvēle,
ļoti izsmeļošs zaglēnu apraksts gluži tāds pats kā tiem, kas manējo autiņu apkrēmēja
vmartini rakstīja: Ja kāds redz pa vecrīgu un tam tuvo rajonu klīstam vienu vai divus aizdomīgus tipus džemperos ar kapucēm (vienam zilā krāsā). Viens ~180, otrs ~155 abi tievi. Lūr mašīnu salonos un meklē ko zogamu! Ja redzat tādus, ziņojiet klaiņojošajiem municipāļiem vai 112, jo šamie apzog mašīnas. Man jau apzaga, ir noņemti pirkstu nospiedumi, tā kā pierādījumi netrūkst!
edzulis rakstīja:
DeSuns rakstīja:
+visu cp aktiivo ekipaazhu GPS koordinaates.
Tas ir nelegāli..
kas tur nelegāls? vai ir nelegāli pa logu paskatīties, ka pa ielu staigā policists un par to ielikt ziņu inetā? vai tas kāds valsts noslēpums? ja tā saka Zivtiņš, tad tas vēl neko nenozīmē..
Attiecībā uz sūtījumiem pa pastu privātpersonām ir tā, ka muitas nodoklis jeb PVN būs jāmaksā, ja preces cena pārsniedz 45EUR. Un arī tad, pie nosacījuma, ka sūtījums nav komerciāla rakstura , kas kā redzams, diezgan stiepjams jēdziens, lai gan priekšraksti jau kaut kādi muitā ir. tie droši vien saistīti ar sūtītāja statusu, regularitāti utt. Tāpēc, pat ja onkulis bērnam sūta no Amerikas dāvanu, tad muita var aprēķināt nodokli. protams, ja vien dāvinātā portatīvā datora cena nav 40EUR
msh rakstīja:
nomiks rakstīja: Centišos atbildēt pa punktiem:
Gaidot, kamēr pārinstalējas viena kaste, nebija ko darīt, bik parakstīju:
no stress, paaugsies, nopelnīs nsh savus pirmos 1000 latus un gan jau mainīsies. pagaidām cilvēkām liekās, ka a80 ir labākais autiņš. jā, priekš viņa varbūt tā arī ir. var jau braukt arī ar tādu, bet, ja var atļauties labāku, tad kāpēc ne? Normund, necepies, crv ir forš autiņš, iespējams labākais cena/kvalitāte
un ko domā par honda frv? protams, nebūs zemākā cena, jo autiņi salīdzinoši jauni, bet:
sākumā biju diezgan skeptisks, likās, ka vietas priekšā pie stūres nav. sajūta bija, ka civikā vairāk vietas, taču nobeigumā paņēmu un tagad pat ļoti apmierināts. salīdzinoši ar citiem 'parastajiem' vagoniem varu vērst uzmanību -
1.. trīs vietas priekšā - manā gadījumā ideāli, jo esam 3
2. augsta sēdēšana, labi pārredzams ceļs (- grūti parkotiez uz aizmuguri, jo neredz pakaļu)
3. lai arī autiņš it kā liels (patiesībā arī salons ir pietiekoši plašs - ar octaviu nesalidzināsi, jo plašums rodas uz platuma rēķina), tomēº objektīvi tas ir īsāks nekā honda accord, iespējams arī īsāks par mazda 6. ar to gribēju pateikt, ka vieglāk pilsētā atrast parkingu, jo bieži taču pietrūkst to 10 cm.
4.. bagāžnieka izmērs pietiekošs, visādas kastītes un vietas kur sabāst niekus.
5. patēriņš - njaa, liekas, varēja būt mazāks - pilsētā ap 12, šoseja ap 7 (2 litru motors) (pieredzē te daži gan rakstīja tādus skaitļus kā vidējais 8 l/100km??) ātrumu 'nejūt', taču jau ap 130 un uz augšu benzīna patēriņ ui kā pieaug (;
6. jau standarta aprīkojumā visas nepieciešamās lietas.
7. nezinu, kaa rīkojas ar vojageriem un tamlīdzīgiem, bet nevienā mazgātuvē, ne uz maksas ceļiem neesmu pieskaitīts pie miniveniem, lai arī teorētiski laikam tas tāds ir.
8. aizmugurējie beņķi visi atsevišķi nolokās, ir iespēja arī atzveltni regulēt (tiesa, gan tikai nedaudz)
9 nekas nav lūzis, negrab
rezumē - ļoti labs ģimenes auto
cerība maza, bet tomēr varbūt kādam līdzīgi kā man ir nepilns pāris - tātad meklēju DUNLOP SPORT FASTRESPONSE 205/55/R16, 91H. situācija tāda, ka 1 riepa sabeigta ("paldies" Rīgas ceļiniekiem!!! )
hmnc rakstīja: man te viens paziņa, kurš savulaik zinājis visādus tādus auto aizdzinējus teica, ka tās hondas tikai detaļām iet. varbūt reti kura pāri robežai, bet pamatā viss detaļās - ar robežām tagad grūti esot
nu, nu, kādām detaļām 2007.g.auto? Manai 2006.g.Honda frv ar 150000 uz spido vienīgās detaļas, kas pie 130000 bija jānomaina bija ieplaisājušas stabilizatora bukses (vispār jau normālas bija, bet lētāk bija samainīt, nekā pieļaut varbūtību 2.dzīt uz skati), kā arī bremžu kluči. Nedomāju, ka dēļ šīm ļoooti dārgajām detaļām kāds autiņus zog... Tākā ar crv nav sliktāk un šitos "viens čoms teica..." DOmāju, ka viennozīmīgi liela daļa ir krāpšanas ne detaļu iegūšanas vēlme..