iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
cap 27.03.2009 14:33

haynes manuāļi arī iesaka kaut ko paskrūvēt katru dienu, kā arī pirms un pēc 50km brauciena pārbaudīt spiedienu riepās utt utt.

Šitais pēc autoperedastijas ož bet nu - každij dročit kak on hočit.

cap 27.03.2009 14:27

Centis_Nuudele rakstīja:

cap rakstīja: ja nav noslēpums, kāpēc kas tāds ir jādara???

Šis jautājums tevi iegāza.....

kur?

cap 27.03.2009 14:26

Velns666 rakstīja: Man TA A4 Q 1 reizi ieraxtija protokolā 4x4, pārējās reizēs mērija bremzes uz stenda.

man jau otro gadu pēc kārtas protokolā tiek ierakstīc 4x4 i usjo, nu nemāk viņi

cap 27.03.2009 14:19

ja nav noslēpums, kāpēc kas tāds ir jādara???

cap 27.03.2009 12:51

40' Dry Cargo US$ 5,300.00

40' High Cube US$ 5,600.00

45’ High Cube US$ 7,800.00

20' Full High Open Top US$ 4,500.00

40' Full High Open Top US$ 7,400.00

20' Flat Rack US$ 5,500.00

40' Flat Rack US$ 8,400.00

20' Reefer US$25,000.00

40' High Cube Reefer US$33,000.00

pirmskrīzes cenas jauniem jūras konteineriem. ja kas.

cap 24.03.2009 12:49

exif rakstīja: Kaut kad esmu mainiijis ik peec 15 tuukstoshiem un redzeejis kaada "atrabotka" tur liist aaraa Ja lies labu ellu un mainiis regulaari, motors izvilks arii ljimonu km, bet, ja nav plaanots ilgi braukt ar vienu tachku, var arii nemainiit nemaz

Nemainot nemaz var neko ilgi arī neizvilkt, savukārt plānot braukt līdz mio km ar vienu un to pašu autosu... jābūt galvā izfistam. Vai arī auto jābūt kādam 50to gadu RollsRoyce klasikai

cap 23.03.2009 13:56

Liepajniex rakstīja:

exif rakstīja: Es njemtu Mobil 0W-40, tikai citā kantorī par 32Ls

Tad pareklamē!

Šī ir pārāk lēta eļļa, tādu lietojot sabojāsies razpaļcovka, saīsināsies IQ un sabojāsies uber krutais 1.8 mators. Tā noteikti ir baltkrievu krutka, kas lietojāma tikai Belarusj traktoriem.

cap 23.03.2009 13:34

Liepajniex rakstīja: Jautājums Crankshaft

Man ir Honda Civic 1.8 litru benzinnieks ar 140 zs.

Bensona leja Castrol EDGE 0w40. Tagad drīz būs ja brauc uz otro TA (autiņam nobraukums ap 42 tkm). Kadu eļļu paņemt:

1. Castrol EDGE 0w40, pa Ls 37, ka šeit: www.tavamauto.lv/...

2. Motul Eco-nergy 5w30, pa Ls 39, kā šeit: www.tavamauto.lv/...

3. Vai Mobil 1 New Life 0w40, kura tagad tirgojas pa akciju, pa Ls 39: www.tavamauto.lv/...

Pēc manas loģikas vajadzētu ņemt Castrol, tikai kopš 20 000 km, man dzinējs "norija" ap 500ml eļļas. Galvenokārt (80% braucu pa pilsētu uz īsiem attālumiem).

Kad vajadzēja pieliet, tuvākais serviss gadijas juglā Brīvibas gatvē, tur ir eļļa maiņa un blakus arī autozgātuve manuprāt (neatceros, tāda vienstāvu mājiņa). Un tur esošs saimnieks man pārdevis Motul 5w30, kas pēc kataloga derēja manam dzinejam. Viņs ne tikai pastāstija par savam puikam kas brauc ar BMW, bet arī tas, kā Castrol ir sūds, jo tiek ražots dažādās valstīs pa licenci tostarp arī Ukrainā, tapē labāk pirkt Motul kuru ražo Prancūzijā (?).

Nu vo man tagad dilemma, ko pirkt.

P.S. Nippon piedāvā TOTAL 5w40 un 0w30, vai arī ja baigi gribas Castrol Edge Sport 0w40.

jāņem tas, ko baigi gribās, savādāk piemetīsies dvēseles nemiers, bezmiegs u.c. hjuņas, kā arī pirksti ne vienmēr iztaisnosies tik plati, kā gribētos (kā jau te iepriekš teica). Un ja to Jotul eļļu dažādās bodēs piedāvā par atšķirīgām cenām, jāņem noteikti tur, kur dārgāk, jo tā būs īstā - ne no Ķīnas vai Ukrainas, bet made in EU (noteikti ne Polijā, tas nav nekāds EU), karoč, klausies pārdevējus, viņi tev izstāstīs visu kā vaig

cap 23.03.2009 9:13

drags rakstīja: Salonā vispār ietilpst arī durvju obšivkas...

Nu kā reiz autors tādas laikam ir pieminējis.

Izklausās pēc do-it-yourself-mazafaka komplekta salona pārvilkšanai (ne čeholi).

cap 19.03.2009 11:09

Pirmais rakstīja:

didzinators rakstīja:

Dark_Side rakstīja: 2 gadīgai a/m 180 k ????? eeeeee - te arī jābūt uzmanīgam par 4k Ls pērkot... un tiešām - pof Tavs atlikums, jo tagad pārdot par atlikumu ir reāli neiepējami... Tā, ka ja vēlies tikt vaļā no līzinga + obligātājiem KASKO maksājumiem + servisa daudz $$$, jo nobraukums ir uiuiui!!! tad cenu nosaka pircējs ne pārdevējs sorry, bet krīzes iespaidā ir ieguvēji un zaudētāji cik žēl, ka esi ierakumu otrā pusē....

No kaa tad Tu gribi uzmanities, ja visas apkopes ietas pie dilera!

vai tas, ka eļļu tev ielēja dīleris kautkā spēs ietekmēt potenciālā pircēja garastāvokli????

Tautā pieņemts, ka 180k km ir nobraukums 10 gados. Un tad tas autoss ir daudz labāks par divgadīgu, jo nav jāts un viss godīgi

cap 16.03.2009 11:21

Ceņņiks parasti ir par cilvēkstundu.

cap 12.03.2009 13:03

smoke rakstīja: Gari jāraksta.

Vajag?

nu takš uzraksti. kaut arī gari. ja pirksti nav tizli.

cap 12.03.2009 12:34

VWfans rakstīja:

Modricimus rakstīja:

nevar būt, ka tam mopēdam ir kvēpu filtrs.

P.S. kvēpu filtra gadījumā izpūtēja gali ir taisni un tīri, bet es savā mūžā nevienu opeli, kur nu vēl merivu, neesmu redzējis ar kvēpu filtru.

Manējai Merivai tomēr tas kvēpu filtrs ir. Tomēr sajūsmā par tā esamību neesmu.

Piemēram, lielisko Nissan-Qashqai 1,5 dCi var nopirkt gan bez kvēpu filtra, gan ar to:

www.norde.lv/...

A vot lielisko Nissan Patrol (iepriekšēja modeļa), var nopirkt tikai bez tas hjuņas (man kaut kā atgādina topiku par vārstiem, kas paši attīrījas pa naktīm), pie tam viņš arī izskatās pēc auto, un daļēji pat ir taisīts no metāla u.c. dabīgiem materiāliem, nevis pārkausētām PET pudelēm...

cap 12.03.2009 12:15

tev obligāti apmainīt, vai var arī vnk uzpildīt?

cap 12.03.2009 12:04

MAZDA 6, dīzelis, kvēpu filtrs

MAZDA 6 dīzelis, kvēpu filtrs

MAZDA, 6, dīzelis kvēpu filtrs

MAZDA, 6, dīzelis, kvēpu filtrs

MAZDA, 6 dīzelis kvēpu, filtrs

MAZDA 6, dīzelis kvēpu, filtrs

MAZDA, 6 dīzelis, kvēpu, filtrs

MAZDA, 6 dīzelis, kvēpu filtrs

MAZDA, 6, dīzelis, kvēpu, filtrs.

cap 11.03.2009 13:44

www.autonet.lv/...

-krīzes nomocīts optimists

cap 06.03.2009 14:36

A driver, obviously drunk, was heading the wrong way down a one-way street when a policeman pulled him over. "Didn't you see the arrow, buddy?" he asked.

"An arrow?" the confused driver said. "I didn't even see the Indians!”

cap 06.03.2009 14:01

Kurš tad vēl sunim asti cels...

pasties šeit pat iauto, kurai markai visvairāk remontu topiku?

cap 06.03.2009 11:48

Seene rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Ar saabiem līdz šim gan esmu saskāries ļoti minimali. Uzskatu, ka tas ir ar dažādām bagātīgām leģendām apvīts auto, un ļoti interesantu vēsturi. Sķiet, ka par saabu īpasniekiem kļūst autovadītāji, kuriem bērnības sapņos bija lemts būt par lidotājiem. Realā ikdiena, diemžēl, šiem auto ilglaicīgā laika posmā nemaz tik spoža nav bijusi. šo auto īpašnieki vairums mocījušies ar dažādiem un ļoti daudziem defektiem, bojājumiem un rūsēšanas problemām. Vēl 90-tajos gados, kad vēl 9000-šie saabi kotējās ļoti augsti, mana šefa konkretā modeļa auto vairākas reizes bez īpaša iemesla lūza vārsti. Vienu brīdi krustdēls brauca ar 9-5 modeli - viņa auto diez kāpēc visu laiku lūza nost paneļa mērinstrumentu bultiņas... Vēl nesen darba koleģis nopirka pavisam pajaunu aero - tam fiksi vien kārbai nolūza korpusa stiprinājumi : remonta izdevumi astronomiski... Ko vēl tur vairāk komentēt.

Nu jau gana daudz gadus braucu ar SAAB. Šobrīd ģimenē ir pat divi. Vecajiem 9000 nekas ārkārtējs nelūza. Patreizējie 9-5 / 9-3 abi ir uzticamākās mašīnas, kas man jebkad bijušas. Un remonta izdevumi astronomiski kļūst tikai tad, ja gribas pie Vikingiem remontēties.

tas ir tāpēc, ka iepriekš brauci ar ZAZu. Ja tev būtu bijusi kāda normāla mašīna kādreiz, SAABu par uzticamāko nesauktu.

cap 04.03.2009 20:36

definēsim valsts īstermiņa attīstību mana prognoze - būs sekojošais:

rus-mat.com/...

cap 25.02.2009 23:31

Yetti rakstīja: jap...

es no laukiem...

\"kalibrējam\" ...

man šķiet, ka jūs fis, bet ja jumsīm šķiet, ka jūs \"kalibrē\" ..... velcome...

Yettiju autosiem kalibrē pečkas zaslonkas, nez, vai tas pac, kas autlanģera ventilātors...

jeep.avtograd.ru/...

cap 24.02.2009 20:42

anonimikis rakstīja: šitādi rudeņi latu devalvē jau kopš 2007.gada sākuma. sūdīgi viņiem sanāk, jo ne par santīmu nav nodilis ...

Jā, it īpaši kad inflācija bij 15-18% (oficiālā, bet reāli - virs visiem 20%), nav nodilis itin nemaz. Piecītis, kas bija 99.gadā vēl aizvien ir tikpat vērtīgs

cap 24.02.2009 10:11

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

?? kāpēc iejaukšanās?? Ja sābs būtu tik uberpeļņu nesošs pasākums, neviens GM tur neiejauktos, jo nespētu.

SAAB bija peļnu nesošs uzņēmums. GM ar amīšu vērienu samaksāja lielu naudu cerībā uz vēl lielāku peļņu. Amīšu vēriens tagad ir pagaisis kopā ar Lehmann Brothers, bet GM iz-saimniekošana arī SAAB pelnītspēju ir nolikvidējusi.

Taisni vakar LTV (laikam Panorāmā) bija teikts, ka peļņu nesošs šīs uzņēmums bija tik 1 gadu savā vēsturē.

cap 23.02.2009 9:24

da saaukstējies tas sābs un viss, ziema takš.

vai var būt jūt bankrotu tuvojamies

cap 19.02.2009 14:22

Kaksis rakstīja:

anonimikis rakstīja: cik zinu, normālās valstīs kakši nekādi neiedalās. ir kakši glupie un viss.

Da pat pie mums ir uzņēmumi, kuri eksportam ražo labāku preci, nekā vietējam tirgum.

tā vienmēr ir bijis, īpaši padlaikos. A tie padlaiki šeit nemaz nav beigušies, ja kāds nav pamanījis

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti