iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
curmis 30.05.2007 19:55
curmis 22.05.2007 16:02

viltnieks rakstīja:

Yonas rakstīja:

curmis rakstīja: Ja dikti strauji un stipri uzspiež uz bremzēm, tad sabloķējas riteņi un auto noslāpst.

Tas jau izklausās ticami.

Ja būtu plaisa vakumnieka trubā, motors strādātu nevienmērīgi, ne uz visiem cilindriem.

Paldies Kungiem par padomiem, pateicos, kads var ieteikt ko majas apstaklos varetu darit, jo pieraksts servisa rit- slegs pie kompja tad Irunkulu gudras servisu galvas man teiks kas par vainu par to 50eur, tikai lai pieslegtu kompi.(Vai ir tam Jega) Ceniki vienkarshi neneormali 80-120eur stundaa. Atbraukshu majas pateikshos, parada nepalikshu palidziet atrisinat sho dranki, vai ar tadu postu majas atbraukshu, iespejams ka Lubeck-Riga prami netikshu bus jabliez cauri polijai tad negribetos nekur polija pie paniem palikt. Ieprieksh pateicos.

Ja auto normāli bremzējas, nekreņķējies un mierīgi brauc uz LV un te ari sataisi, mana sieva ar hondu ~3mēn. nobraukāja bez ABS un viss ok.

curmis 20.05.2007 23:03

Ja dikti strauji un stipri uzspiež uz bremzēm, tad sabloķējas riteņi un auto noslāpst.

curmis 19.05.2007 8:09

Bez abs var droši braukt.

curmis 19.05.2007 8:07

Tavam auto nestrādā ABS , aizbrauc uz servisu lai sameklē kur vaina, parasti vainīgs kāds no datčikiem kas pie riteņim vai vienkārši viņu nekontakts.

curmis 16.05.2007 15:54
curmis 16.04.2007 11:22

Es ar interesējos, tik izskatās ka piedāvājums iekš LV gaužām nabadzīgs, būs jāmeklē citās ES valstīs.

curmis 18.03.2007 8:52

Interesē 205/50/16 labas. 29459227

curmis 21.02.2007 10:26

bummerr rakstīja: kaa jutas diizeli sodien?

laikam jasaka , ka sodien un turpmakaas dienas-

diesel lovers can take a cup of tea?!

Ja kādam interese varu piedāvāt autonomo pečku, savam uzliku un nekādu problēmu, lec momentā un mašīna ātri piesilst ~200Ls gaariks@inbox.lv

curmis 18.02.2007 22:28

N-tony rakstīja: kas bija par šēzi? To VADI izmantosi informācijai, vai vienosi pie auto arī klāt?

Es pat neatceros, lietoju vienkārš info pēc.

curmis 17.02.2007 8:20

N-tony rakstīja:

curmis rakstīja: Esmu nopumpējis (vadis 2005A rus.) , bet neizdodas uzinstalēt. Kādam ir idejas, kurš var palīdzēt ar padomu?

Ar instalēšanu problēmām nevajadzētu būt (kas konkrētāk?), drīzāk ar crack`u..

Paldies, jau viss nokārtots.

curmis 09.02.2007 22:11

lvrisk rakstīja: vel jautajums, vinam ir 2 kastiites ar drosinaataajiem, 'galvenie' taadi lielaaki un tad parastie visaadaam lampinaam uc. kurus tad baudiit? drosi vien ka visus?

Gan jau ka visus, tik tev viņi nav jābauda tik pa vienam jāvelk ārā un jāliiek atpakaļ pa starpai skatoties vai strāvas noplūde nezūd. Sākumā gan tev jāuzlādē, vai arī jānopērk jauns aķis. Vīņš taču ir miris? Pārbaudi ar visparastāko vada gabalu saliekot uz īso, ja nenodzirkstī un nesāk karst vads tad aķis tukšs.

curmis 09.02.2007 22:02

lvrisk rakstīja: stulbi, es atrodos sobriid bergenaa, norge un nekaadi iipasie instrumenti ieskaitot ampermetru nav. vizuaali visus drosinatajus apskatiiju, izskataas veseli. kaut gan preciizi pirms gada Stavangeraa vel dzivoju un vecajam volvim ar volvolistes aktivistu paliidziibu un atsutitam detalaam, konsulteejoties nomainiiju sajuugu, tiesa tad bij viens letins ar strumiem paliigaa... naaksies laikam tagad iegaadaaties ampeermetrinu, jo uz servisu te ir naaves smaka

Gandrīz jebkurā testerī ir ampērmetrs, un nopirkt to var gandrīz jebkurā veikalā kas tirgo ar elektrību saistītus materiālus.

curmis 08.02.2007 21:26

lvrisk rakstīja: Nee, masina bij stavejusi ara vairakas dienas, bet mitruma te netrukst un lietus bij gaazis uz nebeedu, taa ka var buut, ka kaut kur sagaajis uz iiso, bet kur mekleet? kad vaidzeja atkal braukt bij ap -5 un nedega pat signalizaacijas diode tik beigta bij

Vai nebija palikusi kāda salona lampiņa degot, ja nē, tad meklē kur ir strāvas noplūde. To dara tā ka aķim noņem vienu klemmi un ķēdē ieliek ampērmetru, ja strāva kas plūst ir lielāka kā 0,02A(ja pareizi atceros), tad vajag ņemt ārā pa vienam drošinātājus un skatīties izņemot kuru noplūde zudīs, tajā ķēdē tad ari vaina jāmeklē .

curmis 30.01.2007 18:24

Bracus rakstīja: Vai kaads vareetu pateikt cik vareetu izmaksaat audi 2,5tdi motora kapitaalais remonts. Nu tjipa virzulju grupas mainja.

Pirms 1,5 gadiem ar paša darbu izmaksāja ~900Ls, darbs varētu izmaksāt 200-300 , cenu ļoti ietekmē tas kāda ražojuma virzuļus ņemsi, kad es meklēju cena vienam virzulim bija 20-115 Ls bet vēl jau šāles, blīves, blīvslēgi, noteikti iesaku pārbaudīt ari sprauslas un sūkni.

curmis 29.01.2007 17:36

kaspx rakstīja: Varbūt kāds zin/var iemest linku par VLV 850 '96 kur apstāstīts kā:

1. nominīt apgaism. lampeli klimata kontroles panelim (temp. reg. iedaļas izgaismo);

2. par universāla bagāžas vāka turošo amortizatoru maiņu;

Iepriekš pateicos!

Klimas blokam ar flaķenēm norauj grozāmos puļķus un atskrūvē visas iespējamās skrūves, izvelc to bloku ārā, un viņā iekšā būs spuldzītes, tās ari nomaini .www.rcboat.ru/volvo850/sdelays.htm

curmis 24.01.2007 18:46

Bracus rakstīja: No ssodienas pieredzes ir jaunumi kurus varu apstaastiit.

Ssodien braucot uz riigu kaa jau normaals cilveeks ruupeejoties par savu auto paarbaudiiju tosola liimeni un secinaaju ka ir nepieciessams papildinaat. Pieleeju liidz max liimenim un braucu. Bet pa celjam tiek secinaats ka ssaados laika apstaakljos salonaa karstumu dabuut neizdodas nu nekaadi. Laika apstaaklji taadi ka aaraa -10 C. Gaisa padeve uzgriesta uz max karsto bet gaiss naak tikai remdens. Nu visaa visumaa salomaa nav auksti bet cepuri novilkt arri neprasaas.

Un tagad galvenais Ainas jautaajums: Ko man tagad dariit? ))

Temperatūras rādītājs bija pa vidu? Ja nee, visticamāk pārdevēji izņēmuši termostatu

curmis 22.01.2007 15:44

Bracus rakstīja:

Bet tad kad ir normālu gabalu braukts tad atskrūvējot bačoka korķi tur ir jūtams spiediens un bačokā sāk plūst iekšā tosols. Nu protams nedaudz.

Tas ir normāli.

curmis 22.01.2007 15:19

Ja zūd tik maz, var ari neko nepamanīt, viss iztvaiko. Vislabāk ir skatīties no rīta kad auksts motors, rūpīgi apskati visas trubas un savienojumus gan jau kaut kur atradīsi mitrumu, ja būtu galvas blīve tad sistēmā būtu liels spiediens un atskrūvējot dzesēšanas sistēmas korķi tosols burbuļotu.

curmis 19.01.2007 21:26

Salen rakstīja: Sveiciens!

Nesen iegadajos Opel Zafira 2.0 DTI (2000.g., Ecotec). Shis ir pirmais diizelis kas ir nonacis manaa iipashumaa. Esmu mainiijis tikai ellju un elljas filtru. Ar auto esmu apmierinaats un pagaidaam nekaadas probleemas neesmu noveerojis, ja nu vienigi ka pie -2 graadiem pieleca tikai ar 5 apgriezienu. Bet driz jabrauc ir uz Zviedriju, kur shobriid ir -15, bet Latvijaa nav sanacis patesteet auto shaadaa temperatuuraa, liidz ar ko drusku raustos.

Tapec jautajums - vai var kautkaa notesteet auto - vai tas pieskjilsies normaali aukstaa laikaa? Kaadas metodes var pielietot lai piedarbinaatu diizeli ja vinsh nelec (vadi, ievilkshana? etc.)

Esmu gatavs nomainiit akumulatoru un kveelsveces, jeb ari ko citu, kas buutu svariigs lai auto droshi pielektu pie -15 graadiem (un labak ari pie -25).

Cik palasiju komentaros, paarsvaraa tiek ieteikts Dizelcentrs motora diagnostikai. Vai tur var arii paarbaudiit akumulatora speeju?

Un taa kaa shis ir mans pirmais Opel, un veel pirmais diizelis, interesee arii normaals (ar sakariigu attieksmi pret klientu) serviss kuraa remonteet mazakas vai lielakas problemas (veelams Paardaugavaa).

Paldies jau ieprieksh! Sakariigas atbildes iipashi gaidiitas!

Es savam uzliku autonomo pečku (lietotu diezgan lēti) un nu no sala nebaidos un ari auto ātri piesilda, tik degvielu nedrīkst aizsaldēt

curmis 17.01.2007 6:55

perkons rakstīja: Saskāros S 80 99 g. 2,5 d aut.ar tādu parādību , tukšgaitā vibrācija pa virsbūvi, rezonē ka prieks. Motora spilveni mainīti, vizuāli nevar pateikt vai ir bliezts vai nav , visas spraugas vienādas, ne no augšas ne no apakšas nevar redzēt prasmīgo roku pēdas. Pārdomas, vai no nepareizas degvielas padeves momenta kaut kas tāds var būt?

Aizbrauc lai pieliek pie kompi un paregulē tukšgaitas apgriezienus, vajadzētu līdzēt.

curmis 16.01.2007 0:18

Bēt ja xenonu liek tikai tālajiem, tad taču citus nežilbinās?

curmis 16.01.2007 0:15

Karlsone rakstīja: Nu ir pienācis tas laiks, kad RAAP jābrauc autiņš atstāt un gaidīt spriedumu. Pa šo laiku ir uzradusies versija - nahrenizēt to multiptronic kārbu un nomainīt pret parasto. Nepieciešama lietota manuālā kārba dzinējam V6 2,4 l labā stāvoklī, sajūga kurvis, sajūga disks, sajūga trose, sajūga un bremžu pedālis ar kronšteinu. Teorētiski iespējamam jābūt. It kā. Vismaz variants.

P.S. Redzēs, cerams, ka RAAP mana "epopeja" būs reklāma ))

A mašīnas kompis neko neteiks, vai tad tā kārba nav sajūgta ar kompi?

curmis 29.12.2006 16:35

Mizx rakstīja: Interesanti gan. Jo ar kompi tika izmēģināts pilnīgi viss, iztestēts ko vien var iztestēt, bet šitai lietai klāt tikt nevarēja... OK, paldies par to pašu!

Aizsūtīju tev, vari mēģināt.

curmis 28.12.2006 17:58

Mizx rakstīja: 1998.g V40 2,0l benzīns ar turbīnu... Ja nav grūti, tad atmet arī man to ziņu, citādi SERVICE lampiņa kaitina... cerēju nodzēst pieslēdzot kompi, bet neatradās tāda iespēja... mikusz@one.lv

V40 viņi raksta ka var no .99 gada. Tev jāslēdz pie kompi.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti