Visi komentāri - Karro drīkst atsākt treniņus

Karro drīkst atsākt treniņus

 
22.marts 2013 10:26

Ceturtdien latviešu motosportists Matīss Karro pēc ārstu vizītes saņēma ļoti labas ziņas – sportistam atļauts atsākt treniņus un braukt ar motociklu.

Īsi pirms sezonas sākuma Karro kādā treniņā pēc viena no piezemējumiem savainoja plaukstu. Ārsti sportistam konstatēja iekšējās locītavas lūzumu. Sportistam tika veikta operācija, kur rokā tika ievietota metāla plāksne un uzliktas 15 šuves. Ceturtdien Karro atkārtoti devās pie ārsta, kurš, apskatot roku, secināja, ka viss ir sadzijis un sportists drīkst atsākt treniņus.

Tagad, kad viss ir kārtībā un sportists drīkst jau trenēties, Matīss ar humoru atklāja, kāpēc roka tik ātri un galvenais labi sadzija. „Lai arī man ar ģipsi bija jāstaigā visu laiku, es to vienā dienā noņēmu nost, jo tas man apnika. Bija grūti uzvilkt džemperi un jaku, tāpēc arī novilku to nost (smejas). Protams, pakonsultējos ar fizioterapeitu, kurš atļāva tā darīt, tikai bija jāievēro lietas, kuras nedrīkstēju darīt (piemēram, braukšana ar riteni). Kad gāju atpakaļ pie ārsta, uzliku ģipsi, lai viņš redz, ka tas nav nekur pazudis. Biju patīkami pārsteigts, ka ārsts pēc pārbaudēm bija izbrīnīts par to, cik labi man roka ir sadzijusi (smejas).”

Jāatgādina, ka Matīss jau pirms nedēļas gāja pie daktera, kurš toreiz izņēma šuves un pateica, ka vēl nedēļu jāpaciešas līdz tiks dots gala slēdziens. Vakar Karro devās pie ārsta, pēc kura vizītes uz sportista sejas parādījās smaids. „Šodien beidzot sagaidīju daktera vīzīti, kuru gaidīju ar lielu nepacietību. Visas šīs četras nedēļas daudz darīju rokas labā - staigāju uz skābekļa kameru, ēdu vitamīnus, kā arī visu pēdējo nedēļu cītīgi strādāju ar fizioterapeitu, lai atgūtu rokas lokanību. Šoreiz Dieviņš man palīdzēja,” stāsta Karro.

„Pēc vizītes ārsts, kurš ir ārstējis daudzus motobraucējus, man atļāva atsākt treniņus. Protams, rīt jau nesēdīšos uz mocīša, bet nedēļas nogalē varbūt jau izbraukšu. Tagad man rokai jāiegādājas speciāls sargs, kas vēl sākumā roku noturēs stingri.”

Protams, sportists ir priecīgs par šādu ārstu slēdzienu, taču, apdomājot visu ar vēsu galvu, Matīss vēl nezina, vai startēs jau nākamajā posmā. „Jā, tagad esmu vairāk motivēts, gribasspēks ir lielāks, bet es braukšu ar galvu… Apzinos, ka tagad būs ļoti vienkārši atkal satraumēties, tāpēc sākumā treniņos braukšu lēni un ar izjūtām. Tikai tad, kad būšu gatavs, tad kāpināšu tempu. Lai arī ļoti gribas braukt jau nākamajā posmā, ir jāpadomā ar vēsu galvu un jāizvērtē savas spējas. Ja roka nesāpēs un viss būs kārtībā, tad braukšu, bet, ja kaut kas traucēs, tad neriskēšu un gatavošos nākamajiem posmiem. Šoreiz neskriešu pa galvu un pa kaklu, bet vadīšos pēc sajūtām,” nobeidz Karro, kurš sūta sveicienus visiem faniem, kuri uzmundrināja sportistu un bija kopā ar viņu šajā grūtajā periodā.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ugunsdzēsēji profesionāli nodzēš ugunsgrēku, ekipējums līmenī bet šļūtenes tilti nepietiekamā skaitā (+ VIDEO) 1

iAuto.lv novēro kā ugunsdzēsēji profesionāli nodzēš ugunsgrēku, taču izskatās, ka ar speciālo aprīkojumu, tiltiņiem, kas pasargā šļūtenes un ļauj pārbraukt tām ar transportu, ir problēmas, jo to nav pietiekamā skaitā. Lasīt vairāk

 

Toyota sasniedz rekordlielu pārdošanas apjomu 1

Japānas autobūves gigantam 2025. gada pirmā puse izrādījusies necerēti veiksmīga. Lasīt vairāk

 

Par 3,9 miljoniem eiro būvēs veloceļu no Vecāķiem līdz Carnikavai 9

Ādažu novada pašvaldība noslēgusi līgumu ar SIA "Tilts" par veloceļa būvniecību no Vecāķu stacijas līdz Carnikavai par 3,9 miljoniem eiro, liecina informācija pašvaldības mājaslapā. Lasīt vairāk

 

270 km ar elektrību: mikro mobilitāte Japānai – Honda prezentē N-One e

Japānas autoražotājs Honda iepazīstinājis ar savu mazāko elektrisko automašīnu zīmola vēsturē – tikai 3,4 metrus garo N-One e. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti