Japānas autobūves uzņēmums "Toyota Motor Corp." šī biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās septembrī, strādājis ar 626,7 miljardu jenu (4,5 miljardu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 33,2% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, liecina uzņēmuma ceturtdien publiskotais pārskats.
Peļņas kāpumu veicinājusi Japānas jenas zemā vērtībā un izmaksu samazināšanas pasākumi.
Turklāt "Toyota" spējusi labāk pielāgoties pusvadītāju deficītam, kas skāris autoražošanas nozari, lai gan uzņēmums arī ziņo par piegāžu problēmām.
Tikmēr "Toyota" tirdzniecības apjoms pagājušajā ceturksnī palielinājies par 11% un sasniedzis 7,5 triljonus jenu.
Uzņēmums ceturtdien arī palielināja peļņas prognozi šim biznesa gadam kopumā līdz 2,49 triljoniem jenu, salīdzinot ar iepriekš lēstajiem 2,3 triljoniem jenu.
Kā ziņots, "Toyota" pērn atguva pasaulē lielākā autoražotāja titulu, jo tā tirdzniecības apjoms pārsniedzis Vācijas konkurentu "Volkswagen".