Cupra Terramar 202 4/ 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Cupra Terramar 202 4/ 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Cupra Terramar auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Jau komentārā pie Tavascan (https://iauto.lv/forums/topic/43919-cupra-tavascan-2024-2025-electro-auto-tests-atsauksmes-un-iespaidi) minēju par divām savstarpēji salīdzināmām Cuprām. Lai arī Terramar ir ICE un ar nedaudz mazāk Zs, lielāka bauda braukt ir tieši ar Terramar. Protams, arī šis bija VZ izpildījumā, tātad - labāk aprīkots, jaudīgāks. Pirmais pozitīvais iespaids par šo radās burtiski uzreiz, tiklīdz iesēdo profilētā ļoti ērtā krēslā. Bija sajūta, ka vadītāja krēsls ir radīts tieši man  tieši tik ērts tas bija.

Pie ceļa turas kā pielīmēts. Un ausīm milzu gandarījumu rada viens pogas spiediens - atliek uzspiest braukšanas režīmu Performance vai Cupra, un katru akseleratora pieskārienu pavada skaista un sportiska skaņa, kas gluži kā AMG, tiek radīta mākslīgi, tomēr sajūta ir lieliska. Tā vien gribas ar kādu paskrieties. Bet to gan tikai Biķernieku vai 333 trasē labāk darīt, citādi bez tiesībam un ar lielu robu makā var palikt pavisam viegli. Terramar izaicina braukt dinamiski, nedomājot par degvielas patēriņu. Es gribētu, ka man kādam čomam būtu šādas auto un tad kādā dienā varētu aizņemties “izmest kādu līkumiņu”. Vai pats sev tādu iegādātos, neesmu tik drošs, lai gan cena, manuprāt, ir ļoti pat adekvāta tam, ko sniedz šis auto - par apmēram 40 000 EUR var tikt pie labi aprīkota, dinamiska un ļoti skaista (jau atkal subjektīvi) auto.

jvanks Reģ.: 29.08.2002
0 0 Atbildēt

Nu ko, šī gada “Gada auto” ir Cupra Terramar. 

 

Skatos ka es un viens mans žūrijas kolēģis esam vienīgi kas neiedeva nevienu punktu šim auto galvenajā balsojumā. Pastāstīšu kāpēc. 

 

Sākšu ar to, ka šis tiešām ir sakarīgs auto. Par to nav runas. Dizainiski, kas protams ļoti subjektīvi, tas ir veiksmīgs pat ļoti. Problēma laikam, manā gadījumā, ir tā, ka šis ir “kārtējais Tiguan variants”. Nekā īpaša. Ja Tayron vismaz ir lielāks un ietilpīgāks, tad šis - vienkārši SUV. Kas ne vienmēr ir slikti, protams. 

 

Es varu saprast kapēc šis auto kļuva par Gada auto latvijā. Bet es punktus neiedevu. 

 

Kā jau beidzamo gadu Cupra, arī šim auto ir “sportiska sajūta”. Bet šajā klasē tas ir lieki. Nu nepaķēra mani. Tāpec jau žūrijā esam tik dažādi. Taisnība ir kautkur pa vidu

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti