iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aizejošais 19.03.2019 22:02

Nu, ja tā tiešām ir vieta, kas ir linkā uz google bildi augstāk, tad stulba un nožēlojama ir ņaudēšana par to, ka tur neļauj piebraucamo ceļu izmantot par automašīnu sāvvietu!

Ja visi tur smuki stāv, tad katram, kas platāks par Bīna Mini ir jābrauc pa ietvi - un kur tad Tavuprāt lai paliek kājāmgājējs, vai ratiņinvalīds, vai jaunā māmiņa ar bērna ratiņiem?

aizejošais 18.03.2019 15:08

Tu visas zīmes un punktus atpazīsti pēc numuriem, jeb skatijies 'grāmatiņā', o visgudrais internetgudreli?

Nu nokļūdījās cilvēks. Tad paskaidro, nevis drukā numurus, tāpat kā marasmātiķis Vernons

Pa labi šeit drīkst.

Zīmes dublē horizontālo apzīmējumu gadījumiem, kad ir liels sniegs.

Tai pašā gugle var redzēt, ka 2011. gadā tādu zilo zīmju nebija.

aizejošais 12.03.2019 12:44

Imho dzīvoklis panelenē ir stulba lieta, lai vēl par to maksātu naudu. Īrēt, īstermiņā, vai varbūt pat vidēji garā termiņā, teiksim, gadus piecus, bet, ja jāpērk NĪ, dzīvošanai, tad tikai sava māja. Bet, protams, var būt izņēmumi, piemēram, ja cilvēks dzīvo viens.

katrā ziņā, iedzīvotāju skaitam strauji neaugot, dzīvokļi dārgāki kaut kā nevarētu palikt. Lēnām kāpt vērtība +- inflācijas robežās, tas jā, bet tas ir viss.

aizejošais 12.03.2019 8:35

Anglijā sākotnēji karstais ūdens nāca no atsevišķas tvertnes mājas bēniņos, kas nebija hermētiska. karstais nebija dzeramais. Lai ūdeņi nejauktos kopā, bija divi atsevišķi krāni. Tagad? Vairumā remontējamo un jauno māju vairs neliek divus krānus, un va;ļējās ūdens tvertnes vairs nav atļautas. Divi krāni, kur vēl ir, ir vai nu sen neremontētas vietas, vai nu īpašnieka tradicionālie uzskati.

Tā kaut kā.

aizejošais 12.03.2019 8:29

Daudziem auto eļļas noliešanas skrūvē ir magnēts, tas ir pašā apakšā, un savāc, ko var savākt. Ja Tev nav zēļ tērēties mazvajadzīgiem sūdiem, tad liec. Sliktāak nepaliks.

aizejošais 12.03.2019 8:28

mans stāsts: septiņos treknajos gados ienākumi mums, vēlo divdesmit un agro strīsdesmit laikā tikai auga. Dzīvojām mazā, vecā mājā, bija darba auto, bija līzingā ņemts savs. Ienākumi auga. Paziņas, vecāki mudināja ņemt kredītu un celt lialāku māju, vai būtiski paplašināt esošo. tagad paši brīnāmies, kā mēs nepakļāvāmies sabiedrības spiedienam, un neko tādu nedarījām, uzturējām māju tikai darba kārtībā. Ja būtu paņēmuši hipotēku - un bankas gluži vai uzbāzās ar to - krīzes laikā tad būtu bijis vai nu neiespējami, vai ļoti grūti savilkt galus.

Tagad? Mums ir cita, ļoti liela, veca māja pašu izremontēta pēc savas patikas ļoti labā vietā. Kredīta nav. Jo izvēlējos pelnīt mazāk, bet vairāk strādāt sev. Un veco mājeli izdevās labi pārdot.

Morāle? Katram savs. Man patīk mans brīvais režīms. Daru, cik gribu un kad gribu.

Nav jārada CO un NOx braucot katru rītu sastrēgumstundās uz nezinkurieni

aizejošais 11.03.2019 21:09

Biju iznomājis e up uz nedēļu, ziemā. Reāli 95 km ar uzlādi.

aizejošais 11.03.2019 10:46

Tu sevi par profesionālu domātāju sauc? Tad savus uz datiem balstītos pētījumus lūdzu studijā.

Uz Tevi var attiecināt visus p'[armetumus, ko vēlies piedēvēt citiem.

Tieši zinātne jau saka, ka ir slikti, bet valdības ''kepurojas pretī, ka vēl kādu laiku jāpaķepurojas. Viss, ko mēs (ne) darām pašlaik ir tāds kompromiss starp interesēm

aizejošais 10.03.2019 7:43

Pēc Tavas loģikas sanāk, ka, ja cits izgāž mežā kravu mēslu, pa mašīnas logu var izlidināt druciņ atkritumu.

aizejošais 10.03.2019 7:41

Visi nemēdz.

Ne 2007. gada Dacia Logan, ne 2016. gada Dacia Lodgy v;el ne reizi nav 'gļukojuši'

aizejošais 08.03.2019 4:46
aizejošais 07.03.2019 7:20

Elektru auto (pašlaik) nav domāti gariem gabaliem. Megapolēm gan.

Rīgā būtu OK. Kaut Rīgā vispār bez auto var iztikt

Tāpēc nevajag šitādus testus ņemt pierē.

aizejošais 07.03.2019 7:18

vienīgās adekvātās saistības varētu būt mājoklis.

Gan auto, gan viss pārējais uz parāda nu nav ieteicams.

Ja vajag auto un naudas ir tik, cik ir, vajag pētīt pasākumu un pirkt uzticamu lietoto, nevis to, kas baram un pašam patīk, visspilgtāk spīd.

aizejošais 06.03.2019 5:55

Jā, jā, kaut kur sēž zaļš zirnekļonkulis un perina ļaunos plānus kā cilvēci marinēt pa satiksmes sastrēgumiem.

Mēs ar dzīvesbiedri jau pacmit gadus lielāko daļu darba paveicam mājas birojā, kaut viņai darba vieta ir Valmierā, man - Piebalgas pusē, bet dzīvojam Siguldā, uz tiem galdiem braucam reizi vai divas nedēļā.

Tu draugs gaidi kaut ko no šīs mistiskās ļaunuma impērijas ar nosaukumu Valsts. Beidz gaidīt, dari pats.

VID utt valsts iestādes varbūt nav tie labākie piemēri, tas tiesa. Kaut gan jāsaka, ka, piemēram, VID ierēdņi arī citās pilsētās sēžot spēj apstrādāt dokumentus, tā ka pat tajā behemotā notiek kaut neliela bet decentralizācija. Valsts iestādes un birokrātija ir smagnēji organismi. Privātās iestādes un uzņēmumi pēc iespējas tā arī darbus organizēs tuvākajā nākotnē.

Nu beidz taču visur saskatīt Orvela lielo brāli.

aizejošais 03.03.2019 23:27

Nu re, un nonācām pie folijas cepurītes. Kreditkartes Tev ari nav, un mobilo telefonu a;ri protams nelieto.

aizejošais 03.03.2019 23:23

Par Klusā okeāna salām esi dzirdējis?

Protams šo karti

www.nationalgeographic.com/magazine/2013/09/rising-seas-ice-melt-new-shoreline-maps/

var uzskatīt par pašu ekstrēmāko gadījumu, ja viss ledus izkustu. Bet otmēr, tās būs drusku vairāk kā dažas villas

aizejošais 03.03.2019 23:19

Spiešana ir uz to, lai mašīnas nepērk vairāk, bet brauc ar vilcienu.

Vai Eiropā jaunu auto tirdzniecība pieaug? Ne visai.

aizejošais 03.03.2019 23:11

Starpvalstu tirgošanās bija (ir) kompromiss, lai pēc iespējas vairāk valstu visār piekristu kaut ko mainīt.

Tirgus protekcija - kā tu pareizi norādi - daudz vairāk sadārdzina automašīnu cenas salīdzinot ar ekoloģijas normām.

Pietiks pļāpu.

aizejošais 03.03.2019 23:06

Pērnā vasara ar sausām akām nav tas labākais Bali variants, tas jau pirmkārt.

Ūdens līmeņa celšnos lidz kembrija līmenim arī gribi?

aizejošais 03.03.2019 22:58

Nodokļi vispār ir varas instruments.

OIK ir vietējo afēristu (Šķēle un co pirmsākumos) izperināts, bet klāj vaļā par to, kā dzinēju ekoloģijas normas - kas turklāt spiež izvēlēties mazākus auto ar mazāku patēriņu - ietekmē kādas valsts nodokļos ieņemtos līdzekļus.

Lūdzu tā ar atsaucēm uz konkrētiem faktiem, populārzinātniskos un pseidozinātniskos rakstus vari izlaist.

aizejošais 03.03.2019 22:47

Nu ne jau tiešā veidā nobeigsies no CO2, protams.

Viss kopā, CO2, temperatūra, klimata pārmaiņas.

PN - kāpēc Tavuprāt tad tādas ekoloģijas normas uzspiež?

aizejošais 03.03.2019 22:19

Klāj vaļā, sliktāk jau nebūs.

aizejošais 03.03.2019 22:13

Es to neesmu dzirdējis laikam. Dzīvoju citā burbulī, cita folija man galvā.

Esmu dzirdējis trauksmi par to, ka kopš industriālās revolūcijas CO2 tik kāpj un kāpj, un sasniedzis tik augstus līmeņus, ka zemei grūti no tādiem atkopties.

Tiem kambrija un mezozoja līmeņiem augi un dzīvnieki piemērojās pamazām, simtu tūkstošu, ja ne miljonu gadu laikā.

Pašlaik CO 2 pieaug ar ātrumu, kas tuvs katastrofāliem - ģeoloģiskā izpratnē katastrofa ir ilgs laiks, var ilg tūstots gadu, un tad tas ir tikai mirklis Zemes vēsturē. Mēs runājam par 200 gadu industriālas revolūcijas ar nekontolētiem CO2 un citiem izmešiem.

Neviens arī nemēģina apstrīdēt kambrija uc CO2 līmeņus.

Uztraukums ir par to, ka pie tik straujām izmaiņām flora un fauna nespēs pielāgoties pietiekami ātri, lai homo sapiens kā sugai saglabātos piemēroti dzīves apstākļi.

Mums ar Tevi un vēl mūsu bērniem jau iznāks i bencīnam, i šnapstam. Kas tālāk? Lēksim bedrē, lēksim bedrē, redzēs, kas mūs ārā vilks?

aizejošais 03.03.2019 21:48

Nezinu. Mani maz interesē naftas izcelšanās ģeoloģiskie procesi un to laiku temperatūra un CO līmenis. Pēdējo 10000 gadu temperatūra, okeāna līmenis, un CO līmenis man un citiem homo sapiens varētu būt interesantāks.

aizejošais 03.03.2019 21:20

pēdējo 2.5 miljonu gadu laikā pašlaik ir 400 ppm CO2 līmenis, augstāks nav bijis.

Un?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti