Neesi pārliecināts- neapdzen.
Tas viss, ko apraksti, ir no satiksmes intensitātes.
Neesi pārliecināts- neapdzen.
Tas viss, ko apraksti, ir no satiksmes intensitātes.
Atļaušos kā 3 bērnu tētis vēl kaut ko piebilst. Chrysler Voyager ar grīdā laižamajiem beņķiem ir ērts. Bet ir arī savi bet. Vidējā rindā ir 2 sēdekļi, nevis 3, līdz ar to vienam no pieciem jāsēž aizmugures rindā, līdz ar to zūd daļa no milzīgā bagāžas nodalījuma. Bet visas 7 vietas - arī tās 3 aizmugurē - ir izmantojamas it raženiem rumpīšiem. Ir braukts 7 cilvēku bariņā ar visu garai nedēļas nogalei uz upes vajadzīgo.
Par to iebildumu nav, Iebildumi ir par Voyager dārdzību uzturēšanā,
Ar šitādu mani veda uz Kauņu un atpakaļ. Šausmīgi cieta piekare. Katru nelīdzenumu uz pakaļas izbaudīju.
Paskatiet Renault Trafic/Opel Vivaro / Nissan Primastar dažādàs versijas. Tur kopā pa visiem milzumdaudz salona versiju.
Dacia Lodgy noripojusi ap 15000 km. Nekas negrab, nekas nekaitina, viss strādā, pie dīlera nav jābrauc, degvielu patērē tik, cik rakstīts grāmatiņā (4,7 l/100 km). Logu slotiņas nomainīju. Lai labāk redzu pa logu.
Viena no superretajām reizēm kad komentārs ir pa tēmu.
Man šķiet, ka neviens auto netiek ražots bez iebūvētām ķezām. Ja kādam būs izturīgs motors, tad tam nokritīs pakaļas tilts, ja kādam būs izturīga hadene, tad izbeigsies elektronika. Ja kāds būs visādi izturīgs, tad nonēsāsies salons un vizuālais būs pē.
Lai tik tu aizņemtos naudu nākošā drunduļa maksāšanai.
Esmu tādus laidis garām, apstājoties.
BTA bez internetbankas neielaida. cena - divreiz dārgāka, kā lētākais piedāvājums.
Iespējams, ka ir.
Īsumā: ceļu būvēšana satiksmi neuzlabo. youtu.be/N4PW66_g6XA
Stāvēšanas sodam vajadzigs plaksteris.
Stāvēšanas sodam vajadzigs plaksteris.
Dzīvoju Siguldā. Reizi pa reizei man vai sievai vajag uz Rīgu. Sabtranss der tikai, ja vajadzība ir lielpilsētas centrā. Ja jāapmeklē sākot no divām adresēm un/vai jābrauc divatā, vai ja vēl kas vedams, tad ne starppilsētu transports ne pilsetas variants neder ne laika , ne ērtību, ne cenas ziņā.
GM un Ford arī saņem milzu dotācijas. Lielākas kā Tesla.
Gaumes jautājums, bet tas džūks ārprātīgi nesmuks man šķietas. Un vispār, tie auto, kas izlaišanas brīdī ir a-ļa avangardiski izskatā, ātrāk vizuāli noveco. Kurš atceras Ford Ka, un 2. megani?
Murx, lūdzu sīkāk. Manam 10 gadus vecajam logan nekas tāds nav novērots.
kaut kāds blueorange piedāvā 5% atmaksāt uz karti atpakaļ no degvielas pirkumiem. Jebkurā tankštellē, jebkurā valstī. paņēmu karti. Darbojas.
Kafiju-mājās no rīta, vai restorānā pēc labām vakariņām.
Degvielu-pie sūkņa.
Fui kafijai papīrturzā.
Otrajā lieku mellās grīdas skaideni ar jau iefrēzētu gropi trubām. Pa virsu divslāņu ozola dēli tāpat kā 1. stāvā.
Variantu ir vairāki. Var jau arī betonēt. Vecās 100 gadu pārsedzes turēja kādas 8 tonnas smikšu un kaļķa. Turētu arī betona 5 cm slāni.
Man patīk silto grīdu temperatūras vienmērība telpā. Un nepatīk radiatoru esamība.
P.N. un par ādermuļķībām neklausos nevienu.
Ieguldījums? Auto nav nekads ieguldījums. Tā ir iztērēta nauda. Neatgriezeniski. Pie kam vel par to ikdienas jāmaksā. To neaizmirsti!
Pī r kvadrāts reiz trubas garums. Manā gadījumā 128 kg ūdens. Kas ir pupu mizas. It īpaši pēc tam, kad no pārsedzes sijām tika noņemts nost ap 8 tonnām smilšu un kaļķa "siltumizolācijas "
Parasti braucu no jauna lidz 7 -10 gadiem.
Lieku remontejamai majai 2. stāvā siltas grīdas. Bez monolītiem. Uz koka pārsedzēm. Painteresējies velreiz pie speciālistiem
Droši, ka atkarīgs no apstākļiem un nobraukto km skaita gadā.
Manējam eksemplāram katru gadu no 5 gadu vecuma sākot bija vismaz viens liels remonts: 2 reizes automātiskā kārba kirdik, 1 reizi izrūsējis (!!!) karteris, kas jāmaina, 1 reizi dārgs Webasto remonts, problēmas ar trubām dzeses sistēmā - grūti tikt klāt.
Zini, apnika.