Trīs gadus nobraucu ar V70 2002.g D5. Nopirku pašu lētāko pieejamo, kurš bija uz sitienu iedarbināms. Uz odometra 280k km, bet , domājams, bija notīts labi vien. Izskatījās pēc labi saglabāta takša, jo pie griestiem bija papildus plastmasas plafons, kāds esot extaxi. un sajūga pedālis galīgi gluds nodilis. Bija domāts, kā pagaidu auto uz pāris mēnešiem. Un beigās pārdevu kādam savam paziņam, kurš ar prasīšanu izprasīja no manis šo auto. Divas nedēļas pēc iegādes bija lielākā nepatikšana - izbeidzās sajūgs, kas bija sataisīts priekš pārdošanas. Sajūga nomaiņa 450 LVL. Un viss, vairāk nekādu lielo ieguldījumu. Ar Volvo izbraucām katru gadu vismaz reizes 3-4 uz Eiropu (Itālija, Vācija, Šveice. Francija, Horvātija u.c.).
Par tehniskām lietām. Rudens pusē , iedarbinot, nedaudz raustījās dzinējs, ziemā līdz -20 iedarbinājās , zem -20 vairs nekā.. pārbaudīja kvēlsveces - no 5 tikai viena bija vesela. Pagriezienos parādījās skaņa un arī stūre nedaudz raustijās - motora balsts bija čupā, bet to nomainīja jaunais saimnieks. Vairāk pat nevaru neko atcerēties, ka būtu problēmas bijušas. Ā, bākas vāciņš ziemā nolūza, tur tāda tizla plastmasas figņa to satur, bet nav dārga. Filtri pa lēto - eļlas filtrs - nepilni 3 EUR. Bagažnieks liels, braucienos bija , kur iepirktos labumus sakraut
. Patēriņš bija 5.5-6 litri. Tagadējais auto (arī V70, tikai jaunais) ar mazāku dzinēju tērē vairāk. Un vecais dzinējs ir daudz elastīgāks mazajos apgriezienos - kustību parasti sāku ar 2.robu.
Apgriešanās rādiuss liels, pilsētā pagrūti noparkot. Speciālisti gan teica, ka tur esot atbalsta spilveniem skrūves, kuras varot paregulēt un tad esot labāka pagriežamība.





















Dīzeli leju Nestes parasto. Citu neko. Sestdien gāju skati - atgāzes ideālas. Pirms tam ne gāzēju, neko citu ko darīju. Auto Volvo ar D3 dzinēju, redzējis tikai Nestes parasto dīzeli un nobraukti 60 000km. Cenas ziņā Neste ar Nestes karti sanāk izdevīgāk nekā statoil.
Ir gan cita lieta vēl: kolēģis darba auto arī brauc Nestes benzīnu un tad uz diviem mēnešiem piespiedu kārtā pildījās statoilā (nestes nebija objekta tuvumā). Secinājums: nestes benža tērējās vairāk, nepilnu litru uz simtiņu.