iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
opelis 30.03.2017 15:02

Mana pieredze - ārzemēs sodi ir bijuši par ātrumu un abi -Vācijā uz bāņa. Pirmā reize pirms gadiem septiņiem par 116km/h atļauto 60 vietā uz vietas samaksāju 100eur. Otrā reize - pagājušā gada novembrī fotoradars nofotografēja vietā, kur atļautais 100km/h - bija 120km/h. Soda nauda 30eur + datu apstrādes izdevumi 25eur + 2,50eur pasta izdevumi.

Mans paziņa (dzīvo DE) savā FB kontā bija ielicis bildi no fotoradara, kur atļauto 100km/h vietā braucis bija uz 258 km/h. Cik sods liels bija - nezinu, bet varētu būt iespaidīgs.

opelis 24.03.2017 14:20

Ne īsti par tēmu, bet par CP... Pirms mēneša apmēram braucu pa Kokneses ceļu, stāv subārs. Nostājies uz nepārtrauktas līnijas, tā,ka nevar normāli tikt garām, ja kāds brauc pretīm. Braucot garām, redzu sēž zaļās vestes iekšā. Ieliku wazē , pēc pāris minūtēm saņēmu wazē komentāru - āzis ....

opelis 24.03.2017 10:42

Man savā laikā gadījās Maskavas ielas placī nopirkt labu T4. Braucu vienkārši garām, skatos - no treilera krauj nost tādu VW T4, kādu man gribētos. Apstājos, skatos - auto apskrāpēts no abām pusēm, salons piecūkots, sēdekļiem originalo krāsu nevar redzēt. Bet auto trīs gadi un nobraukums 60 t.km. Uzzīmējās plača saimnieks, saka ja gribi - ņem tādu kā stāv, cena bija nedaudz lētāka, kā placī jau stāvošam izlaizītam analogam. Paņēmu un nenožēloju - pats nobraucu sešus gadus, tagad auto jau vairākus gadus ripo pie cita braucēja, bez lielām problēmām.

opelis 24.03.2017 10:22

Tev ar viņiem ir bijis kāds izmaksu gadījums?

opelis 23.03.2017 11:19

He,he... Zvanīja no BTA, pat divas reizes - no centralā kantora un pati aģente. Ar aizvainojumu balsī jautāja, kāpēc es paņēmu citas kompānijas apdrošināšanu , tipa - es viņus uzmetis esot... Jo pagājušogad bija priekšējā stikla maiņa, ko sedza BTA. Vai tik tiešām apdrošinātāji ir tik naivi, ka domā - klients ir pielaulāts, uz citu piedāvājumiem pat nepaskatīsies?

opelis 20.03.2017 11:50

msh rakstīja: Tu jauc - autoražotājs atļauj tos pārdesmit tūkstošus. Es nezinu kā tas ir citiem ražotājiem, es zinu kā to dara fofāgena grupa, jau kādus 17 gadus - visiem motoriem ir eļļas temp devējs, pēc kura, ja motorā ir ielieta longlife eļļa, un panelim ir piekodēts eļļas maiņas intervāla vietā izveikt longlife aprēķinu, panelis rēķina pēc "kaut kādas" formulas teorētisko eļļas izstrādāšanos, respektīvi, motora slodze un eļļas temperatūra - un kad pēc aprēķina sanāk ka jāmaina, tad izmet paziņojumu.

Volvo D3/D4 2013. gadam arī kaut kas līdzīgs. Sestdien sāka mest paziņojumu, ka jāveic servisa apkope.Reāli gan ir tā, ka es no iepriekšējā paziņojuma noņemšanas esmu nobraucis kaut kādus 45 t.km un trīs reizes eļļu jau nomainījis.

opelis 20.03.2017 10:36

ezis71 rakstīja: Apdrošināšanas objekta summa 7000 eur

Brauciena pārtraukšana līdz 300 eur(viesnīca,taksometrs utt)

Atslēgu nozaudēšana,pašrisks 70 eur

Personīgo mantu bojājums līdz 1000 eur,pašrisks 70 eur

Diennakts tehniskā palīdzība

Transportlīdzekļa nogādāšana remontiestādē

Apdrošināšanas teritorija:Latvija,Lietuva,Igaunija

Apdrošināšanas prēmija:380 eur

IFam polisē ir tā:

Apdrošināšanas objekta summa: A/m tirgus vērtība (manā gadījumā tas ir 13200 eur)

Atslēgu nozaudēšana,pašrisks 0,00 eur

Personīgo mantu un papildaprīkojuma bojājums līdz ,pašrisks 0.00 eur

Diennakts tehniskā palīdzība

Taksometra pakalpojumi

Stiklojums (viss) pašrisks 0,00 eur

Auto uz visu remonta laiku

Bojājumi ārpus satiksmes

Transportlīdzekļa nogādāšana remontiestādē

Apdrošināšanas teritorija:Eiropa

Apdrošināšanas prēmija:354 eur

Vēl, kas labi - var sadalīt līdz trīs maksājumos, bez papildus piemaksas un nav vadītāja vecuma ierobežojumi, tikai - ja stāžs zem diviem gadiem, tad pašrisks +140eur.

opelis 17.03.2017 14:01

Pēc 100 000 km?

opelis 17.03.2017 13:26

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/befegk.html

Sludinājumā 290 t.km, bildē servisa apkopes uzlīme ar bikiņ lielāku ciparu

opelis 17.03.2017 13:13

BAN un Baltikums tika izbrāķēti ne lētuma, bet reputācijas dēļ. Ar BAN ir bijusi darīšana saistībā ar OCTA, kad manai Jettai lielveikala stāvlaukumā purnu pabojāja BANa klients. Un ierakstot googlē BAN vai Baltikums parādās tik daudz negatīvas informācijas...

opelis 17.03.2017 10:12

Piedalos.

opelis 17.03.2017 10:06

Gramatika pieklibo . Jāraksta - vislētākais, vislabākais utt.

opelis 17.03.2017 9:49

Izlasi sākumtekstu, varbūt sapratīsi , ka tava iršana galīgi ne pa tēmu. Lētākie piedāvājumi (BAN, Baltikums ) tika atzīti par nederīgiem. Cenas piedāvājumi bija no 240 eur (BAN) līdz 840 eur. IFam 360 eur.

opelis 16.03.2017 15:06

Noslēdzu līgumu ar IF. No maniem finālistiem tas bija arī lētākais piedāvājums.

opelis 16.03.2017 10:38

Izklausās kārdinoši...bet nezinu, vai ņemtu. Pašam bija, ka čoms pārdeva jaunus (nebrauktus) Bridžstounus, pirmais ripulis saplīsa pēc nedēļas, otrais pēc mēneša. Vietā gan dabūju bez maksas tādus pašus, pēc tam auto pārdevu, tāpēc nezinu, cik pārējās riepas ilgi nodzīvoja. Riepas noliktavā bija stāvējušas sešus gadus laikam. Noliktava - metāla angārs, apkurināms , iekšā darbojas riepu serviss.

opelis 15.03.2017 14:16

Es arī īsti nesaprotu apdrošinātāju loģiku - ja man ir BTA apdrošināšana, kuras laikā nekādi ekscesi nav bijuši, kāpēc tiek pacelta cena un pašriski. Būtu atstājuši uz iepriekšējiem noteikumiem, es pat tai cenai piekristu, neskatoties, ka auto lētāks paliek... Laikam klientu par daudz.

opelis 14.03.2017 14:15

1. Nezinu kā pirms 100 gadiem, bet tagad amerikāņi ražo sūdus. Pats braucu ar darba Dodge, lielāks mēsls jāpameklē, ir vēl darbā kādi 8-9 Grand Cherokee, kas pa servisu vien dzīvojas.

2. Latvijas vesture ir tāda, kāda tā ir - padomju laiki bija un līdz ar to tie pseidoauto ir neatņemama mūsu vestures sastāvdaļa. Ar taviem pielūgtajiem jeņķiem vienīgā saikne laikam bija Latvijas laiku Ford Vairogs un tas ko krievi nošpikoja. Un kara laikā Staļinam sūtītie amerikāņu džipi un kravinieki.

opelis 13.03.2017 20:23

Ir dzirdēts, ka ziemai no ķīniešiem ir dažas diezgan labas riepas, piemēram Sailun. Pašam ir bijušas Jingling (vai kaut kā tā ), pirktas Polijā un tās arī bija normālas.

Bet kuras ķīniešu vasarenes ir normālas? Man ir bijusi iespēja ar dažām braukt, bet neko labu par tām nevaru pateikt.

opelis 13.03.2017 13:09

Tikko apdrošināju OCTA savu V70. Lētākais bija Baltikums, nedaudz dārgāks IF. Iegāju IFa mājas lapā un tur 15% atlaide. Sanāca OCTA+ (ar kaut kādi bonusi tur iekļauti) 48 EUR.

opelis 13.03.2017 11:53

viencexperc rakstīja: interesants video par ceļa nožogojumu sistēmu kraš testiem.

Ļoti līdzīgas sistēmas kā video no 3.12,uzstādīšanā esmu piedalījies.

opelis 13.03.2017 11:17

Džekam naudas žēl pāris tulpītēm - jākrāj tomātkārbas remontam...

opelis 10.03.2017 10:29

Nortel rakstīja: Nu nezinu gan. Izmēģināju maršrutā Daugavpils - Vecumnieki savu 1.4 TSI. Pie 150 km/h patēriņš 7,2 litri. Stipri šaubos vai pēc parametriem līdzīgais 2.0TDI spētu būt ekonomiskāks.

VW Jetta 1,9TDI 105Zs posmā Frankfurt/Oder - Flensburg ar vidējo ātrumu pēc komja 168km/h 500km posmā, reāli 190-200 km/h (pačurāt reizes divas stājāmies) patēriņš bija pēc kompja 6.2 l/100km, pēc bākas metodes sanāca 6,5 litri. Mašinā bijā četri pieauguši cilvēki + divas lielas somas bagažniekā.

opelis 09.03.2017 19:02

Uz to jau iet. Es pats esmu cēlies no tādas vietas, kur līdz 2013.gadam no rajona centra nokļūt varēja tikai sūdīgu grants ceļu 42 km garumā. 2010.gadā visādu apstāļu spiests (arī ši ceļa posma dēl, jo katru dienu braukāju uz darbu un atpakaļ) pārcēlos dzīvot uz rajona centru. Tagad valsts ir izdomājusi jaunu fīču, kā mani dabūt prom arī no valsts, ne tikai dzimtās vietas. No 2020.gada manā maizes darbā vairs nederēs padomju laika tehniskā izglītība, līdz ar to būšu spiests meklēt darbu ar atbilstošu atalgojumu citā profesijā LV vai arī emigrēt un strādāt citas valsts labā. Ir valstis, kurās mana izglītība paliek spēkā...

opelis 09.03.2017 9:23

Bija reiz man VAZ-2121 NIVA , nopuvusi pēc suņa, atdevu savam darbiniekam, lai var no meža malku vest mājās (dzīvo džeks pavisam no civilizācijas attālinātā vietā). Tā nu šis tur braucis, kamēr palicis pļavā, jo korozija savu izdarīja - braucot pāri grāvim auto savērpās un palika nebraucams. Pēc kāda laika uzzīmējās džeki, kuriem mans darbinieks, kā izrādījās , ir pārdevis Ņivas tehnisko pasi. Sarunājām satikties CSDD un auto pārrakstīt, bet šie neatbrauca un telefona numurs arī slēgts. Tā nu jau ntos gadus , iespējams, "mana" Ņiva kaut kur brauc. Drīzāk gan nebrauc, jo pēc CSDD datiem tehniskā skate pēdējo reizi ieta 1997.gadā, tas bija vēl manā laikā.

opelis 08.03.2017 11:31

Runa ir par uzturēšanu. Grants ceļus pēdējos 25 gados LV nebūvē. Daži ir rekonstruēti,bet jaunu nav. LVM būvē ceļus savām vajadzībām un pa savu naudu.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti