iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
opelis 08.03.2017 11:26

Vakar pievakarē braucu pa Tīnūži - Koknese ceļu. Interesanti bija - plūsma iet 80-90km/h, tad sabremzējas līdz 50-60 km/h jo kāds nepacietīgais slidinās ar vasarenēm. Tiekot tam garām atkal 80-90. Visā posmā bija kādi pieci - seši apdzenamie. Interesanti, ka trīs bija džipveidīgie un divi - komercbusiņi. Vakarā divi kaimiņi savus golfu un MB A160 praktiski ar nešanu nesa stāvvietā iekšā. Ziemas sākumā piefiksēju, ka šitie paši kaimiņi ar vasarenēm brauc līdz Ziemassvētkiem. Laikam džekiem ir fobija no ziemas riepām.

opelis 08.03.2017 10:54

Draudzene liek tiesības patreiz, kad noliks - pirkšu viņai Mini/Audi A3/VW Golf6 (īsti vēl neesmu izlēmis). Tad ģimenē būs divi auto - mans V70 dīzelis un draudzenes Mini/Audi A3/VW Golf6 benzīns. V70 tālākiem braucieniem . mazais uz īsajiem gabaliem (uz darbu, bērnudārzu utt.).

opelis 08.03.2017 10:13

Tas ir nepilni 1000 eur uz kilometru. Ja nauda ietu tīri uzturēšanai, tad jau kaut kas būtu darīts. Reāli ar šo naudu tiek uzturētas lielās algas un laba dzīve uzturētājiem. Plus vēl notiek visādas mahinācijas un shēmošanas. Piemēram LAU iepērk uzturēšnai šķembas pa vismaz trīs reizes augstāku cenu nekā reālā no karjera, kas pieder firmai VlaKon. Un VlaKon ir saīsinājums no tā paša Vladimira Kononova, kura deklarāciija redzama nedaudz ieoriekš.

opelis 07.03.2017 12:45

"Deklarācijas veids: Kārtējā gada deklarācija - par 2015. gadu

Vārds, uzvārds: VLADIMIRS KONONOVS

Darbavieta: Valsts akciju sabiedrība "Latvijas autoceļu uzturētājs"

Valsts amatpersonas amats: direktors, valdes priekšsēdētājs

Iesniegta VID: 30.03.2016

Publicēta: 31.03.2016

2. Citi amati, kurus deklarācijas iesniedzējs ieņem papildus valsts amatpersonas amatam (t.sk. amati biedrībās, nodibinājumos, politiskajās, reliģiskajās organizācijās un arodbiedrībās), un citi darbi, kurus deklarācijas iesniedzējs strādā, kā arī informācija par uzņēmuma līgumiem vai pilnvarojumiem, kuros noteiktās saistības tas pilda

Amata nosaukums, darbi, informācija par uzņēmuma līgumiem un pilnvarojumiem

VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJS Valsts akciju sabiedrība "Latvijas autoceļu uzturētājs" 40003356530 Latvija, Rīga, Krustpils 4

Direktors Valsts akciju sabiedrība "Latvijas autoceļu uzturētājs" 40003356530 Latvija, Rīga, Krustpils 4

3. Deklarācijas iesniedzēja īpašumā (kopīpašumā), valdījumā vai lietošanā esošie nekustamie īpašumi (arī tie, kurus tas nomā no citām personām un kuri atrodas tā valdījumā sakarā ar nodibināto aizbildnību vai aizgādnību)

Bezskaidrās naudas uzkrājumu turētāja vai norēķinu kartes izdevēja nosaukums

1400.00 EUR "Swedbank" AS 40003074764 Latvija, Rīga, Balasta dambis 15

83900.00 EUR "NORDEA BANK FINLAND PLC LATVIJAS FILIĀLE" 40003486767 Latvija, Rīga, Krišjāņa Valdemāra 62

7. Visi deklarācijas iesniedzēja pārskata periodā gūtie ienākumi, piemēram, darba alga, piemaksas pie darba algas, prēmijas, honorāri, ienākumi no saimnieciskās un komercdarbības, apdrošināšanas izmaksas, kompensācijas, ienākumi no kustamās un nekustamās mantas realizācijas un nomas (īres), laimesti un dividendes, mantojumi, dāvinājumi, saņemtie pabalsti un citi ienākumi

"Swedbank" AS, 40003074764, Latvija, Rīga, Balasta dambis 15 Procenti 0.08 EUR

Valsts akciju sabiedrība "Latvijas autoceļu uzturētājs", 40003356530, Latvija, Rīga, Krustpils 4 Alga 108366.55 EUR

AS "Nordea Latvijas atklātais pensiju fonds", 40103331798, Latvija, Rīga, Krišjāņa Valdemāra 62 U.c. ienākumi 9552.80 EUR

AS "Nordea Latvijas atklātais pensiju fonds", 40103331798, Latvija, Rīga, Krišjāņa Valdemāra 62 U.c. ienākumi 210.82 EUR

Nordea Bank AB Latvijas filiāle, 40103749473, Latvija, Rīga, Krišjāņa Valdemāra 62 Procenti 1783.20 EUR : "

Manuprāt , pa naudu, ko samaksā vienam šitādam fruktam, tīri labi var uzturēt visus Brunavas ceļus gada garumā. Deklarācija jau neuzrāda vēl visus saistītos izdevumus - dienesta auto, dienesta dzīvokļi, pieredzes apmaiņas Dubajā, Taizemē utt.

opelis 07.03.2017 12:23

Lai rastos priekšstats par uzturētāju algām (budžeta iestāde);

Deklarācijas veids: Kārtējā gada deklarācija - par 2015. gadu

Vārds, uzvārds: ARTURS IVBULIS

Darbavieta: Valsts akciju sabiedrība "Latvijas autoceļu uzturētājs"

Valsts amatpersonas amats: Jēkabpils ceļu rajona direktors

Iesniegta VID: 31.03.2016

Publicēta: 01.04.2016

Ienākumu gūšanas vieta (avots) – juridiskās personas nosaukums, reģistrācijas numurs komercreģistrā un juridiskā adrese; fiziskās personas vārds un uzvārds Ienākumu veids Summa Valūta

Krustpils novada pašvaldība, 90009118116, Latvija, Jēkabpils, Rīgas 150A Ienāk. no saimn. darbības un komercdarb 847.00 EUR

Valsts akciju sabiedrība "Latvijas autoceļu uzturētājs", 40003356530, Latvija, Rīga, Krustpils 4 Alga 59584.07 EUR

Akciju sabiedrība "SEB atklātais pensiju fonds", 40003485047, Latvija, Rīga, Antonijas 9 U.c. ienākumi 6500.00 EUR

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "K-RDB", 45403013690, Latvija, Jēkabpils, Draudzības aleja 19 - 58 Ienāk. no saimn. darbības un komercdarb 544.50 EUR

opelis 07.03.2017 12:15

Traģikomiski, bet deviņdesmitajos gados, kad ar naudām bija vissliktāk, uzturētājos bija tāda situācija, ka nauda pietika tikai priekšnieku algām un kabinetu remontiem, tehnikas iegādei jau īsti nepietika, par grants ceļu uzturēšanu vispār doma nebija. Reāli bija tā, ka visi reģionālie kantori un , protams, Rīgas galvenais kantoris, sēdēja pilni, saņemot algas un prēmijas, bet strādnieku nebija vispār...

opelis 07.03.2017 12:02

Latvijā ir daudz grants ceļu, kuri kopš pagājušā gadsimta 80-tajiem praktiski nav uzturēti (tas , ka divreiz gadā pāriet greiders, nav uzturēšana). Uzturēšana nozīmē sakārtota ūdens atvade - ceļa šķērsprofila nodrošināšana, grāvju regulāra tīrīšana, caurteku tīrīšana, apaugumu noņemšana, kā arī grants kārtas 'biezuma kontrole un regular papildināšana. Mums jau tā ir iegājies, ka visus šos pasākumus veic tikai labākajā gadījumā veicot rekonstrukciju. Tas būtu tāpat kā , nopērkot jaunu mašīnu, braukt ar to ikdienā,neveicot nekādus ieguldījumus - nemazgājot, nemainot eļļu, filtrus, riepas utt. Un pēc kāda laika cepties, ka auto ir sūds, jo pēc pāris gadiem tas ir izbeidzies.

Par finasējumu. Ticiet man, ir ļoti daudz iespēju ar esošo finansējumu izdarīt, bet nauda tiek izšķiesta. Tie paši LAU (Latvijas autoceļu uzturētājs) - tur ir pavisam greizs naudas apgūšanas modelis. Kā man teica pazīstams šā uzņēmuma darbinieks - maksājam algas, prēmijas, iepērkam kruto tehniku (kuru regulāri iznomā priekšnieku privātfirmu vajadzībām, notiek tas pa smieklīgu nomas naudu. Piedevām tas vēl pamatīgi dod priekšrocību šīm firmelēm ceļu būves konkursos, radot priekšnoteikumus dempingam), apmaksājam dažādus krutos remontus un tad, ja nauda vēl paliek, rēķinam, ko varam pagreiderēt. Paliek parasti dikti maz...

opelis 06.03.2017 10:25

Darbdienās esmu spiests pārvietoties ar amerikāņu sūdu, kas aprīkots ar LPG. Jau pirmdienas rītā iekāpjot tajā , gaidu sestdienu, kad varēšu izbraukt ar normālu personīgo dīzeļauto. Besī tā uzpildes plānošana no viena statoila lidz nākošajam ( ar vienu uzpildi max 270km) , pati uzpilde besī, rokas netīras, tad vēl stāvi desmit minutes vējā un lietū turēdams to pogu... un neiet arī , raustās, apdzīšana jāplāno no kalna un pa vējam..

opelis 06.03.2017 10:12

gunbox rakstīja: Jūs nedaudz jaucaties. Booking ir orentēts uz viesnīcas atlasīšanu. Airbnb uz privātiem piedāvājumiem. Un ja salīdzina summas, tad 3 zvaigžņu viesnīca nekad neizkonkurēs dzīvokli ar visām ērtībām. Vai vairāk zvaigņu gadījumos pat privātmāju. Tobiš airbnb, ja dzīvo nedēļu. Vienai naktij booking.

Runa ir par viesnīcām. Un tās ir arī airbnb. Konkrēta viesnīca Wierzbowe Ranczo Polijā konkrētos datumos 20.04.-27.04. Bookingā ar brokastīm 188 EUR, Airbnb 304 bez brokastīm. Starpība jūtama.

opelis 03.03.2017 12:09

Paskatījos viesnīcu Berlīnē Comfort Hotel Lichtenberg un ....bookingā 71,00 eur bez brokastīm, galahotels 59,00 ar brokastīm. Cik saprotu, tad galahotels ir vācu produkts, varbūt tāpēc arī DE cenas zemākas. Būs jāņem vērā.

opelis 03.03.2017 11:15

Kā bookinga klientam ir daudz vieglāk risināt problēmas ar viesnīcu stafiem. Jo viesnīcas reāli raustās no drauda zvanīt bookingam. Piemēram Minhenē iedeva numuriņu, kurā pa sienām rāpoja skudras, kad recepcijā par to teicu un pieprasīju citu numuru, saņēmu atbildi - viņas vēl nevienu nav nokodušas un vispār - brīvu numuriņu nav, tikai lukss, bet tad jāpiemaksā dubultā. Teicu, ka skudru foto tūlīt sūtu bookingam un paši vācamies no hoteļa ārā. Nepaspējām pat mantas sakravāt, kad pie mums atnāca viesnīcas vadītājs un teica, ka lukss ir mūsu rīcībā un kā kompensācija par neērtībām - brokastis.

opelis 03.03.2017 11:07

Pats izmantoju booking.com

opelis 03.03.2017 10:52

Man Booking.com ir stabils partneris, Lukoilā reizēm izmantoju auto mazgāšanu, Aliexpressā gada laikā pāris pirkumi (pa ļoooti mazām naudām).

opelis 03.03.2017 10:31

Wierzbowe Ranczo 16.04.17 - 17.04.17.divvietīgs numurs

opelis 03.03.2017 10:27

Ne pa tēmu, bet paskatījos airbnb un bookingā vienu un to pašu viesnīcu (esmu bookingā rezervējis Lieldienu braucienam) airbnb - 50eur, Bookingā 31 eur+brokastis iekļautas.

opelis 01.03.2017 18:11

Nu jā, un manējais 2 litrinieks ir tas pats 2,4 litru dzinēja atvasinājums - 5.cilindru dzinējs.

opelis 27.02.2017 19:53

Pēc dokumentiem 2012.gads, 2,0 litri 120kW 163 zirgi. Pārejas modelis, dzinējs esot tads, kā 2013.gadam. Uz pakaļas rakstīts D3, bet reāli filtri utt. katalogos iet kā D3/D4, jo no 2013.gada tas dzinējs skaitās D4.

opelis 27.02.2017 14:57

Esmu vienreiz ņēmis šādā veidā auto. Tas gan bija deviņdesmitajos gados. Viss jau bija labi - auto bija labs, atveda ar prāmi, ostā pats dzinu nost, bet.... Tie atdzinēji bija vācu firmas filiāle LV, strādāja uz pasūtījumiem. Manā gadījumā teica, ka ir piemeklēts auto , pēc tam paši izmuldējās, ka ar šo auto braukājis pats šefs Vācijā. Jau braucot no prāmja , sapratu, ka kaut kas ar hadeni nav kārtībā. Aizdzinu mājās, uz bedres secināju, ka aizmugures amīšiem gumijas izsistas - nomainīju, derēja žiguļa gumijas, kas maksāja santīmus. Kad zvanīju firmai, meiča atzinās, ka tās savādās klaboņas dēļ arī auto tika pārdots, paši vācu eksperti remontam bija paredzējuši (ja pareiz atceros) 2000 vācu markas. Man tas izmaksāja pāris latus. Bet pats princips - kaķis maisā, man vienkārši paveicās. Auto kalpoja ilgi un uzticami.

opelis 27.02.2017 11:48

Iegāju zviedru volvokluba forumā un tur bija tieši šis jautājums par D4 dzinēju. Mīzalu liešana nav paredzēta.

opelis 27.02.2017 11:39

ezis71 rakstīja: Opeļa kungs! Kur tu tur lasījis bet māte Google man rāda ko citu!Ir v70 tas bundulītis šķidrumam.Tanī forumā arī bija cilvēki kas gatavi liet iekšā Adblue un tad nav jābrīnās kāpēc tiek amputēti kvēpu filtru.Adblue paradzēts smagai tehnikai,tas tiek iesmidzināts izplūdes kolektorā bet mūsu šķidrums tiek automātiski pievienots degvielai!

Ir tāda lieta, kā ražotāja dota automašīnas lietošanas instrukcija (users manual) un tajā ir aprakstītas visas ar konkrēto auto modeli veicamās manipulācijas, kas nodrošina pareizu automašīnas ekspluatāciju. Un konkrēti mana V70 manuālī nav neviena vārda par kaut kādu mīzalu liešanu kaut kur. Arī Volvo dīleris par to nav informēts, laikam neskatās Googli.

opelis 23.02.2017 22:12

Pa 300 nesanāks. Man kaimiņam bija tads Audi, siksnas, roļiki, sūknis un darbs neaudi servī izmaksāja latos nepilni 900 LVL. Labākais bija tas, ka šis nākošajā dienā pēc apkopes uz grantenes satikās ar putekļu mākonī ar citu kaimiņu purns purnā. Abi tika cauri ar pāris lauztiem kauliem, auto - uz šrotu.

Ā, eļļas maiņa arī laikam bija apkopes cenā.

opelis 23.02.2017 21:17

Izgāju cauri visam topikam, paņēmu manuāli un izlasīju par savu V70. Nevajag nekādus šķidrumus, filtra reģenerācija notiek automātiski, vienīgais , kas jāizdara no vadītāja puses - pie sasniegtas darba temperatūras (cik saprotu, tad auto izmet paziņojumu, ka notiek izdedzināšana) jāturpina kustība apt.20km. Un viss... Norādīts, ka procesa laikā nedaudz var samazināties jauda un tas arī viss... Nobraucis esmu ar šo Volvo pāri 60t.km, bet pagaidām neesmu pieredzējis šo procesu (varbūt tas notiek tik nemanāmi, ka to nepiefiksēju).

Par rokas kārbām - pilnīgi piekrītu MSH iepriekšējā komentā teiktajam - patīk, ka auto pakļaujas man, nevis otrādi. Ir bijuši pāris darba auto ar automātiem - nepatīk. Ja vasarā vēl neko, tad ziemā nesaprotu, kā braukt..

opelis 23.02.2017 21:03

Audi 2,5 dīzelis ir V6, tas ir pilnīgi cits dzinējs. Cik man pazīstamiem tādi ir, neviens neko labu nesaka. Ja nekas nenoplīst, tad pirmā siksnu maiņa pamatīgi iedod pa maku.

opelis 21.02.2017 17:02

viencexperc rakstīja: Sava taisnība visā ir.

Krievijā neražo 98. Ražo 92 un 95, bet 98 to iegūst ar speciālām piedevām. Piemēram, ja aizbrauksi uz Baltkrieviju redzēsi, ka viņiem nemaz 98-tā nav. Viņiem DUS ir dīzelis, 92 un 95, turklāt, kā paši baltkrievi saka, ka tiek ražots tikai 92. 95 tiek iegūts no 92-ā ar piedevu palīdzību. ( Bet kā mēs zinām, Baltkrievi piegādā degvielu no Krievijas). Es esmu bijis BY, un pirmo reizi tur esot, kā visi degvielas kontrabandisti un Eiropas iedzīvotāji, lēju 95. Mašīna ļoti slikti gāja. Kopā ar mani brauca čoms ar bmw. Atbraucot atpakaļ, viņš mainīja visas sveces, jo tās bija sadegušas. Braucot otru reizi ( bija vajadzība) es vispirms izdarīju izlūkošanu, un ievēroju, ka Baltkrievijā VISAS mašīnas lej 92, Mersedesi, porš kaijens, lej 92. Tāpēc ielēju 92. Un mašīna gāja gandrīz tāpat, kā Latvijā ar Nestes 95. Arī čoms ar BMW tagad lej tikai 92-to. Bet vienu reizi, braucot mājās ievēroju, ka palika baltkrievu rubļiki. Tāpēc lai tos mājās nevestu, jo baltkrievi plānoja naudas reorganizāciju, visus notriecu uz robežas esošajā DUS. Arī lēju 92-ro ( Degvielas kontrabandisti tirgo 95,to) pielēju pilnu bāku līdz vākam, pat palika vēl uz kaut kādiem rubļiem, kuri nelīda ( atstāju nakošajam kā dāvanu). Bet kas notika? Automašīna atkal sāka iet slikti, jo izrādās, ka uz robežas ir jāpērk 95, nevis 92 ( eksporta variants) . Riebjas braukt uz BY.

Tāpēc aizdomājaties, Lukoil fani...

Baltkrievi degvielu ražo paši - Novopolockā. Un viņu degviela ir daudz kvalitatīvāka par RU ražoto.

opelis 21.02.2017 17:00

Var, pašam ir bijis.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti