iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
opelis 09.11.2016 21:43

Un labi, ka man nav peso makā, tas arī jūtami nokrities esot. Zelts toties dārgāks palika, bet tā man tikai nedaudz vairāk kā peso.

opelis 09.11.2016 12:07

Visi esot šokā...mūsu vadoņi mierina tautu...utt. Man liekas - izmaiņas pasaulē būs, jautājums tikai - kādas?

opelis 07.11.2016 14:18

wannabe rakstīja: Ceļu uzturēšana ziemā mani apmierina. OK, viena lieta - tilti un akvedukti bieži vien apledo, varētu tos kaisīt biežāk. Bet varbūt tā vienkārši ir fizika un tur neko neizdarīt.

Ja vērtējam pēc satiksmes plūsmas ātruma sniega laikā, tad tā stipri palēninās arī vasarā lietus laikā (pat līdz tam, ka tiek braukts zem atļautā ātruma...pilsētā), un pēc šādas loģikas, arī tad ir vainojami ceļu uzturētāji, ka nespēj nožāvēt asfaltu un aizvest prom peļķes. Realitāte, manuprāt, ir tāda, ka Latvijā absolūtajam vairākumam auto vadīšana nemaz neinteresē un idejiski ir kaut kas līdzīgs vizītei pie zobārsta - negribas, bet vajag. Attiecīgi, cilvēki nemaz nezin, kāds ātrums viņiem ir faktiski drošs - viņi brauc ar tādu ātrumu, kāds viņiem emocionāli liekās drošs, parasti - jo lēnāk, jo labāk. Kamēr faktiski drošs ir, piemēram, 15 zem atļautā, viņi brauc ar 30 zem atļautā. Citi to redz, izdomā, ka sniegs laikam tiešām ir katastrofa (ja jau plūsma TIK uzmanīgi brauc), un vispār drošības pēc brauc vēl lēnāk - jau ar 50 zem atļauto. Sanāk tāda masu psihoze. Rezultāts - plūsma uz jūrmalenes brauc ar 40.

AKVEDUKTI nav jākaisa. Latvijā to pat nav, vismaz man nav tādas informācijas. Un kāda jēga būtu kaisīt ūdens apgādes inžnierbūvi, kas būvēta Romas impērijas laikā?

opelis 04.11.2016 11:18

Kolēģis ar mīkstajām Hakapelitām brauc jau 7!!! ziemu. Vizuāli izskatās vēl pat ļoti labi. Auto - Subaru Forester, braukšanas stils - vwfanstyle. Pa un ap Rīgu.

Man itkā mīkstais ķinietis (reāli riepa kā zirga ratiem sajutās) pa vienu sezonu nodila līdz 3-4mm. Normāla firmas riepa ilgtermiņā pilnīgi noteikti atmaksājas.

opelis 03.11.2016 20:06

Nekas personīgs, bet par cik te ir auto portals, tad izteikšu to, kas jau dikti sen mani nospiež - man riebjas Skoda Fabia. Pat paskaidrot nevaru, kāpēc, bet kā ieraugu vai izdzirdu šo nosaukumu, tā pilnīgi nokrata. Tā, ka es tevi saprotu...

opelis 02.11.2016 20:28

Uzliku Good Year ultra grip performance gen 1, izbraucu gan pa sausu asfaltu, gan pa sniega pļuru. Sapratu, par ko samaksāju naudiņu... Baigi labi - gan klusu, gan stabils auto sniegā. Vēl apledojums jāsagaida. Tagad domāju, ka ķiniešus, kas bija uz auto, kad nopirku, vasarā atpakaļ točna nelikšu, tikai firmas riepas.

Darba auto arī noāvu šodien ķīniešus, apāvu Matador Sibir Snow SUV, pirmais iespaids - braukt ir labāk nekā ar ķīniešiem, bet līdz GoodYearam dikti tālu.

opelis 02.11.2016 20:13

Vai ir jau Latvijā testa auto? Septembra beigās vēl nebija... Ir doma , ka šitais varētu būt labs darba auto.

opelis 27.10.2016 18:29

Un nobraukums par vienu nulli samazinasies...

opelis 27.10.2016 16:15

Bija jauna pirkta Jetta. Garantijas laikā apkopes taisīju VW centrā Krasta ielā, lētākā apkope - eļļa un filtri, izmaksāja 147 latus. Pēc garantijas beigām sāku dzīt uz vietējo servisu, kuri arī turpināja veikt ierakstus servisa grāmatā, un apkope izmaksāja , ja pareiz atceros, 57 LVL. Teorētiski var pat garantijas laikā dzīt uz jebkuru citu servisu, bet tad dīleris atradīs veidu, kā atteikt garantijas remontu.

opelis 26.10.2016 20:23

jaaanis rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: P.S. Jaunības gados biju pavisam dulls.

Ar atjaunotajām ziemenēm uz sava Kadett Gsi ne reizi vien tika braukts ar 160 un neko

Atsauci atmiņā arī manus dullos gadus, kad ziemas riepas nebija obligātas un puse brauca ar vasaras riepām, tai skaitā arī es. Un tajā laikā uz ceļa nekaisīja sāli, attiecīgi gandrīz uz visiem ceļiem bija iebrauktas pamatīgas rises. Šat tad arī uz 150 ieskrējos, vasaras riepas īpaši nesatrauca, bet rises gan (bija jābrauc ļoti precīzi pa risēm).

Ar iepriekš manis pieminēto Audi-100 testējām ABS un riepas - uz šaura grants ceļa ieskrējāmies lidz 200km/h un tad metām pa mēmajiem...viss strādāja. Tagad pat iedomāties bailes, kas varēja notikt, ja nenostrādātu....

opelis 26.10.2016 20:18

kasinsh79 rakstīja: Apāvu savu zvēru karali ('C) ar tādām riepām:

GOODYEAR ULTRA GRIP ICE 2

Pirmais iespaids - nereāli komfortabls brauciens, pat nejūtu, ka ziemenes. Bet gumijas sastāvs drīzāk mīksts nekā ciets, laikam līdz pavasarim būs man braukt prātīgāk (saudzīgāk riepām)

Es šogad arī pavilkos uz Good Year. Nopirku savam V70 Good Year ultra grip performance gen 1, uzlicis vēl neesmu. Pirms daudziem gadiem nopirku Audi-100 Quattro no Šveices un tam virsū bija labas Good Year skujiņas. Tik pie ceļa pielīmēts auto jebkuros laika apstākļos man līdz un pēc tam nav bijis.

opelis 26.10.2016 20:06

Man kaimiņam MOGO atņēma BMW par nemaksāšanu. Šis pirms tam noņēma visu, kas nebija pieminēts kredīta līgumā kā auto komplektācija - visu audio (skaļruņus arī izrāva), salona apšuvumu gan no durvīm, gan griestiem, bagažnieka velūra apšuvumu...uttt. Pat stiklu pacēlājus izrāva, stiklus atstutēja ar malkas pagalēm. Piebildīšu - džeks konkrētais nemaksātājs - par dzīvokli arī 12000 uzkrājis komunālos, tagad šo jau izmeta ārā. Kaut gan darbs ir un visu laiku strādā gan pats, gan sieva...

opelis 26.10.2016 19:38

VWfans rakstīja: Vai tāpēc, ka dīzelītim bija liels troksnis ātrumos virs 100 km/h?

Troksni var pieciest, bet tas citādi labais un ekonomiskais 1.5 D ir krietni par vāju, lai normāli brauktu lielākus gabalus.

opelis 13.10.2016 15:24

Kalnietis ieteiks izslēgt aizdedzi...katrā krustojumā...

opelis 12.10.2016 21:27

Es priekšējos izmantoju tumsā un sliktas redzamības apstākļos uz ceļiem , kur nav nomarķēta ass līnija - dod apgaismojumu uz nomali, un apbraucot to pašu bedri, redzi, vai neieliksies vēl lielākā bedrē.

Pakaļējos - tikai tad, kad esmu ticis garām idiotam, kurš ar tādiem nonstopā laiž, lai pabauda...

opelis 12.10.2016 21:17

"Miglas izgaismo ceļa malu un tikai dažus metrus autiņam priekšā, ja tad tik pamani bedri - ir jau krietni par vēlu..."

Tad priekš kam vispār tie lukturi vajadzīgi tavuprāt?

opelis 11.10.2016 15:23

Cerams, ka arī nemanīsim...

opelis 11.10.2016 15:21

Kolēģim bija iespēja patēriņu monitorēt, kā minimums, mēneša griezumā. Mēneša beigās grāmatvedībā iesniedz maršuta lapu un degvielas čekus un tad ir vienkārši jāizdara matemātiska darbība - degvielas litri jāizdala uz nobrauktajiem kilometriem. Mēneša nobraukums aptuveni 3000km, kas ir "nedaudz" vairāk kā no Rīgas līdz Liepājai.

opelis 10.10.2016 21:30

Pēdējo sodu nopelnīju uz Kokneses ceļa. Apdzenot vairākus purnu pie priekšējā pakaļas piespiedušos braucējus, ieminu par daudz, kā rezultātā no pretīm braucošās ekipāžas nopelnīju prēmiju - 40 EUR. Kas nopelnīts - nopelnīts, nav pretenziju. Pārsteidza policista atklātība - līdz 120 viņi nemaz neturot. Tagad lieku kruīzā 115 un tik tiešām - liek mieru...

opelis 10.10.2016 21:22

Piekrītu. Gadījās pirms vairākiem gadiem braukt ar FORD Transit busu no Freiburgas DE pa vējam novembra vējainajā laikā (DE laikam tā pat vētra skaitījās, vismaz tā pa radio stāstīja). Tas vējš tā pūta pakaļā, ka visu laiku jāpiebremzē bija. Patēriņš - ierasto 10 litru vietā - pieci ar kapeikām, ja pareizi atceros. Pieļauju, ka pretējā virzienā braucot, patēriņš proporcionāli pieaugtu.

opelis 10.10.2016 21:14

Nu jā, 2013.gads. Un uz odometra 153000km, kas ir reāli. Braucu tikai brīvdienās, darba laikā ir darba auto. Paskatijos ss.lv - tur ir pat 2002.gada V70 ar līdzīgu nobraukumu. Un cilvēki tam tic...

opelis 10.10.2016 16:11

Atļaušos atgriezties tpakaļ pie topika tēmas! Gāju savam V70 skati un pirms skates biju iebraucis pie džeka, kas solijās man uzlikt latviešu/krievu valodu instrumentu panelī. Valodu uzlikt neizdevās, lai to izdarītu, sākot no 12.gada Volvo jāņem nost instrumentu panelis un uz tādu pasākumu es neparakstījos. Bet stāsts ir par citu tēmu... Pajautāju džekam, kā ir ar odometra pieregulēšanu - modeļiem no 12.gada ir diezgan piņķerīgs pasākums. Dati jāmaina vairākās vietās - abās priekšējās durvīs, airbag blokos un vēl kur tur. Viņš pamēģināja nomainīt ciparu tikai odometrā - nomainās, bet tikai uz dažām minūtēm, tad atlec atpakaļ uz reālo nobraukumu. Un , ejot skati, inspektors man teica, ka viņa kompis rāda kļūdu mana auto centrālajā vadības blokā un tas varot būt, ka kāds mēģinājis mainīt datus. Tā ka nav tik vienkārši..,

Iepriekšējo V70 2002.gada izlaidumu pārdevu paziņam, kurš, kā pirmo darbiņu - pie džeka aizdzina un nometa rādītājus līdz manas iepriekšējās skates ciparam. Tgad brauc ar krietni svaigāku auto, nekā nopircis

opelis 04.10.2016 14:30

Dīzeli leju Nestes parasto. Citu neko. Sestdien gāju skati - atgāzes ideālas. Pirms tam ne gāzēju, neko citu ko darīju. Auto Volvo ar D3 dzinēju, redzējis tikai Nestes parasto dīzeli un nobraukti 60 000km. Cenas ziņā Neste ar Nestes karti sanāk izdevīgāk nekā statoil.

Ir gan cita lieta vēl: kolēģis darba auto arī brauc Nestes benzīnu un tad uz diviem mēnešiem piespiedu kārtā pildījās statoilā (nestes nebija objekta tuvumā). Secinājums: nestes benža tērējās vairāk, nepilnu litru uz simtiņu.

opelis 29.09.2016 16:39

Trīs gadus nobraucu ar V70 2002.g D5. Nopirku pašu lētāko pieejamo, kurš bija uz sitienu iedarbināms. Uz odometra 280k km, bet , domājams, bija notīts labi vien. Izskatījās pēc labi saglabāta takša, jo pie griestiem bija papildus plastmasas plafons, kāds esot extaxi. un sajūga pedālis galīgi gluds nodilis. Bija domāts, kā pagaidu auto uz pāris mēnešiem. Un beigās pārdevu kādam savam paziņam, kurš ar prasīšanu izprasīja no manis šo auto. Divas nedēļas pēc iegādes bija lielākā nepatikšana - izbeidzās sajūgs, kas bija sataisīts priekš pārdošanas. Sajūga nomaiņa 450 LVL. Un viss, vairāk nekādu lielo ieguldījumu. Ar Volvo izbraucām katru gadu vismaz reizes 3-4 uz Eiropu (Itālija, Vācija, Šveice. Francija, Horvātija u.c.).

Par tehniskām lietām. Rudens pusē , iedarbinot, nedaudz raustījās dzinējs, ziemā līdz -20 iedarbinājās , zem -20 vairs nekā.. pārbaudīja kvēlsveces - no 5 tikai viena bija vesela. Pagriezienos parādījās skaņa un arī stūre nedaudz raustijās - motora balsts bija čupā, bet to nomainīja jaunais saimnieks. Vairāk pat nevaru neko atcerēties, ka būtu problēmas bijušas. Ā, bākas vāciņš ziemā nolūza, tur tāda tizla plastmasas figņa to satur, bet nav dārga. Filtri pa lēto - eļlas filtrs - nepilni 3 EUR. Bagažnieks liels, braucienos bija , kur iepirktos labumus sakraut . Patēriņš bija 5.5-6 litri. Tagadējais auto (arī V70, tikai jaunais) ar mazāku dzinēju tērē vairāk. Un vecais dzinējs ir daudz elastīgāks mazajos apgriezienos - kustību parasti sāku ar 2.robu.

Apgriešanās rādiuss liels, pilsētā pagrūti noparkot. Speciālisti gan teica, ka tur esot atbalsta spilveniem skrūves, kuras varot paregulēt un tad esot labāka pagriežamība.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti