VWfans rakstīja: Brīvdienās izbraucu 370 kilometrus ar nepilnu gadu jaunu Honda FR-V ar 1,8 litru 140 zirgspēku motoru un automātisko ātrumkārbu. Automobilis bija patīkams, benzīna patēriņš atbilda instrukcijā norādītajam - 6,6 litri uz 100 km pa šoseju un 10,6 litri pilsētā. Bija ļoti ērti sēdēt pie stūres, pateicoties elkoņa balstam, ko veido priekšējais vidējais sēdeklis atlaistā stāvoklī.
Pabrīnījos, cik šādai Hondai ir zemi motora apgriezieni piektajā pārnesumā - tikai 2200 minūtē pie 90 km/h. Manai Merivai ir vairāk - apmēram 2300-2400.
Hondā nepatika dažas lietas - stipri dzirdamā akmentiņu sišanās pret riteņu arkām, braucot ceļa posmā Taurene-Skujene-Nītaure, kā arī automātiskās ātrumkārbas biežā pārslēgšanās no ceturtā uz piekto pārnesumu, braucot pa šoseju un sastopoties ar katru nelielu pakalniņu pie ātruma 85-90 km/h, kā arī no trešā uz ceturto pārnesumu, braucot pa grants ceļu ar ātrumu ap 50 km/h.
Manam rav ari katru akmentinu arkas jūt .
Brivdienās ,kādus 20 km kā pasažieris biju iekš FR-V uz aizmugurējā sēdekļa , mani ļooti pārsteidza skaļais salons ,braukts tika ap 90-100. Paša tojota nav nekāda klusā ,nu bet šis...
nomiks rakstīja: Pēc viena gada un 34 042 km nobraukšanas ar FR-V komplektā r 1.8 litru manuālo kārbu varu droši apgalvot, ka virs 90 km/h FR-V ir paskaļš, bet ne kaitinoši skaļš.
Motora baritona skanējumu lieliski jūt, ka asāk uzspiež uz akseleratora pedāļa, kas vinlaicīgi nodrošina arī ļoti labu paātrinājumu.
Vienvārsakot - superīgs auto! Vismaz man un manai ģimenei loti patika.
Kā jau minēju sēdēju aizmugurē un sajūta bij ,ka nav plnībā aizvērtas aizmugurējās durvis ,bet tad takš uz displeja parādītos info ,kad izkāpu pat paraustīju tās durvis,bij ciet
Motors pēc īpašnieces vārdiem ir 2,0