iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Dzonijs_007 14.04.2007 16:04

VWfans rakstīja:

Kāds ir Tavs vērtējums - vai 2013.gadā man būs sarežģīti pārdot savu 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, kurai būs 128 tūkstošu km nobraukums?

var tikai apbriinot sitaadus tekstus ahujet vienkaarsi. 128K nobraukums 2013.gadaa nu tu veel aimirsi pierakstiit cik metrus un cik centimetrus buus taa meriva nobraukusi savaadaak tak nevarees apreekinaat preciizu datumu un preisu

Tad nu luuk mans spriedums.

2013. gada 2 janvaara pulksten 12.04.56.02 merivas veertiiba buus 2713.EUR un 52 centi ja meriva tiks paardota veelaak tad par katru sekundi atskaiti 0.023458 centus.

Es piemeram nezinu kaada man buus masiina peec meensa un nezinu cik KM un metrus riit nobrauksu taapeec ka man tas ir pofiggg

Dzonijs_007 14.04.2007 15:38

nu ir taa ka man ir bijusas 2 amerikanu masiinas Dodge intrepid un Chrysler 300M UN gan 5. BMW gan semaks. Protmas Chrysler 300M trumpis ir izskats un dizains vienk. ģeniāls man ļoti patika diemžēl braukšnas iipatniibas loti taalu atpaliek no BMW (cieta piekare grab plastmasas) Dodge intrepid atkal drausmiiga skaņas izolaacija. Turpertii BMW ir ļoti kvalitatiivi nostraadaats kluss utt. Bet Seezot pie stuures taada sajuuta ka taa masiina jau ir veca savuklaart Chrysler 300M sajaa zinaa ir galvas tiesu paaraaks. Katram savi +/-. veel Chrysler 300M ar 3.5 motoru ir ļoti laba dinamika kaa nekaa 258 kumeli skrien zem motora paarsega.

Dzonijs_007 14.04.2007 11:11

nomiks rakstīja:

viagris rakstīja:

Kolēģima arī ir 1,4

Jelgava- Rīga (Skanstes iela) 5,2 l

Bet nu viņš ar nezinu kā brauc. Bija Qashqai 1.5dCi paņēmis uz brīvdienās, teica ka brīdi pat pilsētā 3,5 l kompis rādīja. VWfanam iekabina tā, ka nemetas

P.S. Nu pilsētā pēc pases ir 7.9 l

Darba auto tiek braukts 50:50 pilsēta - ārpus. Bet vismaz mans NOTE netiek dzenāts ar smagu kāju. Arī kad tiek braukts drba darīšanās uz Valmieras pusi, patēriņu zem 6 l/100 km vispār nekad nav sanācis iegūt un tas ir, nepārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu!!!

Par dīzeļa patēriņu 3,5 pilsētā nav ko brīnīties. Arī manam Picasso, ja uz 55 km/h brauc pa Rīgu un ieliek 5.robā, tad patēriņu kompis rāda kaut kur tāpat ap 3,5 litriem. Tas, ko kādā brīdī kompis uzrāda, nav objektīvs rādītais vidējam patēriņam kopumā!

Man Saaba 9-5 kompis arii ir raadijis 4.9l/100KM bet ripinoties pa akmens tiltu lejā.

reeali taapat ir 18,572815533980582524271844660194 l/100KM

Naakmnedeel liksu gaazi virsuu un izmaksas buus zemaakas kaa liidziigam diizelauto un pa sosi tas pats kas Merivai bet man vismaz buus 3.0V6 turbo un 200kumeļi un 8.11234 sek paatrinaajums liidz 100KM/H

Dzonijs_007 12.04.2007 15:28

diez vai buus kaadas mega atšķirības jāņem tas kurs labāk patīk pēc dizains aprīkojuma, un Brenda ja man būtu jāizvēlas ņemtu audi tāpēc ka audi un golfs ir golfs

Dzonijs_007 12.04.2007 8:50

Marteens rakstīja: Droši vien ka pārdot nav iespējams...Gribas tikai kādu šā modeļa īpašnieku padiskutēt par tehniskām niansēm....Cik šāda auto patērē ar manuālo kārbu???Grāmatā rakstīts viens,bet kāpēc zem 15litriem pilsētā nu ne kādīgi nedabūt .....utt

un tu ko cereeji ar taadu monstru izteereet tikpat cik masiina ar 2.0 motoru????

Tiiri saliidzinaasanai varu nosaukt dazus datus peec pieredzes:

Mazda 626 92.g 2.0 automaats 12-16l/100KM

Mazda MX6 2.5 V6 12-20l/100KM

Chrysler vision 3.5 V6 15-25l/100KM

Saab 9-5 2.3 turbo 14-20l/100KM

Saab 9-5 3.0 V6 15-22l/100KM

Taa ka +/- 20L uz 100KM visiem lielmotoriem ir normaala paraadiiba braucot pa Rīgu.

Un ja kaads naivi cer ka buus 12l/100KM tad par to var fiksi aizmirst. Tik teeree diizelis.

Dzonijs_007 11.04.2007 17:24

AutoNets rakstīja:

vispaar jau jautaajums kad tirgoji to 9-5 ja tas bija pavisam nesen tad nav briinumu ka 2 nedeelas jo 6.5K eeriki nav taada cena kas piesaistiitu daudz pirceeju. ( esmu nopircis 2 saabus pa 5000 EUR un 5300 EUR kaa arii var atrast eksemplaarus zem 6 K EUR diezgan mieriigi) es pirms 3 nedeelaam paardevu Saab 9-5 pa 6000 EUR bija ideaalaa staavoklii un ar jaunu TA pirceju netruuka visi 4 kas nedeelas laikaa piezvaniija bija gatavi ņemt tikai nez kaapeec visi gribeeja servisaa paarbaudiit un servisos bija rindas tad nu paneema tas kuram nebija pacietiibas gaidiit rindaa uz servisiem

Saab tiešām ir gaumes lieta un ir taads teiciens ka Saabus vai nu ieniist vai iemiil Bet nu redzot ka uz ielaam diezgan daudz taadu eksemplaaru ripo tad izskataas ka tuvaak patiesiibai ir peedeejais variants.

Kura gada tie SAAB 95 bija? Un kadi motorishi?

abi 98.g pa 5000 EUR paneemu ar 2.3 un 5300 ar 3.0.

Dzonijs_007 10.04.2007 23:35

AutoNets rakstīja:

nomiks rakstīja:

deksters rakstīja:

Eu tu, auto speciālistiņ, tev ir kāds dizainera diploms?? Kur sābam ir dizains?? Spīdīgajās stīpās ap lampām? Un kā tev ar izpratni par dinamiku,ja 7,2 sekundes 2 tonnīgam auto ir maz??

Es gan gribētu oponēt un piekrist Džonijam_007, ka SAAB dizains rullē. Tiesa pēdējiem modeļiem sāk dizains zust, jo tas saplūst ar Subaru, bet līdz šim visiem SAAB dizainu uzskatu par ļoti skaistu.

Ar gaumi ir tā, ka vai nu viņa ir, vai nu viņas nav. Izskatās, ka Dexam tuvāks otrais variants.

Es gan shoreiz piekritu Dexam, jo kad tirgoju savu SAAB 95, tad interesejas ljoti maz cilveku - tikai tie, kam SAAB bija pie dveseles un kas bija tie "lielie gaumes" cilveki. SAAB skatijas arii divas damiites, kuraam no arpuses tas 95 skjita ok, bet kad iekapa salona, tad rauca degunu par paneli, kas atgadina taisnu negaumiigu sienu sev prieksha. Turpretim VOLVO skatijas gan SAAB brauceji, gan VOLVO, gan cilveks kas parkapa no BMW. Lai arii SAAB '99. g. par 6500 EUR tirgojas par smiekligi zemu cenu 2 nedeljas, VOLVO nopardevu 2 dienu laika.

vispaar jau jautaajums kad tirgoji to 9-5 ja tas bija pavisam nesen tad nav briinumu ka 2 nedeelas jo 6.5K eeriki nav taada cena kas piesaistiitu daudz pirceeju. ( esmu nopircis 2 saabus pa 5000 EUR un 5300 EUR kaa arii var atrast eksemplaarus zem 6 K EUR diezgan mieriigi) es pirms 3 nedeelaam paardevu Saab 9-5 pa 6000 EUR bija ideaalaa staavoklii un ar jaunu TA pirceju netruuka visi 4 kas nedeelas laikaa piezvaniija bija gatavi ņemt tikai nez kaapeec visi gribeeja servisaa paarbaudiit un servisos bija rindas tad nu paneema tas kuram nebija pacietiibas gaidiit rindaa uz servisiem

Saab tiešām ir gaumes lieta un ir taads teiciens ka Saabus vai nu ieniist vai iemiil Bet nu redzot ka uz ielaam diezgan daudz taadu eksemplaaru ripo tad izskataas ka tuvaak patiesiibai ir peedeejais variants.

Dzonijs_007 10.04.2007 23:35

Un pirceejs kas nopirka Saabu bija paardevis BMW 528 98.g ...

Dzonijs_007 10.04.2007 21:41

veel jau ir taada lieta ka ja tur uz D reziima tad ir paaugstinaats degvielas pateerins ford Mondeo kompis D reziimaa raadiija ~2.0l/H bet N režīmā 1.2-1.3l/H protams negribu teikt ka pie katra luksofora jaaliek N bet ja ilgaak jaastaav tad gan. Veel ir taada lieta ka dažiem automaatiem ieliekot D un staavot uz vietas kaarba it kaa pati paarsleedzas uz N tas ir nekriitas motora apgriezieni nu faktiski nav juutama atšķirība starp to vai ir D vai N. Man taa ir ar SAAB 9-5 un taapat bija ar Chrysler 300M bet ar ford Mondeo Opel Omega Mazda MX6 mazda 626 Chrysler Vision bija taa ka pie D režīma kritās motori apgrieizieni nu vienkāºši motoram bija 'smagāk"

Dzonijs_007 09.04.2007 20:16

VWfans rakstīja:

Master_D rakstīja:

VWfans rakstīja: Vakar iztaisīju ekobraucienu maršrutā Jugla - Sigulda - Gaujiena - Veclaicene - Viru - Pilva - Viru - Valga - Valmiera - Ragana - Jugla. Nobraucu pa šosejām 549 km, turot 70 km/h piektajā pārnesumā. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš sanāca 3,91 litrs uz 100 km, jo iztērēju 21,46 litrus dīzeļdegvielas uz to minēto ceļa posmu.

Tev vajag pie daktera Hausa

Bet ekoralliji pasaules praksē ir izplatīta lieta. Es personiski ietekmējos no raksta ,,Za ruļom,, , kur žurnālists ar Ford-Focus dīzeli bija braucis no Maskavas uz Pēterburgu un atpakaļ ar vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 3,7 litri uz 100 km.

Vēl arī kāds dānis šādi brauca ar Hyundai-SantaFe dīzeli:

hyundaiclub.lv/...

vispaar jau taa meriva nikuja nav ekonomiska. Ja Hyandai pateeree tikai par 0.77l vairaak pie tam braucot ar 90-100KM/H?!

Tad kad es ar BMW 525 2.5 benziinu barucu uz 70km/H tad arii pateerins bija ~4.9-5.2L/100km KAS TOREIZ nemot veeraa to ka diizelis bija daargaaks par benziinu sanaca gandriiz tikpat cik 3.9l/ar diizeli. žēl ka tagad benziins ir gandriiz vienaadaa cenaa ar diizeli. Un vispaar nesaprotu kaapeec bija tik gars posms jaabrauc ar 70km/H pietiktu ar kaadiem 100?! Vispaar jaabuut fantastiskai pacietiibai lai ar 70KM/H noruleetu 500KM tur tak nospraagt no garlaiciibas var. Tad kad es ar 90 KM/H braucu tad jau var aizmigt. Normaali pa ššoeju ar 2 joslaam ap 110 un tur kur 2 joslas 120-130 KM/H.

Dzonijs_007 09.04.2007 18:55

VWfans rakstīja: Volvo-S80 ir visnotaļ baudāms auto - plašs, ērts, ar līganu gaitu. Ja nav nojāts, tad vajag pirkt ar 2,4 litru benzīna motoru vai D5 dīzeli. Nevajag pirkt ar 2,9 litru turbomotoru, jo tik liela jauda nav vajadzīga un lielais motors sadārdzina auto ekspluatāciju.

tas nu gan ir pilniigs sviests.

Peec catalog.auto.ru datierm dinamika no 0-100KM/H ir 7.2 sek

nav daudz un nav maz +/- normaali jo man ar saab 9-5 ar 3.0 turbo un 8.1 sek - 100KM/H ir nedaudz par maz bet volvo ar 272HP buutu pasaa laikaa vieniigi dizains nav tik labs kaa saabam.

Vienreiz pabraucu ar vovlo S80 uz 140 KM/H perfekta stabilitaate pa ceļu kurs ne tuvu nebija ideaals. Gaita vienkaarsi super. Bet man taa subjektiivi šķiet ka tie ceņņiki S80 biku par daudz ir.

Dzonijs_007 05.04.2007 16:38

nee vislabaak buutu ja iestūķētu 1.9 teedeeiii

Dzonijs_007 29.03.2007 17:55

Tas laiks ir jaasaprot kontekstaa ar to kas ir pateikts celaziimee jo ja celaziimee noraadiits 15min vai 3 H taatad runa iet par pulksteņlaiku ja pie zimes buutu maakoniitis vai sauliite tad taa vareetu aakstiities

Dzonijs_007 25.03.2007 22:06

Tominjsh rakstīja: nu ja neviens nenjems, tad naaksies sagatavot un nokraasot tiiri prieksh paardoshanas protams ka labots tiks sliktaak, nekaa taisiitu prieksh sevis

un tagad tu ceri ka tad ja salabosi tu vinu caur iauto.lv ceri paardot???!!!

Dzonijs_007 25.03.2007 20:21

veelu veiksmi

reaala cena šobriid ap 3 KEUR tas nekas ka jaaiegulda paarsimt eiro bet taa nu tas ir ka katrs defekts kas ir nesalabots it iipasi vizualais sit nost cenu 3 reiz vairaak kaa maksaa to salabot.

Labaak panem nokraaso salabo un tad laid uz paardosanu saavdaak 100 gadi nepaardosi it iipasi par taadu cenu

Dzonijs_007 18.03.2007 11:53

cezars2 rakstīja: Paldies par piezimi Sells to: United States, bet piemeram sitas tirgojas jebkur:cgi.ebay.com/...

Nu 3000 pie cenas vel butu ok, bet vai tas ir ar visam formalitatem? Un vai no ASV nebija kautkads ipass nodoklis, kas to visu sadardzinaja. Varbut kads var pastastit sikak, pats ir vedis.

Paldies par atsaucibu!

cik es zinu tad ir taa :

Cena ASV + 10% ievedmuita + 18% PVN + transporteesanass izdevumi + sertifikaacija + reģistraacija CSDD tas taa galvenajos vilcienos veel jau gan jau kaut kaadi siikumi naak klaat.

Nodokli laikam reekina nevis no pirkuma summas bet peec kataloga.

Dzonijs_007 18.03.2007 11:01

pie dolaaru cenas + 3000 un beigaas tas cipars ir EUR

Piemeeram 6000 USD USA = ~9000 EUR Latvijā.

Dzonijs_007 16.03.2007 21:26

pilseetaa reekini 15-25 l/100km pa sosi no 8-9l/100km

vissuudiigaakais BMW motors. Tad labaak panem 735 vai vislabaak 740 tad ja rij tad lai rij lielas starpiibas ar 730 nebuus ieliec gaazi un braukaa laimiigs 740 laikam hadene bija izturiigaaka.

Dzonijs_007 14.03.2007 22:04

Nu jau Lembergam kaaadu briidi buus jaaskataas restota saule Tiko pieneema leemu par apcietināšanu.

Dzonijs_007 12.03.2007 23:56

ja par FM transmiteri zinu bet palsaot topiku tepat iauto jaasecina ka skaņa ir draņķīga. Un tas jau ir loģiski jo kad FM radio muuziku izsleedzu un ielieku CD tad ir juutams kas ir kvalitaate.

Dzonijs_007 12.03.2007 23:53

Master_D rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

Master_D rakstīja: Modernie dīzekļi ir jaudīgāki par tāda paša tilpuma bendzīnniekiem - u sjo + vēl 2x mazāk ēd.

Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus

vot taas gan ir muļķības.

te jāskatās pa kurieni pārsvarā jābraukā un kāds ir braukšanas režīms. Ja pārsvarā pa šoseju tad piemēram audi A4 dīzelis VS benzīns 110ZS VS 125 ZS starpība ~1.0-1.5 l/100KM tā kā diizelis ir nedaudz dārgāks tad ietaupījums ir kapeikas. Tas pats BMW 523 2.5 benzīnss pret BMW 2.5 TDS benziinieks ir daudz dinamiskāks dīzelim trūkst griezes no nulles ātruma (kamēr nestrādā turbīna) daudz vairāk dārgu mezglu kas var nojukt turbīna, augstspiediena sūknis un tad iepistā kapeika kas šosejas režīmā būs ~ 50 sani bla bla bla

bmw 2.5 tds ir šrots

tāpat kā tas audi 1.9

es nerunāju par arhaiskiem lūžņiem, bet gan moderniem dzinējiem

Un arī par kapeikas pišanu es nerunāju - lieta tāda, ka pēdējos gados Eiropas ražotāji ir ļoti spieduši un grūduši naudu D attīstībā, atstājot B novārtā. Labs dīzelis līdz ar to maksā krietni dārgāk kā bendzīnnieks - jo tur ir gudrāks sūknis, gudrākas sprauslas, turbīna ar maināmu ģeometriju (lai nebūtu turbobedres), interkūleri, labāka skaņas izolācija utt.

Lūk arī rezultāts.

Un mans motors griež arī no vietas, jo tam pietiek litrāžas un stobru arī bez turbīnas palīdzības

Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana

Dzonijs_007 12.03.2007 23:51

Master_D rakstīja: Braucot ar dieselpowā nav jāiespringst uz 90, jo bendzīnnieku uz šosejas iegriežot virs noteiktiem rpm patēriņš arī konkrēti pieaug reizes divas.

Dieselim 100 vai 160 ir litra starpība

gribi teikt ka lai pārvarētu 120% (pretestība pieaug četras reizes palielinot ātrumu tikai 2 reizes!) lielāku pretestību ir jātērē tikai par 20% vairāk enerģijas??? Hvz pats taadus eksperimentus neesmu veicis bet nu šitas nieķlaujas jebkuros saprāta rāmjos.

Atceros tikai ka BMW 2.5TDS ekonomaizers pie 90KM/H bija kaut kur pa vidu starp 0 un 10 bet pie 140 KM/H pie 10l/100KM/H

Dzonijs_007 12.03.2007 21:21

Master_D rakstīja: Modernie dīzekļi ir jaudīgāki par tāda paša tilpuma bendzīnniekiem - u sjo + vēl 2x mazāk ēd.

Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus

vot taas gan ir muļķības.

te jāskatās pa kurieni pārsvarā jābraukā un kāds ir braukšanas režīms. Ja pārsvarā pa šoseju tad piemēram audi A4 dīzelis VS benzīns 110ZS VS 125 ZS starpība ~1.0-1.5 l/100KM tā kā diizelis ir nedaudz dārgāks tad ietaupījums ir kapeikas. Tas pats BMW 523 2.5 benzīnss pret BMW 2.5 TDS benziinieks ir daudz dinamiskāks dīzelim trūkst griezes no nulles ātruma (kamēr nestrādā turbīna) daudz vairāk dārgu mezglu kas var nojukt turbīna, augstspiediena sūknis un tad iepistā kapeika kas šosejas režīmā būs ~ 50 sani būs vējā + iebraucam lielos mīnusos.

Savaadaak vareetu varbuut buut piemeram BMW 530 diizelis pret BMW 530 benziins ar nosaciijumi ka abi ir jauni + braukts tiek pa pilsētu īsi maršruti + propkas (jo tad benziiniekam strauji pieaug pateerins) bet nu arii starpiiba ir ap pusotru K EUR un kad to var atpelnit HVZ?! Varbuut tad labaak 545 uzlikt gazi?

Bet piemeram mazauto ar 4 cilindru motoriem neredzu tolku diizlim it sevišsķi ja paarsvaraa tiek braukts pa šoseju.

Dzonijs_007 12.03.2007 21:09

Nesen nopirku 9-5 saabu 98. gada jautaajums ir taads:

Ir plaukstdators ar nafigaaciju un gribu pierubiit to datoru maģim lai var klausīties MP3 skatīties filmas utt. Plaukstdatoram ir austiņu izeja un kā teica pārdevējs varot nopikrt kaut kādu kabeli un ja maģim ir lineārā laikam izeja vai ieeja (netaceros precīzi) tad var pieslēgt.

9-5 maģim nekādu ieeju neredzu bet varbūt ka var uztaisīt to ieeju???

Varbūt kāds var ieteikt kādu firmu kas nodarbojas ar audio uzstādīšanu kas varētu palīdzēt atrisināt šo nelielo problēmu?

Dzonijs_007 08.03.2007 20:19

nu tam ka ar BMW ir daudz avaariju ir sava loģika:

1. Sameeraa populaara mašīna

2. Ātra mašīna (kā narkotikas ja reiz ar kaadu labu 330 vai 540 vai veel labaak M series kaartiigi iespiedi griidaa tad mieriigi pabraukt vairs nevar-> loģisks iznākums grāvī, stabā vai citā autiņā

3. Pakaļas piedziņa -> gruutibas savaakt un atkal avaarija

4. Markas imidžs kurš sacīt saka brauc ātri tu mani nenopirki lai sēņotu

5. Vidēji statsiskaiss šiis markas iipašnieks buus agresīvāks braucējs kā videeji statsiskais nu pienemsim golfina iipasnieks.

No visa augstaak mineetaa arii izriet tas ko redzam ielaas.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti