iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Dzonijs_007 21.08.2007 23:22

mjaa tas ir vaaks tirgot mašīnu ar 1.6 penciina motoru, vistulbaakais motors ever un ne tikai passaatam jo parasti rij gandriiz tikpat cik kaut kaads 1.8 vai 2.0 kaa arii ir saadi taadi aizspriedumi pret tiem 1.6 cilvis nekad nav braucis un uzreiz ir stereotips ka neiet. Gan jau ka iet normaali ja kaartiig min liidz sarkanajai zonai man pasam ir bijis ford mondeo ar 1.6 benziina motoru un tiesi deeel taa ka bija 1.6 benziinieks tirgoju 3 meenesi par normaalu ciparu un ar bij ideaalaa staavoklii.

Sitam veel cena galiigi nav pievilciiga ar taadu cenu taa sanaak taada aakstiišanaas ne tirgošana atver ss.lv iejuuties pirceeja "aadaa" un uzreiz sapratiisi ka te ir vakars uz ezera jo izlec vesela kaudze ar leetaakaiem variantiem + veel mega populaarais 1.9 teedeeiii

Dzonijs_007 20.08.2007 23:23

VWfans rakstīja: Vakar atbraucu no Gaujienas pa Rīgas apvedceļu līdz Jelgavai 228 kilometrus 3 stundās un 2 minūtēs. Vidējais ātrums - 75 km/h. Nobraukums tagad - 25999 km. Pēdējos 1036 kilometros dīzeļdegvielas patēriņš - 5,38 litri uz 100 km.

ha ha ha fig..na taa meriva vien ir, 5.38 uz sotaka galiigi nav maz priekš tā nīkuļa šodien pabraucu ap 100KM pa šoseju ar audi A6 2.5tdi automāts 1615KG pašmasa un pateeriņs videeji bija 5.5luz sotaka braucot ap 90KM/H tad kad uzlika kruiizu uz 70 tad pat zem 5 paliida. Vispaar teiksu taa meriva galigi nav ekonomisks auto.

Dzonijs_007 14.08.2007 21:51

Ozz rakstīja: negliits nav, bet kaa Tu domaa, peec cik nedeeljaam jams saaktu ruuseet pie muusu saaliitajiem celjiem

Un kas tas par bzdinkš uz amerikaanju auto

IMO kkads saabs vai volvo buus labaaks....vai MB...

ir saprotama veelme pa leeto iepirkt laba gada labi nopakotu auto, bet jautaajums, kaapec tad TIK labs auto no 99.gada maksaa 3000eurun ja labi kauleesies, Tev pat par 2 vinju atdos..

nu tu gan lej driizaak riit sniegs uzsnigs nekaa kaads normaalu concordi no 98.g atdos pa 2K EUR.

Dzonijs_007 14.08.2007 9:26

exif rakstīja: Ojj, links nogljuchiija

ss.ss.lv/...

mja es ar sito sludinaajumu jau labu laiku atpakaļ ievēroju smuks jaa bet taapat neviens nepeerk it kaa cena ar nav kosmiksa bet taapat hvz vin zin kas tam pirceejam vajadziigs?

Dzonijs_007 12.08.2007 11:26

a kur probleema seedies autobusā un brauc pakaļ. Reģistrācija varētu būt ap ~160-180LVL

Dzonijs_007 11.08.2007 14:48

modena rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Jap, iekš mobile.de par 6,5 tk EUR ir 5ais Tourings dabonams, takšto nekā nebūs puis...

vispār kaut kā padārgu.... šeit ir lētāk.. mobile.de/...

taa arii ir normaala cena Vaacijaa un šeit tad arii attieciigi ~6000EUR.

Dzonijs_007 10.08.2007 19:55

kamera13 rakstīja: Šitam auto ir ņemts līzings un BRC novērtējums 5800 Eur, kas arī atbilst Kasko apdrošināšanas kataloga vērtībai.

naivulis taa kataloga veertiiba parasti ne tuvu neatbilst raalajaam tirgus cenaam Manam saabam arii kataloga veertiiba ir kaut kas ap 4900LVL par taadu cenu es 100 gadi tirgotu pat ja tur staavoklis buutu kaa jaunam Veel peimeeram Audi A4 96.g laikam kataloga vertiiba bija ap 3100LVL 1.8 benzins taapat 100 gadi nevienam nebutu par taadu cenu taads vajadziigs. Šitaadus piemerus varu mineet kaudzeem.

Noņem nost 15-20% no taas mistiskaas cenas un tad ir ceriibas uz paardošanu.

Par taa bembja cenu pieliekot paaris simtus sanaak arii 525 TDS E39 tas tomeer izskataas muusdieniigaaks.

Dzonijs_007 10.08.2007 18:28

Uggga rakstīja: Atradu fanam nākošo mašīnu auto.delfi.lv/...

mjaa ja veel PowerPLus MPG pievienotu vispaar buutu fantastika bišķu vairaak par 1 litru uz 100KM

Dzonijs_007 10.08.2007 9:51

nu tad dod taas atsauksmes:

1) Kāds bija degvielas patēriņs pa šoseju pirms un kāds ir tagad vidējais, pa pilsētu?

2) Kāds bija uzrāviens līdz 100KM/H pirms un kāds ir tagad?

Dzonijs_007 06.08.2007 11:17

Mans subjektiivais viedoklis:

Diezgan neziteiksmiigs auto peec dizaina un salons vispaar neizskataas peec 2002.g mašīnas un pie tam veel cena 10700EUR ir kosmoss:

Šaubos vai pat pa 7000 EUR buutu viegli paardot, pa 10K ir kaudze citu labāku alternatīvu.

Dzonijs_007 06.08.2007 11:04

+ veel Omega noteikti buus daudz komfortablaaka.

Dzonijs_007 06.08.2007 11:03

Tikai Omega: 2.2 benziins/gaaze noteikti buus ekonomiskaakss pasaakums par diizeli.

Dzonijs_007 03.08.2007 17:09

Kamazs rakstīja: Nezinu vai ir vērts ņemt rūpnīcas GPS, ja dārgs. Lētāk ir nopirkt GPS uztvērēju atsevišķi un tad pieslēgt to pie laptopa un tur izmantot kādu vien softu vēlies, sākot jau ar klasisko AutoRoute.

Mazliet lielāka klapata, bet za to kāds ietaupījums (tas raidītājs ap pus-simta Ls maksā un laptops tak ir gandrīz katram) un kādas iespējas paverās -- var ērti pārnest no mašīnas uz mašīnu, var izmantot dažādas programmas (ja vajag arī pirātiskas) vizualizēšanai, regulāri tās apdeitot un pie visa fonā ir laptops ar visu OSu.

Tiesa, ja mērķis ir ceļojumos izmantot GPS. Ikdienai šāda komplektācija būtu čakarīga...bet no otras puses, cik bieži jūs ikdienā ceļu uz darbu ar GPSu meklējat? Manā skatījumā GPS ir brīnišķīgs palīgs garos ceļojumos pa nepazīstamiem maršrutiem, pats to izmantoju ceļojot šķērsām pāri visai Austrumeiropai no Latvijas uz Turciju. Riktīgi noderēja.

Ak jā, vajadzēs vēl vienīgi laptopa lādētāju. Universālais 12-220 voltu pārvaidotājs ar kādu laptopam pietiek (75W laikam) maksās ap 20-30 ls un tajā varēs lādēt arī telefonu, videokameru un vēl visādu krapu.

Pats pie šitādas fiškas izmantošanas tiku pēc kolēģa un čoma ieteikuma. Liels paldies viņam par to -- zvērīgi labi un izdevīgi.

un kaa tu to laptotu mašīnā vadā? Vajag tak kaut kā nostiprināt?

Man liekas diezgan neērti, vislabāk plaukstdators ar tomtomu.

Dzonijs_007 01.08.2007 14:10

Sagaidīt var komfortablu un dinamisku braukšanu. Pilnīgi ko citu, nekā no R4. Apgalvojums par dārgākām apkopēm neiztur kritiku. Litrs eļlas un 2 sveces vairāk?

Ir labs exemplars pārdošanā, cena runājama:

www.motors24.lv/...

Apkopts ticis tikai Viking Motors (bij. E&S Auto).

mja psec, tu esi kursā ka faktiski taads pats eksmeplārs tiek gandrīz 2x leetaak tirgots?

Bet nu lai veicas

Dzonijs_007 31.07.2007 10:14

Galdnieks rakstīja:

Nezinite rakstīja: pārbaudi, kas lācītim vēderā...

PS sen neredzēts šaipusē!!

čau..

ir navigaacija, xenons, ESP, pat iespeeja paarslegt aatrumus pie stuures ir... nezinu pat kaa nav, varbuut masaazhas nav

sabukteetas durvis nav stipri, bet taa kaa paliek ja stāvvietā iedo pa sāniem no blakus mašīnas durvīm. viss sāns tāds \"caurumains\"

bet pat vizuālo es nesatraucos, par cik pats krāsoju.

Dzonijs- kur tu atradi tik leetus? es cik skatos, tā zem 12k nevaru atrast. gribas jau dikti AERO, bet arii 16k bik pa dārgu.

bij doma njemt pirms feislifta modeli, bet bail ka pirmajiem 9-5 saabiem buus vairaak slimiibu kaa tiem, kas peec feislifta

un kā savukārt ir ar Alfamotors Saaabiem?

www.ss.lv/...

nu re kur ir vesela kaudze zem 12K EUR+ viens Aero pa 13.3K EUR

Bet konkreetais eksemplaars ir tiešām labi aprīkots tikai man nav skaidrs ko ar to nafigaaciju Latvijaa var iesaakt, jeeegas nekaadas.

Dzonijs_007 30.07.2007 23:49

Galdnieks rakstīja: vai par Saab 9.5 Vector 2.0turbo universāls 13300E ir daudz vai maz prasiits.. ?

sanaacis taa ka vienigais auto kas atbilst manaam veelmeem ir saabs un nesen uzgaajo shaadu auto... vizuaalajam roka jaapieliek (buktainas durvis un bamperis apskrāpēts) bet taa ekstru miljons un salons kaa jauns... dikti iepatikās

man domaat tas ir dafiga briinumss ka tev interese radaas

To visu saku taapeec ka esmu ieverojis ka kaadu laiku ss.lv tirgojas viens 2002.g ekesmplaars ar 2.3 motoru Vector komplektaacija un par 10500 EUR Ja nemaldos piurms kaada laika redzeeju arii 2002.g Universaalu ari Vector par 9700EUR

Tas ka salons kaa jauns ir tikai normaala paraadiiba taada gada mašīnai un veel ja ir par taadu cenu, esmu redzeejis arii 1994.g opel Omega ar samta salonu kas ar izskatiijaas kaa jauns, un veel pirms 2 gadi pirku 1993.g toyota Carina un arii salons kaa jauns

Ja jau miljons ekstru tad:

NAvigaacija ir?

Ksenons?

ESP?

Ventilējamie beņķi, apsilde?

Normaali nav tas ka ir sabukteets un prasa taadu ceņņiku.

Dzonijs_007 30.07.2007 18:58

karoce palasiijos topika saakumu un gribu iebilst pret dazaam izskaneejusaam domaam:

1. Degvielas pateeriņs starp 2.3 un 3.0 motoru ir nieciigs, uz šosejas varbuut buus litra starpiiba un i tad diez vai manam saabam ar 3.0V6 esmu meeriijiss peec baakas metodes ar iesleegtu kondišku braucot uz 90Km/H pateeriņs bija 8l/100KM bez kondiškas braucot kompis radija 7l/100KM un vienu briidi pat pamaniijaas nokrist zem 7l/100KM to vai taa ir patiesiiba neesmu paarbaudiijis bet runaa ka Saab 9-5 kompis nemelo pa pilseetu apriis savi 13-17l/100Km kas ir ļoti liidziigi 2.3 motoram jo ar tadu ar kaadu briidi vizinaajos.

2. Dinamika ir krietni labaaka par 2.3 motoru ar 170ZS 0-100KM/H rauj 8 sekundees pats esmu paarbaudiijis. 2.3 motoram peec papiiriem laikam bija 9.9 sek un tas ir krietni sliktaak. Isaak sakot labaak iet tikai Aero.

Un 2.3 motors ar nav pilniigi bez probleemaam cik esmu lasiijis tad probleema ar kaut kaadu kartera ventilaaciju kaa deeeļ motrs noklaajas + ķēdes maiņa maksā 1000 EUR.

Gaitaa subjektiivi 3.0 liekas ka iet komfortablaak.

Dzonijs_007 29.07.2007 13:12

tunos rakstīja:

anonimikis rakstīja: vācijā ir diezgan populāra nodarbe kruķīt odo līzinga automašīnām jau ekspluatācijas laikā. lai apietu nobraukuma ierobežojuma nosacījumus.

bet vai tad muusdienas piesledzot pie kompja nevar redzeet ka odo ir sagroziits?

Dažreiz var un dažreiz nevar atkarīgs no spidometra kruķītāja profesionalitātes

Dzonijs_007 26.07.2007 17:29

Karluco rakstīja: Es tikko atdzinu auto no Sveices, muitas nodokli maksāju uz robežas, CH-DE. Varēju nemaksāt, bet tālāk ar to auto mani nelaida

Līgumā uzradītā summa tika pārbaudīta internetā, tā kā pirku auto no radiniekiem, tad līgumā bija zemāka summa, kuru muitnieki apšaubīja. Beigās vienojāmies par abpusēji izdevīgu variantu, bet nu nācās kaulēties pamatīgi.

Latvijas VIDĀ pirms braucu uz CH, neviens sakarīgi neko nevarēja pastāstī, nerunājot smalkumus par drošības naudām un auto novērtēšanu, tādēļ paļāvāmies uz savām vācu valodas zināšanām.

Mans secinājums - ja gribat auto no neES valsts, uzticiet pasākumu profiem, kas ar to ikdienā nodarbojas.

bet vai tad ir jeega no taas šveices dziit, ja jaamaksaa 10% + veel PVN??? vai tad šveicē autiņi tik stipri leetaaki kaa vaacijā beļģijā, francijaa???

Dzonijs_007 26.07.2007 12:17

izskatas ka nevis cilveeki braukuši bet sivēni

Dzonijs_007 25.07.2007 20:46

Imka rakstīja:

Sviestc rakstīja:

hammers rakstīja:

Sviestc rakstīja:

turbopiile rakstīja: nu nav TIK traki, Sviest

Nu iespējams ka 9-3 naf tik traki, bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...

Teiksim ja Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,

Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,

tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...

a mosh Tev taads pavaajsh vienkaarshi traapiijies

nu es nesaku ka mans ir konfekte, es viņu ņēmu lēti, un rēkinājos ka vajadzēs ieguldīties...

bet vienkārši katru reizi uzzinu, ka tieši šī lūk ir

Saab 9-5 vājā vieta,

un kā jau minējo, to vājo vietu ir krietni vairāk par ieprieksējiem Saab modeļiem

varu dažas minēt

1.turbīna ( parasti tā 5-7 gadus vecam 9-5 jau ir jāmaina )

vai ar Saab 900 OG un Saab 9000 tā bija

nebija!!!

2.indukcijas spoļu bloks..

nu o.k. labi 900 tāds nebija, un arī 9000 bij vājā vieta ( a napig tad turpināt tādu vājumu ražot, un neieviest ko savādāk )

3. prieksēja plaukta aizmugures bukses, tik dīvani izkonstruētas ka maksā ap 50 Ls gabalā , un jūk samērā bieži..

4.amortizātori, vecākiem Saab šis mezgls nebij no vājajiem..

5.gāzes vārpstas bloks....

arī jauninājums vājumu sarakstā...

6. salona info paneļa "gļuki"....

un kas tur vēll...

nu par pārējo pagaidām vēll infas naf, bet izskatās ka turpinājums sekos...

Gluži manas domas un varu papildināt par vājām vietām:

1) Salona ventilators vājā vieta ...nevienam citam autiņam tāda problēma nav dzirdēta kā vājā vieta. Ventilators maksā 200 Ls + 60 Ls nomaiņa

2) Lukturu tīrītāju motoriņš/mehānisms katram otrajam 9-5 tīrītāji stāv šķībi greizi - 150 Ls gab.

3) Kloķvārpstas apgriezienu devējs - 70 Ls

4) Arī citu marku auto ir ķēde, bet nav dzirdēts ka tā tik ātri stiepjas un jāmaina - 1000 Ls.

5) Eļļas tecēšana pa visām malām - lai novērstu tecēšanu jāceļ ārā motors

6) info displeja izdegšana - 200 Ls gab.

nu tu lej gan:

Bija viens saab 9-5 kuram nobeidzaas ventilators ja nemaldos autoapruupe piedaavaaja sataisiit par 60LVL un alfamotors atrestaureet par 100LVL un viking motors nopirkt par 170LVL

Info displeju alfa motors piedaavaa atrestaureet par 40LVL

ķēdes maiņa dīlerservisā 700LVL ja labi pamekleetu gan jau citur buutu leetaak bet 1000LVL pirmo reizi dzirdu.

Nu ja lukturu tiiriitaaja motoriņs maksaa 150LVL tad es viņu labaak izraveetu vispaar aaraa, mierigi var iztikt bez.

Ar visiem autiņimie +/- ir taa ka ja gribeesi 1000LVL izgruust remontos tad izgruudiis vajag tik atrast "pareizos" servisus un veikalus kur detaļas pirkt

Veel viens prikols ko man staastiija gan ne par saabu bet ford Taurus.

Priekšējais lukturis ford centrā 600LVL parastaa veikalaa laikam autoplus 170LVL ebay ar visu piegaadi 54 LVL !!!

Dzonijs_007 23.07.2007 22:06

kasinsh79 rakstīja: Nevienu autiņu, ko līdz šim esmu pircis (un tādu ir daudz, ļoti daudz), neesmu vedis uz servisu testēt. Skaties, vai nav standarta nobrauktu dīzeļu kaites (temperatūrai nav jākāpj vairāk par pusi no rādītāja, āntifrīza trubām motortelpā nav jābūt piebriedušām kā no akmens, attaisot eļļas korķīti motoram darbojoties, nav jāgāžas ārā tvaikam vai dūmiem utt.)

BMW dīzelim jārūc ļoti maigi, nekādu līdzību ar raksturīgo Audi/VW tarkšķi Ja tas viss būs OK, jau zināma cerība, ka kādu laiku nokalpos.

apskatot pats var protams ļoti daudz ko pateikt it īpaši ja ir zināšanas, bet nekad ne 100% tomeer taapat ir jaaizbrauc uz servisu tas dažreiz atmaksaajas, jo kaut kaadi piekares defekti, eļļas nopluudes vai kas cits ļoti iespeejams taapat tiks atklaats. Dažreiz ir taa ka izbraucot nevar pateikt ka piekaree kaut kas nav labi, nekas neklab negrab pat pa bedreem braucot bet servisaa paska ka 500LVL veel vajag investeet

Dzonijs_007 23.07.2007 19:47

kasinsh79 rakstīja: Rūpīgi jāskatās, vai nav nodzīti līdz kliņķim.. Atrast labu ir pagrūti (precīzāk - būs dārgi).

ta nekas ieraudziis jaunu tiko mainiitu stuuri, pedaaliišus, ar ķīmisko iztiiriitu salonu un bonusaa 150K spidometraa un ar platu smaidu sejaa nopirks neko vairaak diži neskatiidamies

Dzonijs_007 23.07.2007 19:32

laiva rakstīja: Ko labāk ieteiktu ņemt BMW 525 Dīzeli (97-99 gads) vai Volvo S70 Dīzeli (97-99 gads). Pirkšanas cenas abiem ir praktiski vienādas, bet kādas ir ekspluatācijas izmaksas šiem auto. Volvo zinu ka ir Audi motors, par BMW praktiski nezinu neko. Varbūt kāds var pastāstīt par šo auto plusiem mīnusiem un vājajām vietām vai priekšrocībām.

ja izveele tikai starp šiem tad jau labaak BMW labaak izskataas, komfortablaaks, diizelim nav raksturiigaas diizeļa skaņas gaitaa. Karoče vajag izbraukt ar abiem un tad man liekass ka jautaajumi vairs neradiisies. Abiem remonts man domaat buus +/- vienaadi daargs, un taa biežums buus tieši proporcionaals autiņa nojaatiibas pakaapei

Dzonijs_007 17.07.2007 22:41

Geskasfans rakstīja: Cenu ziņā apmēram līdzīgi, SAAB mazliet lētāk.

Nu man vienalga kāds piedziņas veids.

Interesē, kādas problēmas visbiežāk ar šiem modeļiem.

Un kā ir ar detaļu cenu? Vai arī cenas ziņā ir vienādas?

Pašlaik man ir vecais E-34. No vienas puses gribās atkal bembi, kā nekā pieradumam liels spēks Bet nu mani cenu griesti ir 6500 EUR

Abus ja remonteesi buus daargi

Cik daudz remonteesi tas kā loterija kaa pirksi ta remonteesi ja nopirksi saabu šrotu tad peec tam teiksi ka visi saabi ir šroti un ja peec tam nopirksi bembi ideaalu tad peec tam teiksi ka visi bembji ideaali Patiesiibaa var buut arii otraadi. Tobis kaadu nopirksi tik arii attieciigi remonteesi.

Bet kopumaa esmu dzirdeejis viedokļus ka ar saab ja nopirkts labs eksmeplaars cilveeki brauc vairaakus gadus iipasi neremonteejot par BMW kaut ko tamliidziigu neesmu dzirdeejis.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti