iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 10.01.2018 9:15

Autorei!

Lietoju apmēram šādu, gadus trīs:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/renault/trafic/aoppm.html

Man bija versija ar divām rindām un ar izņemamu metāla starpsienu uz bagāžas nodalījumu. Vienkārši ideāls auto (ilgi meklēju). Bija labi uzturēts. Dārgākais remonts bija pečkas regulatora nomaiņa, kautkur ap 150 EUR kopā ar darbu. Izskatās, ka kautko tamlīdzīgu vajadzētu arī šovasar. Ietilpības ziņā neviens minivena kategorijas auto netur līdzi. Vadāmība pat labāka kā miniveniem, jo lielāka masa un garāka bāze. Pilsētā pagrūtāk braukt/parkot.

Ja tie 15 kEUR ir kabatā, tad iesaku skatīties uz kautko pilnīgi jaunu, būs laba pirmā iemaksa.

Nortel 09.01.2018 19:18

Ja naudas maz, tad Renault Espace/Grand Espace III (varbūt IV, bet to neesmu ilglaicīgi lietojis), ja vairāk, tad īso pasažieru Traffic ar divām sēdekļu rindām un milzīgu bagāžas nodalījumu. Lētākus ekspluatācijā neesmu atradis.

Protams, jāskatās uz budžetu un iespējām to visu pārbaudīt. Bet, spriežot pēc nespējas izmantot search funkciju, ar otro (pārbaudi) varētu būt milzīgas problēmas.

Nortel 08.01.2018 18:50

DJ40 rakstīja: To jau uz kasko var mēģināt norakstīt, vismaz Vācijā žurku bojājumi ir iekš kasko...

Nevis žurku, bet caunu. Un apdrošinātāji var prasīt auto aprīkot ar caunu baidītājiem.

Nortel 06.01.2018 16:51
Nortel 05.01.2018 13:53

Vienīgi abrazīvā pulēšana. Un tad vēl jāskatās, cik dziļas švīkas. Švīku var izpulēt tad, ja uzlejot tai ūdeni, tā paliek neredzama.

Nortel 03.01.2018 19:31

Un līzingā pirkts 10-gadīgs dīzelis ar 300++ tkm būtu bagātnieku auto?

Nortel 24.12.2017 19:59

Stiprs karstvīns gadījies?

Es jau rakstīju savu pieredzi ar mazmotoru. 1.4 tsi nobraucu līdz 300 tkm, nomainot tikai ķēdi un kartera ventilācijas cauruli. Pārdevām, jo auto jau bija 5 gadi un bija jāmaina pret jaunu. Nekādas noguruma pazīmes motoram. Tā kā 90 % gadījumu resurss ir atkarīgs tikai un vienīgi no braukšanas stila un attieksmes pret auto (apkopēm).

Priecīgus ZS!

Nortel 20.12.2017 12:15

Automātiskā gaismu pārslēgšanās ir papildus opcija, kas maksā, atkarībā no modeļa, dažus simtus EUR. BET, lai šī opcija strādātu, ir nepieciešama vēl cita opcija - lietus sensors, kas arī maksā papildus dažus simtus EUR. Ja šo divu opciju nav, tad jāslēgā ar roku.

Nortel 17.12.2017 18:28

Norauj gaisa cauruli un ar roku pābrbaudi rotora brīvkustību. Ja ir kautkāds endoskops vai var tikt klāt ar mobīlo, tad apskaties lāpstiņu stāvokli.

Nortel 16.12.2017 18:51

Nortel 15.12.2017 20:22

Ja ik pa 100-150 tkm maina, tad lielu problēmu nav.

Nortel 15.12.2017 19:51

Un ja klerks grib ieiet DPF modulī apskatīties kļūdas vai darba stundas? Tad varēsi mēneša laikā to DPF atlikt atpakaļ.

Nortel 15.12.2017 19:33

Par tādu naudu var nopirkt normālu OBD diagnostikas verķi un izdedzināt to filtru uz paša vēlēšanos kaut reizi nedēļā. Plus vēl noderēs pārējo sistēmu diagnostikai un kļūdu meklēšanai.

Nortel 15.12.2017 19:14

Atkārtošos, filtra esamību var noteikt vizuāli. Ja filtrā ir ieskrūvētas tā saucamās "obmankas" vai zondes vispār nav, to var redzēt ar aci.

Un ja pēc WIN filtram ir jābūt, bet viņš softiski "neatbild", tad apskati neiziesi.

Nortel 15.12.2017 18:39

Ja pēc WIN komplektācijā skaitās, tad noteikt var uz aci. Vispār jau bija kautkāda runa, ka sākot ar kautkādu tur gadu autiņiem ar DPF filtru, tam obligāti ir jābūt un darba kārtībā.

kvepufiltrutirisana.lv/mk-apstiprinatais-projekts-attieciba-uz-csdd-tehnisko-apskati-un-dpf-filtriem/

Nortel 15.12.2017 13:36

Dažas reizes esmu brīdinājis, zvanot CP.

Nortel 15.12.2017 11:45

Renault Megane, bet dīleris diezin vai gribēs atklāt garo garantijas gadījumu listi. Es negribu tik daudz rakstīt un nav arī aktuāli.

Nortel 15.12.2017 11:40

Kvēpu filtra izdedzināšanai ir speciāla servisa programma. Praktiski to var izdarīt pats, vajag tikai OBD tūli.

Nortel 14.12.2017 16:11

Es ieteiktu meklēt kādu programmētāju, lai to imobilaizeri vispār noinstalē nost.

Nortel 13.12.2017 15:14

Šorīt dēļ viena distances neievērotāja knapi nosargāju savu pakaļu. Braucu pa apvedceļu uz Kauguriem. Normāls ceļš, steidzīgie kā parasti mēģina kautkur aizskriet, ekstremāli apdzenot, pa ceļam viens lidojošais buss notriecis palielu stirnu, izārdot sev pusi priekšas. Kautkur pirms Spuņciema viens iesēžas man astē (braucu ap 95). Vairākas reizes uzmetu pa bremzēm, šis distanci palielināt negrib. Pirms pagriešanās uz Kauguriem (pie Kurši/CircleK) ieslēdzu pagriezienu, sāku bremzēt un griežos pa labi nogriešanās joslā. Labi nav, joslā ledus, auto nedaudz slīd. Un tas priduraks, astē sēdētājs, man seko un slīd viņam vairāk. Jau gaidīju bumu, bet man kautkā izdevās izgriest līkumu. Kur palika astē sēdētājs, nepamanīju, bet aizmugurē vairs nebija.

Ko darīt, Vernon, šādā situācijā? Kā piespiest aizmugurē braucošo ievērot distanci? Vai tikai caur OCTA prēmijas palielināšanu?

Nortel 12.12.2017 11:31

msh rakstīja: Kāpēc reģistratoru neiebūvē mašīnās? Gan likumu dēļ, gan švaka pieprasījuma dēļ [tie ir tikai atsevišķi reģioni, kur tādus daudz lieto], gan tāpēc, ka šī ekstra būtu jūtami dārgāka par aftermarketa uz piesūcekņiem pieliekamo, un līdz ar to nepopulāra, un, visbeidzot - kā jau viss, kas ar IT saistīts - tas brīnums nenormāli ātri morāli novecotu un noteikti ražošanā nemainītu paturētu jūtami ilgāk. Piemēram vari paskatīties uz 10 gadus vecām mašīnām attiecībā par digitālo audio failu atskaņošanas iespējām - kur tādas ir, tām mēdz būt interesanti ierobežojumi - teiksim, ja 10 gadus vecam audī ir RNS-E navigācija, kura spēj atskaņot mp3 no SD atmiņas kartes, tad tās īpašnieks nu var censties meklēt tādu retumu kā lielas SD [nevis SDHC vai SDXC] kartes, kuras grūti bija nopirkt jaunas jau pirms vairākiem gadiem - jo SDHC neņem...

Teorētiski reģistrators ir jebkurā mašīnā, kurai ir iebūvēta kamera. Ir redzēts auto, kam visas piecas kameras (priekšējā parastā un nakts redzamības, 3 atpakaļskata) ir pielāgotas videonovērošanai un saglabā failus uz ārējā SSD diska. Tiesa, viss tas pasākums nav programmēts un būvēts Latvijā.

Nortel 23.11.2017 19:26

VWfans rakstīja:

Dīvaini, ka lielākā A7 Octavia ar šo pašu dzinēju standartā ieskrienās 8.2 sek. Pēc paviesošanās pie čehiem, ar +50 zs ieskrējiens ir vienkārši fantastisks. Nav mērīts, bet pēc sajūtām ap 6.0 varētu būt. Pēc "obkatkas" braukšu vēlreiz, vēl šo to pielabos un uzliks uz dino stenda.

Nortel 23.11.2017 13:29

Es uzskatu, ka Dienvidu tilts ir labākais projekts kopš neatkarības atgūšanas. Ļoti ērts un ātrs Rīgas šķērsošanas maršruts. It sevišķi tagad, kad apvedceļš ir sačakarēts ar remontiem. Un arī pie normāla apvedceļa, maršrutu Baloži Ādaži daudz ātrāk var izbraukt tieši pa Dienvidu tiltu. Murgs bija tad, kad Dienvidnieka nebija.

Nortel 02.11.2017 20:06

Normāls vecis uztaisītu esošajam auto dzinēja kapitālo remontu un nobrauktu vēl 10 gadus. Un to naudu, ko būtu izdevis par XC60 un plānotās ikmēneša izmaksas ieliktu krājkontā. Pēc 10 gadi sanāktu atkal jauns kaškajs.

Vēl varētu nomainīt sievu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti