iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 11.08.2017 17:55

Komunistu bērni nav daudz labāki par pašiem komunistiem.

Nortel 07.08.2017 14:06

Kausēšana palīdz labāk par līmēšanu. Ir kausēti ar sietu gan auto lukturu stiprinājumi, gan bamperi, pat rotaļlietas. Un slodzes šiem izstrādājumiem ir ievērojamas.

Nortel 07.08.2017 13:07

Vajadzētu apskatīties kas tā ir par plastmasu. Ja ABS vai PP, tad normālā veidā viņu sakausē izmantojot karstā gaisa lodāmuru. Sietu šajā gadījumā izmanto metāla un iekausē pašā plastmasā. Labi ir, ja pa rokai ir tāda paša tipa plastmasas gabals vai stienītis, ko izmantot kā pildmateriālu. No manas pieredzes līmēšana atbildīgām detaļām nestrādā. Ir dzirdēts par brīnumiem ar dihloretāna līmi, bet praksē nav gadījies izmantot.

Nortel 03.08.2017 15:41

Par ēšanu braucot lielākais speciālists ir Vernons. Viņš saviem padotajiem pat speciālu kursu lasa, kā vienlaicīgi braukt, ēst un tirgot biļetes nekavējot grafiku. Ēšana pie stūres ir pirmā profesionālā braucēja pazīme.

Nortel 02.08.2017 19:20

Vernonam atbilstošāks būtu šis:

m.delfi.lv/aculiecinieks/article.php?id=49100405

Līdzīgi kā pasažieru pārvadātājiem, arī šim pārkāpumu legalizējošie iemesli ir grafiks, maza alga, pārstrādātās stundas, alkohols relaksācijai. Bēdubrālis tāteikt.

Nortel 31.07.2017 13:50

Vadītāja apliecību izsniedz uz CSN zināšanu pamata. CSL te nepiedalās.

Kā jau rakstīju:

107. Pirms apdzīšanas sākuma transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par to, vai:

107.3. apdzīšanas laikā netiks traucēti pretim braucošie transportlīdzekļi;

Ja cilvēkam fiziski nav ar savu auto kur palikt (0.5 josla ir aizņemta), tad viņš arī brauc pa SAVU joslu. Šeit ar galvu ir jāstrādā uz apdzīšanu ejošajam.

Nortel 31.07.2017 13:25

Autovadītājiem nav saistošs CSL, bet gan CSN. Un tie nosaka:

107. Pirms apdzīšanas sākuma transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par to, vai:

107.1. neviens aiz viņa braucošo transportlīdzekļu vadītājs, kuram viņš varētu traucēt, nav sācis apdzīšanu;

107.2. pa to pašu joslu priekšā braucošā transportlīdzekļa vadītājs nerāda kreisā pagrieziena signālu;

107.3. apdzīšanas laikā netiks traucēti pretim braucošie transportlīdzekļi;

107.4. pēc apdzīšanas viņš varēs atgriezties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē), netraucējot apdzenamo transportlīdzekli.

Nortel 31.07.2017 13:10

Kas liedz autobusiem ziemā uzlikt ziemas riepas??? Kapēc normālas kompānijas to var, bet jūs nevarat? Un Igaunijā nav sliktu ceļu, prasiet jeburam, visi teiks - EST un LT ir labāki ceļi kā pie mums. Un interesani, ka pēc šādām avārijām netiek publiskoti tahogrāfa dati. Tur jau viss ir skaidri redzams - ātrums, laiks, grafika kavējums.

Nortel 31.07.2017 10:23

Kurš tad tagad "kingam" patraucēja?

www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/670883-lux_express_autobusa_avarija_igaunija_aizdomas_turetais_latvijas_pilsonis

Kautkā pēdējā laikā neiet tiem Irizar. Viens Ādažos izpildījās, tagad otrs Igaunijā. Vai arī šo pārvadājumu kompāniju ir piemeklējis Nordekas liktenis (mazas algas, saspringts grafiks, uzņēmuma vadītājam jāmaksā kredīti par privātmāju un auto)?

Nortel 31.07.2017 9:59

Pagājušajā nedēļā diezgan bieži sanāca braukt pa A1 (Tallinas) šoseju. Braukšanas kultūra pa to jau ir gandrīz tikpat slikta kā pa A7 (Bauskas) šoseju. Apmēram 2/3 braucēju nemāk pa to braukt, tai skaitā VISI auto ar PL numuriem (no kuriem šie 1,5 joslu ceļi ir nošpikoti). PL fūres pat speciāli paņem gar viduslīniju, lai būtu grūtāk apdzīt. Tauta nemāk ne apdzīt (dzen pāri nepārtrauktajai līnijai, nogriešanās joslām, nepārredzamos līkumos, pēc principa ka tikai izlekt, gan jau visi pavāksies malā). Nezin kāpēc apdzinēji iedomājās, ka apdzenamajam ir jālaiž viņus garām jebkurā vietā (pie nepārtrauktajām līnijām, pieturās, nogriešanās/ieskriešanās joslās). Gandrīz vai jāatajuno reģistrators un jāsāk filmēt.

p.s. Pats neesmu balts un pūkains, pārkāpju tikai ātrumu (+5/+10, apdzenot reizēm +50), bet apdzenu tikai atļautās vietās un laižu garām apdzinējus tikai atļautās vietās (spītīgi).

Nortel 27.07.2017 14:52

Redzkur video par vārstiņu regulēšanu gandrīz jaunai Hondai:

www.youtube.com/watch?v=279Z3U7UBsY

kautkur no 7-tās minūtes reālā regulēšana.

Nortel 27.07.2017 14:13

Atver jebkuru auto sludinājumu portālu, ievadi vēlamos kritērijus un skaties, ko tauta piedāvā. Tad atlasi potenciālos auto, apskaties dzīvē, izbrauc un izvēlies.

Kad man vajadzēja džipu, tad braucu ar apmēram šādu:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/patrol/gniom.html

Bet tā kā tas tika izmantots ražotāja paredzētajam mērķim, tad tikai mehānika. Praktiski nenokaujams darba zirgs. Lempīgs, rijīgs, bet savu darbu izdara.

Tad vēl man bija buss. Labākais ko atradu un ko varu droši ieteikt ir Traffic, īsais, zemais, ar divām sēdekļu rindām (labāk 2+3, jo divi atsevišķie sēdekļi priekšā ir daudz labāk kā dubultais pasažierim) un kravas telpu ar saliekamo sietveida starpsienu. Kārba, protams, šādam transporta līdzeklim mehānika. Arī lempīgs (1.9), bet braukšanai Latvijas robežās ar ideāls.

Nu tad pa vidu starp šiem ir braukts ar Forester. Arī labs, bet atkal ar mehāniku.

Bet NEVIENS no šiem un līdzīgajiem auto nesniedz tādu braukšanas baudu, komfortu, arī ekonomiju kā klasiskais sedans. Kā otrā mašīna vai darba auto ok. Bet ikdienā pārvietoties ar busu vai džipu (ne-parketnieku) negribu. Šodien pavēroju savas kājas, 90-grādu leņķis man ir parastā universālī. Ērti iekāpt? Nesūdzos, ir paaugstinātā piekare un beņķis pašā zemākajā pozīcijā.

Tā tava noskatītā Dacia droši vien ir Duster. Nu tur nu gan nebūs ne ērti iekāpt, ne braukt. Nez vai Duster vispār ir ar automātu. Domu par jaunu labāk uzreiz atmet, jo budžets par īsu vismaz 2-3 reizes. Klasiskais mazlietotais (līdz 2 gadi un līdz 100 tkm) arī nekas īpašs nesanāks. Drīzāk tos 10 000 iemaksā kā pirmo iemaksu jaunam, tad kautkas varētu pat sanākt.

Nortel 19.07.2017 19:51

Aero ar gāzi un tāds nobraukums. Nu nezinu, es nepirktu. Man bija parastais 2.0T. Pat prātā neienāca sačakarēt tik labu auto ar gāzes iekārtu. Taupīšanai ir citi auto.

Nortel 17.07.2017 18:35

Nesen uz Touran izbaudīju kautko līdzīgu. Bija nokritusi turbo caurule. Tad gan dega check engine. Pārbaudi visas gaisa caurules, it sevišķi pievienojumu vietas vai kautkur nepūš garām vai pūš ārā. Kā arī eļļas līmeni un konsistenci.

Nortel 14.07.2017 10:29

Kas ta katafalkam notika? Jaguar noteikti būs bez ziemas pakas, kā jau visi tā gala auto. Cik esmu lietojis Francijas/Itālijas tirgus auto, visi vairāk vai mazāk ir bēdu ieleja. Turienes iezemiešiem ir visai vieglprātīga attieksme pret auto.

Nortel 12.07.2017 8:59

Šorīt tajā virzienā aizbrauca viena trafarētā ekipāža un divi moči. Vispār man A7 galīgi nepatīk. Sliktākais ceļš Latvijā. Ja braucu uz Iecavu, tad izvēlos braukt gar Baldoni. Ceļš tukšāks, atsaldeņu gandrīz nav un tīri labi līkumi posmā Baldone-Iecava.

Nortel 11.07.2017 11:07

Ja nu galīgi neko navar sabīdīt, tad paņem KASKO un lai apdrošinātājs maina abus uzreiz.

Nortel 09.07.2017 17:43

Šeit arī daži ir:

e-mobile.lv/cars?make_id=visi&condition%5B%5D=1&categories%5B%5D=2&first_registration_min=2008&capacity_min=2000&fuel=1&gearbox=1&climatisation=jebkura&emission_class=jebkura&usage=visi&seller=visi&latest=jebk%C4%81ds&make_id=visi&first_registration_min=2008&fuel=1&gearbox=2

Parasti tomēr lietots strādnieku auto ir kombinācijā: universālis+dīzelis+mehānika.

Tendences patreiz ir universālis+maza tilpuma turbo benzīns+mehānika.

Nortel 09.07.2017 17:30

Ja vajag normākas, tad der DEPO, ja labas, tad tikai orģinālās.

Nortel 09.07.2017 17:23
Nortel 09.07.2017 17:19

Pēc apstāšanās ar prikstu pārbaudi cik silti ir bremžu diski. Ja kāds uz vienas ass ir siltāks par otru, tad tur ķīlē bremžu suports.

Nortel 09.07.2017 17:17

Plīsušu prezervatīvu?

Nortel 09.07.2017 10:23

Esmu izmēģinājis visādus variantus. Teikšu tā, ja gribi braukt droši tumšā laikā un ir lieka nauda, tad tikai jauni orģinālie. Ja naudas nav, tad lietotu orģinālo un nopulēt abus. Lietots orģinālais (protams, jāskatās kādā stāvoklī) ir labāks par jaunu DEPO lukturi. Cenas var apskatīties autospares.lv vai Renoks. Neiesaku pirkt SPS auto, esmu tur uzrāvies uz ļoti nekvalitatīviem DEPO lukturiem. TA nekad nav neko aizrādījusi, ja viens jauns, otrs lietots lukturs.

Nortel 07.07.2017 13:35

Vakar jau trešais cilvēks izteicās, ka ar Neste dīzeli sanāk ekonomiskāka braukšana kā ar Statoil dīzeli. Pats dīzeli nelietoju, bet laikam būs jāsāk ticēt.

Nortel 02.07.2017 17:29

Leju tāpēc, ka nepatīk stāvēt rindās un ir Neste karte. Nestē nekad neesmu saskāries ar sliktu degvielu. Vienīgais gļuks pa visu lietošanas periodu - vienreiz neiedeva čeku. Nācās zvanīt un atsūtīja uz e-pastu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti