Nu ko, jāpaceļ "savs" tofiks...

Kopš piektdienas braucu ar šādu velosipēdu. Kā jau var redzēt, tas ir divritenis ar trīs riteņiem
Pitona stūres ģeometrijas dēļ ar pitonu vispirms jāiemācās braukt - es par to biju lietas kursā; man vienkārši apnika mēģinājumi sākt braukt - pirmajā piegājienā vēl vienus ragus pamanījos salocīt - tad nu nospļāvos un nolēmu sadalīt to mācīšanās procesu divās daļās - vispirms iemācīties stūrēt un pēc tam nogriezt liekos riteņus nost un iemācīties balansēt. Domāts, darīts, piektdien varēja jau braukt - neparastās un nepierastās stūrēšanas dēļ bailes parādījās virs 20 kmph un vairāk par 25 kmph mēģināt sasniegt negribējās. Sestdien bišķi pabraukāju, svētdien jau bailes sāka kāpt augšup un pacentos uzgriezt 30 uz taisna ceļa. Šodien braucot uz darbu, kur sanāk braukt kalnā un no kalna, mēģināju izspiest vairāk, bet vairāk kaut kā par 33 kmph neizdevās izspiest - mērlente parādīja ka aizmugures riteņiem slikts savērsums sanācis, tas tika ar pusautomātu izlabots, vakarā sanāca nobraukt kaut kādus 2x13 km pa šoseju, intereses pēc izdevās izspiest 36,6 taisnā un līdzenā gabalā, un pašam braucienam vidējo uz 26; pagaidām bailes parādās pie 37 - nu nekas, vēl ir kur augt. Pagaidām jāpabeidz nepabeigtās lietas - grabažnieks jau ir pielikts, eksperimentāls spogulītis ir pielikts, vajag apgaismojumu, un pabeigt ķebli - un pārtaisīt to kas draņķīgs - piemēram, aizmugures piekare, sastāvoša no diviem golfa stūres pirkstiem un gumijas bukses, ir nepietiekami stingra - laikam būs jāaizvieto tie stūres pirksti ar velosipēda monobloku. Apsveru arī domu mk2 golfa pagalvi aizvietot ar kaut ko mazu no rokas uztaisītu, aerodinamikas nolūkos - tas pagalvis tomēr ir baigi liels... Ikdienas braukāšana uz darbu ir ļoti laba velosipēda dabiskajai evolūcijai - maršruts sastāv no ļoti bedraina un grumbuļaina asfalta, un ir iemesls spiest no velosipēda ārā visu ko var, attiecīgi viss kas vārgs pats krīt nost... ![]()






















Ripuļu izmēram ietekme uz ātrumu ir tik maza ka gulošajiem velosipēdiem 20" ir izplatītākais izmērs. Bet riteņi leņķī ir tikai sporta trīsriteņiem - te nav ne sporta, ne arī trīsritenis [ir, bet pagaidu]. Ja nu akurāt padošos un palikšu pie trīs riteņiem, tad aizmugures ass ies uz priekšu, bet nu vispār trīsriteni nevēlos - gan daudz vietas aizņem, gan tad vēl vajadzēs nolocīt pāris sotakus par trīsriteņa rumbām; lētais variants kur pārtaisa parastas priekšējās disku bremžu rumbas par vienpusīgām nederēs, ģeneratorrumba ir obligāta prasība.