iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 04.02.2020 23:20

Balons nomināli pieder firmai - tā ir viņu atbildība. Jebkurā gadījumā, tas ir mūsdienu standarta balons; ja GOST baloni nodzīvoja tik ilgi, tad šodienas baloniem mūžs arī īss nebūs. Īres nav. Ja kaimiņš nozog balonu, viņš tev ir nozadzis tavas 100 eiras - tev nekas firmai nav jāmaksā, bet tu arī no firmas bez maksas citu vietā nedabūsi.

Pazīstams čalis kā reiz nesen pērkot lietotu pusautomātu, kopā ar to nopirka AirOK'a ogļskābās gāzes balonu - iepriekšējais īpašnieks pārdeva savas tiesības uz tā balona lietošanu - esošajam īpašniekam lai pildītos būs tikai jāpiereģistrējas kā AirOK klientam.

msh 04.02.2020 22:03

Raimis savā elementā... Te neviens par piesārņojumu nerunāja - un atpakaļ ir daudz izrunāts par to, kur NOx piesārņojumam kājas aug [un tu, nez kādēļ, gribi pēc 10-15 gadiem gruntsūdeņos citus, vēl kaitīgākus piemaisījumus] , bet līdz tevīm nekas no tā, acīmredzot nav aizgajis. Man jautājums tev - es kaut kur esmu ar vienu aci lasījis ka tās vācijas pilsētas, kurās ir iebraukt aizliegts zonas, neesot apmierinātas, jo gaiss neesot tīrāks palicis - kā tur īsti ir?

Tālāk - kas, raimi, pie velna, ir "deniāļi"? Tas vārds ir angļu valodas barbarisms, latviešu valodā ir "noliedzēji". Pirms tu lieto kaut kādu apšaubāmu terminu, varbūt vispirms noskaidro, ko pieņemts tām aprindām, kurām tu vēlies pielīst, ar to apzīmēt? Par "noliedzējiem" ekofašisti sauc cilvēkus, kas noliedz klimata pārmaiņas. Ko mēs, šī tofika saprātīgie lietotāji, ar Bradupus priekšgalā, noliedzam? Vai mēs noliedzam klimata pārmaiņas? Nē. Vai mēs noliedzam to, ko "jums" ir gŗūti ieraudzīt, ka visam tam sviestam ir politisks, nevis ekoloģisks, mērķis? Arī nē. Tad ko mēs noliedzam?

Par to ka "kaut kāda grupa orientējas uz vidējo Jāni", varēji labāk neminēt. Realitātes "deniāļi", ekofani, tiešām tā arī dara - mēģinot stumt elektriskās mašīnītes, kā arguments vienmēr ir "vidējais brauciens", kuram, lūk, akumulators būs pietiekams - nerunājot nemaz par to ka vidējais mašīnas lietotājs ir zābaks, kurš neko nejēdz no dzelžiem, tāpēc jauna elektriskā mašīnīte būs vislabākā, jo nemaz neplīsīšot! Jā, raimi, tieši tā jūs arī darāt - un tāpēc tehniskie argumenti pret jums atlec kā ūdens no pīles spalvām, jo tāda varbūtība ka kāds mašīnu lieto gariem braucieniem, nevis lai stumdītos pa rīgu, vai kāds auto īpašnieks spēj pats savu mašīnu saremontēt - tāda varbūtība nedrīkst pastāvēt jau saknē.

Bet tava atsauce uz man pazīstamo čali, kurš metina, ir komiska Es viņam paprasīju par to, kādi ir reālie apstākļi metinot - jo tev, burta kalpam, kurš to, acīmredzot nav darījis, nav nekādas sajēgas par to, kādas gāzes tur izdalās un kādas ne, bet man pašam TIGa nav, tāpēc mans viedoklis būtu diezgan bezvērtīgs. Atbildi saņēmu - ne tikai kā no TIGa lietotāja, bet kā darba ņēmēja firmā, kurai jāievēro darba drošības noteikumi - nez kāpēc tu piesauc "vidējo Jāni", laikam tāpēc ka realitāte atšķiras no tavām iedomām...

msh 04.02.2020 21:31

Kāpēc tevi tā sertifikācija tik ļoti interesē? Par baloniem rūpējas firma; princips tak tas pats kas ar gāzes baloniem, tik noslēgts, ar vienu firmu un tās baloniem. Kāpēc aga un messeris tikai nomā? Un kā tev šķiet?

msh 04.02.2020 18:25

Tu esi uzskatāms piemērs ekofanu reliģijai - viss ko tu spēj, ir ekofanu dogmu skandināšana, bet kaut ko citu - pārdomāt pretargumentus, iedot reālus ciparus utt - tu nespēj. Tā saujiņa ekofanu kas lieto uzladets.lv forumu ir tieši tādi paši - ar sajūsmu atkārto dogmas, plaukšķina rociņas par kārtējo makaronu kilogramu no teslas, bet ja min kaut kādus argumentus kas neatbilst dogmām - vai nu ir pret tām, vai arī vienkārši tā tēma elektromobīļu superīguma dogmā nemaz neietilpst - tad ir "sorry, veči, mūsu ekofanu vienvirziena domāšana šo nespēj sagremot, tāpēc mēs turpināsim skandināt mūsu dogmas, jūsu argumentos pat neiedziļinoties". Klasiskais piemērs ir mūžīgā kladzināšana par elektrisko mašīnīšu augstāko uzticamību - maz kam plīst, bla bla bla - vēl masks paņem uzkarina makaronus uz ausīm ka tesla iešot miljons kilometrus, tur vispār plaukstiņas tiek plaukšķinātas - bet kad pasaka ka tā mašīna sapūs ātrāk nekā sasniegs miljons jūdzes - tas ekofana smadzenei ir par grūti sagremojama tēma, tāpēc šis pat nespēj aizdomāties, kāpēc masks saka "ar teslu var nobraukt miljons km", bet kāpēc nesaka " ar teslu var braukt 30 gadus".

Bradypus noteikti ir vienkārši jau sen zb šitā tēma - jūs, ekofani, esat ļoti vienādi - skaidrot vienam, otram, piektajam, desmitajam, divdesmitajam vienu un to pašu, bez pazīmēm ka otrā galā pat sācies domāšanas process, noteikti ir ļoti nogurdinoši un apnicīgi...

msh 04.02.2020 18:06

Optimisms vai tīra veiksme. Pazīstams čalis pirms gada uzkāpa tam grābeklim, nopērkot septītā gada C6 3.0 - šad un tad kaut kādus ķiņķēziņus šis var ņemties šrotos meklēt. Bet ja vēl sāktu liet sūdīgu degvielu iekšā - tad varētu arī iedzīvoties kapitālajā remontā vai motora maiņā - šitāds variants ir šur tur lasīts - CR sprauslas izbeidzoties paliek vaļējā stāvoklī, gāžot iekšā degvielu - viens stiliņa biedrs Q7 iepriekšējā īpašnieka ekonomijas dēļ varēja likt 4 jaunus virzuļus, jo dzimtie beigto sprauslu dēļ bija izkusuši...

msh 04.02.2020 17:48

Tu ar tiem elektrodiem -- veidā saliktu 1 mm bleķi spēj sametināt, to nesadedzinot?

AirOK pa 100 eirām pārdod lielā balona mūža lietošanas tiesības - samaksā par balonu + gāzi, un galva nesāp par kaut kādu nomas maksas maksāšanu - man vienkārši garāžā stāv balons, kad vajadzēs, aizvedīšu samainīt - iepriekšējais gāja 2 gadus.

Vēlme metināt ar tīru oglekļa dioksīdu ir tikai vēlme ieseksot centu uz kvalitātes rēķina - es speciāli paņēmu 3x dārgāko argona maisījumu, jo salasījos par atšķirību - jā, ar argona maisījumu šuve sanāk jūtami smukāka; galu galā oglekļa dioksīds nav inerta gāze. Pazīstams mehs savām personīgajām vajadzībām arī lieto argona maisījumu, bet ar pamatojumu "ja nu savajagas ņeržu metināt" - kāda starpība ņeržai ar maisījumu vai tīru argonu, nezinu.

msh 04.02.2020 17:38

Man vajadzēja kādu brīdi iebraukt kā tas sanāk, bet nu jā

msh 04.02.2020 13:04

"elektroauto enerģijas patēriņš ir būtiski - būtiski - mazāks par iekšdedzes dzinēju patēriņu. " būtiski? Par nularboras eksperimentu esi dzirdējis? Ja neesi - austrālijā, nullarborā vietējais elektrisko mašīnīšu entuziasts uzlika lādētāju, kurš tika darbināts ar dīzeļģeneratoru, citi to izmantoja, un līdz ar to patēriņš tika izteikts litros uz simts kilometriem. Pa lielam sanāca kaut kas ap pieciem litriem, vai cetrarpus, neatceros - elektrozēni saka ka tas esot maz, jo, protams ka vajag salīdzināt krānu ar pirkstu un iznākumā iegūt elektriskās mašīnītes uzvaru. Man gan tajā ciparā neko mazu neizdevās ieraudzīt - elektriskā mašīnīte ideālos apstākļos, sausā siltā laikā, braucot pa šoseju, un lādējoties no dīzeļģeneratora, agregāta, kuram ir augstāks lietderības koeficients nekā pa ceļu braucošam dīzelim, patērēja mašīnas ar dīzeli cienīgus degvielas ciparus. Vienīgais, kas tiešām patērēja mazāk - tesla patērēja vairāk nekā visas mazmašīnītes, bet ja uzstādījums ir braukt ar 2+ tonnas smagu begemotu kurš ieskrienas līdz simtam dažās sekundēs - jā, tad tesla ir ekonomiskāka.

msh 04.02.2020 12:46

Pastāsti, kā lietotājs ar nicku "jacmramalho" varēja nejauši nokļūdīties, atzīmējot 54 [!!!] uzlādes reizes? Ja būtu 1 reize, varētu saprast - ja 8 [kā vienam no tiem tur] jau šaubīgi, bet 54...

msh 04.02.2020 12:37

Es tiešām nezinu kādus mašīnu bleķus un kā tu spēj ar svarku sametināt, ja nu vienīgi piepļūtīt pa virsu uzmestu ielāpu... Esmu pats pieredzējis kā ir metināt normālu lāpu ar svarku - labi ka šuvju mastika tos caurumus visās malās spēja aizpildīt...

Trīs fāzes nav obligātas, ja vien neskaties uz lielu pusautomātu. Par alumīnija metināšanu ar pusautomātu aizmirsti.

Paņemt airokā balonu ar argona maisījumu un reduktoru sanāk bik virs 200 eirām.

msh 04.02.2020 0:48

Autobusam to vēl varētu mēģināt piedot, bet es pēdējā dižās pilsētas apmeklējuma laikā novēroju kā to izmanto mazie elektriskie trolejbusi...

msh 03.02.2020 23:43

Kāds cilvēks, kurš labi pārzina CSN, teiksim, Bradypus, varētu izskaidrot vienu jautājumu, kas mani interesē jau kādu laiciņu - vai elektromobīlis, kurš močī pa autobusa joslu, drīkst šķērsot autobusa joslu norobežojošo nepārtraukto līniju, teiksim, lai apdzītu autobusu?

msh 03.02.2020 23:34

topinamburs rakstīja: Labi, gada griezumā, 2019. gadā saražojām 6407000 Mwh, 40000 elektroauto ar nobraukumu 15000km gadā katrs, un patēriņu 15 kwh/100 km vajadzēs 90000 Mwh elektrības.

90000 Mwh iepērkot maksās... nezinu, cik, bet bez Oikiem un pārvadēm 2019. gada vidējā cena 46 eur = 4.1 mlj eur

Tagad Iekšdedzes auto tas pats nobraukums, tas pats skaits, pieņemot, ka patēriņš 6l/100 km vajag 36000 tonnas degvielas, par vid. cenu teiksim 600 EUR tonna = apm 21 milj eiro!

Tad nu pastāsti, ir vai nav valsts līmenī jēga no elektroauto ieviešanas, neskatoties uz to, kur elektrību ražo, un no kā?

Un zaļie ir dažādi, ir arī tādi, kas uzskata, ka AES ir pieļaujams ļaunums, labāks no naftas dedzināšanas.

Kur tu dabūji 15 kilovatstundas uz 100 km? Man liekas ka ekofani mazāk par 22 no savām mazajām kastītēm nedabū...

Tālāk - man slinkums iedziļināties, bet pārskrienot pāri, redzu jau pirmos nopietnos kāšus - degvielas cena LABĀKAJĀ GADĪJUMĀ ir tikai bez akcīzes [es neesmu iedziļinājies cik litru sanāk tonnā, bet baidos ka tajā tavā aprēķinā bez benzīna ietilpst arī kaut kāda nodokļu aste], bet elektrībai tu rēķini nost gan OIKu, gan piegādi... Kaut kas tajos tavos aprēķinos konkrēti neklapē, jo, ja pierēķinātu elektrībai vēl akcīzi klāt, nu, teiksim, tādu, kā gāzei - tas pasāciens braucot ar kaut kādu elektrisku hečbeku nesanāk daudz lētāks nekā man ķieģeļa formas hečbekā kurinot gāzi. Bet ja dīzelim noņemtu nost akcīzi - var gadīties ka sanāktu pat tāds pats cipars kā elektromobīlim. Tas par reālajiem gala cipariem, lādējot elektrisko mašīnīti no rozetes, un nevis no publiskā lādētāja, kura īpašnieks to grib atpelnīt - kamēr mašīna ar iekšdedzes dzinēju tiek pildīta no sūkņa, kura īpašnieks gūst peļņu...

msh 03.02.2020 23:32

Paga paga, tu te kaut ko tagad jauc kopā - kas tā par mašīnu kas sver 1,2 tonnas un ir ar 100 zs dīzeli - mollerī nopērkams jauns A6? Jeb tu te tagad lepojies ka polo klases mašīna [spriežot pēc svara] patērē par nieka 20% mazāk kā diezgan plaša vidējās klases mašīna? Nu varam arī paņemt 25 gadus vecu mašīnu ar motora jaudu ap 100 zs un patēriņu uz tiem 4 litriem - B4 audī - mk3 golfam, formas dēļ, iespējams būs bik lielāks tas cipars.

msh 03.02.2020 17:52

topinamburs rakstīja: tātad Rīgas TEC tas koeficients ir 46% PLUS vēl siltums un siltais ūdens ziemā, un siltais ūdens vasarā.

Savukārt 43 - 44% ir tikai jaunākajiem, modernākajiem dīzeļiem. Un, kā zināms, tikai tad, kad tie ir uzsiluši, un ideālos apstākļos. Rīgas TEC, savukārt, nepārtaukti strādā savā optimālajā režīmā.

Tu šobrīd aizej tādā pašā sviestā kā mūsu pseido eko aktīvists mendziņš - nu labi, tev līdz viņa līmenim ir jāaug; viņš savos rakstos vienkārši automātiski turbīnas efektivitāti pasniedz kā 85% Kā tev šķiet, cik liela daļa no tā siltuma aiziet gaisā vasarā? Un, ir tāds mazais paradokss - iekšdedzes dzinēja lietderības koeficients, ja to liek blakus elektromobīlim, aukstākā laikā - praktiski, jebkurā laikā - ir augstāks nekā tie plikie cipari - jo salonu ir arī jāsasailda, un tas nāk par brīvu.

Bet galvenais, kāpēc man iekrita acīs šis tavs posts - tas smieklīgais apgalvojums par "jaunākajiem, modernākajiem dīzeļiem". Paskaties uz kādu trešo golfu vai C4 - ja tu redzi ka tur ir uzraksti par kāda čipšķūnera iejaukšanos, tad zini - tu redzi 25 gadus vecu "jaunāko, modernāko dīzeli" - jo tā kā čipšķūnerim par slāpekļa oksīdiem ir bijis nospļauties, degmaisījums kruīza un brīvgaitas režīmos ir apcirpts un līdz ar to lietderības koeficients ir augšā. Vienīgais ar ko tie jaunie dīzeļi ir labāki par deviņdesmito gadu elektroniski vadītiem tiešās iesmidzes dīzeļiem - common rail ļauj precīzāk padot degvielu, tādējādi samazinot izmešu daudzumu, un SCR sistēma ļauj jau rūpnīcas regulējumam darbināt motoru pa lieso, atšķirībā no tiem vecajiem dīzeļiem. Atceries - kad tu redzi to pašu C4 2.5 TDI - tu redzi vidējās klases mašīnu, tās pašas klases, kurā ietilpst jauns A6, kura uz šosejas patērē ~5 litrus degvielas. Jauns A6 to arī spēj?

msh 03.02.2020 17:45

Nu paga paga - lai arī viss ir vienā katlā, bet tomēr tuvākie avoti ar lielāku iespēju nobaros patērētājus. Latvijas ekofani pamatā atrodas rīgā un lādējas vakaros - tātad viņi brauc ar krievu dabasgāzi, izmantojot to pašu TEC2.

msh 02.02.2020 12:47

Pāri, un nevis caurumā? Nu jā, tāds variants man nespīd - es metinu iekšā un pēc metināšanas apskates rūķītis nevar pateikt ka tur ir metināts.

Metināji noteikti lanžeri; pusrāmis ir noņēmama detaļa kuru metināt nedrīkst.

msh 02.02.2020 12:34

Iegājis "uzlādēts.lv" ieraudzīju prikolu:

"Lietotājs msh ticis bloķēts par ilgstošu blodonēšanu un naida kurināšanu"

No sākuma nesapratu to pirmo terminu; zināju ka ir autožurnālists ar tādu uzvārdu, bet nu gūglis to uzvārdu pameklējot, kā pirmo rezultātu izmeta šito xtv.lv/rigatv24/video/EBL7953a7Ke-tiesi_elektromobilu_razosana_veicina_globalo_sasilsanu_apgalvo_blodons , tas laikam visu izskaidro

msh 02.02.2020 12:26

Apraksti par kādu tieši remontdarbu tev iesvēra to smuko atzīmni. Man palika interesanti - es esmu nolēmis atteikties no |L tipa savienojumiem, vietās, kur no tādiem nav jēgas - par cik man nav punktu metināmā, bet tāds savienojums, |_ vietā, ir pamatots tikai tad, ja metina ar punktiem. Protams, mana apstrādes tehnika ir tāda, ka pēc pabeigšanas nevar pateikt, kur atrodas ielāps...

Daudziem flekšiem ir mīnuss - aizņem daudz vietas... Bet nu labi, es esmu nodzīvojies tik tālu, ka nu jau man arī ir divi flekši, kur var vienā ielikt griežamo ripu, otrā slīpējamo - pēc trešā nav vajadzības, kasāmās ripas vietā pēc metināšanas tiks izmantots smilšu balons

msh 02.02.2020 12:20

Redzi, problēma ir tā, ka tas ir jādara jaunai mašīnai. Bet nav tādu fabriku, kas ražotu jaunas 15 gadus vecas dacītes...

msh 02.02.2020 12:19

Lasi šo frāzi vēlreiz: " Pilnai laimei vēl neviens pazīstamais nav bijis tik šausmīgi sabaidīts lai lietotu atmugurisko sēdeklīti".

msh 01.02.2020 18:16

Nu un kas tur ir jāredz - kārtējo reizi jāpārliecinās par tavu spēju nesaprast par ko ir runa? Tā ir dārga maska profesionāļiem, kuri metina slēgtās telpās - teiksim, ja tu metināsi kaut kādā šaurā kambarī, tad tev, protams, vajadzēs gaisa padevi lai tu pēc brīža nenosmaktu, jo vairāk, ja tas būs ar TIGu, tātad argonu, inertu gāzi, kuras esamību tu pat nesajutīsi, līdz atslēgsies. Parādi man labāk kādu budžeta masku [līdz simts eirām] ar gaisa padevi. Ja tādas nav - acīmredzot nav arī reālas vajadzības pēc gaisa padeves tiem, kam nav jāmetina stundām no vietas jebkādos apstākļos.

Salīdzinājumam - daudz vairāk nepieciešama lieta - maska kas domāta krāsotājiem, kopā ar trubu un kompresoru, maksā lētāk nekā tā viena pati metināšanas maska.

msh 01.02.2020 17:47

Teorētiski var, bet realitātē es pat nezinu cik smagi jānodzīvojas tam motoram, lai pie ~2,5k siltam motoram būtu mazāk par 1,8 bāriem eļļas spiediena.

msh 01.02.2020 13:59

Kaut kā savādā kārtā man to tevis piesaukto "garo posmu" nav izdevies novērot pie pazīstamajiem, kam ir bērni un mašīnas. Pilnai laimei vēl neviens pazīstamais nav bijis tik šausmīgi sabaidīts lai lietotu atmugurisko sēdeklīti - tā nu situācijā, kur man ar savu golfu vajadzēja vest trīs pieaugušus pasažierus un zīdaini, un viņa ratus, un mantas septiņiem cilvēkiem divām dienām, tur tas zīainis tika likts tajā vietā, kur vismazāk vietas - aiz vadītāja sēdekļa - ielīda ērti, par spīti tam ka tolaik man vēl bija četrdurvjnieka sēdekļi, un vēl neizmantotajā vietā uz grīdas varēja nolikt somu ar zīdaiņa mantām. Brālēns savu sievu un divus bērnus gan vadā ar LC prada, bet nevienā viņa bērnu attīstības posmā neesmu redzējis situāciju, kur prasītos pēc lielāka salona nekā kaut kādam golfam. Savādi, vai ne?

Es tofika autorei neko neieteikšu, jo pat ja man būtu tāds vietas uzstādījums kā viņai, mana izvēle viņai noteikti nederētu. Ja vēlies minēt - divi fofāgena deviņdesmito gadu modeļi...

msh 01.02.2020 13:46

Ja būtu demokrātija, tad kaut kādas elektriskās mašīnītes nemaz netiktu ieviestas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti