iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 23.03.2019 11:49

Kāpēc tu, vateniek, nevari ielikt viģikus normālā valodā?

msh 23.03.2019 11:47

Nūūū... Tev uzreiz nodokļi... Piemirsi ka mūsējie māk saremontēt atsevišķus mezglus - turienieši tikai māk tos mezglus veselus nomainīt, un nereti remonts notiek pēc principa "mainīt visu pēc kārtas līdz problēma ir novērsta".

msh 22.03.2019 12:58

Sievišķis nemācēja skrūvētāju izvēlēties. Tajā valstī ir pilnīgi normāli ka austrumeiropieši izmanto savējos kaktu skrūvētājus - kā tad šie varētu apgalvot ka labi dzīvo, ja dzīvotu pēc vietējo standartiem?

msh 22.03.2019 12:40

Nav latviešu valodā tāda vārda

msh 21.03.2019 21:31

Neesmu to vārdu tādā nozīmē tekstā sastapis, tikai manis pieminētajā nozīmē.

msh 21.03.2019 20:52

gūglis saka augstprātīgs, iedomīgs - nav liela starpība - man galvā arī ir čupiņa ar angļu valodas vārdiem, kuru nozīmi es saprotu, bet precīzu tulkojumu latviešu valodā nē - bet nu es cenšos tos iztulkot pirms es rakstu kādu tekstu, kas to satur, nevis tikai piekabināt latvisku galotni un spļaut ārā, kā to šodien dara visādi žurņi un tamlīdzīgi mūsu valodas iznīcinātāji. Pensionāri varbūt padomā ka mums te rodas čupiņa ar jaunvārdiem - es kā angļu valodas pratējs tur gan saskatu barbarismu plūsmu; šajā gadījumā es pirmo reizi vārdu "arrogance" ieraudzīju latviskā tekstā kā "arogance"...

msh 21.03.2019 17:43

Mēs jau esam tiktāl degradējušies ka nekaunība tiek par "aroganci" saukta? Diez latviešu valodai 10 gadi vēl ir atlikuši?

msh 21.03.2019 1:09

Noskatījos pirmās minūtes. Tas viss tāpat ir sapņu līmenī.

msh 20.03.2019 23:52

Pildītās ir cietas - un kā tā magnētiskā amortizācija strādās - tur iekšā vēl būs metāls tajā bumbā? Jo tālāk, jo briesmīgāk izklausās...

msh 20.03.2019 23:22

Kāpēc lai šāds risinājums dotu stabilitātes uzlabojumus? Realitātē vajadzētu būt tieši otrādi - pieņemot ka tās būs ar gaisu pildītas bumbas, tās būs jāsaspiež vairāk nekā parastu riepu, lai iestātos līdzsvars.

Pa lielam filosofija no filmas "es, robots", ja nemaldos - tur vēl piedevām tas bija audī, kam bija šāds brīnums. Lai ko tādu ieviestu dzīvē, tur vajadzētu noteikti vēl spēcīgāku lobiju nekā pseidoekoloģijai - dārgākas riepas ar nopietniem tehniskiem sarežģījumiem, bez nopietniem, vajadzīgiem ieguvumiem - 4 riteņu stūrēšana ir pieejama jau sen, bet tā kā tāda lieta ir tikai uz pirkstiem saskaitāmām mašīnām - atliek secināt ka pēc tā nav pieprasījuma.

msh 20.03.2019 23:18

Kāpēc tieši elektriskajām mašīnām? Manuprāt tām kā reiz šis nebūs īstenojams...

msh 20.03.2019 19:34

Par tā saucamajām ērtībām, un braukšanu ar franču mašīnas izstrādājumu jāmaksā. Uzskatāms piemērs parastas atslēgas priekšrocībām [tev noteikti ir bezatslēgas brīnums] - vienīgā baterija ir centrālās pultij, bez kuras tāpat viss notiek. Man gan liekas interesants tas tavs piedzīvojums, ka šajā situācijā var pat pabraukt - VAGmobīļiem, vismaz bik vecākiem, situācijā kur ir problēmas ar immo, motors pielec uz pāris sekundēm un noslāpst, bet ja kaut kas atgadās motoram darbībā, tas motora darbību neietekmē; vadības bloks immo darbībā vērā neņem, pēc loģikas ka motoram noģībstot satiksmē, var notikt avārija. Tev tā interesantāk - diez tāda ir francūžu loģika - ja immo nedarbojas, tad motors smagi gļuko - vai arī immo ar savu pulti uztur nemitīgus sakarus un motors gļuko brīžos, kad sakari pasliktinās. Ja otrais variants, tad gan jau varēsi tās savas bačas regulāri mainīt

msh 19.03.2019 19:30

Man patīk tā filosofija par "loģistikas centriem" - tu laikam esi palaidis garām ka kravām, ko ved no tiem loģistikas centriem, līdz tiem ir arī jānonāk... Ir, protams, kravas, kur šoferim ir tikai jābrauc - konteineri, vai tāda veida kravas, kādas ved ar mašīnām, kurām ir piekabes ar cietajām sienām - bet ko ar pārējajām kravām? Piemēram, regulāri manu acu priekšā manā darbā tiek krāmētas fūres ar gatavo produkciju, kokmateriāliem - manas darbavietas viens vai divi kāri sakrāmē pakas fūrē - tikmēr ar piekabes aizkariem, stutēm un štropēm operē šoferis - galu galā - tā ir viņa tehnika un viņa aprīkojums, un par kravas nostiprināšanu atbildību likums arī prasa no viņa - kāpēc lai ar svešu tehniku un svešu aprīkojumu kāds mūsējais darbotos?

msh 19.03.2019 19:21

Iemācies spiest "share"

goo.gl/maps/yXL31UXMo1z

msh 19.03.2019 18:56

Kaut ko esi baigi sajaucis - palasi, piemēram, kādus motorus ražo somu wartsilaa, un kur tos lieto. Turbīnas lieto tur, kur ātrums ir tik svarīgs ka degvielas patēriņš ir pie kājas, lielākoties kaut kādiem militāriem transportkuģiem un citiem militāriem kuģiem - kaut gan arī tiem mēdz būt bez turbīnām arī dīzeļi, lai situācijās, kur nav jāsteidzas, varētu braukt ekonomiski.

msh 18.03.2019 19:59

Man arī tā liekas - tādā gadījumā ir pietiekami daudz vadītāju, kas vadītāja apliecību ir nopirkuši un/vai telefonā sēž... Leiši jo sevišķi.

msh 18.03.2019 19:24

Ceturtdien liepājas xl salā ejot garām tur gaitenī nomestajam jaunajam kaščejam, man iekrita acīs sliekšņu augstums no grīdas - bet palūrot zem tā, atklājās ka tā kaščeja augstums no grīdas ir kosmētisks - sliekšņi augsti, bet agregāti zemi... Ļoti interesanta pieeja, tas laikam lai grūtāk iekāpt un varētu vairāk līgoties.

msh 18.03.2019 19:03

Tēma apmēram šī pati; zīme tā pati, tātad situācija goo.gl/maps/pVQL8sHANBw - ko tā zīme pēc CSN aizliedz - iebraukt benzīntankā no šī gala, vai vispār iebraukt benzīntankā?

msh 18.03.2019 18:49

Es nezinu kāpēc tu to te raksti - jebkurā gadījumā, ej to pastāsti lielo kuģu projektētājiem, jo tie, lohi, liek milzīgus dīzeļus, nevis turbīnas, laikam kaut ko nav sapratuši...

msh 18.03.2019 18:32

Kad vēlies padalīties ar ko šādu, tur augšā, kreisajā stūrī ir paņemama izvēlnīte, kurā ir "share" opcija, kas iedod lietojamu saiti, šādu - goo.gl/maps/p85A7bxva7o

msh 18.03.2019 12:54

Šajā situācijā es vienkārši norādu uz pašu makaronu karināšanu. Gala rezultāts droši vien slikts nav. Cita lieta ir ar valstīm, kur ir piespiedu kārtā digitālais radio uzspiests...

msh 18.03.2019 12:52

Tu tur esi nokļūdījies ar pirmo ciparu pirms nulles - vajadzēja būt nevis "1", bet "4". mk2 bija pirmspēdējais jaunais VAGmobīlis, kurš bija pieejams tikai ar kondišu, bet ne klimatu - pēdējā gods pieder Corrado - tu, protams, vari justies lepns ka C3 pirmsfeisliftam un noteikti B2 un C2 tika izmantoti jeņķu kondišu dzelži [harrison kompresori utt] un C3 un B3 izmantoja GM klimata kontroles - kuras gan, kā jau amerikāņu izstrādājumiem piedien, bija nekvalitatīvas, un tāpēc atlikušajiem B3 un C3 kam bija klimats, lielākoties ir ielikts klimats no jaunākiem modeļiem.

msh 17.03.2019 18:29

Lietuvā tas izpaužas savādāk nekā izpaustos latvijā - man tuvākajā posmiņā pret sventāju visi nu brauc uz ~70, lai arī pēc idejas tur atļautais ir 90...

msh 16.03.2019 18:19

Tu esi piemirsis ka citi vēlas nevis tikai aukstu, bet arī svaigu gaisu Un to ka, kā tu teiktu, "eiropas sūdiem" 30 gadus atpakaļ parasti bija nevis izvēle starp lūku un kondišu, bet elektriskajiem logiem un kondišu.

msh 16.03.2019 16:58

Man vispār patīk parastajiem mirstīgajiem industrijas uzspiestās standartu maiņas - nu labi, ne pašas maiņas, bet gan makaronu karināšanai uz ausīm procesā. Teiksim, kad britiem ieviesa digitālo televīziju, tas pamatojums bija "lai BBC saglabātu savu vadošo pozīciju industrijā" vai kaut kā tamlīdzīgi...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti