iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 16.03.2019 16:53

Paga, nejauc dažādas lietas - pāreja uz zemekrānu notika nullto gadu vidū - bet pāreja no CRT uz LCD notika ap gadsimtu miju. Tevis nosauktie CRT monitori, kam tos filtrus karināja priekšā, vispār ir deviņdesmito pirmās puses ražojums; deviņdesmito otrajā pusē ražotajiem moņiem tādi nebija vajadzīgi.

Es personīgi lietoju tālajā 2002. gadā [!!!] ražotu LG flatron 17" LCD moni - blakus ir vēl viens LG flatron, bet cita modeļa un jūtami jaunāks, bet tāpat 17" - vienu brīdi biju kompim pieslēdzis abus, kādu laiciņu atpakaļ to jaunāko atslēdzu nost, pietiek ar vienu. Uz zemekrānu pāriet netaisos ātrāk pirms izbeigsies normālie monitori - kā redzi, viņi spēj dzīvot ilgi - jo, pirmkārt, es pamatā lasu, kam ērtāk ir augstāks monitors - otrkārt, ja atsākšu izmantot divus moņus - divi zemekrāna Full HD izšķirtspējas moņi ļoti knapi man uz galda salīdīs...

msh 16.03.2019 12:01

Nu bet elementāri - lūka mirst, jo tagad pasākuši lūkas vietā likt stikla jumtus - uz to ražotāji var vieglāk vairāk nopelnīt. Tas pats ar kārbām - par sarežģītu, uzturēšanā un remontos dārgu sūdu ražotājs ko vēl izdara? Jā, paprasa papildus naudu - un tā kā tas ir papildus veids kā nopelnīt pa visiem punktiem - pārdodot, apkopjot un mainot - tad šī tehnoloģija vēl papildus tiek uzspiesta cilvēkiem - teiksim, parādi jaunu audī kas ir kvatra un ar mešalku - parādīsi? Diez vai, cik esmu redzējis, jauns audī ar mešalku pieejams tikai ar divriteni, gribi kvatru - pieciet to bīdāmo sūdu viduskonsolē + piemaksā par viņu ~2k eur + maksā vēl par eļļas maiņām. Bet tādi antiņi kā tu industrijas spiedienu sauc par "modi" - tā ir tieši tāda pat "mode" kā padsmit gadus atpakaļ izveiktā pāreja uz zemekrāna [platekrāna] televizoriem un monitoriem - izmaiņa, ko patērētājiem uztiepa industrija, karinot makaronus uz ausīm - tagad tas pats ir ar visādiem tomātiem un pseidotomātiem.

msh 16.03.2019 11:54

"Gāze ir vēl smirdīgāka par dīzeli un nedroša" - saskatās visādus viģikus no krievijas un tad dzied... Cik tūkstošus pats esi ar gāzi nobraucis un kāda tev ir saprašana par gāzes iekārtu uzbūvi? Ļauj es minēšu - 0 un 0.

Tātad, pirmais - "gāze ir vēl smirdīgāka par dīzeli" - ir, jā - bet to reāli var saost tikai pēc uzpildes atkabinot pistoli - nu un ja vēl kaut kāda iemesla dēļ bik nepilnīgi sadeg, tad darbībā ir tāda viegli īpatnēja smaķele, savādāk nekādas starpības.

Otrais - "gāze ir nedroša" - nūūū, jā, ir - ja tu brauc ar mašīnu, kurai salonā spēcīgi smird pēc gāzes [kas parāda ka salona gaisā ir jūtama gāzes koncentrācija] un/vai ja gāzes iekārta ir uzstādīta neievērojot nekādus standartus, tad ir nedroša, jā. Šī iemesla dēļ tu arī te met tādus viģikus no krievijas - iedod vismaz kādu viģiku, kur sprāgst gāzes plīts ar latvijas numuriem - nu jā, lai pie mums mašīnā būtu gāzes plīts, to vai nu mājās ir ielicis cilvēks, kas kaut ko sajēdz, vai arī serviss, kam ir jāspēj iedot sertifikāts. Par pirmo variantu īpaši komentāru nav, par otro - jau labu laiku gāzes balonos jābūt vēl vienam elektrovārstam, tā ka tāda iespējamība ka kaut kas motortelpā aizdegas un pēc tam turpina degt, pie mums ir praktiski neiespējama, jo starp reduktoru un balonu ir divi vārsti - un gāzes balonam derīguma termiņš ir 10 gadi, dēļ kā tas ne paspēj sarūsēt, gan arī ja uz ceļa ir vēl kādas gāzes plītis ar padsmit gadu gāzesplīts stāžu, arī tās jau ir saņēmušas šādus balonus.

Ak jā, no kurienes tie tavi pieņēmumi par to, pie kādas kilometrāžas jāizvēlas kāds degvielas veids? Es gadā nobraucu 15-20 štukas, un es ļoti jūtu starpību, par cik tagad bākā ir jāielej kādi 10 litri benzīna reizi ceturksnī, un nevis divas bākas mēnesī.

msh 16.03.2019 11:41

Par to opi gan tu iebrauci auzās. Manam vectētiņam bija trešais žiķelis, 26 vai cik tur gadus, no ārpuses izskatījās ļoti labi, neskaitot ar otiņu piekrāsotas kādas švīkas vai buktītes. Kad viņš to pārdeva, nākamais īpašnieks to piebeidza divu gadu laikā; vienreiz vēl redzēju kamēr brauca, bija briesmīgi norūsējis. Kāpēc tāda starpība? Jo mans vectētiņš pēc katra ziemas brauciena mašīnu ar šļūteni nomazgāja...

msh 15.03.2019 12:42

Nu bet ar ko tad atšķiras TROL iegūšana no D?

msh 14.03.2019 22:25

Kad Tu reiz sapratīsi, ka katram no mums atškiras vēlmes, minimālās kvalitātes prasības, attieksme pret lietām utt.?

Vēlmes mums atšķiras, attieksme arī, bet par tām "minimālajām kvalitātes atšķirībām" - mums nevis atšķiras prasības, bet standarti. Kad mēs runājam par mašīnām - pēc maniem standartiem tev pazīstamajiem ir ļooooti zemas prasības pret ērtībām braucot ar mašīnu, jo pašas pamatvērtības lielākajai daļai no viņiem nav vajadzīgas. Man mk2 patīk, jo tas ir mašīna, kas ārēji ir neliels hečbeks, reālajā braukšanā tas ir praktiski līdzvērtīgs kaut kādam CR-V-veidīgam aparātam, ciktāl divritenis spēj tāds būt - un pilnai laimei ar to vēl var bik "izstaipīties", jo slikti arī neiet. Lai to pašu dabūtu no šodienas mašīnām, būtu jāpērk kāds X3 un tam jāuzliek mazākas bremzes un mazāki ripuļi ar augstākām riepām - vot tad tu iegūsi kaut ko līdzīgu mk2, tik ar šodienas spēļu mantiņām viduskonsolē. Man no mašīnas vajag lai tā ikdienišķās situācijās man nesagādātu uztraukumu - starpība ir redzama - pilns internets ar rīdzenieku raudāšanu par šausmīgajām rīgas ielām un pārsistajām riepām - es tur nedēļas nogalē biju un neko īpašu neieraudzīju - nu jā, es braucu ar mašīnu, kas ir piemērota nelīdzeniem ceļiem, un nevis kā liela daļa rīdzenieku, kas brauc ar tik ērtām mašīnām, ka jābaidās no bedrēm uz ceļa...

Atgriežoties pie mājām - gaumes jautājums, tikai un vienīgi. Tev patīk apkurināt lielas telpas un staigāt garus gabalus pa māju - nu lai tā būtu. Man ir pierasts pie tā iekārtojuma, kā parastu cilvēku pirms 40 un vairāk gadiem celtām mājām - kad es aizbraucu pie sievas vecākiem kas dzīvo treknajos gados būvētā ne sevišķi lielā mājā [gan lētums tur lien laukā no visiem stūriem], man tur daudz kas liekas pārāk kruts, un visādi koridori - pārāk plaši.

msh 14.03.2019 12:58

"Kas var būt labāks par jauna auto salona smaržu" - vispār tā ir smaka, ne smarža - kas var būt labāks? Ka mašīnā nesmird pilnīgi nekas.

Par to pēdējo teikumu - es tev novēlu lai tā izvērstos par realitāti, nevis tikai pašsuģestiju, kā tas mūsdienās mēdz gadīties, a to vēl spļaudīsies kā kasiņš par saviem pagātnes zvēru karaļiem...

msh 14.03.2019 12:53

Tas ir tas nabagu sindroms, kuru pieminēju kādu laiku atpakaļ. Reku te viens citā tofikā priecājas par to ka mašīnā pēc plastmasas smird...

msh 13.03.2019 23:05

Šroti? Nu ja tava iecienītā metode kā remontēt mašīnu ir mainīt visu līdz problēma pazūd, varbūt. Man saistošāk ir tas informācijas punkts - kā savulaik man teica viens pirmās paaudzes S80 īpašnieks, tehniska informācija tai kastei ir kā aizliegtas narkotikas - nekur nevar atrast, kas vēl ja kaut kam jaunākam... Salīdzinājumam par tā perioda VAGmobīļiem ir pilns internets ar infu, un arī kam jaunākam var kaut ko atrast - ražotāja informāciju arī ir iespējams sameklēt.

msh 13.03.2019 19:41

Apkures katlam daudz vietas nevajag, veranda nav obligāti jāskaita tajos kvadrātos, piebūve vien tik ir.

msh 13.03.2019 18:28

Tas ir tāds ļoti bezjēdzīgs attālums - ja taisies vilkties aiz fūres, iesēdies tai astē, max 10 m - vismaz ietaupīsi degvielu...

msh 13.03.2019 18:26

Problēma jau nav ģimenes lielumā bet izlutinātos bērnos. Nu kā, piemēram, kādu laiku atpakaļ jauno tačku tofikā - "bērni prasīja lai jaunajai masīnai būtu regulējams aizmugures ķeblis" - tu to spēj iedomāties? Es nē - pieņemot ka man kādreiz būs bērni, viņi ņems par labu esam mk2, vai kādas citas līdzīgas mašīnas aizmugures ķebli. Manam mācītājam ir četri bērni - kā tu domā, viņam ir kruta, liela mašīna un liela māja? Nē, 10 gadus vecs [pirkts jauns] dacia logan universālis ar septiņām vietām un četristabu dzīvoklis - un visi ir izmitināti un visi ir aizbraukuši; kaut kur braucot vēl viena liekā vieta noder lai paķertu līdzi savu muteri, kura blakus dzīvo.

msh 13.03.2019 18:20

Kāda velna pēc, Eidi, visam ir jāatrodas zem viena jumta?

msh 13.03.2019 18:13

Tā krāsns ir metama vienā katlā ar elektromobīli - kategorijā "dārga rotaļlieta" - man liekas ka par tiem rubuļiem vai tik normāls bulerjānis nesanāk - bet nu jā, bulerjānim nav peltjē elements piekabināts...

msh 13.03.2019 18:10

Nav tāda "turbīnas spiediena devēja" - MAPs ir pievienots ieplūdes kolektoram; starp gliemezi un kolektoru vēl atrodas kūleris un drosele.

Šī nu ir uzskatāma reize kad izdevīgāk būtu būt, taviem vārdiem, "volkswagen draudzes loceklim" - tehniskās infas netā ir daudz, ieskaitot oficiālo, spēcīgi diagnostikas rīki arī ir lēti - bet nu vismaz tev ir iespēja pazākāt bošu, par cik tam motoram 95% ka virsū ir motroniks...

msh 13.03.2019 17:07

Skaidrs - mašīnu skrūvē ne pārāk gudri mehi un tu paralēli meklē internetā atbildes, un tagad kaut kāda problēma atrasta un tev pastāstītas muļķības, vai arī tu neesi sapratis. Nav tāda "turbīnas parametru devēja" - turbīnas regulācija OEM vadībām +/- notiek vaļējajā ciklā; vadības bloks darbina pneimatikas vārstiņu, vai, jaunākiem motoriem, servomotoru [pieņēmums; neesmu pētījis kas tiem elektriskajiem mehānismiem ir iekšā] vadoties pēc savām kartēm, atbilstoši pieprasītajam griezes momentam [pedāļa stāvoklis] un apgriezieniem.

msh 13.03.2019 12:51

Kas ir "turbīnas devējs" - ieplūdes spiediena devējs aka MAPs?

msh 13.03.2019 2:07

Tu te turpini to savu gopņika dziesmu? Jā, tieši tā, tesla ir stipri smagāka par TT, un kāpēc? Jo motora vietā ir priekš gopņikiem ļoti piemērots, bet reālajai dzīvei ne pārāk piemērots spēka agregāts. Tā nu tur ar tiem P burtiem tu vari teikt "semsot šesģesaķ koņei, huļi ti hočeš!", abet tie atrodas kastē virs divām tonnām... Pilnai laimei - aķis tas pats - pirmos pāris kilometrus pincīti ar to P burtu var pastaipīt vēl vairāk, bet pēc desmit kilometriem tas brīnums ar saviem 760 zirguspēkiem un P burtu labākajā gadījumā ir līdzvērtīgs kādam A6 vai 500-tajam bembijam, kam zem haubes ir trīslitrīgs ķīselis - bet var gadīties ka tas trīslitrīgais ķīselis to teslu arī izpuļķēs, jo redzot cik tā tesla pēc brīža paliek gurdena - man uzreiz nāk prātā čupiņa mašīnu ar 150-200 zs jaudu, kuras noteikti virs 200 paātrinās ne sliktāk - ne par velti viģika autors bija pārsteigts ka viena opeļzefīŗa brauca tikai bik lēnāk par viņu...

Bet par to stabilitāti - manis iemestajā viģikā, kur cilvēks atstiepj ar 450 zs pirmās paaudzes TT, viņš tur stabili uzgrieza vairāk nekā tesla spēj - dzirdi kaut vienu elsienu vai izsaucienu? Teslas akumulatoru kilogramu simti ir pluss trasē, bet uz šosejas un sevišķi uz autostrādes galvenais ir nevis smaguma centrs, bet aerodinamika un piekares stabilitāte, un teslas aķu novietojums tur neko nenozīmē. Vot jā, hečbekam tur ir mīnuss, bet sedanam vai kupejai ne.

msh 12.03.2019 21:02

Tos sauc par peltjē elementiem - senākos laikos ar tādu palīdzību virstaktētāji mēdza procesorus dzesēt.

msh 12.03.2019 21:01

Saki, vēlies čakarēties?

msh 12.03.2019 20:56

Turpat arī izleca šitas viģiks

youtu.be/C8CgeT_qpB0

Iekrita acīs ka, kā jau parasti, ar teslu brauc kāds jefiņš, kas nekad nav braucis ar kādu jaudīgāku mašīnu un tāpēc aiz sajūsmas piečurā bikses. Te vēl piedevām bija visādi elsieni un izsaucieni virs 220; aizgrieza tikai līdz 248 vai cik tur, jo šim palika bail - laikam tā tesla draņķīgi uzvedas tādā ātrumā.

Nu un protams - tā kaste ir smaga, un tie motori neadekvāti jaudīgi, tb jaudīgi motori ir, bet mašīna nav spējīga tos uzturēt, un tā nu šim ļooooti ātri iestājās ierobežojums dēļ karstiem aķiem - pēc tam kad dažas minūtes vēlāk iestājās ierobežojums un tāpēc jefiņu režīms vairs neskaitījās, un max jauda 200 kw - reālais paātrinājums ap 200 kmph labākajā gadījumā līdzvērtīgs kādam A6 ar trīslitrīgu dīzeli.

Salīdzinājumam varam paskatīties kā paātrinās ātra mašīna

youtu.be/HXhwuqIEQ7A

msh 12.03.2019 19:02

Mājas pluss ir nevis plašums, bet palīgtelpas un palīgēkas. Četristabu dzīvoklis ir pietiekams vai, bieži vien, pārāk liels, priekš vismaz 90% no latvijas iedzīvotājiem - tajā pašā laikā dzīvošana dzīvoklī ir diezgan nesavienojama ar labu garāžu un/vai citām interesēm, kam vajag specifiski aprīkotas telpas.

msh 12.03.2019 18:55

Nūūū... Jā, ja to nemotoriņu zāģē, tas kaut cik iet. Pa lielam tev situācija ir apmēram tāda pati kā eida hondai - jums abiem ir zāģējami motorzāģi - starpība tāda ka eidim ir mašīna ar motorcikla motoru - bet tev mašīna ar vienvietīgas mašīnas motoru. Kaulus jau kaut kā pavelk, bez šaubām, bet pret adekvātu motoru bik starpība ir - man, piemēram, golfam tahometrs pilsētā virs 2k uzkāpj tikai retu reizi paātrinoties, lielākoties tas dzīvojas kaut kur tuvāk 1,5k, kaut kādus līkumus izņemot un tamlīdzīgi vēl zemāk - motors velk un viss notiek - pamēģini tu tādā stilā pabraukt - mēs jau abi zinām, kas tad būtu.

Pa lielam tam tavam nemotoriņam, lai tas būtu baudāms, pietrūkst divas lietas - pirmkārt, viena papildus 400 kubu tilpuma cilindra, otrkārt, vēl viena papildus 400 kubu cilindra - ja tev tur būtu ar šīm tehnoloģijām uzbūvēts 2.0 piecu katlu motors - tas jau būtu tīri patīkami...

msh 12.03.2019 12:35

Pārstrādājas varbūt labi, bet kāpēc tos iestādījumus, kur tos aķus pārstrādā, īpaši neviens nevēlas savā tuvumā?

msh 12.03.2019 12:32

Pff... Tiešām īsts amerikāņu mašīnas izstrādājums - uz dragreisu spējīgs, bet uz ilgstošu zāģēšanu pa bāni ne. Tikmēr vāciešu elektromobīļiem noteikti ir otrādi, tāpēc arī eksperts tos zākā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti