iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 24.11.2018 19:31

Katalizators tādā vecumā mūsdienās var izjukt arī pilnīgi normālas darbības apstākļos [čoms atdzina no zviedrijas pa lēto ieķertu 15 gadus vecu polo ar beigtu katalizatoru] - es nesaprotu kā kaut kas, kas atrodas IZPLŪDĒ var nonākt motorā, un nevis pa izpūtēju laukā...

msh 24.11.2018 17:38

Nu paga paga. Pirmkārt - tā ir ēģipte, silta valsts - motori nedabū silt no mīnus grādiem. Otrkārt, tie ir takši - mašīnas kas tiek daudz lietotas, un dienā uzgrieztā kilometrāža tiek uzgriezta ar siltu motoru; dienā visdrīzāk ir tikai viens atdzišanas - uzsilšanas periods - tikmēr kaut kādam dižās pilsētas indivīdam, kam mašīna lai ir aizbrauktu uz 5-10 km attālo darbu, mašīna tādu kilometrāžu, kā tas taksis nobrauc dienā, izveic ar vairākiem desmitiem uzsilšanas - atdzišanas cikliem. Treškārt - atkal, tā ir ēģipte - es šaubos ka viņiem ir EURO6 normas jaunām mašīnām obligātas, un tur pircēji ir ir ar lielākām prasībām nekā pie mums - ja eiropā var iesmērēt jebkādu sūdu, tur vajag mašīnu, kas kaut cik arī iet. Rezultātā tās japāņu un korejiešu mašīnas satur motorus, kas tehnoloģiski ir tikpat attīstīti kā mana golfa motors - nē, iespējams ka vēl mazāk attīstīti, jo mana golfa motors tomēr ir no deviņdesmito vidus - un tā nu viņi ar to motoru var uzgriezt miljonu.

msh 24.11.2018 17:32

Tas ka tādā vecumā katalizators izbeigtos būtu diezgan normāli, vismaz priekš mūsdienu autobūves, bet kāpēc lai nokļūtu motorā?

msh 23.11.2018 18:17

Tas pēdējais - "lai gan normali buutu lai registree bet sturei jabuut parliktai un punkts" - tu jocīgs esi? Ja oficiāli būtu jāfiksē stūres pārlikšanas fakts, tas noteikti prasītu LIELU otrās pakāpes pārbūves projektu... Līdz šim šāds princips, ja kas, arī darbojās, tik mazliet savādāk - tie, kas no ačgārnās salas atvilka sev kādu interesantu mašīnu, pēc atvilkšanas pārlika stūri, un piereģistrēja - viņu dokumentos, vismaz tajos, kas interesē mūsu CSDD, nefigurē kurā pusē mašīnai ir stūre, un ačgārnajā salā drīkst reģistrēt arī mašīnas ar stūri pareizajā pusē, tā ka tas gājiens cauri gāja. Kamēr tagad noteikti būs sūdīgāk - ja tu savai latvijā reģistrētajai britu mašīnai gribēsi pārlikt stūri, papīru čupa noteikti būs tīri smuka, un summa, kas par to jānolika, arī.

msh 20.11.2018 18:12

Nezinu vai tam tavam blokam var, bet vajadzētu. Fofāgena grupas ABSa blokiem plika kļūdu lasīšana bez mērījuma grupām bija līdz deviņdesmito vidum.

msh 20.11.2018 12:58

Es tevi apbēdināšu - es vidējo patēriņu izrēķinu katru reizi uzpildoties - nu izņemot tās reizes, kad gadās nepieciešamība bik uzliet pa virsu - tāpēc es redzu, kāds tas patēriņš grozās. Tajā konkrētajā situācijā vēl piedevām tas pieaugušais patēriņš bija maršrutā liepāja - jūrmala - liepāja - kā redzi - turp - atpakaļ ceļš. Pilnai laimei - man ir maza, viegla mašīna ar adekvātu motoru, bet ķieģeļa formu - tev noteikti ir kaut kas pretējs, ja tev nosauktie apstākļi spēj piedod PUSOTRA litra starpību - man pat braukšana uz 120 parasto 95 vietā piemet klāt kaut kādu litru, par kaut kādām reljefa īpatnībām nerunājot, tam nav pat vērts pievērst uzmanību - starpība tukša mašīna pret četriem pasažieriem un aizkrautu pakaļas logu arī ir tik nemanāma, ka nepateiksi, tie pārsimt grami patēriņa ir dēļ to pasažieru, vai varbūt kādas maršruta īpatnības dēļ. Vēja ietekmi uz manu golfu izmērīt īsti nevaru; mk2 borta kompis mēra abstraktu vidējo patēriņu - manam audī vējainā dienā braucot vienu maršrutu turp-atpakaļ momentānā patēriņa starpība bija 400-500 grami. Bet satiksme - es vienmēr braucu pretējajā virzienā nekā visi citi, tā ka satiksme manos vidējajos patēriņos īpašu lomu nespēlē

msh 19.11.2018 22:05

ESP funkcija tam ABSam arī ir?

Pa lielam izklausās ka kādam ritenim devējs dod pārāk vāju signālu - impulsrats pilns ar rūsu vai devējs pārāk tālu izlīdis, ja tam konstrukcija to pieļauj [nezinu kā tādam opelim ir] . Ja man sētā stāvētu VAGmobīlis ar tādu problēmu, es spraustos klāt ar kompi, skatītos mērījumu grupas, kur redzams kādu riteņu griešanās ātrumu bloks redz, un izbrauktu kādu līkumu - tam ritenim, kur cipars ir anomāls, meklētu vainu. Gan jau tam opeļa blokam arī ar kaut ko var līdzīgi pieslēgties.

msh 18.11.2018 0:43

Davai, atved man no krievijas vienu kannu ar to piekto, ieliesim manā golfā un paskatīsimies ko vajadzēs darīt lai panāktu normālu darbību; no tā varēs izsecināt kas tajā degvielā tāds sevišķs

msh 18.11.2018 0:05

Veikali strādā līdz sešiem vai septiņiem, un uz tiem ir jāpaspēj. Benzīntanki strādā jūtami ilgāk.

msh 17.11.2018 13:25

Vakardien vīlos viršos - slotu klāsts šiem ir tikpat šaurs kā viadā - būtu nopircis jaunu čempionu, bet īsākā slota šiem 45 cm...

msh 17.11.2018 13:16

Kādas tu te muļķības raksti...

"dīzelis ir dīzelis" - mhm, kā tad. Nu labi, sadegšanas spējas ir līdzīgas, bet piemaisījumi un cetānskaitlis visdrīzāk atšķiras. Man pirms kāda laiciņa sanāca piesprausties seat alhambra, padsmit gadus vecam, ar 1.9 PD TDI motoru, kam bākā tiek liets tikai baltkrievu - vai krievu, nezinu - no grāvja pasmeltais soļķis [īpašnieks fūrists] - tajā brīdī tas motors brīvgaitā darbojās uz trīs katliem un vadības blokam bija kļūdas par visām četrām sprauslām....

Kam tad tās sveces svilst - uz ausi regulētiem žiķeļiem? No viena paša oktānskaitļa nekas nevar ne svilt, ne kust - visi tie pekstiņi pa tēmu "augstāka oktānskaitļa degviela sadeg karstāka" ir no nepareiziem padomju laiku divtaktu pļerdaku operatoru secinājumiem - ielejot tur kaut kādā minskā vai javā Ai-93, Ai-76 vietā, un regulējot padevi nevis pēc atgāzu analizatora, bet pēc dzirdes, varēja noregulēt liesu degmaisījumu - un tāds gan deg karstāk - jo motors, kas paredzēts septiņdesmit sestajam, pie tāda liesā ar deviņdesmit trešo detonēt nesāks. Kamēr padeve un aizdedzes regulējums nemainās, var liet hoķ 102 iekšā un nekas nemainīsies, izņemot to ka bik sūdīgāk auksts motors leks.

Protams, pastāv varbūtība ka krieviem oktānskaitlis tiek noteikts pēc tādiem principiem kā pirms 30 gadiem vāciešiem - jo salīdzinot ar reālo dzīvi to, kas rakstīts vecu VAGmobīļu lietotāju instrukcijās, redzama bik starpība - motoriem, kam ražotājs ieteicis 95, pie mums dabā jālej bākā 98, kamēr tur, kur minimālais noteikts 91, tur dabā jālej 95.

msh 16.11.2018 17:13

Problēma ir nevis mašīnu augstumā, bet galvās. Kā savulaik viens čoms, sēžot manā A90q, un velkoties aiz viena mk5 caur remontdarbu vietai, diezgan pareizi nosmējās - "tā mašīna noteikti ir paņemta uz kredīta un viņš baidās ka nesaplīst, un nesanāk tā ka mašīnas vairs nav, bet jāmaksā ir"

msh 16.11.2018 17:10

Guzis rakstīja: Nu, vieglais ledus pirms krustojumiem ir pilnīgi reāla lieta, un ikdienā nevis 1x ziemā, nobrauc tik nost no lielajām ielām. Un tā ir pozīcija, kur radzes izpaužas vislabāk, bet pārējos 95% tikai traucē. Ar mūsu ceļu kvalitāti labi saprotu krosoveru īpašniekus, kas to izvēlas kā ikdienas braucamo, jo sasisti diski, pārsistas riepas un apskrāpēti bamperi pie mums ir ikdienišķa lieta. Ja ir kāds, kas brauc stipri paredzamā maršrutā ar zināmu ceļa kvalitāti - var iztikt ar jebko.

Bet kā "krosovers" novērš saistus diskus un pārsistas riepas? Tas rodas no ceļu stāvoklim neatbilstošiem/modei atbilstošiem koka ratu riteņiem, nevis no mašīnas tirgus nišas.

msh 14.11.2018 19:05

Nē nu wtf - kā tramvajs var būt aklajā zonā? Nu labi, puses no pirmā vagona varētu ielīst aklajā zonā, bet otrajam vagonam būtu jābūt redzamam...

msh 14.11.2018 17:22
msh 13.11.2018 21:51

Gaisā esošais mitrums jau ir iztvaicēts... Nerunājot nemaz par to ka dažai labai mašīnai ar forsētu motoru tiek padots ieplūdē šķidrs ūdens lai samazinātu detonācijas iespējamību; laikam tur enerģijas patēriņš nav no svara...

msh 13.11.2018 17:47

Janis_Mezulis rakstīja: Katram kārtīgam vīrītim dzīvē ir jāizdara vismaz trīs lietas. Jāiestādā koks, jāizaudzinā dēls un jānosit čūska. Ar tām divām it kā esmu ticis galā, bet trešā nevedās (sirdapziņa neļauj!). Varbūt labāk čūskas sišanu varētu aizstāt ar izbraucienu pie lembja stūres?

Ja tā, tad varu ar šo to padalīties:

Vispirms skaņa: tā nāk no divām pusēm. No priekšas un no aizmugures. Kura varenāka, grūti pateikt. Jebkurā gadījumā, locītavās parādās tā dīvainā sajūta, ka kaut kas nav tā kā parasti. Klausīties ir viena lieta, cita, pašam būt tās balss pavēlniekam kaut vai uz nieka 15 kilometriem (tas bija mums atļautais limits). Auto nav nepieradināts zvērs, kas vēlas trakot un rauties pie jebkura pieskāriena. Mierīgi braucot, tas ir maigs un iejūtīgs, kā pieradināts lauva. Taču, ja tam piespiež attiecīgajās vietās, tas pārvēršas. Pārvēršanās nav tāda, kādu esam pieraduši sagaidīt no Q8 vai Subaru ST. Tā ir mežonīga, tāda, kas ver ciet širmi. Tāda, ka paātrinājuma brīdi asinis tiek izspiestas no acu āboliem un skatiens pārvēršas šaurā tunelī, kuram apkārt ir tikai tumša, neskaidra migla. Bailes. Bailes, kā auto māceklim, kas pirmo reizi sēdies pie stūres un nezina, kas notiks piespiežot gāzes pedāli.

Domāju, ka saprotu tos cilvēkus, kuri jau stāv rindā pēc šiem auto. Tā naudas vara, kas materializējusies šajā auto pilnā mērā atspoguļojas uz ielas.

Malači igauņi, kas nenožmiedzās, saņēma dūšu un pavēra priekšakaru uz šo slēgto pasauli. Pasauli, kas it kā mums ir blakus, bet tomēr ir tāla un neaizsniedzama.

Prezentācijas laikā igaņu pārstāvim tika uzdots jautājums: vai dārdēšana no izpūtēja tiek radīta ar akustiskās sistēmas palīdzību? Uz ko viņš saņēmās un maksimāli korekti atbildēja, ka viņi mīl īstus auto.

Jā, dārdēšana un burbuļošana no izplūdes sistēma ir trešais faktors, kas liek skudrām skriet pa muguru.

Aprakstīt to nevar.

"Prezentācijas laikā igaņu pārstāvim tika uzdots jautājums: vai dārdēšana no izpūtēja tiek radīta ar akustiskās sistēmas palīdzību? Uz ko viņš saņēmās un maksimāli korekti atbildēja, ka viņi mīl īstus auto."

Nu vispār to jau nav grūti pārbaudīt - ir vienkārši jāatver logi...

msh 13.11.2018 17:42

Vispār jau elementāru fizikas likumu dēļ jo aukstāks laiks, jo labāks uzrāviens, vienīgi dažādi motori to dažādi izjūt, nu un ir arī daži tādi, kā vecais audī 2.2 20vt, kam, standarta stāvoklī, vadības bloks siltāku laiku kompensē ar lielāku pūtienu, lai motora veiktspēja nemainītos atkarībā no gaisa temperatūras. Par gaisa mitruma ietekmi uz motora darbību neko nezinu.

msh 13.11.2018 12:31

Staķiks spiež uz hamburgeru bodi un servisu, un, diemžēl, virši cenšas to pieeju kopēt... Tikmēr nestei ir, tēlani izsakoties, būda meža vidū ar ķīseļa un divām benzīna pistolēm, un priecājies ja vēl tur ir riepu pūšamais blakus nolikts, jo tas laikam var arī tur nebūt.

msh 12.11.2018 23:55

Nē nu tāpēc es prasu, ko šie tur pārbaudīja, ķīseli vai benzīnu.

Benzīnam pa lielam ir tikai divi parametri - oktānskaitlis un spirta daudzums, ķīselim gan ir jautrāk - pieņemu ka visi tie brēcēji kas brēc par to ka pie mums dranķīga degviela, brauc ar tiem, jo par benzīnu, tb nepieciešamā oktānskaitļa trūkumu, man sūdzības ir bijušas tikai par nesti un lukoilu. Vispār vajadzēs kaut kad atkal pamēģināt nestes astoto ieliet bākā lai noskaidrotu, vai toreiz pirms pāris gadiem kāds vienkārši bija liepājas ostmalas nestē sajaucis cisternas, jeb tas batonu bāzēju kantoris apzināti stumj batonus un tirgo piekto kā astoto. Bet nu tas tā, sportam, jo neste ir ļoti neinteresants kantoris - vēl neesmu redzējis nesti ar gāzes cisternu.

msh 12.11.2018 23:10

Izlasīju virsrakstu, bet viģiku noskatīties nevaru - ko šie tur pārbaudīja, ķīseli?

msh 12.11.2018 12:49

Gan jau ka ir tas gadījums, diez vai tofika autors būs pircis aliexpresā par pārdesmit centiem, un depo lētās slotas ir no ļenganas gumijas, nevis plastmasas...

Man savulaik sanāca šitā nolohoties ar šitādu depo nopērkamu slotu, pēc cenas no pieklājīgā gala - nopirku, uzliku golfam aizmugurē, vēl pabrīnoties par zaļo "gumiju", nehuja netīrīja, nopirku autoveikalā citu slotu, samainīju un tik tad pamanīju ka tas zaļais ir aizsargplastmass...

msh 11.11.2018 19:41

Bet vai tad tāda lieta tik jaunām mašīnām ir vajadzīga? Lielākoties redzot tik jaunas premiuma mašīnas, liekas ka tur ir sistēma, kas automātiski ar melniem kubikiem aizklāj visas zīmes, izņemot brīdinājumus par fotoradariem, lai vadītājam nerastos pat aizdomas ka viņš, iespējams, brauc pa apdzīvotu vietu vai zem ātruma ierobežojuma

msh 10.11.2018 10:10

Ceturtdien izdomāju ka golfam vajag beidzot jaunu pasažiera slotu. Alga piektdien, pirms tās vēl golfa topošajam motoram jānopērk sveces, dārgu slotu negribas pirkt. Ieeju depo, skatos - lētā 77 centi, dārgās četrarpus un uz augšu, nu wtf, kur ir vidusceļš? Paņēmu lēto, bet jau uzlikšanas brīdī sapratu ka sūds, gumija ļengana, tāpēc veco paturēju. Paskatījos benzīntankos - tur slotas maksā 5-7 eiras - es, protams, skatos uz saviem 40 centimetriem, un nevis garajiem zobeniem Pilnīgi gribas nopirkt divas dažādas dārgās slotas, vienā piegājienā uzlikt, piefiksēt datumu un nobraukumu, un skatīties kas ilgāk davelk.

msh 10.11.2018 10:03

Mhm, nāk par labu. Es patlaban strādāju darbavietā kur diezgan daudziem ir paplašināti asinsvadi - nē, paldies, man labāk patīk sašaurināti

Lasītākie raksti

Jaunie raksti