iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 10.11.2018 10:00

Vot. Un te ir tā situācija, kur eksperta apjūsmotās jeņķu kastes kaut kam pat der - no vojāžeriem var izņemt ērtus ādas ķebļus izmantošanai citur Mums darbā automatizētam gaterim kaut kad sen ticis nomainīts dzimtais super duper mega ergonomiskais putu ķeblis pret pelēku džera ādas ķebli ar elkoņbalstiem - kad man pašam gadījās ar to gateri zāģēt, ļoti ērts ķeblis

msh 09.11.2018 14:16

Normāls ātrums, nesanāk sevišķi daudz apdzīt...

msh 09.11.2018 10:32

Vakardien braucot uz dižo pilsētu, pirms saldus bija mazs piedzīvojums. Pirms zirņiem priekšā rodas smuks E46 tūrings, tieši šis te, kas šajā vecajā sludinājumā www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/330/dcjlf.html , tik ar koši sarkaniem ļitakiem, un velkas uz ~85 - man kruīzs uzlikts uz 95, protams, nokožu šo - izbraucam cauri zirņiem, šis mani nokož - un atkal velkas uz 85 - apdzenu - šis apdzen, apdzenu, šis vēl ņemas gāzi spiest - šis apdzen - apnika šitā huiņa, tā kā nebija nekur jāsteidzas, izstājos no viņa bērnudārza, uzliekot kruīzu uz kripatu mazāku ātrumu par viņējo, pēc kāda laiciņa šis nogriezās uz saldu.

msh 09.11.2018 10:11

Nebūs pateicīga - mana sieva ir man atbilstoša - šmigu izklaides nolūkos praktiski nelieto - es saku "praktiski", un nevis vispār, jo pēdējā gada laikā kādus 100 - 200 gramus vīna, iespējams, ir izdzērusi

msh 08.11.2018 17:36

Grandiozs nav, bet ir normāls. Golfa iepriekšējajam salonam, pielāgojot likšanai iekš mk2 [dzelžus bik vajadzēja pagraizīt un pametināt] visu sadalīju reizinātājos un sabāzu veļasmašīnā - trīs mazgāšanas reizes pa visām detaļām kopā sanāca - nu normālas, tīras lupatas, manuprāt nekas sevišķs.

Ar esošajiem ķebļiem gan tā nedarīju, ādu nav vērts bāzt veļasmašīnā Ja ir nosliece sasmērēt salonu [man tāda ir], tad jāiet uz ādas ķebļiem.

msh 08.11.2018 12:54

Nē nu es teicu - detaļas, nevis iekārta ar uzstādīšanu. Sprauslām ar visu maiņu nav jāmaksā tik, cik maksā visa iekārta bez uzstādīšanas; salīdzinājumam balons ar trubām maksā 2x dārgāk nekā četras krutas sprauslas.

msh 08.11.2018 1:46

Šitas modelis, ja?

Vajadzēja diezgan cītīgi gūglēt lai saprastu ka tur ir parastā netiešā degvielas iesmidze, tātad arī gāze ir tikai ceturtā paaudze. Nezinu kāpēc tev tik foršu ciparu par sprauslām paprasīja - par 600 eirām varētu visu iekārtu jaunu salasīt - detaļas, protams - iespējams ka arī 500 eirās ierakstītos.

Lūk, piemēram, pieklājīgas sprauslas www.shopgaz.lv/sprauslu-bloks-barracuda-4-cil-ekspl-termins-lidz-150-000-km.html#.W-N5O4DEKVo - un tās ir vienas no dārgākajām ceturtās paaudzes sprauslām - salīdzinājumam rekur lētuči www.shopgaz.lv/sprauslu-bloks-4-cil-rail.html#.W-N5rYDEKVo

msh 08.11.2018 1:34

3-4 gadus vecām mašīnām neviens neko neliek, jo tādu mašīnu īpašnieki lielākoties ir no tiem, kas tikai ķeblī pirst māk - šitādas lietas jāmeklē mašīnām no 10 gadiem un uz augšu - teiksim, vienam zināmam karakteram vecāki braukā ar T5 - tur ir diožu stienis priekšā pielikts...

P.N. Tu nejauši neesi ESPoff?

msh 07.11.2018 22:50

Turklāt, ja vēl jaunākiem, tad nekad nevari būt pārliecināts ko par to teiks borta dators.

Neko viņam nav jāsaka - ja papildniekus vienos caur releju, kuru ieslēdz, hvz, "kaut kas", diez vai kāda sistēma piefiksēs releja spolītes radīto slodzi, vai arī to ka papildus vati tiek ņemti no borta elektrosistēmas.

msh 07.11.2018 20:06

Nosauc mašīnas modeli un motoru, interesanti palika.

Brīvgaita var staigāt arī dēļ līka degmaisījuma, ja kāds cilindrs reizēm nedarbojas, tad jau mašīna pašūposies...

msh 07.11.2018 20:04

Viss kārtībā, dīleris darbojas kā dīleris, un vēl būtu saprotami, ja viņi tevi būtu aiztriekuši prom kā dažu labu augstāk, par to ka viena bojājuma vietā tu vēl gribēji radīt vēl vienu, ar to savu pulverīti.

Dīleris piedāvā servisa pakalpojumus, un oriģināldetaļas. Dīlerim nav jābūt ar spējām iepirkt aftermarketa detaļas - jo galvenās viņu servisa funkcijas ir remontēt garantijas mašīnas, kur aftermarketu neliek, bet kad no viņiem pērk kāds detaļas, tad no viņiem pērk oriģināldetaļas. Ja kāds lielāks kantoris, kurš pilda kādas markas dīlera funkcijas, pie viena arī funkcionē kā parasts serviss, ar sagādnieku un aftermarketa detaļu kanāliem - tas ir atsevišķs stāsts.

Un jā - "caurs radiators" nenozīmē ka pa to tek ar strūklu ārā dzeses šķidrums - tikpat labi var sulot gar kādu savienojuma vietu, kas acīmredzot ir tavs gadījums. Dīleris meklēja noplūdes avotu un to arī atrada, un piedāvāja risinājumu - tas ka tev, aizbraukušam pie dīlera, viņu radiators likās par dārgu, jau ir tava problēma.

msh 07.11.2018 19:36

Ieraksti gūglē "muļķis". Man pirmais parādījās no oksfordas vārdnīcas - "vārda MUĻĶIS definīcija - Cilvēks, kam ir vāji attīstīts prāts, cilvēks, kam ir niecīgas zināšanas, arī vientiesīgs cilvēks, Muļķīgs (1)"

Tas būtu tikai normāli mainīt vienas pašas gumijas, un visas slotiņas reizi piecgadē, kad jau sāk korpuss aprūsēt. Vienkārši tirgotāji vēlas nopelnīt vairāk, un tāpēc gumijas maz kur nopērkamas. Es pirms kāda laika vienas pamēģināju, leišu norfā ieraudzīju - latvijā īpaši neesmu nekur redzējis, bet nu latvieši tak ir krutāki un bagātāki par leišiem, man pat šaubu nav.

msh 07.11.2018 19:28

Hmm... Man kā cilvēkam, kurš ar gāzes plīti brauc tikai pusgadu, bet kas to ir sakrāmējis pats, virs vidējās gāzes plīts līmeņa, liekas ka tev ir vienkārši sabāztas ausīs kārtīgas bagetes, batoni nē, tie ir mazāki... Pirmais - kas tev tur par mašīnu ka sprauslu maiņa maksā 600 eiras - S600 mersis vai 760.-tais bembijs? Negribas man ticēt ka tev būtu netiešā šķidrās gāzes iesmidze, tiešā atkrīt automātiski [tur nav atsevišķu sprauslu], atliek ceturtā paaudze, a tur, ja vien tev nav kaut kāda interesanta ražotāja komplekts, kur drīkst izmantot tikai tā paša ražotāja sprauslas, a tām cena = kosmoss, četras krutas sprauslas maksā ap simts eirām, un iet vismaz 100k. Bet beigtas sprauslas izpaužas tā, ka tu, motoram rūcot, sēdi pie krusta, un jūti ka motoram kāds katls īsti nedarbojas...

Tiktāl par sprauslu maiņu, attiecībā par tiem pārslēgšanās apgriezieniem - pirmie gāzeri vai nu neiedomājās, vai arī gribēja panākt lai tu par tiem kosmiskajiem rubuļiem maini sprauslas - gāzes blokiem slēdzas klāt ar attiecīgā ražotāja programmatūru, nevis kaut kādu "universālo", un līdz ar to jebkurš, kurš var piesprausties, var arī koriģēt.

Šaubos ka tev tā tava ģībšana ir dēļ beigtām sprauslām, drīzāk vienkārši parastā gāzes izpildījuma problēmas - šajā gadījumā visdrīzāk nospēlē tā nianse ka remdenam motoram uz benzīna vajag 10-15 procentu trekninājumu, kamēr uz gāzes - praktiski neko, bet gāzes bloks tikai mehāniski koriģē gāzes sprauslu atvēršanas laikus tā, lai siltam motoram motora vadības bloks dzīvotu ilūzijā ka tiek kurināts benzīns - un ta nu tev remdenam motoram pārslēdzoties paņem iedod pārāk treknu degmaisījumu un motors noģībst...

msh 07.11.2018 17:48

Ar kloķīšiem pie stūres? Cik to kloķīšu tai eglei tur ir?

msh 07.11.2018 17:34

Nūūū... Kā jau teicu - labi pretībraucoši tālie dod lielāku motivāciju pretī braucošajiem pārslēgties. Es aizmirsu izskatīt to variantu ar kalnā vai līkumā braukšanu - jā, arī tur pie mums viss ir +/- kārtībā - kamēr tu sēdi aiz lukturiem, kuri dod laukā adekvātu lūmenu daudzumu. Es šitos gājienus jau kādu laiku atpakaļ esmu pasācis - redzot ka aiz līkuma kāds nāk pretī ar tālajiem, paprasīt pārslēgšanos, pārslēdzoties - vismaz 2 no 3 to ierauga un pārslēdzas pirms es vēl esmu to pretībraucēju ieraudzījis. Atgriežoties pie vienkārši laicīgas pārslēgšanās - man ir problēma kas pretēja tavai - tev pretī braucošie nepārslēdzas laicīgi - man pretī braucošie bieži vien pārslēdzas kāda kilometra attālumā, kas reizēm ir par tālu, un es speciāli vēl pavelku pāris trīs simtus metru ar tālajiem, jo nah tik garu gabalu ar tuvajiem braukt...

Attiecībā par vecām mašīnām - labi tālie no fofāgena grupas ir B2/B3 Audi 90, B4 ar pilnajiem lukturiem [kuri no rūpnīcas nāca V6], kupejām, C3 A200, mk1, mk2 golfiem, pieņemu ka arī astoņdesmito gadu polo - JA tam visam vēl kā jumtiņu uzliek resnus vadus un relejus. Tevis piesauktajam trešajam golfam kā reiz standartā apgaismojums ir sūdīgs, drošinātāju kastes konfigurācijas dēļ, un tur releji dod graujošu uzlabojumu - bet diemžēl mk3 vairs nav normālas tālās pieejamas; tiem lukturiem, kuros ir divas spuldzes, viena veido tuvo, otra tālo staru, tā ka pie ieslēgtiem tālajiem tur ir 110w tuvais stars un 110w tālais stars - tikmēr mk2 ir 120w izkliedēts tālais stars no lielajiem lukturiem, un 110w tālais stars kā divi punkti, no papildniekiem. Optika, vismaz fofāgena grupas aparātiem, nekur neuzlabojās - stikla aizvietošana ar plastmasu nav uzlabojums, bet H1 tuvās gaismas spuldzes aizvietošana ar ksenonu uzlabo tuvo gaismu, bet ne tālo - vot tagad vienīgi pēcējajā piecgadē ar Led Matrix lukturiem beidzot ir laba tālā gaisma, tikai diemžēl tas lukturu pāris maksā kā desmit gadus veca, normālā stāvoklī esoša mašīna...

P.N. "Ar sūdīgām (nenoregulētām) gaismām jau kādu brīdi vairs TA nelaiž cauri." - kā redzams, tas neko nedod - ja tev galvenie žilbinātāji ir tie, kas pret taviem blāvajiem lukturiem pārāk vēlu pārslēdzas, mani galvenokārt žilbina pretī braucošie, kam viens lukturis par augstu skatās, un es tādus redzu diezgan daudz...

msh 07.11.2018 12:59

Pie tā ka tev pretī braucošie laicīgi nepārslēdz gaismas, esi vainīgs tu, ar to ka tavai mašīnai ir švaki tālie. Manam golfam tālie ir ar 230w kopjaudu, un spuldzes darbojas zem tām paredzētajiem nominālajiem spriegumiem - gaisma ir laba, un mani uz šosejas ciena kā pretībraucošu fūri. Kad man pēc mana golfa sanāk braukt ar kādu svešu mašīnu [kam parasti ir sliktāki tālie] pa tumsu, es ļoti izteikti sajūtu starpību - uzreiz pretī braucošie pārslēdzas stipri vēlāk.

Ja kas, tad tas iet vēl tālāk - cik liela iespējamība ka tu pārslēgsies ja tev pretī brauc velosipēdists ar vesti, bet bez lukturiem? Mana pieredze kā tādam velosipēdistam savulaik rādīja ka iespējamība ka kāds pārslēgsies ir ap 50% - un mana pieredze kā autovadītājam rāda, ka tam ir pamatojums - nu labi, es cenšos redzot vesti pārslēgties, bet uz šosejas kur ir stabiņi, ieraugot velosipēdu ar vairākiem atstarotājiem, bet bez vestes, ir grūti iebraukt ka tas ir velosipēds, nevis kāds stacionārs objekts.

msh 06.11.2018 0:38

Nu tad nevajag apsaldēt - pēc mašīnas nolikšanas vajag uzklāt uz priekšas stikla plēves gabalu.

msh 05.11.2018 17:07

Braucot pie stūres vispār ir jāskatās uz ceļa, nevis jāapbrīno vārnas. Nu labi, man ir tāda vīrieša domāšana, man viegli teikt - to ka ir iespējams arī citāds variants, redzu no savas sievas, kas apjūsmo visādus skatus, kur es neko sevišķu neredzu

msh 05.11.2018 17:04

Par to pirmo - šausmīgi viegli teikt - pilni ceļi ar divu veidu svimpjiem - vieni ir notonējuši aizmugurējos stillus. otri sapirkuši pseidodžipus un tamlīdzīgus ērmus. Tad ko darīt - braukt ar MTZ-82 lai ar garantiju visiem [izņemot smagos] redzētu pāri?

msh 03.11.2018 10:17

Gāze, kā redzams, karstāk noteikti nedeg, bet propānam un dabasgāzei, cik man zināms, atšķiras degļi, varbūt tur ir nianses - vai arī tajā, kā darbojas balonam piekabinātais reduktors - teiksim, man te saimniecības virtuvē esošā gāzes plīts ar balonu darbojas nesalīdzināmi švakāk kā manā dzimtajā ciemā pie stacionārās, centralizētās propāna padeves pieslēgta plīts.

msh 02.11.2018 12:50

Nepārspīlē. Uz elektriskās plīts bēdu ieleja ir visam, tā vienkāršā iemesla dēļ ka gāzes deglis ir jaudīgāks par to zem stikla iebāzto spirāli.

msh 01.11.2018 23:41

Tu tur ar kaut kādām muļķībām nodarbojies Čuguna panna nav jāmazgā , ja nu vienīgi akurāt tajā ir cepta kāda mērce, kā rezultātā uz pannas bijusī eļļa ir pārvērtusies par mērces sastāvdaļu, un panna nosmērēta ar mērci. Kad es agrāk dzīvoju viens, es regulāri nelielā bet dziļā čuguna pannā cepu kartupeļus - kad pārvācos pie vecmāmiņas, no kuras arī tā panna bija nākusi, man viņa bija jāiemāca to lietot, jo viņa to pannu mazgāja, un pēc mazgāšanas tā panna viņai vilka klāt...

msh 01.11.2018 23:07

Nu un kādi tad ir tie mīnusi, ja drīkst zināt?

msh 01.11.2018 17:57

Sagadīšanās, nekas vairāk. Čuguns ir un paliek čuguns.

msh 01.11.2018 17:56

Nav teikts - kāpēc tu domā ka arī kolēģei ir labās rokas kustību traucējumi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti