Nu bet elementāri - eksportējamiem modeļiem tak ir jāsakrāmē aprīkojums gan lai mašīnas liktos krutākas, gan arī lai pēc visām muitām, nodokļiem un naudas maiņām pāri paliktu lielāka vērtība - tu vienkārši uz šito esi uzķēries un padomājis ka jeņķu kastes ir labi aprīkotas. Nebaidies, vācieši dara to pašu; jeņķu tirgum paredzētās mašīnas [tātad - eksportam] ir stipri labāk aprīkotas nekā eiropas tirgum paredzētās. Teiksim, piemērs iz vēstures - reiz bija tāds B3 audī - vācijas tirgū pamatā nāca kā A80 ar 1.8 karbuli un bija kruta, ja tur bija centrālā atslēga, piektais robs kārbā un stūres pastiprinātājs. Tikmēr man ir gadījies redzēt tādu modeli, tik atvilktu no štatiem - tas arī bija pliks, bet pliks priekš eksporta modeļa - "tikai" 2.0 motors, visas iepriekš nosauktās lietas, kondišs, elektro logi, spoguļi, lūka un šādi tādi nieki. Bet tā lielākoties jeņķiem tika A90 un kupeja, kur parasti standartā nāca gan āda, gan elektriski ķebļi, un tad nu arī jeņķis varēja padomāt ka audī gan ir labi aprīkota mašīna, nav kā vietējie - nu gluži kā tu esi padomājis par jeņķu tačkām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam






















Ņem lineālu un mēri. Vai arī uzgūglē kāds bija skrūvju attālums attiecīgā modeļa mašīnai.