Es atkal pirmdien redzēju divas jaunas vestas un astoņas jaunas ņivas. Visas atradās uz viena autovedēja, kuru divas reizes apdzinu... ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es atkal pirmdien redzēju divas jaunas vestas un astoņas jaunas ņivas. Visas atradās uz viena autovedēja, kuru divas reizes apdzinu... ![]()
Nu un jēga no šī gājiena - mīts ka "jaunāks ir labāks"? Tu esi izdarījis apmēram kā mans kaimiņš, tikai viņš agrīnu B5 1.9 TDI nomainīja uz vēlīnu B5.5 2.0 TDI, pa vidu paņemot opeļa zefīru, kurā vīlās, to pārdeva, un tad paņēma to passātu. Abi jūs esat nomainījuši vienu mašīnu uz citu, apmēram tādu pašu, tikai ar uzlabojumiem - uzlabojumi ir nepieciešamība ierakstīties stingrākās atgāzu normās un dārgākas apkopes un remonti. Tev saistošāks būtu pirmais moments; tik jauna mašīna bez katalizatora/ar izdegušu katalizatoru apskati neizies, savādāk diži nekas laikam tev tur nav mainījies, 1.8 20v atmosfēra nomainīta uz to pašu motoru, tik ar 200 gramu lielāku tilpumu; cerams ka bloks joprojām no čuguna - kaimiņam atkal otrais punkts - tomēr sūkņa motors nomainīts uz sūkņsprauslnieku, piedevām 2.0 un ar daļiņu filtru... ![]()
www.ross-tech.com
Ar to ceļu tīrīšanu jau ir bijuši interesanti gājieni. Kā reiz kādu laiciņu atpakaļ tepat netālu esošajā Jūrmalciemā ceļu apkārtnes tīrīšana notika pēc tevis nosauktā principa - rezultātā orangutāni ar motorzāģiem nogāza kokus, kas auga starp mājām un netālu esošo grants ceļu...
Demagoģija ir šis apgalvojums par nesaprašanu. Kā jau iciks teica, tev acīmredzot nav bijusi darīšana ar to visu. Man arī ne pārāk, bet dzīvojot tuvu pie jūras, mums te tādi darboņi arī ir, un tā nu pat man nākas pieredzēt brīnumus. Tepat man tuvumā ir papes dabas parks - cik dzirdēts, tad tā darboņiem algas ir atkarīgas no tā parka platībām, attiecīgi mistiskā kārtā tas dabas parks plešas. Tā vai cita iemesla dēļ manam brālēnam ir ļoti spēcīgas problēmas uzbūvēt vasarnīcu papes CIEMĀ - tiem kas vienkārši uzliek mīksto, gan īpaši problēmu, cik manīts, nav. Tuvāk liepājai, bernātos, arī ir kaut kādas aizsargājamās zonas - savādā kārtā ar to visu saistītā cilvēka turpat esošajā zemes pleķī aizsargājamie biotopi neatradās, kamēr tam apkārtējajos zemes pleķos gan tie atradās...
Nu, pasaki, kāds tad ir - 90k? 120k? Es no galvas nezinu; dažādu iemeslu dēļ nekad man nav bijusi vajadzība mainīt zobeni nobraukuma dēļ...
Nu un kas tur nesalīdzināms tiem diviem motoriem? Zirguspēki un ņūtonmetri uz litru līdzīgi, konfigurācija līdzīga, veiktspēja divām pieklājīgākajām 1.8 turbiķa versijām mašīnās, kurās tas pamatā nāca, arī līdzīga ar sābu veiktspējām. Tas, kāpēc absolūtā jauda sāba bīdelim ir lielāka, ir pateicoties GM, kurš, sābu nopircis, negribēja pieļaut lai tas izveidotos par vēl vienu pontiaku, bet saglabātu hipsteru mašīnu ražotāja tēlu, tā nu B400 projektiņam tika pārvilkts krusts, bet arvien smagākas mašīnas uz priekšu dabūja turpināt kustināt rēcošs šņācošs četru katlu motoriņš. Fofāgena grupai tādas problēmas nebija - tajās mašīnās, kurām sābs ar savu 2.3 centās turēties līdzi, šie varēja likt 5,6 vai 8 katlu motorus, bet 1.8T varēja atstāt ēnā.
Bet nu ja pieņem ka tev ir taisnība, tad sāba bīdelis nonāk vēl sliktākā gaismā, jo pretī viņam jāliek vai nu vecais 2.2 20vt vai arī 2.7 BiT... ![]()
Viņš būs nomainījis divas reizes, un pēc nosauktajiem cipariem sanāk ka sliktākajā gadījumā viņam izmaksas būs vienādas ar sābistu, tas nekas ka viņam ir prēmiuma konfigurācija, V6, kamēr sābā plebeju konfigurācija, R4. Pieliekot blakus tam sābam līdzvērtīgu fofāgena grupas attiecīgā perioda motoru - 1.8T - vispār iestājas pizģec, jo tur tās divas zobenes izmaksās jūtami lētāk kā sābam viena ķēde.
Secinājums - ķēde ir risinājums priekš ražotājiem, kuri ražo mašīnas dažiem gadiem/pirmajam īpašniekam, kurš pēc tam atkratās no tās urnas un nākamais lai tad maksā. Ļoti labi izskaidro, teiksim, to, kāpēc audī nomainīja veco V8 kam bija zobene motora priekšā, ar tādu, kam ir trīs ķēdes motora aizmugurē...
Par to es tev pilnīgi piekrītu un pats mēdzu par to cepties, bet nu tu tak zināji uz ko tu ej. Bez tam, droši vien kādu pusi no tā cipara sastāda fakts, ka tas ir V-veidnieks - varēji ņemt agrīnu eksemplāru ar 1.9 TDI... ![]()
Paga, es kaut ko nesapratu - kāpēc cilvēkam, kurš dižajā pilsētā būvē māju, kam šitādi audī vismaz divi gabali ir piederējuši kad tie bija dažus gadus veci, un kopš tā laika ir bijuši citi prēmiumi, jauni vai mazlietoti, 400 eiras par siksnu maiņu liekas kaut kas kosmisks? Kurš tad maksāja par visu to iepriekšejo mašīnu apkopi?
Ja tev 400 eiras par detaļām + darbu liekas daudz, vari ieķert, teiksim, šito aparātu www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/v8/dxebh.html - tur tikai detaļas, zobsiksnas komplekts, maksās 500 eiras. Un ja tev liekas ka ķēde ir kaut kas mūžīgs - vari ieķert ar tavu A6 viena vecuma S4 vai RS4 - uzzināsi ka mūžīga detaļa reizēm ir jāmaina un maksā tūkstošus... ![]()
Kas ir 10-15 - cena tūkstošos vai vecums gados? Ja cena, tad tādam tā štuka būs tīri nekas, pēcpirkšanas apkopītes izmaksas labākajā gadījumā.
Kas tur ar to pārpircēju dīvains? Viņa mērķis ir nopelnīt pēc iespējas vairāk - tu vēlies tikt pie citas mašīnas un tev jātiek vaļā no esošās - viņš piedāvā sviestmaizi, uz kuru tu, ja tu ļoti gribēsi to viņa tačku, noteikti parakstīsies.
Stiliņā reiz viens spļaudījās par vienu pārpircēju - šis pārvācās uz vāciju un vajadzēja pēc iespējas ātrāk tikt vaļā no sava C3 A100 - pārpircējs šim iedeva 300 latus, ļitakus nodeva lūžņos, vēl tur kaut ko izkomplektēja un mašīnu pārdeva par 600 latiem. Nesaprotu kāpēc gan viņš tur spļaudījās, pats tak pārdeva viņam.
Kasiņam ir šausmīgi paveicies ar pieklājīgiem ienākumiem un spēju braukāt ar jaunām tačkām, un saukt 10-15 gadus vecas mašīnas par vecām, un apzināti ignorēt nepieciešamību rūpēties un interesēties par mašīnas tehnisko stāvokli pirms kaut kas izjūk. Ja tas pirmais nebūtu, bet otrais būtu, tad nav tālu jāmeklē kā tas izskatītos dabā - kā nesen viena satikta meitene stāstīja par vienu savas ģimenes mašīnu, mk3 golfu, par kuru rūpējas tā, kā kasiņš par savām mašīnām, tik tur mašīnai ir 25 gadi - te braucot sanācis palikt bez bremzēm, te bez sajūga, te vēl bez hvz kā... Ir vienīgi jautri lasīt ka cilvēki tādos notikumos vaino mašīnu, un nevis sevi pašu, it kā mašīna būtu vainīga pie tā ka savlaicīgi netika nomainītas bremžu trubas vai kas cits.
kasinsh79 rakstīja: Manuprāt, tādas pārbaudes ir tāds kā fetišs
Ja auto brauc un pie tam vēl labi, mani pat neinteresē tā dzinēja stāvoklis iekšienē. Ja būs šaize, domāsim.
Nu redzi - tu esi nopircis motoru ar bēdīgi slavenu gāzu sadales mehānismu, kura problēmas ir plaši zināmas, un kurš, teiksim, atšķirībā no maniem motoriem, spēj darboties tīri pieņemami bez daļas gāzu sadales mehānisma. Līdz ar to šajā gadījumā atšķirība starp "fetišu" un tavu pohujismu ir vienkārša - ja tur vissirslikti, tad "fetiša" gadījumā tiks ieraudzīts ka ir iestājusies "šaize", kas nozīmēs sadaleņu, rokeru un kompensatoru maiņu. Tikmēr pohujisma gadījumā, kas tev laikam ir tīkamāks, tu turpināsi mierīgi močīt ar čupiņu nokritušiem rokeriem, līdz iestāsies viens no diviem variantiem - a) tev nenormāli paveiksies un kādam cilindram nokritīs abi ieplūdes vai izplūdes vārstu rokeri, motors sāks darboties uz pieciem katliem, tu to varbūt pamanīsi un iestāsies pirmais variants b) kāda no detaļām kas mētājas zem vārstu vāka ielidos kādā kustīgajā detaļā, tālāk noteikti aizlidos zobene un tu varēsi bez sadalenēm, rokeriem un kompensatoriem mainīt arī abas galvas, vai tās remontēt + varēsi kārtējo reizi izbaudīt ejakulatora kabīni no iekšpuses.
Protams, ir iespējams ka tur viss ir labi, bet tā kā vājā vieta ir zināma bet stāvoklis ne, kāpēc nepārbaudīt, nu kaut vai sirdsmieram? Ne viens vien ir labi strādājošam 2.5 V6 norāvis vārstu vākus lai atklātu ka pusducis vai vairāk rokeru jau mētājas...
Ja gribas raut nost vārstu vāku, un nevis tikai palūrēt eļļas caurumā, nevajag pat raut abus vākus nost - vienai galvai dilšana notiek izteiktāk, neatceros tik kurai.
Veiksmes vai neveiksmes, bet ja jau taisies to mašīnu lietot ilgāku laiku, tad pārbaudīt der. Kaut ko par sadaleņu stāvokli var spriest kaut vai noskrūvējot eļļas korķi un ielūrot caurumā, apakšā redzams viens sadalenes kulaks, ja ar redzamām diluma pazīmēm, tad tik brauc uz servisu lai rauj nost vārstu vākus un skatās.
Tas teksts gan jau bija par C4, un par to ir lasīti cipari tuvu tam - agrāk, kad stiliņā tas bija galvenais ķīselis, bija pietiekami daudz tekstu pa tēmu "braucu ar savu čipsoto kvatru pa dižo pilsētu ar pedāli grīdā, vairāk par 6-7l dabūt nevaru".
Kas tos litrus patērē - VM šrotori 2.5 četru katlu belarusnieks, kura izmantošana iekš čurslera grupas izstrādājumiem parāda ka šie nemaz nepretendēja uz prēmiuma statusu?
Vārstu vākus jau norāvi ka vari tā apgalvot? Apskate zem vārstu vākiem noteikti neskatījās, un tie tavi vācu papīri arī nerāda kas ir liets motorā - cik lasīts, pietiek vienu reizi ieliet nepareizu eļļu lai sekas drīz parādītos...
Nerūsējis A6, vai tomēr pārkrāsots A6? C5 rūsai garšo samērā labi, lai arī tas ir uz veco audī modeļu fona, pret mazdu tā mašīna tiešām ir nerūsējoša - brālēns, piemēram, savam bijušajam pirmā izlaiduma C5 sešu gadu laikā pakāpeniski pārkrāsoja visu, izņemot jumtu.
Ja problēmas nebiedē, vajag censties ieķert 2.5 kvatru ar beigtām sadalenēm un attiecīgu cenu
Pazīstams dižās pilsētas mehs lai būtu ar ko draudzenei braukāt, tā arī izdarīja - dažus gadus atpakaļ ieķēra 2.5 kvatru, piedevām ar mešalku [normāli dārgāka mašīna nekā tomāts], normālā stāvoklī esošu, tik sadalenēm čau un mašīna pāris gadus pastāvējusi, pa 700 latiem + pārrakstīšana... ![]()
Jā, čabulīt, tev taisnība - es nepieļauju varbūtību ka cilvēks, kurš mitinās dižajā pilsētā, varētu šad un tad nepastaigāties pa dižās pilsētas centru - nu kā var visas pasaules centru neapmeklēt? Saprastu vēl ja tas veicis atrastos kādā no "ciemiem" nomaļā nostūrī...
Tu saki? Nu ko lai saka - es ceru ka šajā gadsimtā BMW ir beidzot kaut ko uzlabojis, jo pagājušā gadsimta deviņdesmito gadu BMW nav salīdzināmi ar audī - teiksim, iekāpjot iekš E36, tu esi iekāpis mašīnā, kurai ir salons, kas ir pa vidu starp otro un trešo golfu , kamēr līdz audī 80 salona līmenim tur jūtami pietrūkst... Nu tikvien ka beha biežāk ir nokomplektēta ar ādas ķebļiem.
2.3 benzīns diez vai bija pārāk iecienīts bāņu frēzējamais aparāts. Konkrētais audī bija tīri svaigs, galu galā, tikai 17 gadi, un nonācis šrotā jo apsists.
Attiecībā par tām tavām 750 štukām un ādas stāvokli - salonu deldē nevis kilometrāža, bet gan iekāpšanas reižu skaits, vadītāja svars, garums un iekāpšanas maniere. Mašīnai, ar kuru tiek frēzēti gari gabali, nemaz nešaubos ka var uzgriezt lielu kilometrāžu un salons būs smuks. Jebkurā gadījumā, sludeklī redzamajam audī salons ir ļoti labā stāvoklī priekš tā vecuma.
A kas tur tajā staķikā ir labākais - augstākās cenas vai fakts ka tu tās maksājot finansē norvēģijas pensionārus? Kafiju ninnāt var mājās vai kafejnīcā, tādu pašu degvielu var pēc idejas atrast arī citur.
Nu viss kārtībā - tātad staigā ar kājām un brauc ar velosipēdu ar nodurtu galvu...
Tas veikals ir diezgan uzkrītošs.
Tu ņirgājies vai kā? Ļoti labs salons. Es kādus 11 gadus atpakaļ pa, hvz, 70 latiem laikam paņēmu no 17 gadus veca A90 baltas ādas salonu, kur šofera ķeblim apakšā blakus vīlei bija pusē vīles garuma āda pārplīsusi un atzveltnei malā arī izdilis caurums, un tur bija kādi 200k vai 250k pulkstenī...
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Mašīnu gadījumā - noteikti ka nav pazīstams. Man vispār pieder trīs, nevis divas mašīnas, bet kustēties spēj tikai divas [audī nav to divu vidū] un uz koplietošanas ceļiem lietot drīkst tikai vienu. Kāpēc lai mašīna apniktu? Vienīgais kas man mašīnā bēdz apnikt - kādi defekti - tas parasti palīdz saņemties tos novērst
Tev tā tava "dāma" arī mēdz apnikt?
Tev ir klāt nākušas divas teorētiskās problēmas - šī mašīna bez strādājoša katalizatora apskati neizies [viens paziņa pa lēto ieķēra gadu jaunāku nemotora polo, izrādījās ka kopā ar citām problēmām tur arī katalizators ir beigts, šis sāka ņaudēt kaut ko par fofāgenu; pateicu, pats vainīgs ka nopirki tik jaunu mašīnu], kā arī, ja tic wikipēdijai, tam motoram ir alumīnija bloks - kas ir pilnīgi ticams, jo ceturtajā golfā arī 1.6 8v un 2.0 8v, trešā golfa motori, ir aprīkoti ar alumīnija blokiem, un ir lasīti slikti vārdi par to 2.0 20v.