Caur dirsu uzprojektētiem motoriem ir tieši tā, kā tu teici. Man nenāk prātā neviens vecais fofāgena grupas modelis un motors [un ar "vecais" es domāju modeļi līdz mk4, B5, C5, ieskaitot] kam tas nebūtu izdomāts pietiekami labi, lai apkopei vai mazam remontam vajadzētu motoru celt laukā, un būtu jāceļ laukā motors lai tiktu klāt vēl kādam blīvslēgam kā tikai kloķenes gala blīvslēgam [dēļ kā parasti ceļ nost kārbu]. Tajos modeļos vienīgais mazais remonts, kas prasa motora izcelšanu [un tāpēc ir bēdīgi slavenas audistu aprindās] ir 2.7 BiT turbīnu maiņa. Jaunajai vabolei kaut kādiem remontiem arī bik vairāk vajadzēja kaut ko noskrūvēt, virsbūves formas dēļ.
Motora apkopes vienkāršībai ir jābūt vienam no mašīnas projektētāju mērķiem, jo apkopes sarežģītība ir ekspluatācijas izmaksu sadārdzinājums. Ja tā nav, tad vai nu sūdīgi inženieri, vai spēka agregāts ir pielāgots no kaut kā cita, vai arī tā ir supermašīna, kurām mēdz būt tā ka arī mazākus remontus jādara izņemot motoru, un tāpēc spēka agregāts ir uztaisīts viegli izceļams... ![]()























Tā filtra ideja ir tāda ka izdedzināti kvēpi tur vai nu palika savādāki, vai daļiņas lielākas, precīzi neatceros. Un ar filtru tie kvēpi nāk laukā šad un tad, nevis visu laiku.
EURO 6 ir tikai norma, kura nosaka cik daudz drīkst nākt laukā pa izpūtēju - tā nenosaka kā ražotājam to panākt, tas jau ir uz katra paša ražotāja sirdsapziņas.