iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 19.12.2017 14:31

Tā filtra ideja ir tāda ka izdedzināti kvēpi tur vai nu palika savādāki, vai daļiņas lielākas, precīzi neatceros. Un ar filtru tie kvēpi nāk laukā šad un tad, nevis visu laiku.

EURO 6 ir tikai norma, kura nosaka cik daudz drīkst nākt laukā pa izpūtēju - tā nenosaka kā ražotājam to panākt, tas jau ir uz katra paša ražotāja sirdsapziņas.

msh 19.12.2017 10:36

Caur dirsu uzprojektētiem motoriem ir tieši tā, kā tu teici. Man nenāk prātā neviens vecais fofāgena grupas modelis un motors [un ar "vecais" es domāju modeļi līdz mk4, B5, C5, ieskaitot] kam tas nebūtu izdomāts pietiekami labi, lai apkopei vai mazam remontam vajadzētu motoru celt laukā, un būtu jāceļ laukā motors lai tiktu klāt vēl kādam blīvslēgam kā tikai kloķenes gala blīvslēgam [dēļ kā parasti ceļ nost kārbu]. Tajos modeļos vienīgais mazais remonts, kas prasa motora izcelšanu [un tāpēc ir bēdīgi slavenas audistu aprindās] ir 2.7 BiT turbīnu maiņa. Jaunajai vabolei kaut kādiem remontiem arī bik vairāk vajadzēja kaut ko noskrūvēt, virsbūves formas dēļ.

Motora apkopes vienkāršībai ir jābūt vienam no mašīnas projektētāju mērķiem, jo apkopes sarežģītība ir ekspluatācijas izmaksu sadārdzinājums. Ja tā nav, tad vai nu sūdīgi inženieri, vai spēka agregāts ir pielāgots no kaut kā cita, vai arī tā ir supermašīna, kurām mēdz būt tā ka arī mazākus remontus jādara izņemot motoru, un tāpēc spēka agregāts ir uztaisīts viegli izceļams...

msh 18.12.2017 21:59

Sābs ir īpašs gadījums - tam sābam ar četru cilindru turbiķi motortelpa ir tā piestūķēta kā otrajam golfam ar četru cilindru kompresormotoru, tas nekas ka mašīnu un motortelpu izmēri bik atšķiras - kā sābs to dabūja gatavu, nezinu - salīdzinājumam, ceturtajam golfam ar 1.8T motortelpa ir jūtami tukšāka. Ja motortelpa ir piestūķēta, tad nasing spešal ja ir kaut kādi teorētiski vienkārši darbi, kuru dēļ jāceļ motors ārā.

Cita lieta ka tiem jaunajiem motoriem tās ķēdes mēdz nākt motora aizmugures galā, kur jānoņem kārba lai tiktu klāt, ja vispār ir vieta. Audī V8 ir graujošs piemērs - vecais V8 motors, kuru ražoja 1988-2003 - jāapskrūvē purns, jāsakrāmē zobsiksnas komplekts, kas latos maksāja uz 300 latiem - daudz, bet nu tas ir V8. Jaunajiem V8 - jāizceļ motors, vai jājājas pie izņemtas kārbas, jāmaina trīs ķēdes un visādi grabuļi, kuri kopā maksā četrciparu skaitli, kur pirmais cipars bija kāds 3 vai 4 - divdesmitgadīgs sābs tur noteikti pastāv maliņā.... Visdrīzāk arī jaunu četru katlu motoru ķēdes maiņas situācijā tas sābs pastāv maliņā...

msh 18.12.2017 21:40

Kā to ņem. Latvijas piemērs - dižā pilsēta - bariņš cilvēku brauc ar mašīnām, elpot nākas stipri lielākam bariņam. Tā ar to bīstamību.

msh 18.12.2017 20:19

Papildus tālie.

msh 18.12.2017 20:14

Paldies ka izvēlējies vecos 16v motorus, kuriem griezes moments ir ar garāku kāpumu un apakšā mazāks nekā 8v... Ja salīdzina grafikā redzamos motorus ar B8 1.8 TSI, tad grafikā redzamo motoru griezes momentiem jāliek klāt reizinātājs, 1,5-1,7 reizes - tik reižu mazāku darbu to motoru ņūtonmetri dabū darīt - un pa lielam tā ir galvenā starpība. Ar mk3 1.6 mono es sevi piespiežu slēgties robu zemāk nekā normāli es slēgtu - ar tādu 1.8 TSI, sajūgtu ar mešalku, nāktos darīt tieši tāpat, tieši tādu pašu iemeslu dēļ - jo apakšās nekā nav - labi ka vismaz augstāk ir adekvāti.

Tajā passātā gan ir viens vispusēji baudāms motors, VR6, tik tāds passāc vispirms ir jāatvelk no amūrikas un jāsamaina kārba uz mešalku...

msh 18.12.2017 19:37

Nu bet cilvēks tak zina uz ko viņš parakstās, pērkot tik jaunu mašīnu?

No tās veco kūpošo TDI liela daļa noteikti ir čipsoti, dažs labs ar diezgan nopietni paceltu jaudu.

msh 18.12.2017 19:31

Saskaiti.

msh 18.12.2017 18:02

Protams - līdzena kā plaukts - diezgan augstos apgriezienos. Tikmēr zemos - nāni - tāpēc arī šodienas mazie turbiķīši pa lielam ir ar tomātiem sajūgti - lai bik asāk nospiežot pedāli būtu tas "eņņņņņ" un viņš sāktu iet - turbiķim vienīgi tas "eņņņ" ir zemāks nekā atmosfērai.

Es šodien intereses pēc pasekoju tam, kā es braucu pa pilsētu - satiksme, krustojumi - 1-1,5k, lielas, garas ielas - paātrinoties līdz 2k, braucot 1,5k - paātrinājums kur jāielien satiksmē - līdz 3k - tipisks krustojums - trešais robs, 1k pulktenī un normāls paātrinājums kad paspiež pedāli. Kā tas tādās situācijās notiek ar parastajiem tomātiem, labi zinu - es gribu paātrināties, nospiežu bik dziļāk pedāli, a tomāts izdomā ka jātaisa kikdaunis - ar DSG neesmu braucis, jo nav pazīstams neviens tik turīgs kas gribētu DSG remontēt, pieņemu ka tas, par ko kasiņš jūsmo ir tas, ka "eņņņņ" ir kaut kādu sekundes simtdaļu attālumā, jo kārba jau zina ka otra kārbas puse jāgatavo kikdaunim

msh 18.12.2017 17:49

ak rakstīja: Es brīdinu visus, kuri brauc pretī ar nelegālajiem ksenoniem

Šitas man atgādināja vienu joku - pāris reizes agros pirmdienas rītos braucot no dižās pilsētas uz darbu savā ciemā, abas reizes ap skrundu ir gadījies satikt vienu hrenonistu - pirmajā reizē kad šis man acis ēdot ārā brauca pretī, uz mani pamirkšķinājienu šis atbildēja ar vārgiem tālajiem - otrajā reizē atpazinu un neko - ja būs vēl kāda reize, vajadzēs ieraut tālos - klasiskais hrenonists pretī neko daudz vairāk paspīdināt nevar, un ja žilbina, ceļu vajag labāk apgaismot, lai jau cilvēks papriecājas kā spīd halogēns ar 230w kopējo jaudu

msh 18.12.2017 16:59

Vai nu tas mazdulis svarā ir tuvs passātam, vai arī vienkārši passātam tā kārba nežēlīgi slēgājas. Es labprāt izbrauktu ar tādu passātu, tik ar normālu kārbu - mešalku - "how bad could it be?" (c) Jeremy Clarkson - droši vien nosecinātu ka vispirms ir jāpierod ka motors nav sevišķi elastīgs.

msh 18.12.2017 12:53

kasinsh79 rakstīja: Lēts kap-remonts. Un tā braukšanas bauda ir tā vērta viennozīmīgi.

Tavā situācijā, kad tā ir darba devēja jauna mašīna, tā arī varētu būt, bet tad atkal - iedomāsimies, teiksim, neiedomājamu situāciju, kur tu to savu passātu dabūtu tikai parakstot papīru, ka tu ar viņu brauksi 15 gadus un pats par savu naudu remontēsi - arī tad DSG būtu to vērts? Zinu pāris cilvēkus kas reizēm mēdz nopirkt sev personīgai lietošanai 5-10 gadus vecu mašīnu, un kam fofāgens automātiski atkrīt, jo gribas tomātu, bet fofāgenā tas ir DSG - pagaidām tu esi vienīgais, kurš grib to kārbu remontēt...

Starp citu, tu stāstīji ka kaut kāds rads, kam ir sestais mazdulis ar 2.0 benzīnu, esot bijis pārsteigts par tava passāta dinamiku - es minēšu - mazdulim ir mešalka, vai ne?

msh 16.12.2017 12:56

Nu tas tāpēc ka norma tam gadam par mazu - nu tas tāpat kā mana golfa motors tik vecai mašīnai piemērotajās CO normās ielien ar piecreiz mazāku ciparu...

msh 16.12.2017 12:53

Remap un kaross. Protams, jautājums vai tur nav kaut kāda japāņu vadība, ar kuru pie mums neviens neķēpājas...

msh 15.12.2017 23:11

...bet nomināli tomēr mašīnai jāierakstās atgāzu normās, kurām nez kāpēc šie atribūti tika uzlikti...

P.N. Normāli atslēgtam EGR nekādu plāksni vai blīvi nav jāliek - plāksnes vai blīves ir ķep ļep variants situācijās kad vadības bloka programmatūrā neiejaucas.

msh 15.12.2017 20:50

Neuztraucies, ja sāks kāds iedziļināties DPFa darbības parametros, čipšķūneri sāks piedāvāt programmatūru, kas to visu simulēs, un vienīgais veids kā to apiet - aizliegt ar likumu čipšķūningu, nosakot ka motoram ar kodu X jābūt ar vadības bloku Y un bloka firmwares kontrolsummai jābūt Z.

Galvenais veids kā uzķert neesošu filtru ir un būs mehāniskais - skatoties kas nāk ārā pa izpūtēju.

msh 15.12.2017 20:35

Pa lielam jau tās tehnoloģijas ir veicinošais aspekts - veicina izklaidību, neuzmanību, iedrošina braukt tādus, kas braukt nemāk utt. Reku piemēram sliņķu kārba, tomāts - pilns internets ar viģikiem, kur vadītājs sajauc pedāļus un iebrauc veikalā vai nones gājējus - a cik bieži mešalkas braucēji sajauc pedāļus un ko tādu izdara?

msh 15.12.2017 19:28

Ak tu naivais... Pirmā pārbaude - iebāzt pirkstu izpūtējā - ja filtra nav, pirksts būs ar sodrējiem - otrā pārbaude - kvēpu pārbaude - ar filtru diez ko kvēpiem nebūtu jābūt... Protams, pastāv iespēja mazgāt izpūtēju utt, bet nu pa lielam iziešanas iespējamība ir kā vecam, nopistam ķīselim - varbūt jā, varbūt nē. No elektroniskā viedokļa tev ir taisnība, bet ja kāds baigi gribēs pārbaudīt firmwari, kompis no mašīnas nav jāņem ārā - tas bija vajadzīgs deviņesmito gadu vadības blokiem.

msh 15.12.2017 16:21

Varu arī priekš tevis vēlreiz atkārtot - tests dod punktus par vipendroniem - pīkstuļiem, baloniem, vēl šo to - un atšķirībā no sestā gada, kad pietika lai mašīna normāli izturētu šķīlienu lai dabūtu labu ciparu, tagad vēl papildus vajag lai bāzītē mašīnai nāktu noteikts vipendronu klāsts. Puntelim vismaz daļa no tiem vipendroniem nāk papildaprīkojumā, rezultātā nulle zvaigznes un mašīna iemesta vienā katlā ar tādiem brīnumiem kā tur tas cherry dažus gadus atpakaļ, kas šķīlās kā žigulis.

msh 15.12.2017 15:44

Tev ir diezgan pareizs nicks - ir jābūt ar nepilnu rubuli, vai arī apreibinošu vielu iespaidā, lai šajā tofikā izdotos no pirksta izzīst ka es kaut ko ar otro golfu salīdzinot...

msh 15.12.2017 12:09

Nefilosofē. Euroncap ir devis vienu labu devumu - virsbūves ir palikušas stingrākas, un tas ir galvenais - bet tagad cenšas padarīt mašīnas dārgākas, šādā veidā mudinot visādus grabuļus likt iekšā jau standartā. Vidējas vai labas komplektācijas puntelis noteikti būtu izcēlis tās 4 zvaigznes bez jebkādām virsbūves izmaiņam, tik vien ka daži pūšļi un daži elektroniski nieki klāt - tas ir nopietni?

msh 15.12.2017 11:44

euroncap vairs īsti nav nekāds rādītājs, jo punktus dod par visādiem vipendroniem. Pirms 20 gadiem tas puntelis būtu dabūjis vismaz 3 vai 4 zvaigznes - tagad nulle, jo visādi knibuļi, un pīkstuļi par kuriem tas tests dod punktus, un puse no baloniem ir papildaprīkojums.

msh 14.12.2017 22:13

Muļķības - vai nu neīstie speciālisti apmeklēti, vai arī motora vadība ir kaut kāds japāņu brīnums, ar kuru pie mums neviens neķēpājas. Vispār lai aizvāktu immo, ir jābrauc pie čipšķūnera.

msh 12.12.2017 15:39

Man patīk tava loģika. 2DIN mašīnas maģis ar navigācijas funkciju arī nopērkams visās malās par pāris simtiem eiru - tikmēr desmitgadīgai audī RNS-E navigācijai, lietotai, normāls jebaja cipars ir kādi pieci simti, un jauna pati navigācija noteikti pavelk uz 1-2 štukām. Tāda pati attiecība noteikti arī būtu videonovērošanai.

msh 12.12.2017 15:35

Varbūt BTA ir kaut ko izmainījuši - agrāk nebija nekādas problēmas onanīmi apskatīties. Pārbaudīt laikam nav vērts - golfs pēdējoreiz @ BTA apdirsināts tika kaut kad pa vasaru, tā ka gribot apstīties tagad, tikšu pasūtīts...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti