iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 07.07.2014 10:30

Iztvaicētāju [salona radiatoru] kāds ir skatījies? Parasti gan tiem sūces rodas vecākām mašīnām, bet vai nu mazums.

msh 05.07.2014 12:22

Kas tad ir ka viens meistars? Pie dīlera vismaz ir cerība ka tas novedīs līdz kondīcijai, kādā paredzējis ražotājs, izmantojot instrumentus un metodes, kādas paredzējis ražotājs. Protams, var gadīties visādi - kā viena zināma cilvēka piecgadīgam A6, kur dīlerservisi gadu meklēja iemeslu, kāpēc pie 150-170, kā arī dažādos paātrināšanās un ātruma samazināšanas režīmos ir vibrācija priekšā - kur procesā tika samainīts viss, kas priekšas tiltā kustas un dilst, bez rezultāta - rezultāts uzradās kad īpašnieks, kurš tomēr kaut ko no tehnikas jēdz, kategoriski uzstāja lai nourbj novērpto bremžu diska skrūvi un to piestiprina kā ražotājs paredzējis.

Tikmēr citur attieksme kā kuram meistaram. Ir pazīstams cilvēks, ar 25 gadu stāžu, kuram ir filosofija "tā tak veca mašīna", ar ko attaisnot paviršu darbu - nē, ne jau tik paviršu ka kaut kas kristu nost vai drīz izjuktu, bet es nebūtu sajūsmā, ja manai mašīnai mocot ārā iesēdušos stāvābolus, to darītu aizbāžot aiz plauktiem lomiku un ar to klapējot pret mašīnas grīdu.

Chankaishi rakstīja: Droshi vien, ka nedaudz celsies, bet jaateic, ka starpiiba nemaz nav tik liela starp lielajiem diilerservisiem un mazaakajiem universaalajos. Mazaakajos tik varbuut lielaakas iespeejas dabuut leetaakas(bet vai labaakas) detaljas. Taa cenas liidziigas. Nu veel jau ir pilniigi undergraundi, kjipa gjagja Kolja. Ja par tiem iet runa, tad tie vai nu metiis mieru, vai naaksies iemaaciities nodoklju un graamatvediibas ziniibas papildus

Nu tas tāpēc ka tu esi no rīgas, vismaz profilā tā ir norādīts, a tur gan jau privātajos servisos ir attiekme "eu, mēs esam rīgā - piķo!" Es savulaik bik pastradāju servisā liepājā - es šaubos ka liepājā būs daudz servisu, kur kāds atļausies ierubīt stundas likmi, izņemot dīlerservisus, kuriem klientūra ir nodrošināta - aizbrauks uz citu servisu. Dažus gadus atpakaļ, piemēram, kādam fofāgenam vai audī samainīt amartus maksāja 10 laši par amartu, noraut un uzlikt atpakaļ četru katlu motora galvu 40-50 laši, B sērijas audī samainīt salona apsildes radiatoru 40 laši utt. Cik ātri vai lēni mehs ko dara, tā ir viņa darīšana. Es domāju ka tagad tā situācija ir tāda pati, tik tie cipari bik izmainījušies.

msh 04.07.2014 15:08

Vismaz aero X [vai kā viņš tur saucās] - ?

spainis rakstīja: Noteikti! Kā tad! Vācu ir tas labākais! Smiekli pašam nenāk? Ar ko tieši tie vācu drandaļi ir labāki par japāņiem? Ar to, ka tos var dabūt ar airu logiem, sarūsējušiem bagažnieku vākiem, beigtiem durvju galaslēdžiem, izjukušiem divmasu spararatiem utt? Tie ir tie labumi?

Airi - nepieciešamība konkurēt ar tiem pašiem šķībačiem cenas ziņā

Sarūsējuši grabažnieku vāki - ekoloģija - ūdens bāzes krāsas

Beigti durvju galaslēdži - nolohojies detaļu ražotājs

Izjukuši divmasu spararati - motors, kas spēj viņus izjaukt. Cik var manīt, parasti viņi šķīst mašīnām, kurām ir vismaz kādi 300 ņūtonmetri - nezinu par citiem vācu ražotājiem, VAGmobīļu turbiķiem vienkārši vienā momentā iestājas pilns griezes moments - kas noteikti to spararatu mūžu nepaildzina. Ak un jā, pieņemot ka tos spararatus kāds vācijā jau nav samainījis, parasti audī divmasniekus maina uz vienmasniekiem 15-20 gadus vecām mašīnām - tāda vecuma japānis jau brēc pēc tolmeta.

kasinsh79 rakstīja: Pāris topiku zemāk jau ieminējos, ka japāņiem uzticamības ziņā īpaši nav analogu, un tā ir taisnība. Jā, tie ir skaļāki plānu bleķu un vājas izolācijas dēļ, taču ir ir vienkārši kolosāli aprīkoti pat bāzītē (tā pati jaunā Mazda 6 - tur ir viss, ko sirds vēlas, piemaksāsi tikai par "izvirtībām") un tehniski ārkārtīgi uzticami un bezproblēmu. Salīdzinājumā, ar, piemēram, vāciešiem, kuri tehniski ir pārāki, patīkamāki, akustiski klusāki utt., taču mūzīgi plīstoši, ar daudz elektronikas kaitēm un regulāriem dīlera servisa apmeklējumiem garantijas laikā. Atsevišķām markām - pat ļoti bieži, pie tam vēl ar evakuatoru

Radinieks lieto jau otro Mazda 6 pēc kārtas, pirms gada pirmais LV iegādājās jauno Mazda 6, jau ~ 50tkm nobraucis. Protams, tehnoloģiski super auto, ļoti daudz ekstru, ārkārtīgi bagātīgs aprīkojums, kāds pirms vairākiem gadiem varbūt bija tikai luksusklases limuzīniem utt. Super ekonomisks benzīnnieks (automāts). Vienīgais, par ko pukst - vājā skaņas izolācija, jo pat pēc dārgas pakošanas ar skaņas izolācijas materiāliem, daudz klusāka nepalika...

Atkārtošos - japāņiem tehniskajā izpildījumā - kalpošanas uzticamībā, nav konkurentu!

Šķībači ietaupa ražošanas izmaksu ziņā, un tāpēc arī ir tāds rezultāts. Tā kā vidējajam, glupajam patērētājam uzskati ir apmēram kā ikdienas viesim - ka vajag nopirkt JAUNU auto, poksui kādu, bet JAUNU - tad fofāgenam jākonkurē ar micubišī, mazdu vai kujdaju, uztaisot kaut ko līdzīgu, par līdzīgu cenu. Bet tā kā šie tomēr vācijā nevar ieimportēt kādus turkus vai ķīniešus, ko par sīceni nostrādināt, nākas ietaupīt uz aprīkojumu un nākas ietaupīt uz kvalitāti - vēl jo vairāk ja vidējais patērētājs - pircējs - tāpat ilgāk par dažiem gadiem braukt negrib. Ja patērētājs prasītu nevis KAUT KO jaunu, pa, teiksim, 25k eirām, bet jaunu, kvalitatīvi uzbūvētu fofāgenu kurš kalpotu bez problēmām 15 gadus - tādu arī uzražotu, tik cena no attiecīga šķībača gan jau atšķirtos kādu pusotru reizi.

Es intereses pēc pameklēju un sameklēju cik 1988. gadā maksāja amūrikā labi nopakots B3 A80, vadoties pēc pieņēmuma ka dolārs kopš tā laika ir krities vērtībā divas reizes, cena sanāk apmēram tā pati cik vidējs A4 tagad turpat - bet tas B3 ir akmens laikmeta mašīna, nesalīdzināmi prastāk nostrādāts, bez pustonnas elektronikas utt - bik ir starpība ne?

msh 30.06.2014 18:10

Kopš kura laika C5 mazohistu komplektācijā - 1.9 belarusnieks, mešalka un trūcīgs aprīkojums - ir ar sliktu slavu? Visi feniņdrātes tādus jokainus aparātus slavē. C5 komplektācijā "ērta mašīna" - 2.5 TDI, tiptroniks, ādas salons un tādas lietas - jau ir tas, par ko ir sliktā slava, bet uz ko attiecas tavi vārdi "nav nemaz tik slikts kā izslavēts". Brālēna īpašumā tāds - pirmā izlaiduma eksemplārs - jau ir septiņus gadus, ar sliktu slavu apveltītais motors ir tikai saņēmis filtrus, eļļas, siksnas un pārītu MAFu. Pēc tādas mašīnas avensi vai civiku diez vai kāds ņem. Tieši tā arī izdarīja viņa sieva - vadītamies pēc sieviešu loģikas "lielāks - drošāks" - trīs gadus atpakaļ paņemdama 09 LC. A6 palika par otro mašīnu, jo par kapeikām feniņdrāšu radītās sliktās slavas dēļ labu mašīnu atdot negribējās.

msh 30.06.2014 11:20

Aktivitātes radīšanai.

Bet ja nu tomēr tas ir reāls cilvēks - tu jau redzi - tas C5 ir sadomazo feniņdrāšu komplektācijā - motora nav, aprīkojuma līdz ar to arī ne.

msh 27.06.2014 4:06

rudens68 rakstīja:

Sākumā drusku saīsināti uzrakstīju . Vispirms pie dīlera . Stundas 3 atstāju viņiem auto , ko baudīja nezinu . Laikam jau pilna diagnostika nebij . Ieteica degvielas sistēmas tīrītāju .

Pie kompja ( kastīte viedtālruņa izmērā , tikai biezāka ) pēc kāda mēneša pie vietējā .

Abās vietās viņi saņēma siltu auto un kā jau minēju siltam vis labi .

Kā uzzināju , dīlers jau pats nelabo , sūta uz dīzeļcentru . Ārpakalpojumi ...

Garāmejot lasīts ka visi diagnostiķi [nejaukt ar cilvēkiem, kuru rīcībā ir diagnostikas aprīkojums] diagnostiku veic gaitā - sēžot uz pasažiera ķebļa, uz piespraustā porķika skatās rādījumus, kamēr īpašnieks min grīdā. Vai tu brauci pie tādiem, kas tikai kļūdas lasa?

msh 23.06.2014 23:47

GB12 rakstīja:

Un taisnība jau te ir tiem, kas saka - pie mums pirktiem auto lielākas šaizes ir ar piekari un virsbūvi, Vācijas auto - lielāka iespēja uzrauties uz motora kapitālo. Ja man jāizvēlas, es labāk ņemu pirmo variantu...

Arī tad ja mašīna, par kuru būtu jāizvēlas, būtu, teiksim, 15 gadus veca?

msh 22.06.2014 12:17

Man labāk patīk ka tos draņķus dažs labs klauns uzlicis mašīnai, kurai ir miglas. Saprotu ja kādam otrajam golfam, B3 passātam vai kam tādam kam miglas ir ahūns retums vai vispār nebija, negribot dedzināt lielos lukturus, tos sūdus uzliktu, bet mašīnām, bieži vien pat skaistām, kurām ir miglas ?!

msh 21.06.2014 17:39

Auto-Apkope rakstīja: Diezgan bieži autotirgotāji nevēlas doties auto pārbaudīt uz dīleru servisu nevis tāpēc, ka auto būtu slikts, bet gan tāpēc, ka dīleri mēdz auto stāvokli salīdzināt ar pilnīgi jaunu "spēkratu". Tad sanāk, ka viss ir slikti. Bet ir jāsaprot, ka pabrauktam auto ir zināms nolietojums, kas ir normāli un tas nav DEFEKTS !!!

Kurš ir tas normālais nolietojums kas pret jaunu mašīnu ir defekts bet kurš jūsu kantorītim nav - luftes transmisijā? Bojātas salona un virsbūves detaļas? Nopuņķojies motors? Nē nu dabiski, var jau nepielīdzināt - kamēr kustas uz priekšu, tikmēr viss ir skaisti - tā jau tās nofistās mašīnas rodas.

msh 18.06.2014 23:57

Gan jau pie griestiem ir lampele, kuras slēdzi iepriekšējais īpašnieks ir safisis.

Bet no tām tavām trīs nosauktajām lietām vajag tikai burtu C - A ir, jo mašīna tak visu laiku nebrauc pa ceļu bet arī kaut kur stāv, tātad vieta ir, un instrumenti tur nekādi dižie nav vajadzīgi - ceturtajam golfam gan jau pietiks ar komplektā nākošo skrūvgriezni, kādu torkšu komplektiņu un dažas uzgriežņu atslēgas - nu varbūt vēl mazo tirkšķīti ar 8, 10 un 13 mm muciņām.

msh 17.06.2014 23:12

Bingo. Cepists gan jau uzvilktu uz desas ja nejauši apturētu ar diviem pasažieriem mašīnā...

msh 17.06.2014 20:08

Ne jau sāls ir tajā ka tā ir B corsa, bet ka piereģistrēta tā mašīna par kravas mašīnu... Līdz tai pusotrai tonnai ir diezgan daudz kas - noteikti visi tās klases aparāti un vēl bariņš astoņdesmitajos ražotu mašīnu. Tavā gadījumā ir jautājums kā kādu deviņdesmitajos ražotu polo piereģistrēt par kravas mašīnu - vai pietiks izņemt aizmugures ķebli vai vēl kaut ko vajag...

msh 28.05.2014 19:32

Ā nē, tas varbūt bija tā veidojuma priekšteča pēdējais izlaidums, karoč 1997. gads bija, izskatu neatceros, baigi sen tas bija.

msh 28.05.2014 19:28

GB12 rakstīja: Pirmās paaudzes Toyota Avensis. Tikai skaties virsbūvi. Bet kopumā - lēts, pietiekami ekonomisks, praktisks un izturīgs auto.

Wikipēdija kā pirmās paaudzes avensi min to veidojumu, ko ražoja no 1997. līdz 2003. gadam. Man ar tādu, tik nosaukumā Carina, reiz sanāca saskarsme - ģeneratoram jauna šokolāde maksāja dārgāk nekā jauns ģenerators - nieka 250 laši

msh 28.05.2014 19:25

Nevar šīrim nepiekrist. Vienīgi tāda problēma ka mk4 tajā budžetā diez vai ierakstīsies, ja nu vienīgi kāds pirmā izlaiduma nopistenis.

msh 28.05.2014 19:06

Redzi, kondišam nav kā žargonā pierasts - motortelpas radiators un salona radiators - bet gan ir iztvaicētājs, kurā freons iztvaiko, paņemot siltumu, un kondensators, kurā saspiestais freons atdod savu siltumu un atkal paliek šķidrs - mašīnā attiecīgi iztvaicētājs atrodas salonā un kondensators ir pieskrūvēts dzeses radiatora priekšā.

msh 26.05.2014 6:41

Chankaishi rakstīja: Ja jau saldee - lai tik sleegaajaas! Tas kaut kaa traucee? Starppiba starp iesleegshanaas -izsleegshanaas spiedienu ljoti maza, taapeec ar sleegaajaas bez gala. Gan jau to var kaut kaa piereguleet.

Pieregulēt? Nekādīgi. Kondišu var izslēgt pārāk zems spiediens, pārāk augsts spiediens vai pārāk zema temperatūra pēc iztvaicētāja. Jebkurā no šiem trīs gadījumiem tā ir aizsardzība, un to klimats/kondiša vadības bloks izveic pēc atbilstošiem devējiem, kurus regulēt nevar nekādīgi.

msh 23.05.2014 20:47

Uz kādiem apgriezieniem griežas radiatora ventilators? Ož pēc pārāk augsta spiediena sistēmā

msh 22.05.2014 20:12

P.N. Atceries cik getzam maksā jauni priekšas lukturi...

msh 22.05.2014 20:11

Viņš ir labāk nokomplektēts un pati urna maksā bik lētāk - nu un tālāk? Kā ar nemotoru klāstu, kroplo paskatu un lētās plastmasas salonu? Kaut gan sūds par to, te vispār bija runa par hujdaja remontu - man, par laimi, nav bijusi saskarsme, cilvēki, kam ņemšanās ar mašīnām ir pamatnodarbe un kam ir bijusi saskarsme, saka ka ir vienkārši čau - oriģināldetaļas - kosmoss, kas sit pušu to pašu fofāgenu, dīlera apkalpošana čau, un pašas urnas uzbūves kvalitāte tādā pat līmenī.

Bet nu tu kā mūsdienu cilvēks varētu ietiekt IkdienasViesim viņa hujdaju neremontēt - jo tak mūsdienās ir muderni tās jaunās urnas ņemt tāpēc, ka jauns, nobraukt, pamest zem preses un ņemt atkal jaunu, nakuj tur kaut ko remontēt... Bez kondiša var pabraukt? Var

msh 21.05.2014 11:52

Zinot ka hujdajam, lai arī jūtami sūdīgākam aparātam, bet tomēr oriģināldetaļu cenas neatpaliek no VAG detaļu cenām, 300 eiras par detaļu un darbu liekas tīri pēc sviestmaizes Pieņemot ka tur tāpat ir kaut kāds denso kompresors, nevis kāds korejiešu specbrīnums, ietaupījums remontējot kur citur būs tikai tad, ja hujdajs tāpat kā VAG ieruba sulīgas cenas detaļām.

msh 18.05.2014 13:07

Nekā īpaša jau tur nav - parasta indukcijas svece, spole un elektronikas krikucis kam to spoli slēgāt, kā arī vajag lai izplūdes gāzēs būtu pietiekami daudz degvielas [chankaishi, tas ir HC, nevis CO, CO nav nekā degoša ] - pēdējo būtu elementāri nodrošināt...

msh 15.05.2014 15:07

Es gribētu redzēt tāda veida fana uzfilmētu reklāmu par merivu...

msh 15.05.2014 15:03

Dzirksteļu kūlis no izpūtēja tā kā būtu efekts, ja vien tas nerodas defekta rezultātā - ja es nebūtu slinks attiecībā uz muļķību taisīšanu, es labprāt uztaisītu lai no izpūtēja šautos ārā liesmas...

msh 12.05.2014 5:36

Vajag NOSu...

Chankaishi rakstīja: Ko tik cilveeki neveelaas dariit, lai tik darbojaas! Kaa preciizi apreekjinaat, uz sitiena nepateikshu, kaa samazinaat - 2 pirkstus, taa teikt. Divas galvas bliives un attieciiga biezuma teerauda plaaksne pa vidu, izgriezt muusdienaas arii nav probleemu, ja vari atrast kaut kaadu automaatisko plazmas griezeeju, ja nee, naaksies duushiigi viileet. Dzelzi nevajaga cietu, miikstaaka pat labaak. Var buut probleema ar bliivju malaam sadegshanas kameraa - taas vajadzeetu nosegt ar attieciiga biezuma gredzenu. Par to, vai motors izturees lielaaku jaudu - liidz kaadiem 20% vajadzeetu tureet, kapitaalais gan ar tad buus krietni aatraak.

Tofika autors to noteikti nedomāja nopietni, tā kā tu gan, tev var arī atbildēt. Turēšana atkarīga no tā cik tāds volgo dzelzis ir izturīgs. Piemēram, paņemot VAG 2.0 8v apakšu un uz tās uzliekot 16v galvu, tiek iegūts turbinizācijai piemērots motors ar zemu kompresiju, kurš spēj izturēt, neatceros, 250 vai 300 zs - tātad pieaugums vairāk nekā 100% - protams, tikai ielas variantā un tikai ar atbilstošu vadību.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti