VWfans rakstīja: Kad ir kalni, tad tiešām jāslēdzas zemākos robos. Bet Latvijā jau to kalnu nav...
Un braucot no kalna uz leju - spēj tas 1.2 mašīnu nobremzēt vai nē? ![]()
VWfans rakstīja: Kad ir kalni, tad tiešām jāslēdzas zemākos robos. Bet Latvijā jau to kalnu nav...
Un braucot no kalna uz leju - spēj tas 1.2 mašīnu nobremzēt vai nē? ![]()
Es ķīmijas stundās gulēju - kāds no tiem, kas negulēja, varētu pastāstīt, cik liela daļa no sadegušās degvielas pārvēršas ūdenī - trešā daļa? Puse? Mazāk par trešo daļu diez vai būs.
Drīzāk pircējiem, pērkot savu JAUNO musarAUTO, jāpiedomā pie tā, ka tur ar kvalitāti būs trūcīgi, jo viņš taču pirka izlaiduma gadu, nevis mašīnu. Pirki JAUNO AUTO hujdaja salonā, ar lielu, šķību H burtu uz restes, zināji ka pēc pieciem gadiem sāks līst ārā rūsa, bet vai tas tevi tobrīd interesēja? Gan jau ka nē. Bez tam, norūsējusi mašīna tak ir labs iemesls pirkt atkal jaunu
P.N. Kaut kur tak bija lasīts vecais labais prikols par dīleriem, kuri treknajos gados vilka iekšā dienvidu reģioniem domātas mizas. Pašam dažus gadus atpakaļ nācās saskarties ar IV aprakstam atbilstošu fordeļa fu ckusu ar ūdeni zapaskas nodalījumā un aizdomīgiem uzrakstiem uz zapaskas ar arābu zīmēm...
aansis rakstīja:
P.N. un lūgums pastāstīt vienā teikumā?!
Bet nu ok - lūk vari studēt par Vāciju www.umwelt-plakette.de/...
Ir arī prasības citās valstīs, vienota Eiropas sistēma pagaidām nav un nekas par tādas veidošanos nav dzirdēts.
Paņemot anglisko versiju, redzu tikai izklāstu ka to sūdu vajag pirkt, kā pirkt un sarakstu, kur tā herņa ir spēkā, bet nekur neredzu izklāstu kā mašīnas sadalās un ko darīt lai ierakstītos augstākā kategorijā... ![]()
No temperamenta ir atkarīgs patēriņš
Manas muteres golfmašīnas 1.6 mono kā reiz ir kaut kas baigi līdzīgs, vienīgi mašīna ir 50 kilo vieglāka un motoram 10 nm vairāk - pa pilsētu ir za ibis, un ārpus tās arī nav slikti, braucot vienatā, protams, galvenais ir blīve starp stūri un sēdekli [atceros kā dažus mēnešus atpakaļ izbraucot no liepājas kodu nost rindiņu fana radinieku], ir tikai viens "bet" - uzturot apmēram tādu pašu mierīgu bet dinamisku braukšanas stilu kā ar manu A90, ja mana A90 2.3 prasās uz pārslēgšanos pie 2,5 - 2,7k, tad braucot ar golfmašīnu pārāk bieži nokonstatēju ka pulkstenis tuvojas četrām štukām... Ekonomijai tas noteikti nepalīdz - vajadzēs kaut kad pievienot MFA [borta kompim] patēriņa vadu un uztaisīt vienu liepājas braucienu - nejutīšos pārsteigts ja starpība starp manu kvatru un golfu nebūs liela
Šī ir tā situācija, kur visādi mazi un vidēji turbomotori ir vislabākie.
P.N. Ko dara tas tavs 1.2 kad ir kaut kādi kalni - jāslēdzas zemākos robos braucot augšā un jābremzē braucot lejā? ![]()
Ā, tātad meriva ir mūsdienu 2CV idejiskais pēctecis, cik tālu tas attiecas uz salonu - 2CV tika projektēts tāds, lai franču zemnieks varētu savu platmali nenoņemot močīt uz tirgu - merivu lai fans varētu ar kārtīgu kovboja platmali sēsties iekšā un pat kārtīgā žvingulī zvārojoties tā plastmale nost nekristu
Šitas nekam nederīgais plašums ir kārtīgs mīnuss - tas ir papildus degvielas patēriņš
GB12 rakstīja:
Tev vēl daudz, puisīt jāpaaugas, lai to saprastu.
Tur ir nevis jāaug, bet jāēd kaut kādas sēnes vai jālieto kaut kas cits veselībai ne pārāk labs.
aansis rakstīja:
Tieši šī iemesla dēļ esmu atmetis domu par VW T4 iegādi - nepieciešamas neadekvātas investīcijas, lai šo auto paceltu līdz vācu ekoprasību līmenim.
P.N. Vari smalkāk pastāstīt par tām vācu ekoprasībām? Ir tāda maza interese ![]()
GB12 rakstīja:
Kā tu domā, vai cilvēks, kam varētu būt interesanta Meriva, Zafira, Vectra vai dajebkuš šādas klases auto, metīs aci uz autobusu, kurš, pirmkārt, būs kudi neekonomiskāks, lielāks, tātad grūtāk manevrējams, plus vēl bez avtonomkas tikpat kā nepiesildāms ziemā? Un otrādi, protams...
Protams. Un es vispār nesaprotu kā var iemest vienā katlā vētru ar merivu un zefīru. Vētra vismaz ir mašīna, kamēr tie pārējie divi ir kaut kādi kropļi pa tēmu "gribu būt liels", kuru vietā tie, kuriem jāved kaut kādi bērnu rati un kuri grib nopirkt opeli, var nopirkt astmas karavānu.
Cik procenti no tiem, kas pa latviju brauc, mēdz ar savām mašīnām braukt ekskursijās uz rietumeiropu - divi trīs būs?
Vēl, protams, tāds faktors ka vecākiem modeļiem kā tādiem visiem nemaz nebija visas tās figņas un herņas - kaut gan par to, kad un kā deviņdesmitajos sākās euro 2 un euro 3, man nav ne jausmas - nav aktuāli ![]()
nomiks rakstīja:
Bet, ja nopietni, tad braukšana ar 90 km/h ir OK un tad arī nevienu nav jādzen.
Kur ir tā šoseja, pa kuru ir plūsma, bet braucot uz 90 tev masveidīgi neiet garām/necenšas apdzīt - kāda no šosejām ar divām joslām katrā virzienā vidzemes pusē, kur šāds manevrs saucas apsteigšana?
Es kaut kā vairāk manu ka plūsmas ātrums parasti ir 95-100 robežās...
GB12 rakstīja:
Tikpat praktisks kā stutēt augšā divdesmitpiecgadīgu audi, likt tajā klimatu un vispār grūst iekšā daudz vairāk naudas, kā tas drapaks maksā.
Kas tev karavellei nepatīk - 8 vietas par maz, vai tā rūme, kas atbrīvojas, kad tos ķebļus izkramē ārā? ![]()
GB12 rakstīja:
Treškārt, cik dzirdu un pats gāju tam cauri, opeļus vispār Latvijā ir pagrūti pārdot. Laikam joprojām tie stulbie stereotipi par "visām mašīnām, kas reiz kļūst par opeļiem" latviešu prātus ir apsēduši, kā arī doma, ka pasāc vai audī 100 ar kaut ko īpaši labāks ir. Es pats savu vektru gandrīz gadu tirgoju. Tagad to pašu arī kādu gadu nesekmīgi cenšas viens mans paziņa...
Stulbie stereotipi? Ja tu pērc gadu, nevis mašīnu, tad jā, stulbie stereotipi. Bet ja pērk mašīnu, tad ir izvēle - vot šitentā meriva [starp citu, viena no divām ss'ā esošajām ar to 1.3 nemotoru
] vai, teiksim, labā stāvoklī esošs C4 A6 2.5 TDI avants - kuram tajā cenas grupā var būt arī āda, kvatra, vēl visādas jaukas lietas - priekšējie elektriskie logi un klimats būs kā norma. Ir kāda joma, kurā kaut kāda meriva vai vētra būs pārāka? Ā, un tā kā tā mašīna būs 10 gadus vecāka par merivu, tur nebūs daļiņu filtra, kam aiztirsties, ja tur arī būs katalizators, to bez problēmām varēs izgriezt un neviens ne aci nepamirkšķinās, tas pats attiecas uz EGR nahrenizāciju - un atlikušais resurss tai mašīnai būs tikpat liels kā tai merivai.
P.N. Ja tu gribi redzēt stulbus aizspriedumus - meklē ss'ā nofistus mk2 golfus un B3 passātus ar dīzeļiem par 600+ ls.
ValdisM rakstīja: Te cilvēki tik daudz ir norunājuši, taču neviens nav pateicis ga;lveno faktoru, kas ietekmē auto pārdošanu / pirkšanu:
Latvijā pārliecinošo lielākā daļa pircēju auto pērk nevis no praktiskiem apsvērumiem (minivens, ietilpīgs salons, lētas apkopes), bet tāpēc lai PAŠAPLIECINĀTOS.
Tāpēc ielas ir pilnas ar Land Cruiseriem, Bmw, Audi, Volvo, taču Merivas uz ielām gandrīz neredz.
Savukārt tie atikušie praktiskie - taupīgie cilvēki, un iespējams, ar ierobežotu budžetu auto iegādei - ja arī gribēs pirkt Opel, tad nopirks Astra, nevis Meriva. (galu galā abi ir četrvietīgi auto ar nelielu bagāžnieku)
Ja tā padomā no pašapliecināsanās skatu punkta - kāpēc pa 2700Ls pirkt Meriva, ka pa 2700Ls var nopritk 2004-2005.gada Volvo V70 ar jaudīgu 2.4l dīzeļdzinēju, lietajiem diskiem, un gandrīz pilnu aprīkojumu (klimata kontrole, kruīzs, pusādas salons, sēdekļu apsilde un degvielas patēriņu pa šoseju 5L /100 km un pa rīgu 6l/100km. Pie tam apkopes un rezerves daļas 10.gadīgiem dīzeļauto varētu maksāt salīdzinoši vienādi.
A kāds var būt praktiskais apsvērums corsas mikromikrobusam ar 1.3 nemotoru?
Ja tik ļoti vajag praktiskos apsvērumus, par to naudu var arī nopirkt 10 gadus vecāku bet vēl kaut cik ciešamā kondīcijā esošu T4 karavelli - dinamika noteikti ir tāda pati kā merivai ar to nemotoru, bet praktiskumā meriva pienes ūdeni ![]()
Tu domā ka fans īpaši kādu apdzen? ![]()
Tas labi. Žēl ka tu uz ceļa neatrodies viens un stress tāpēc rodas citiem tevi apdzenot.
P.N. Man ir tāda mazā aizdoma ka piecarpus litru patēriņu uz šosejas var dabūt jebkas, kam ir priekšas bezpiedziņa, izmērs līdz mazās klases sedanam [tb A4 utt] un motors līdz diviem litriem. 1.2 nemotors nav obligāts ![]()
Vienīgais, ko tāda mašīna var iemācīt, ir tas, ka nemotori nekam neder
Lai bez stresa brauktu ar nemotoru, tur pašam vadītājam jābūt flegmai, kas var neuztraukties par to, ka bremzē satiksmi un ka pārējie pie pirmās izdevības iet garām, bet ja flegma neesi, tad ar laiku tā šujmašīna sāk kaitināt, jo zāģē kā gribi, bet cēliens neparādās, un ekonomijas arī nav, kur tad šī radīsies, ja pedālim ir tikai divas pozīcijas - atlaista un grīdā, un kaut kāda starppozīcija atrodas vienīgi braucot garāku gabalu ar vienmērīgu ātrumu.
Nu i nakuj tādu šujmašīnu
TSI vēl varētu saprast, tā fabija ir salīdzināma ar trešo golfu, tik tāda bik smagāka, un niknākais TSI nodrošina tādu griezi kā 2.0, tik plašā diapazonā, kopā sanākot pakaļas pārvietojamajam ar pieņemamu dinamiku - bet tu esi paņēmis vārgu putekļusūcēju, kurš ir piemērots tikai degvielas rīšanai.
Es ļoti labprāt nobrauktu ar tādu fabiju kādus pārsimts kilometrus, jo mani interesē kāds būtu vidējais patēriņš tādai mašīnai ar nemotoru. Es nezinu pa kurieni braucot ražotājam ir vidējais 5,5 litru patēriņš, es pieņemu ka tādu varbūt varētu dabūt uz šosejas, bet pilsētā zem 10 palīst diez vai izdotos - galu galā, tā ir 1,1 tonnas smaga mašīna ar šujmašīnu, kura attīsta 110 nm.
Paga paga, kuru no visiem 1.2 - TSI? Ja niknākais TSI, tad vēl varētu būt kaut cik pieņemams ![]()
smart8 rakstīja:
Problēma nav nopirkt, cenas tur bieži ir zemākas kā šeit; problēmas slēpjas tajā pašā apdrošināšanā, kā arī nodoklī. Mēs te vaimanājam piem par 53 latu nodokli, viņi skaļi ieņirdz par tādu ciparu. Un apdrošinātāja jautājumu starpā ir arī tāds - cik ilga pieredze jums ir, braucot UK/IRL satiksmē... Secinājumus var izdarīt katrs pats.
Tu neko jaunu neesi pateicis - un tieši tāpēc es nosaucu trīs mizas, kuras ne tikai maksā lēti, bet kuras arī ir lēti aptirsināt un nomaksāt nodokli - es tā pieņemu ka tu tur kartona kastē zem tilta dzīvot netaisies, tā ka ja ir problēmas tādus relatīvi mazus ciparus nomaksāt... ![]()
Tu domā ka viņu cepisti ir ar pirkstu taisīti un ka tur trūkst latviešu, kuri pokujā močī ar savām latvijas mašīnām? Nav ne jausmas, ko tu tur ilgi taisies darīt, ja jau reiz ne strādāt, bet kur ir problēma tur nopirkt kaut kādu fiestu, kaku vai corsu ar ko tur braukāt?
Tas tak pie d0rsas, kamēr vien tā starpība nav tāda, kā otrajam golfam ![]()
Eu nu beidz, tas RAVs nav domāts tev - tur nekā mazāka par 2.0 nav... ![]()
Par cepistu piesiešanos pie pārbrauktuvēm - tiem, kas pa liepāju nav daudz braukuši - zemnieku ielas galā ir dzelzceļa luksafors, kurš dublē to, kas ir turpat pa labi uz brīvībenes pirms pārbrauktuves. Nu lūk, dažus gadus atpakaļ gadījās satikt cilvēku, kuru tur par neko cepisti uzvilka - šis brauca pa zemnieķeni un, protams, griezās pa labi, brīdī, kad brauca garām zemnieķenes luksaforam, tajā iedegās sarkanais, kuru viņš nepamanīja, nogriezās pa labi, apstājās pie sarkanā, a tur uzreiz šim uzreiz cepisti klāt - cepistu viedoklis - šis uzlika mīksto zemnieķenes luksaforam un apstājās jo šie viņu apstādināja :@
Nu tak tā arī varēji uzrakstīt - ceturto golfu
Ja palaiž garām vaboli, tad pirmā doma ir ka ir runa par nezināmas paaudzes audī A4, un kas ir pē kjū trīsdesmit četri, vispār hvz
Es pieņemu ka ceturtais golfs un no tā atvasinātās mašīnas vēl runājas ar lētajiem K līnijas kabeļiem - nopērc jebajā kaut kādu lēto OBD2 kabeli, vēlams, uz FTDI bāzētu, kaut gan man liekas ka visi viņi ir ar to mikreni. Programma - tie vecie VAG-COMi griežas tikai uz winxp x86. Ja tev vajag tikai nolasīt kļūdas un kaut ko piekodēt, tad pietiks ar VCDS lite, kuru var tā vienkārši novilkt netā - ar nereģistrētu versiju to visu var izdarīt, vienīgi kļūdām skaidrojums ir tikai katrai trešajai vai ceturtajai, bet tas netraucē netā uzgūglēt kļūdu kodus.
Vēl, protams, var būt visādi knifi - nav ne jausmas par fofāgeniem, piemēram, B5 un C5 audī ir klimatiem vadības bloki, kuri ar standarta uzstādījumiem ar šitentajiem kabeļiem nerunā. Izmainot pāris uzstādījumus draiverim - aiziet. Lasot ļoti vecus vadības blokus arī kas tāds ir iespējams ![]()
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Shiirs rakstīja: jaajaa, tavas muteres golfs ir ekonomijas mega etalons, tapat kaa tavs 40gadiigais audi, kurhs vispar gandriiz degvielu neteeree, bet tai pat laikaa ir nenormaali jaudiigs.
es teiksu iisi. tupais laukji, aizver vienreiz savu desukambari, no kura naak aaraa tikai S UUDi.
Tāds pats etalons kā jebkura tonnu smaga mašīna ar 125 nm vārgu motoriņu, bet tev kā jau no izplūdes gāzēm apdolbījušamies jefiņam tas nav saprotams
Labi, piedod, fana škodai noteikti ir start/stop sistēma, ko zini, varbūt kādu puslitru uz sotaka pat izdodas ietaupīt.