iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 11.09.2013 15:22

bobcat rakstīja: un ar to tu zāģē koka zaru uz kura mēs visi (kuri godīgi maksā nodokļus) sēžam un pukojies ka ir tik sūdīgi.

Kāpēc tad nepārcelies dzīvot un strādāt pie ikauņa.

Ja šitentādas darbības kļūtu masveidīgas, varbūt vismaz kaut kas mūsu sistēmā izmainītos. Bet pagaidām, kamēr daudzi vaimanā, bet šitentādu gudrīši ar ikauņu vai leišu numuriem ir tikpat reti sastopami kā bazda CX-5, nekas noteikti nemainīsies.

msh 11.09.2013 15:20

A kāpēc nekur nav pieminēts ka tādas mašīnas vadīšanai latvijā ir vajadzīga atļauja? Kaut kā arī neticās ka kaska mašīnai, ar kuru visu laiku dragā pa ārzemēm, būs lētāka

msh 07.09.2013 18:17

Raacens rakstīja: (vislabākie būs oriģinālie )

Pastāsti man, lūdzu, ar ko atšķirsies oriģinālie no OEMa aftermarketa diskiem, ja neskaita ļoti dārgu iepakojumu?

msh 30.08.2013 15:21

sviestdienis rakstīja: interesanti,kur te bija kaut VISMAZ VIENA atbilde par lietu ?

tukš pļjurkšķj jā,bet par lietu ???

du msh DIRŠANA ? ši tehniskā analfabēta ???

paldies du msh ??? PAR KO ???? iauto neesi sēnītes ēdis???

neēdamās ???

A huļi tev, tehniskajam alfabētam, bija jācep šis tofiks? Tev kā zinošam cilvēkam tak tos visus sīkumus bija jāzina

P.N. Pēc nicka man likās ka šitas ir sviesta tofiks, būtu zinājis ka durša, kuram ilggadīga braukšana ar nemotora cigāru ir jūtami traumējusi psihisko veselību, visdrīzāk nebūtu neko rakstījis

msh 30.08.2013 15:16

Slinkais rakstīja:

neskrien pakaļ baram, kas bauro ka viss jaunais ir slikts arī starp jauno var izlobīt vel tīri lietojamas lietas. vajag tik rakt

sen jau auto pats mēra eļļas kvalitāti nosakot atlikuso nobraukumu līdz maiņai. man e39 arī māk. jo līdzīgs nobraumums pa pilsetu un pa šossi ir pavisam atšķirīgas lietas.

Jā, sen. Audī šitentādu fīču ieviesa ap 2000. gadu, kad pēdējajos B5 A4 parādījās CAN spidometri un kopā ar tiem parastā eļļas temperatūras devēja vietā sāka motoriem nākt karteri ar hellas TOG devēju. Fofāgeniem gan jau uz to pašu laiku. Par labā izlobīšanu piekrītu, kaut kad no tā B5 savā B3 daļu elektronikas sakrāmēšu , bet mani vienkārši interesē zinošāku cilvēku viedoklis par eļļas maiņu pēc kompja uzmetiena, ne 15k km nobraukuma, jo tas ka mūsdienās ir visādas meganobraukumu eļļas motoram ilgtermiņā diez vai par labu nāk

msh 29.08.2013 8:53

Palūrēju etkā - tiešām ir. Laikam B5 passāc pa visām jomām bija pārāk labs un uzticams ka to B6 vajadzēja tik atšķirīgu uztaisīt, vai arī friči vienkārši savās pilsētās visus kokus nocirtuši un nepieļauj ka ānusā iebāzts filtrs vēl varētu būt hoķ ar bērza skaru čupu, kura izvelkot nobrauks tālāk...

Es gribētu dzirdēt crankshaft domas par to eļļas "čekošanu" - zinot ka TOG vienkārši mēra eļļas pretestību, tā interesanti, cik tas ir labi un kā interesēs tas ir - ražotāja vai īpašnieka - mainīt nevis pēc kilometrāžas bet pēc borta kompja bļāviena

msh 27.08.2013 14:34

Bik pagūglēju, vienā forumā kaut kas bija uzrakstījis ka bērnu slēdzīši ir funkcija, kas atrodama izvēlnē pie slēgšanās, tātad laikam caur navigāciju. Ja jau reiz fofāgens to dzīvi ir tiktāl sarežģījis, tad gan es ticu ka tur var būt kaut kas nosprūdis

msh 27.08.2013 14:29

P.N. Izpēti uzmanīgāk to savu lietošanas pamācību kur ir pakaļas durvīm bērnu slēdzītis. Ja nevari atrast, tad sameklē lai pārliecinātos ka tiešām nav ieslēgts - tāda fīča bija pilnīgi visiem astoņdesmito gadu VAGmobīļiem, kaut kā neticas ka tam B6 passātam, kura vidējais pircējs noteikti ir jaunāks nekā astoņdesmito gadu mašīnu vidējais pircējs, kas tāds varētu nebūt. Vecajiem modeļiem pie pakaļas durvju slēdzenēm ir tāda mēlīte.

msh 27.08.2013 14:25

Visur figurē B6, jo tikai B6 passāta fans atcerēsies to Typ3C, kamēr zīmju kombinācija "B6" apzīmē fofāgena B sērijas sesto modeli.

Kā tas ir - nav eļļas lampiņas? Ieslēdzot aizdedzi tāda nekur neiedegas? Ja ir borta kompis [es tak nezinu, bija tas passāc bez borta kompja iespējams vai nebija] tad paliekot bez eļļas tas noteikti bļaus, bet par to, ka neiedegas pēc eļļas maiņas, visdrīzāk aizture, bez tam, tāpat tas spiediens iztrūkst tikai vienu momentu, sevišķi ja cilvēks ir čakls un filtru pirms uzlikšanas pielej kā pieklājas.

Salona filtram pēc loģikas ir jābūt motortelpā zem priekšas stikla pasažiera pusē. Salonā viņš vienkārši nevar būt - kas tad salonā visādi sūdi krāsies?

msh 23.08.2013 15:41

Kādā veidā tur var iefist kādu sani? Man liekas ka cena vai tik pat nebija lielāka kā statoilā...

msh 22.08.2013 22:21

Ā, es vienreiz esmu gan nestē ielējies - muterei darba vajadzībām ir iedota nestes karte, jo neste uzvarēja iepirkumā - tā kā viņai tā neste bija vēl tumšāka bilde, tad viena liepājas brauciena laikā tur uztankoju viņas golfmašīnu - no manis pienākošo piecīti ielēju citur

msh 22.08.2013 22:19

Neatceros, laikam 45.

rudens68 rakstīja:

Vai tad papīra naudiņu tas automāts neņēma ?

Tā kā bākā akurāt vējš nesvilpoja, uz eksperimentiem prāts nebija noskaņots, jo sevišķi tāpēc, ka līdz desmitiem bija jātiek līdz tai bruņinieku ielai. Kāpēc jāties ar kaut kādu nestes piparbodi, ja var iebraukt tankā, kur ir kā pie cilvēkiem?

msh 21.08.2013 22:03

Man šitas nestes nodalījums bija tāda asa mācība - pirms kāda gada pa ceļam uz rīgu iebraucu saldū tajā redzamajā tankā, a tur, kujaks neste, un automāti, kuros jābāž kartes... Nospļāvos un braucu tālāk uz rīgu, par laimi kādi 15-20 litri zupas vēl bākā bija, tā ka varēju mierīgi sasniegt bruņinieku ielu un pēc tam braucot pa brīvībeni uz augšu, iebraukt pirmajā suckoilā, zinot ar garantiju ka tur ar skaidru naudu varēs norēķināties.

msh 19.08.2013 15:05

Shiirs rakstīja:

Pastasti labak prieksh kam mashinai ir vajadzigs mehanisks aizmugureja diferenciala blokjis? tas ir pilnigi nekam nevajadzigs mezgls, tapec ari audi no taa atteicaas.

Un cilvekam kursh apgalvo, ka audi A4 ir lidzigs b4 man ari daudz nebus ko stastit. Man gan ir bijushas abas shis mashinas, tapec es varu pateikt ka nekaa kopiiga shiem auto nav. Audi pat atteicaas no visai neveiksmigaa piecu cilindru dzineeja.

Msh, es saprotu ka tu esi no dziliem laukiem. Ja tu tik ljoti fano par aatriem auto ar pilnpiedzinju, noperc vecu impreza gt. Tava miskaste neiet un iebaz d.i.r.s.a savu pakaljas blokji.

Kāpēc vajadzīgs pakaļas difera bloķis? Man liekas ka tev tavā šrotu klāstā ir bijis kā minimums B2 synchro passāc, tā ka tev vajadzētu zināt priekš kam tas bloķis ir vajadzīgs - lai kompensētu faktu ka pakaļas ass saķeri zaudē pirmā. Cik man ir sanācis pa biezu sniegu vai dubļiem pakašāties, viņš ir neaizstājams, un tie, kam ir jaunās kvatras, kur viņu aizstāj "elektroniskais bloķis" aka attiecīgs ESP režīms to arī apliecina - tā elektronika neko neizdara pirms jau nav par vēlu. Protams, tā kā vācijā arī ziemās pamatā ceļi ir smuki notīrīti, tad lai ietaupītu naudu, bloķis ir nevajadzīga lieta.

Tā kā tu tā kategoriski apgalvo ka B4 ar B5 nekā kopīga neesot, tas apliecina ka šīs mašīnas tev gan ir bijušas, bet, nu, tas arī ir viss. Palasi forumus ko čaļi no B5 bāž vecākos modeļos bez īpašām problēmām, gan arī papēti detaļu katalogos, cik daudzas B5 detaļu kodi sākas ar 8A0 [B4] vai 893 [B3 sedans] vai 895 [kupeja]... Zaibis ka audī izdevies to mašīnu uztaisīt tik atšķirīgu ka tehnisks nejēga apgalvo ka divas dažādas. No piecu katlu motora audī atteicās dēļ vēlmes līdzināties bumbierim un mersim, kuriem tādi nav un nebija, nevis kaut kāda "neveiksmīguma" dēļ. Fofāgens deviņesmito otrajā pusē - nulto pirmajā pusē savos aparātos lika VR5, piektajā golfā jeņķiem bāzītē bija 2.5 20v, ā, un 2.2 20vt ir vnk leģendārs motors - par "neveiksmīgu" to nosaukt nevar nekādīgi. Mūsdienu atgāzu normu dēļ izskatās ka tas, iespējams, atgriezīsies, paskaties kas atrodas zem haubes RS3.

Ā, vēl tajos pašos B5 un C4 A6 ir visādi nesmuki sīki "uzlabojumi", arī domāti priekš tehniskiem nejēgām, lai tie neuzdotu liekus jautājumus - manometrs aizvākts [A4] vai aizstāts ar pulksteni [A6], un dzeses temp rādītājs ir padarīts par pliku indikatoru, tb viņš rāda 90 kad patiesā temperatūra ir robežās starp 80 un 100. Skaisti, ne?

Ā, un PN ar savu subāru. Man nevajag ātru, grabošu, uz izjukšanas robežas esošu spaini. Man vajag komfortablu un praktisku mašīnu. Diez ar tādu subāru var uzvilkt traktoru bez bažām ka pēc tam bundža nebūs līka?

P.N. Es tajā iepriekšējā postā biju domājis nevis šrotu detaļas, bet jaunas.

msh 19.08.2013 14:53

scope rakstīja:

Nu, nu, pastāsti, lūdzu, kas tad tam 1.9 vainas?

Šķiet, ka tas ir viens no VAG uzticamākajiem dzinējiem, ko nevarētu teikt par dažām 2.5 modifikācijām.

Kas vainas? Nu kā latviski pareizāk būtu iztulkot "refinement"? Tas 1.9 ir riktīgs belarusa motors - plikās B sērijas mizās vēl saprotams, bet C sērija tomēr ir kaut kas krutāks par pakaļas pārvietotāju jau noklusējumā... Par to, ka priekš dīzeļa viņš ir uzticams, nav runas - tā ir.

msh 18.08.2013 11:14

GB12 rakstīja:

Kurš tos 200 ls griestus ir noteici? Tu?

Dzīve, tb tas, ko redzu apkārt.

GB12 rakstīja:

Nu, lai veicas... Iemetīšu plānotājā, 2015. gada 8. augustā atgriezīsimies pie šīs sarunas.

Droši.

Konkrēti ar kuru mazlitrāžas auto "esmu aizrāvies"? Teiksim tā, man dzīvē šis B6 ir 6. auto, nesen iepirku vēl vienu, ķipa, hobijam un restaurācijai... Kurš no tiem konkrēti bija/ir mazlitrāžas auto? Un pie viena - tavam pie žoga stāvošajam kāds tur bija tas motora tilpums - 1.8?

Da velns viņu zina ar ko tu aizraujies, bet pats kaut ko minēji par aizraušanos ar nemotoriem un centies vairākos tofikos citiem pierādīt ka nemotors kaut ko var...

A90 ar 1.8 motoru nekad nav eksistējis, tas tomēr bija premiuma modelis...

msh 18.08.2013 11:09

Shiirs rakstīja: Eu msh. Tici man, a4 ir daudz labaks auto par b3 vai b4.

Tapec ka jaunaks vienmeer ir labaaks.

Un a4 feninjdraatei nederees. Jo piekare diez ko netur shitos celjus, paareejais gan viss liimenii.

Pastāsti kāpēc šim daudz labākajam auto, nav, piemēram, pakaļas difera bloķis?

A4 ir labāks par B3 vai B4 - šrotu detaļu piedāvājuma ziņā Noderīgs faktors lai sakrāmētu čupiņu mezglu no B5. Starp citu, tam it kā daudz labākajam par B4 auto ir briesmīgi daudz no B4 patapinātu mezglu - nu hoķ pakaļas piekare gan bezpiedziņai, gan kvatrai. Pirmsfeisliftam vispār vieglāk ir uzskaitīt kas principiāli atšķiras - daudz nebūs - pāris motori , salona detaļu forma un priekšas piekare

msh 18.08.2013 11:00

Palaidniex rakstīja:

msh rakstīja: Redzi, tu stāsti sūdu...

Tev vissd labi, ko es tādu saku?

Es saku, ka tavs lūznis ir tik slikts, ka tehnisku iemeslu dēļ diemžēl uz koplietošanas ceļiem rauj vilciņā un ka nav naudas to pat sataisīt, kur nu vēl normāli lietot, apdrošināt utt...

cilvēks, kaut kur ap 30 gadiem strādā labi atalgotu balto darbu ar četrciparu algu. Bija viņam labs, desmitgadīgs A8,

Nu A8 nav katram vanabī krutarikam. A* ir cilvēkam kam ir piecciparu ikmēneša ieņēmumi!!! Protams visu var uzturēt pie dzīvības, ja tā lieta patīk un interesē, bet tos auto pērk tie, kas tos VASR ATĻAUTIES!

kas tika kārtīgi lietots, kārtīgi pārsniedzot CSN,

WTF??? pa muti tam idiņam, nevis jaudīgu mašīnu!

Tagad tā A8 vietā ir 09 A6, ar kuru notiek kā tu apraksti, vai precīzāk - dīlerservisā tiek remontēts - nu jau vismaz kādu pusgadu cenšas noķert vienu vibrāciju, kura parādās lielā ātrumā, kaut kā tajā servisā nesanāk,

Atkal jau tev nesaprotamas lietas. Čalis atkal ir nopircis LIETOTU mašīnu, kuru kāds ir iespējams lupatās nošķīlis, bet leiši sametinājuši!

Un kur viņām ar lielu ātrumu skriet? Nevar pabraukt godīgi 90 +10-15 km/h? krāns ievelkās iekšā pie šādiem ātrumiem?

Un - ja nevar serviss sataisī - tad vai nu jāmaina serviss vai jāpārdod mašīna nost...

Bet nu Tev tas nav saprotams...

Varētu tev pateikt pa kuru šoseju no rītiem vajag braukt lai tu varētu viņu censties panākt, pie noteikuma ka alfa var pietiekamā ātrumā uzņemt ātrumu virs divīša [ja viņš brauc ar darba B6 2.0 TDI passātu, nevis savu privāto A6, kurš, protams, iet ātrāk par passāta vmax divīti] , varētu šo noķert un uzprasīt, kāpēc viņam nepatīk braukt lēnāk

Par kaut kādu "šķiltumu" arī neuztraucies, tai mašīnai oficiālā vēsture ir vēl tīrāka nekā gābešņika passātam. Kāds vispār vibrācijai sakars ar šķiltumu?

msh 14.08.2013 16:16

Kings. Lukoilā savu A90 gadījās uzpildīt ar zema oktānskaitļa zupu, par spīti tam, ka tā lija no pistoles ar uzrakstu "98E", pats tur vairs nebraucu, ar citām mašīnām ļoti reti gadās tur iebraukt, kaut gan laikam vairs nebraukšu - kaimiņa S80 volviķim pēc lukoila 98-tā iešļāciena atpakaļceļā uz šosejas paradījās turpceļā nenovērota ļoti viegla raustīšanās. Ja akurāt nākas lieties ārpus sava ciema, tad suckoil, tfu, statoil - cenas gan tur ir kosmiskas, bet līdz šim vēl vilties nav sanācis. Varētu kādreiz prikola pēc notestēt to nesti, par kuru visādi pilsētnieki ģībst, bet baidos ka nekādas starpības tur nebūs.

msh 08.08.2013 15:15

GB12 rakstīja:

Kur interesants? Tajā urļiku video? Tas ir nožēlojami, nevis interesanti... bet nu tev acīmredzot, lai to saprastu, vēl jāpaaugas...

Redzot ka tu visu laiku to viģiku piesauc, tātad tev interesanti. Jā, tas ir nožēlojami - bet beidz te bīdīt tādus tekstus, it kā tu jau no dzimšanas būtu stereotipu nomākts mietpilsonis. Video redzamais ir kaut kas pilnīgi normāls - man tur ir 21 gads, maniem pasažieriem vēl pat pilngadība nav. Kā jau teicu, es par to nekaunos un necenšos izlikties ka es vienmēr būtu bijis tāds, kā šobrīd. Pokemonos 18 gadu vecumā izveidotas galerijas, kuru aprakstos ir l337spīk piedeva arī tāpēc netaisos ne dzēst, ne rediģēt Un netaisos arī kādam pārmest kā tu "ai kāds tu pirms 5 vai 10 gadiem biji nepieaudzis, es gan visu mūžu esmu pensis kam smiltis birst no pakaļas"

GB12 rakstīja:

Gribi teikt, ka, piemēram, bentlijs, kuram remonti maksā ne tikai uz simtiem, ir šrotvāgens? Ā, nu ja, protams, ka gribi tā teikt, jo vienīgais īstais Auto, kurš nav šrotvāgens, ir Audi 80...

Bentlijs ir luksusa klases mašīna, kurai ir visādi luksusa klases risinājumi, par kuriem ir jāmaksā. Es, piemēram, neesmu pat redzējis nevienu premiuma klases mašīnu, kurai disku centriņi nevis grieztos kopā ar disku, bet gan kā bentlijam - stāvētu uz vietas lai garām braucošie var redzēt smuko B burtu... Normāla mašīna ir tāda, kurai gadā uzturēšana ir 100-200 ls. Tajā ciparā var pat iedabūt feniņdrāšu aprindās bēdīgi slaveno B5 A4. Kā redzi, tādā ciparā tavs passāc, lai arī tas ir tikai passāc, neierakstās...

GB12 rakstīja:

A kas tur nenormāls, ja to var atļauties? Katrs brauc ar tāda līmeņa auto, kādu var atļauties. Un izskatās, ka tu pat savu Audīīī nevari atļauties - atstāj daudz lielāku % no ienākumiem, pie tam, tas pat stāv pie žoga un gaida nākamo sezonu... Nē, nu, lai jau būtu. Parasti tā dara ar otrajām, trešajām vai kurām tur hobijmašīnām. Bet tu, puisīt, joprojām neesi sapratis, ka ne jau stāsts ir par to, ar kāda līmeņa mašīnu kāds brauc... bet, nu, nekas, paaugsies, sapratīsi...

Ja vari atļauties, tad nopērc normālu mašīnu un to starpību, kura tev, kā redzams, spiež kabatu, ziedo labdarībai - no tā vismaz būs kāds labums. Un mašīnas līmenis ir aprīkojums, uzrāviens un arī stāvoklis - patreizējā ātrumā, nebaidies, kādi divi gadi un manam audī būs tāds līmenis, kāda līmeņa mizu tu nenopirksi, jo sevišķi zinot tavu aizrautību ar mazlitrāžas šujmašīnām, no kurām neko izspiest nevar.

msh 08.08.2013 14:57

Redzi, tu stāsti sūdu, diemžēl pats tu tam arī tici. Kā reiz ir labs piemērs - cilvēks, kaut kur ap 30 gadiem, tāpat kā gābešņiks, strādā labi atalgotu balto darbu, tikai nevis urbina degunu aptirsinot mašīnas, bet gan kaut kāds projektētājs vai kaut kas tāds ar četrciparu algu. Bija viņam labs, desmitgadīgs A8, kas tika kārtīgi lietots, kārtīgi pārsniedzot CSN, skrūvēja pie čoma garāžā, pats piedaloties un uzturot ideālā tehniskā stāvoklī, gadā detaļās un riepās 2-3k aizejot un viss bija kulē. Tagad tā A8 vietā ir 09 A6, ar kuru notiek kā tu apraksti, vai precīzāk - dīlerservisā tiek remontēts - nu jau vismaz kādu pusgadu cenšas noķert vienu vibrāciju, kura parādās lielā ātrumā, kaut kā tajā servisā nesanāk, nauda un nervi griežas, rezultāta nav. Un tas ir tas variants, ko tu piedāvā...

msh 08.08.2013 9:28

Tā varētu būt. Lai tiem mikroskopiskajiem amartiem katra bik lielāka bedre nesistu cauri, atsperes tur noteikti ir cietas jau no rūpnīcas, kamēr audī ar saviem vismaz pusotru reizi garākajiem amartiem ir jūtami ļenganāks. Pa rīgas asfaltu tas droši vien ir pokuj ka atsperes ir cietas un amartiem nav gājiena.

msh 08.08.2013 9:05

Arī meršiem...

msh 08.08.2013 0:00

krix rakstīja:

zinu ka neticēsi, bet Opel Astra G izmaksā vēl lētāk, nemaz nerunājot par patēriņu.

Ticēšu, viena no pēdējām lētajām konstrukcijām kopā ar mk4 golfa platformas mašīnām. Bet tad labāk veco oktāviju, nesen gadījās redzēt kādi amarti nāk tai G astmai pakaļā - tā gan bija karavāna - fofāgena grupas aparātiem vismaz ir amarti kā mašīnai, nevis kā mocim

msh 07.08.2013 23:56

GB12 rakstīja:

Nu, man neliekas stilīgi zīmēt saulītes ar vecām mizām garāžu kooperatīvos vai arī vālēt pa lauku ceļiem ar norautu paneli un likt tādus pazornijus video vēl publiskajā telpā... Tā ka, par to "tavu tipu" biš sabrauci auzās.

Ja kāds te ir kur sabraucis auzās, tas diemžēl būsi tu. Lai arī mani tas viģiks tagad uzjautrina, bet man tur nav ko slēpt - un mani uzjautrina kā dažs labs tam viģikam piesienas - nu kaut vai "mārupe kūl" deksteris, līdz kura līmenim, pieņemot ka pirmā tekstos par deksteri ir tikai puse taisnības, man ui kur grimt, un vēl tu - ja tev tur kaut kas liekas interesants, tad nav grūti iedomāties kāds tu biji 21 gada vecumā - briļļains nūģis bez draugiem, bez muskuļiem, kas ar savu sievu iepazinās iepazīšanās sludinājumos Jā, piedod, es 21 gada vecumā ideālā latviešu valodā draugu kompānijā nemēdzu runāt un arī joprojām nemēdzu, kas tad ir? Un ja ar saulītēm tu domā to fotosesiju ziemā starp garāžām, jā, veselas divas reizes pa 10 minūtēm toziem to darīju. Pagājušoziem gan pa visu ziemu tik dažas saules uzgriezu, pamatā tehnisku iemeslu dēļ.

GB12 rakstīja:

Kurš nu būtu par šrotvāgeniem runājis...

Nu bet kuram te mašīna plīst par simtiem latu?

GB12 rakstīja:

Nabadziņš... Kā tev neiet...

Redzi, man gan nav bail, jo zinu, ka arī, ja kas juks, tad varēšu saremontēt. Un, ja galīgi nepatiks, pārdot un ņemt nākamo. Un es nedomāju par to, kā lēti pārvietot pakaļu, bet gan, kā to darīt komfortabli un ne pārāk dārgi. Tu te nesen no.irsi apdrošinātāju profesiju, bet, kā redzi, es varu atļauties šīs dienas 33 grādos komfortabli braukt kondicionētā mašīnā un man nav jāsvīst un jāosta savi sviedri. Turpretī tu, kurš no savas profesijas kaunās, esi spiests tikai "lēti pārvietot pakaļu" ... It kā jau nekas slikts, katrs pārvietojas ar to, ko var atļauties, bet, nu, smieklīgi, ka tāds, kurš pie tam uz cita rēķina dzīvo, noliek tos, kuri sev iztiku un auto nopelna paši...

Bet, ja tev patīk tāda dzīvīte, sēžot forumos un no...šot tos, kuri var atļauties braukt ar labākiem auto, nu, ko lai saka, katram savs...

Redzi, tu esi tipisks mūsdienu patērētājs - tev ir iebarots ka tas tak ir normāli gadā nolocīt dažas štukas par to, ka tev vispār ir mašīna, un vēl kādu štuku par uzturēšanu, un tā tu te lepojies ar to, ka tu to vari - atļauties gadā izmest pāris štukas mašīnai, pa kurām varētu remontēt dzīvokli, būvēt māju vai vienalga ko. Man kaut kā šitas variants nav pieņemams - man ir kur naudu likt, tā vietā lai to vienkārši uzdāvinātu kaut kam Patlaban, protams, naudas bedre ir mašīna - jāizlabo gan tā friča, kurš viņu nopirka, kļūdas , gan iepriekšējā īpašnieka nedarbi, bet to neskaitot, ja tikai skaitītu to, kas bija nepieciešams lai saglabātu esošo stāvokli - sotaks detaļām, gada laikā arī varētu būt. Muteres golfmašīna, manuprāt, gadā ierakstās sotakā ar visu TA un aptirsināšanu - bet tur sāk nopietni prasīties šur tur uzpūst smiltiņas un krāsu, galu galā, 21 gadu vecs fofāgens.

Ā, un ar savu klimatu palielījies - tagad trīsreiz nospļaujies, ka tas nav nākamais, kas izjūk Manam audī līdz strādājošam kondišam [klimatu ieliku pavasarī] ir kādi 150 ls - varētu arī stipri lētāk, bet man vajag lai viņš darbojas kā jauns - bet par laimi tie 150 ls aizgāja citā virzienā, jo pie tā, ka mašīna patlaban stāv mājas priekšā bez priekšas tilta un bez TA, ejošs kondišs būtu tikai lieks naudas izmetiens Uz nākamo sezonu gan būs jāpacenšas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti