Noteikti ka liels, savādāk to īpaši nepieminētu - un vēl paturēsim prātā ka VAG šitento invalīdu fīču ieviesa apgrozībā tikai pirms 7 gadiem.
25 gadus vecs audī savā mūžā varbūt ir patērējis 5 trosītes katrā pusē, kaut gan diez vai tik daudz, jebkurā gadījumā tās piecas trosītes maksā kādu ceturto daļu no viena rocenes motora, kādu tāds passāc katrā pusē vismaz vienu garantēti patērēs savā jūtami īsākajā darbamūžā. Un trosītes gan jau tur arī ir, pieņemot ka tie motoriņi ir tunelī, nevis uz supportiem - slinkums etkā lūrēt ![]()






















GB12 rakstīja:
Nu, to, kādus cilvēkus pazīsti tu, te visi zina pēc tā tava palaga audistailā un video, kur ar noplēstu spidometru vālēji...
Nu re, tad jau tu arī zini ka lielākā daļa man pazīstamo cilvēku ir tava tipa mietpilsoņi
GB12 rakstīja:
Nu un? Ko tu ar to gribēji teikt? Ka tāpēc vajadzēja pirkt A80 1988. gada?
Neko, priecājies par šrotfofāgenu līdz kārtējam dažus simtus vērta mezgla nobrucienam.
Palasot kā tie jaunie larlaki jūk, paliek bail - gan jau pēc kādiem 5 gadiem pienāks tas moments kad mans A90 būs otrā mašīna, bet kas mūsdienās ir tāds, ar ko var lēti un uzticami pārvietot pakaļu? Normālas pakaļas pārvietotāja izmaksas gadā ir līdz kādam sotakam detaļās + TA, ar B5 platformas mašīnu to varbūt pat varētu dabūt gatavu, bet B5 audī pēc 5 gadiem būs pilngadīgi un pa lielākajai daļai pārstrādāti naglās. Tālāk jau sākās visas šitās nevajadzīgās un plīstošās herņas