iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 07.08.2013 16:29

GB12 rakstīja:

Nu, to, kādus cilvēkus pazīsti tu, te visi zina pēc tā tava palaga audistailā un video, kur ar noplēstu spidometru vālēji...

Nu re, tad jau tu arī zini ka lielākā daļa man pazīstamo cilvēku ir tava tipa mietpilsoņi

GB12 rakstīja:

Nu un? Ko tu ar to gribēji teikt? Ka tāpēc vajadzēja pirkt A80 1988. gada?

Neko, priecājies par šrotfofāgenu līdz kārtējam dažus simtus vērta mezgla nobrucienam.

Palasot kā tie jaunie larlaki jūk, paliek bail - gan jau pēc kādiem 5 gadiem pienāks tas moments kad mans A90 būs otrā mašīna, bet kas mūsdienās ir tāds, ar ko var lēti un uzticami pārvietot pakaļu? Normālas pakaļas pārvietotāja izmaksas gadā ir līdz kādam sotakam detaļās + TA, ar B5 platformas mašīnu to varbūt pat varētu dabūt gatavu, bet B5 audī pēc 5 gadiem būs pilngadīgi un pa lielākajai daļai pārstrādāti naglās. Tālāk jau sākās visas šitās nevajadzīgās un plīstošās herņas

msh 07.08.2013 16:19

Noteikti ka liels, savādāk to īpaši nepieminētu - un vēl paturēsim prātā ka VAG šitento invalīdu fīču ieviesa apgrozībā tikai pirms 7 gadiem.

25 gadus vecs audī savā mūžā varbūt ir patērējis 5 trosītes katrā pusē, kaut gan diez vai tik daudz, jebkurā gadījumā tās piecas trosītes maksā kādu ceturto daļu no viena rocenes motora, kādu tāds passāc katrā pusē vismaz vienu garantēti patērēs savā jūtami īsākajā darbamūžā. Un trosītes gan jau tur arī ir, pieņemot ka tie motoriņi ir tunelī, nevis uz supportiem - slinkums etkā lūrēt

msh 04.08.2013 1:20

P.N. Tā kā ražotājs apgalvo ka DSG spējot slēgties ātrāk par cilvēku tad tā tīri interesanti vai tas, ka motoram griežoties konkrētos apgriezienos, pieslēdzoties otrai kārbai, tas tiek ar sitienu norauts zemākos apgriezienos, ilgtermiņā nevar atstāt sekas uz kloķeni

msh 04.08.2013 1:15

Divās kārbās laikam tomēr būs lielāki jaudas zudumi nekā vienā, bez tam, tas ka DSG plīsīs, bet mešalka ies bez problēmām pārdesmit gadus arī ietekmē vispārējo ekonomiju

msh 03.08.2013 18:57

Palaidniex rakstīja: Lasu un nespēju vien saprast un beigt brīnīties kā nu visi kā viens nav iegād¿jušies visu autoamašīnu etalonu >20 gadus veco audi ūberbraucekli, un kolosāllietokli, nav pieskrūvējuši tam manuālo mešalku un kardānu...

Vienkārši esmu šokā!

Man laikam ir problēmas ar lasītspēju - iecietē, lūdzu, kur es iepriekšējajā lapā esmu pieminējis etalonu

msh 03.08.2013 18:55

Pardon, parasti pirmie tomēr laikam sprāgstot vadības bloki - bet arī prieks uz dažiem sotakiem.

msh 03.08.2013 18:54

GB12 rakstīja:

Tu vispār kādreiz ar DSG esi braucis?

Nē, un droši vien tuvāko piecu gadu laikā arī nesanāks - kaut kā nepazīstu cilvēkus, kuriem būtu tieksme pirkt passāta klases mašīnas ar kaut ko, kas nav ekonomiskā un kontrolējamā mešalka. Bet tas labi ka tavam tāds ir - reku spararatu un rocenes motoru esi nomainījis, tā kā būtu laiks abiem sajūgiem, diez cik simtus vēl tie maksā...

msh 01.08.2013 15:12

GB12 rakstīja: tad skaidrs, no kurienes kājas aug, jums tur veco šrotaudī slimība ir iedzimta visā dinastijā)... C5 tas 2.5 TDI dzinējs kā suga ir galvassāpe, to 2.5 TDI, kas nāca C5 modelī, labā stāvoklī atrast ir praktiski neiespējami. Tāpēc arī cena tāda ir. Kārba ir tikai pakārtota tam visam.

Jā, mans brālēns bija sagadīšanās, kāpēc man ir audī, bet par viņa A6 runājot - gan nopirkšanas brīdī, gan tagad tās mašīnas stāvoklis bija/ir tāds, ka drīzāk varētu runāt par tavu veco šrotfofāgenu slimību - viņš vismaz paņēma astoņus gadus vecu A6 tikko no vācijas, kurš ir uzticami kalpojis, ja neskaita visādus ķiņķēziņus, par ko apliecina to piecu gadu, kad tā mašīna bija vienīgā ģimenē, laikā iztērētie 8 tūkstoši litu uzturēšanai, nevis kā tev, kur pazīstamā cilvēka kautās mašīnas remontos jau vai tik nebūs izgājis līdzīgs cipars Arī motoram nav ne vainas - ir tikai divas svarīgas lietas jāievēro - jālej kvalitatīvas eļļas un savlaicīgi jāmaina visi filtri. Vēl trešā - pērkot vismaz morāli noskaņoties uz sadaleņu, blīvju un blīvslēgu maiņu ja iepriekšējais nebūs kopis. Stiliņā vismaz pāris cilvēki nopirka tādas mašīnas ar domu par 1.9 zobu sāpju likšanu un beigās nosecināja ka nav ne vainas un var to pašu 2.5 lietot.

Ā, un par tomātu - vismaz pāris reizes esmu kaut kur lasījis tofikus par tēmu kā iekš C5 2.5 TDI quattro tomāta vietā ielikt mešalku, jo nopirkts negribētais tomāts, jo lētāks. Par 1.9 TDI, protams, šādi tofiki nav bijuši jo C5 tas klabeklis no rūpnīcas ar kardānu nekomplektējās.

msh 01.08.2013 14:54

GB12 rakstīja:

Kas ir komforta tomāts un kas invalīdu tomāts?

Komforta tomāts ir tāds tomāts, kas sastāv no hidrotransformatora un planetārās ātrumkārbas, nodrošinot plūdenu motora apgriezienu maiņu. Invalīdu tomāts - nu tu jau zini - izjūtas tāpat kā raustot puļķi, tik pašam nav puļķis jārausta...

msh 31.07.2013 16:24

ak rakstīja: Vai ta jau tik tālu, ka nav spēka stāvbremzi novilkt

Da neba vienīgais tās mašīnas aprīkojums, kas domāts invalīdiem - tomāts arī tur ir nevis komforta tomāts bet gan invalīdu tomāts...

msh 31.07.2013 16:21

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: Par vertibas kritumu to es pats neizdomaju, vari papist praatu klarksona kungam.

Nu, ne jau auto kvalitāte nosaka vērtības kritumu, bet vairāk pircēju aizspriedumi. Piemērs - vēl kādus 10-15 gadus atpakaļ 10 gadīgi autiņi ar automātiiem maksāja lētāk, kā tādi paši ar mehānikām. Bet jauni ta' dārgāki. Otrs piemērs - kaut vai tas pats Hyundai... Gandrīz visi plus mīnus autoritatīvie auto kvalitātes ziņojumi jau kuro gadu raksta, ka Hyundai kvalitātes ziņā ir uzticamāks par... nu, kaut vai to pašu VW vai Audi. Bet vērtība korejietim tomēr krītas ātrāk.

Vēl kādus gadus 10 atpakaļ? Vai tomēr joprojām? Es kaut kā pāris trīs interneta vietās no potenciālajiem 10 gadus vecu audī pircējiem jūtu ka ideālais 10 gadus vecais audī ir aprīkots ar 1.9 zobu sāpēm un mešalku, un vēlams vēl kardānu. Brālēna 15 gadus vecajam C5 2.5 TDI tomātavantam ejošā tirgus vērtība ir nokritusies tik zema ka tā mašīna pārdota netiks - nakuj labu mašīnu pa cenu, kas ekvivalenta pusotrai štukai, pārdot

msh 30.07.2013 16:42

Plastmasas, precīzāk sakot, polietilēns. Pašam savulaik šitāda herņa sanāca - sākumā līmēju pipuku klāt ar epoksīdu, ielejot tajā vietā tādu klucīti, kurš reizi nedēļā krita nost, tad beigās kolēģis tajā caurumā iegrieza vītni, uzgrieza uz trubiņas vītni, ieskrūvēja caurumā un aplīmēja apkārt ar "šķidro metālu", tad turējās, bet arī tikai dēļ vītnes, tas šķidrais metāls, kā jau epoksīds, neko tur neturēja un motoram uzsilstot varēja redzēt mazus garainīšus ceļamies.

Nopirkt jaunu radiatoru un viss. Thermotec, hvz kas tas tāds ir, ķīnietis vai polis sākas no kādiem 30 ls, kamēr šrotos prasa 15-20 par sūdiem hvz kādā stāvoklī. Protams, vēlams nopirkt kaut ko labāku.

msh 30.07.2013 16:37

Palaidniex rakstīja: Ko ta nebrauci ar sēdinātajām atsperēm un 16" diskiem? Nespētu vien beigt remontēt unikālā audī piekari?

Tev skauž, ka cilvēkam ir citādāks, oriģinālāks un krietni vien retāks auto? Lai tak brauc! Neviens tak neliek tev ar to auto braukt,ne to pirkt, ne par tavu naudu uzturēt.

Un kāda tev šķirba vai un kā tas to remontē un apkopj? Tā taču nav ne mana ne tava problēma.

Tici man, ir daži audi modeļi, kam tikai bremžu kluči maksā vairāk par tavu antikvariātu...

Skaust te nebūtu ko, pat ja es šādu nodarbi piekoptu - te var tikai izteikt cilvēkam līdzjūtību, ka tā vietā, lai paņemtu kādu C4, paņēmis tāda paša vecuma itāli.

Bet ja tevi ļoti interesē kāpēc manam audī ir šitentās atsperes - varu iedot iepriekšējā īpašnieka numuru, varbūt piecu gadu laikā nav nomainījis, varēsi viņam paprasīt tā, kas ar to mašīnu brauca, numuru, lai viņš izstāsta Īpašnieks kaut ko minēja ka 1997. gadā 16" mizas nekuja neesot varēts dabūt. Man pašam ne sēdinājums, ne 16" ripuļi nakuj nav vajadzīgi - mašīnai ir jābūt adekvāti augstai, lai var izbraukt, un riepām ir jābūt kaut cik augstām lai zobi negrabētu, un to izmēram jābūt mazākajam, kurš pas uz priekšas bremzēm.

P.N. Man ir pie dziļas pakaļas ka kaut kādam audī modelim, kuru latvijā ir tik, cik manā ciemā kvatru, varētu bremžu kluči trīsciparu skaitli maksāt - man toties nepatīk pats fakts, ka bez tā kluču komplektiņa, ko es sev pāris nedēļas atpakaļ nopirku, liepājā uz sitiena tādi komplektiņi varēja būt vēl viens vai divi... Nerunājot par to, ka šādas tādas detaļas man nu jau nākas kā tofika autoram pasūtīt - vienīgi jureckis un ko atved dažu dienu, nevis dažu nedēļu laikā.

Rxx rakstīja:

Tas tavs Audi nav nekāda retā mašīna, jo tādi burbuļi Latvijā ir navalom, katrā miestā vismaz daži desmiti. Tas, ja tavējais ir Q un 90, uz to visiem ir vairāk vai mazāk pajāt - tas vienalga paliek klasisks lauku burbulis.

No tavas mutes dieva ausī, ceru ka pēc ārienes sakārtošanas līdz galam joprojām neviens diži uzmanību nepievērsīs. Pagaidām, kamēr uz pakaļas ir uzrakstīts "Audi" "1.8" "S", var tiešām reizēm novērot ka dažs labs no tiem retajiem vadītājiem, kas uz ceļa nodarbojas ar braukšanu, gaida no manis tipiska 1.8 bezpiedziņas braucēja gājienus - un parauj stieni ka es paātrinos, izdaru apdzīšanas manevrus un reizēm arī pārkāpju atļauto ātrumu tā vietā lai vilktos aiz fūrēm vai kaut kur sēņotu

msh 30.07.2013 16:16

Vispār jau eļļai ir izsūcēji, domāti pamatā lai no motora caur mērstieņa caurumu izsūktu ja kaut kāda iemesla dēļ nevar kartera skrūvi atskrūvēt...

msh 30.07.2013 16:13

Kopš kura laika nissens skaitās kaut kas sūdīgs?

msh 29.07.2013 9:34

Saki, pilna rīga ar kvatrām?

bobcat rakstīja:

Nortel rakstīja:

msh rakstīja: A kam vispār jānotiek lai vajadzētu mainīt atsperes?

Jāved daudz kartupeļu.

Pietiek tikai braukt pa Latvijas ceļiem bez kartupeļiem

Šitādus tekstus izlasot, palika tīri interesanti cik tad vecas ir uz mana audī esošās atsperes - zinu ka viņas tur ir apmēram 15 gadus, jo mašīna 1997. no vācijas atnāca ar sēdinājumu un 16" ripuļiem, divām latvijai, jo sevišķi tolaik, nepiemērotām lietām, no kurām tā tika atbrīvota, jautājums tik vai uzlika jaunas, vai lietotas. Jebkurā gadījumā, spriežot pēc virsbūves stāvokļa, tās atsperes ir sekmīgi pārcietušas ne tikai latvijas ceļus, bet arī kādas trases tramplīnus. Nav arī dzirdēts ka citi pazīstami cilvēki būtu saviem VAGmobīļiem pirkuši atsperes, izņemot variantu ar šrota atsperēm ja esošās ir par augstu vai zemu.

msh 27.07.2013 16:34

A kam vispār jānotiek lai vajadzētu mainīt atsperes?

msh 26.07.2013 16:30

Itāļu mersis ir ar lupatas ķebļiem?!

msh 26.07.2013 1:53

P.N. Tu laikam esi palaidis garām ka priekš tiem, kam svarīga ir litru ekonomija, audī arī ražoja un ražo eksemplārus ar kuļmašīnām - feniņdrātes stāsta ka litru patēriņš ir ne sliktāks par tevis nosaukto...

msh 26.07.2013 1:50

Nu tātad, kuros veikalos tu šīs detaļas pirki?

msh 26.07.2013 1:38

Davai, Roland, ja tu tiešām esi reāls cilvēks un reāls liepājnieks, jautājums tev - kad vajadzēs tam fantastiskajam itāļu mersim detaļas, kur tu tās dabūsi? Šrotos = 0 Es domāju ka liepājas šrotos jau pat fiatiem būtu problemātiski kaut ko atrast. Jaunas detaļas varu uz kaut ko saderēt ka būs TIKAI uz pasūtījumu.

P.N. Man, braucot ar garlaicīgo audī, ir pilnas tiesības teikt ka es braucu ar retu mašīnu, kāda nav katram trešajam - cik liepājas ielās vēl ir sastopami B3 A90q? Es jau kādu gadu nevienu B3 kvatrõ sedanu neesmu redzējis. Zato kā izplatītai markai šrotos var atrast pat retākas detaļas - vienīgā problēma ka autoveikalos es sāku saskarties ar ekskluzīvu modeļu īpatnībām, tb nepieciešamību krutāku modeļu rezerves daļas pasūtīt

msh 19.07.2013 13:48

Crankshaft rakstīja:

Nekad AT neesmu sastapies ar šādu efektu - iedarbini auto,un, kamēr skrāpē stiklus, viss ir jau darba temperatūrā, un nekas vairs nav stīvs ... Ja kas, ar tām

piedevām gan jāuzpasējas!

Es nekad neesmu redzējis mašīnu, kurai pa divām minūtēm -10 grādu salā jau ir darba temperatūra bez webasto palīdzības Bet manā gadījumā ir runa par audī 016 quattro kārbu ar kodu AKU, mašīnu lietojot sēdies - brauc režīmā, tfu, piešķiļot, patērējot kādu minūti vai max divas lai izkasītu dažas šaujamlūkas un braucot.

msh 17.07.2013 22:23

Tad tev kaut kas uz tā bembja ir uzrakstīts, ar neredzamo tinti vai redzamo. Man kaut kā ar muteres mk3 1.6 mono golfmašīnu braucot liekas ka opelisti ir pretīgi sēņotāji kopā ar vēl lielu daļu satiksmes dalībnieku. Būmerus nemana, vai nu aizlidojuši, vai nebrauc

msh 15.07.2013 14:12

Pilsētas ceļotājs

msh 13.07.2013 5:45

Tāpatās daļējā eļļas maiņā tikai mazāko daļu nomaina.

Kanibaals rakstīja:

No turienes arī mana teorija, ka labāk neaiztikt to kas strādā.

Un ko tad, ja sūdīgi strādā? Man, piemēram, nekas nebūtu pretī ja ziemā pie -15 grādiem piešķiļot nebūtu ar jūtamu spēku jārausta stīvs kloķis... Gan jau kaut kad nāksies noriskēt, tik pie viena piešaujot klāt kādu kosmisko piedevu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti