iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 26.05.2013 23:47

Fan, a kas tev nepatīk riepu remontkomplektā? Ja tur ir kaut kādas putas vai tamlīdzīga herņa, nav spiesta lieta lietot - vajag vienkārši uzlabot to komplektu ar samorezu sauju un krustiņa skrūvgriezni [ja tāds jau nav mokas komplektā], kompresors tur, cerams, jau ir

msh 26.05.2013 22:35

Iztulkojiet kāds valsts valodā kas ir "dokatka"

msh 26.05.2013 20:17

DekstersFF rakstīja: Un braucu tā, kā tu vēl nemāki

Šitas ir tiesa. Savu audī vēl neesmu iemācījies aptīt ap koku un tāds plāns arī nav.

DekstersFF rakstīja: Mana 23 gadīgā meita vairākkārt ir stāstījusi, ka viņas paziņas no sākuma netic, ka esmu Lindas tētis, domā, ka čoms, tāds vecāks .

Nezinu kāpēc tu to pieminēji, bet palika interesanti - zinot kā tu izskaties, vai nu tie paziņas ir tādi samaitātāki, vai arī meitai reputācija pieklibo...

msh 26.05.2013 19:25

Kura tad ir tā deksteru ģimenes mašīna - minis vai mazda?

DekstersFF rakstīja:

Kādai auditorijai? Astras šajā ģenerācijā sāka būvēt tikai 1998. gadā, kādas tev 25 gadīgas tehnoloģijas??

Ā, nu jā, riteni izgudroja jau gana sen

Kādai auditorijai? Pieticīgiem cilvēkiem, kuriem nevajag krutu brendu un tādas krutas fīčas kā pilnpiedziņa, daudzcilindru motori [četri nav daudz ][ astmā laikam pat V6 nekad nav nācis atšķirībā no vētras] utt, vai jaunieši, kuri vēlas paķert jaunu mašīnu [tur tajā 15 gadus vecajā pagātnē, protams], bet jaunu premiumu ieķert nevarēja, utt.

Un par tehnoloģijām - kuras lietas tavā astmā ir kaut kas jauns? Tas ka opelis ko tādu agrāk neizmantoja, neskaitās Nu labi, pieņemsim ka ksenons, jo to tik deviņdesmito vidū sāka mašīnās likt, kaut gan G astmai reti kurš to fīču izvēlējās, laikam tāpēc arī ar to lielies Vēl kaut kas?

msh 26.05.2013 16:22

DekstersFF rakstīja: msh, šaurā piere, pretmiglas lukturi labi noder stipras snigšanas vai miglas laikā vai arī jebkurā citā tumšā laikā.

Un kartera aizsargs oriģinālajā izpildījumā der ne jau dzinēja aizsargāšanai, bet gan lai neļautu iekļūt motortelpā mūsu apstākļos esošajiem mūžīgajiem dubļiem un sāls maisījumiem.

Ja gribas normālu kartera aizsargu, tas maksās ap 300-400 ls, ja netaisa pats. Ja taisa pats, tad ir kā pirmajam-karters pušu Tā,lūk, ir santīmpišana.

Tu to visu vari man nestāstīt - neaizmirsti ka man ir mašīna, kura jau oriģināli bāzītē bija nokomplektēta ar miglām un plastmasu zem motortelpas - palasi dažus postus augstāk kāpēc fans izskaidroja nepieciešamību pēc šīm lietām - viņam tu drīksti arī skaidrot šo objektu plānoto pielietojumu Mana audī priekšas miglu slēdzis visu laiku atrodas ieslēgtā pozīcijā un es vispār neatceros pēdējo divu vai trīs mēnešu laikā kad es būtu braucis, ieslēdzis tuvos.

Kas vainas kupejai priekš ģimenes? Hm, "nez kāpēc" ģimenes ar maziem bērniem, kurām nav sedani, pērk universāļus, mikromikroautobusus un vēl ko lielāku. Ak jā, kupejā nebūs pārāk ērti ielikt aizmugurē sīci, lienot caur priekšas durvīm, un tomēr gribas grabažniekā ielikt kaut ko vēl bez ratiņiem... Par ripuļiem - lai būtu kā tu saki. Paskatoties bildes ar G astmām uz 17" ļitakiem, redzams ka riepas ir zemas, un no tādu braucējiem dzirdēti stāsti par pārsistām riepām un ņaudēšana par sliktajiem ceļiem, ja tev nekas tāds negadās, apsveicu

msh 25.05.2013 21:03

GB12 rakstīja:

vēl lielāks rēciens ir par to, ka šo raksta puišelis, kam "autoparks" sastāv no viena divdesmitpiecgadīga dranduļeta...

Pastāsti, ja tavs septiņgadīgais dranduļets būtu pieklājīgi nokomplektēts, tam īsta pilnpiedziņa būtu? ABS var izslēgt? Ir aprīkots ar īstu roceni?

Dekstera opelis ta vismaz vēl ir mašīna, jo uzbūvēts pamatā ar astoņdesmito gadu tehnoloģijām, tik domāts citai auditorijai, dēļ kā pat pseido pilnpiedziņa laikam nebija pat pieejama, kā arī pats fakts ka desmitgadīga masīna ar 25 gadus vecām tehnoloģijām uzbūvēta. Priekš mana vecuma jaunieša tāda astmas kupeja pat būtu zaibis.

msh 25.05.2013 20:55

VWfans rakstīja:

Ja izdeg kāda no tuvajām gaismām, tad var iedegt migliniekus.

Nu un kas tad ir? Kaut kā minos ka vismaz diennakts gaišajā laikā toč drīkstēja braukt ar vienu degošu priekšas lukturi.

VWfans rakstīja:

Autoceļiem Latvijā mēdz būt defekti - ar kartera aizsargu ir drošāk!

Paga paga, kur tad tu taisies braukt - pa forwarderu izdangātiem meža ceļiem? Neaizmirsti ka moka, lai arī cik nepraktiska būtu, tomēr nav zema - komplektā ar tavu sēņošanu, iespējamība tev pārsist karteri ir līdzvērtīga nullei.

msh 25.05.2013 20:49

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja:

Rēciens ir par to, ka kaut ko ieņaudējās vecis, kuram ir desmitgadīgs kapeikfisēja autoparks

Pagājšnedēļ Astrai uzliku jaunas 17' riepas. Komplekts tava audi vērtībā. Santīmpisējs?

Nē, vecis kam sakāpušas galvā čuras. Kaut kā neticas ka tā astma no rūpnīcas nāk ar tādām bremzēm, kur nevar uzlikt neko mazāku. Kaut gan, ja tu braukā ar 17", cerams ka vismaz esi apmierināts ar latvijas ceļiem.

Ripuļu izmēra izvēle ir tikpat laba, kā virsbūves veids, ņemot vērā tavu ģimenes stāvokli. Bet vismaz var saprast kāpēc tu lepojies ar ksenonu, par cik tā fīča G astmām ir ahūni reta.

1.6 minis vispār ir kaut kas interesants - apmēram kā fanam kastīte, kas izskatās pēc džipa, tik tev kaut kas, kas izskatās pēc miņa...

msh 25.05.2013 20:02

Un nakuj kartera aizsargu?

msh 25.05.2013 20:01

Nakuj tev miglas vajag?

msh 25.05.2013 19:03

Vakardien bija pozitīva pieredze ar fofāgencentru aka SD Autocentrs - izrādās ka šiem tomēr kaut kas ir uz vietas Izdomāju vakardien notestēt starpību starp ElmiMotors oriģināldetaļu cenām [pie Mihas tādas arī var uzsūtīt ] un dīleri un garāmbraucot piebraucu, sarakstījis uz lapiņas C4 klimata dzeses temperatūras devēja detaļu kodus, bez domas ka bez pasūtīšanas varēs kaut ko dabūt, bet, kujaks, pagāja kādas 3-4 minūtes un tam čalim uz galda bija visas trīs detaļas + gumijas gredzens, kuru paņēmu slinkuma dēļ [60 saņi pret nepieciešamību noiet 300 metrus līdz gultņu veikalam, kur tāds maksātu 20 saņus ]. Laikam tādu pašu devēju izmantoja vai pat izmanto jaunākos fofāgenos. Pie viena iemācījos ka ElmiMotors oriģināldetaļu cenas ir ~1,5x lētākas, bet nu šajā gadījumā ērtāk bija nolocīt 6 ls vairāk nekā meklēt, kas atvedīs no rīgas vai jāties ar pastu

msh 24.05.2013 15:07

VWfans rakstīja: Bet manai Merivai šis nodoklis ir 48 lati gadā.

Nu vaaau, 27 ls ekonomija. Vari ar savu merivu nobraukt veselus 500 kilometrus vairāk

msh 24.05.2013 15:06

DekstersFF rakstīja: Smaidiņš par to, ka 1,3 un 1,7 dzinēju cenu atšķirības cipars ir lielāks par MSH mašīnas vērtību.

Bet viedoklis ir.

Rēciens ir par to, ka kaut ko ieņaudējās vecis, kuram ir desmitgadīgs kapeikfisēja autoparks

Viedoklis, protams, ka ir - salīdzini fana merivas griezes momentu/masu pret mana audī griezes momentu/masu. Zirguspēkus labāk nesalīdzināsim...

msh 24.05.2013 7:48

VWfans rakstīja:

Tikko izdarīju dziļāku analīzi. Izfiltrēju datus pēc šādiem kritērijiem: Opel-Meriva, izlaides gadi 2006-2009, nobraukums kopā vismaz 30 tūkst.km. Atlasīja pavisam 46 Merivas (neskaitot manējo), no tām 12 ar 1,3 CDTI motoru, bet 34 ar 1,7 CDTI motoru.

Rezultātā vidējais patēriņš ar Merivām ar 1,3 litru motoru 5,72 litri uz 100 km, bet ar 1,7 litru motoru 6,16 litri uz 100 km. Starpība 0,44 litri uz 100 km, taču pēc rūpnīcas datiem starpība ir 0,2 litri uz 100 km.

Starpība rodas elementāri - rūpnīcas testi abiem notiek pēc vienādas specifikācijas, bet tos 1.3 ņem mazohisti, kamēr 1.7 tie, kas vēlas braukt. Dabā noteikti vidējais 1.7 braucējs no sava 1.7 gūst atdevi, kura ir nesalīdzināmi lielāka nekā 1.3 nemotora atdeve + 400 grami soļķa

msh 23.05.2013 8:44

Dekster, a kas tur tāds īpašs? Pierīgā pilnas ielas un ceļi ar polaris kvadracikliem, ka dīlerim jātur kaudzi ar vienādām rezerves daļām? Priecājies ka kaut kam tādam, ar ko cilvēki patiešām brauc, rīgā var nopirkt detaļas bez pastūtīšanas.

Pirmais, nasing spešal. Audī ar kardānu ir vēl labāk - kaut kas notiek - jauns kardāns pie dīlera maksā dažus sotakus. Bet latvietis jau nav muļķis - karājošais no E34 būmera [B sērijai der ideāli, C sērijai jānourbj un jāuzmetina vecais kronšteins vai jātaisa pāreja], krustiņš un granātas laikam no kaut kāda fordeļa...

Kaut gan vislabāko stāstu par dīleru īpašo detaļu cenām man gadījās lasīt par subāra RA kompensatoriem - viens cilvēks sava paziņas subāram pārlasīja motoru, savajadzējās jaunus kompensatorus. Pie dīlera nosauca kaut kādus 75 vai cik tur latus par kompensatoru, ko izdzirdot mašīnas īpašnieks gandrīz noģībis , bet skrūvētājs neapjuka un aizbrauca uz autoveici un prasīja lai stiepj ārā visu veidu kompensatorus, kas ir , beigās izrādījās ka kaut kādas 16v mazdas kompensatori, kuri maksā kā kompensatoriem jāmaksā, ir tieši tādi paši.

msh 23.05.2013 8:09

VWfans rakstīja: Ir tāda vācu lapa www.spritmonitor.de , kur auto lietotāji reģistrē datus par degvielas uzpildēm. Tanī lapā, ja izfiltrē datus, tad dīzeļdegvielas vidējais patēriņš mašīnām ar dīzeļmotoru sanāk šāds:

Opel-Meriva 6,06 litri uz 100 km

Ja tas ir 1.3 merivai, tad sarkastiski jāsaka "nemotoru ekonomija", ja 1.7, tad tas laikam ir pieņemami.

msh 21.05.2013 13:46

Ērtāk un praktiskāk ir lielāka piecvietīga mašīna, nevis septiņvietīgs buss

msh 21.05.2013 7:38

krix rakstīja:

vai tā knapākā versija nav krietni pilnāka par Mokka pilno versiju? un kurš Tev liek ņemt no nulles?

pameklē, un atradīsi Mokkas cenā labu 2006.gada džeri. Tici, ka ģimene arī to novērtēs. Ja bērni par lielu, tad mazbērni točno.

pie tam, šis gan ir mans subjektīvais viedoklis, tā supper dupper stow'n'go benķi(tad dārza soliņš ir ērtāks, ir pilnīgs sūds par kuru arīdzan drausmīgi fanoja visa pasaule.

Tad jau labāk attiecīgu šarānu - pie noteikuma ka visi seši pasažieri nebūs basketbolisti, izmērs būs vairāk nekā pietiekams, bet 1.9 vai 2.0 TDI diez vai rīs tik daudz degvielas kā tas džera 2.8

Vispār gribējās uzprasīt - kas tas par tādu jocīgu kruīza ātrumu - 112 kmph - lai nemitīgie apdzīšanas manevri atgādinātu ka tiek pārkāpts ātrums, bet tajā pašā laikā ja tomēr sanāktu nofočēties, soda lielums būtu tur kaut kādās robežās?

msh 20.05.2013 17:16

DekstersFF rakstīja: Deksters pietiekami spēj spriest par to,ko nopērk un es spēju saprast, kas bērnam derēs un kas ne.

Pie tam šis minētais beņķis nodrošina tikai un vienīgi sēdekļa funkciju, kurā ar auto esošo jostu bērns tiek piesprādzēts.

Paga, tad sanāk ka avārijas gadījumā tavam sīkajam ir jāiztur ne tikai sava ķermeņa palēninājums pret siksnu, bet arī tā turbõbūstera svara radītais?

msh 20.05.2013 17:14

smaidiigais rakstīja:

jebkurā ziņā?

nesen pa savu ikdienas maršrutu steidzoties (slavenais Vecpiebalgas ceļš) uz ap 110-120 drusku iesprūdu aiz fūres. Pienāca no aizmugures tāds 5 gadīgs bebelāts. Kad es apdzinu, viņš arī apdzina. mani arī. Viņš jau nezināja, ka es steidzos, bet garām laist negribēja, un brauca pa priekšu uz 120. Kādus 3 kilometrus izturēja, tad laida garām. Es Bērzkrogā iebraucu Statoilā, tas ar ieripoja, kad nācu ārā. Aprunājāmies, čals bij par kaut ko pikts. Beigās šķīrāmies kā draugi. Šis teica, ka nesapratis, kā man protēzes nekrītot ārā pa tiem pampakiem. Viņam tādā ātrumā braucot, krītot.

Tā lūk. Ikdienas mašīna - mazcenas Dacia Logan MCV. Piekares komfortam par mūsu slikatjiem ceļiem un gruntenēm dodu 9 balles no 10...

Sēdies, divi, tavs acīgums ir nulle. Tu neesi pamanījis vienkāršu lietu - lokanā dacīte, atšķirībā no būmera, no rūpnīcas ar koka ratu riteņiem [ļitakiem ar zemprofila riepām] nekomplektējas, principā, tas arī viss

msh 20.05.2013 17:03

Nezinu, man pokuj - wiki bija rakstīts 92, tajā momentā neiedomājos ka tur varētu būt tas nīkulis X16XE.

msh 20.05.2013 8:27

VWfans rakstīja:

Nē, 115 zirgspēki Mokkai ir pietiekami. Šāds auto sasniedz 100 km/h 12,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 170 km/h. Auto pilna masa - 1858 kg.

Davai, dabū moku, kā arī kādu, kurš ar šitentādu upload.wikimedia.org/... baudāmu kastīti, kurai zem haubes ir baudāmais 92 zirguspēku 1.6 motoriņš braucot dinamiski tev pa priekšu tevi aizved uz kādu tev nezināmu vietu - tad noskaidrosi vai tās 1.6 mokas mokoši daudzās sekundes līdz sotakam ir pietiekoši maz.

msh 16.05.2013 21:25

Gribēju pateikt to, ka tavs atklājums nav nekas īpašs. Paskaties hoķ uz momo - ķipa športa baranku un tamlīdzīgu krāmu ražotājs, vairākas reizes pārpirkts un pēdējajā reizē pārpirkts tikai brends. Ir iemesls uzskatīt ka jauna momo športa baranka ir tas pats, kas padsmitgadīga, nevis tikai tukša skaņa? Turpinājumam varam pieminēt ungāru tungsramu, kas bija sens eiropas spuldžu ražotājs, bet kopš ženeral elektrik šos deviņdesmitajos nopirka, tungsram ir pliks brends + ženeral elektrik'am ir ungārijā rūpnīca, kurā ražot kaut ko. Un tā var turpināt par visām jomām... Jeb vai tev tas viss ir kaut kas jauns?

Par pārējo - jā, ļoti vēlos apspriest situāciju spekulantu tirgos un nežēlīgi skauž ka nav jāatļaujas tas, ko patreiz nevaru atļauties

msh 16.05.2013 20:24

krix rakstīja:

Kā mani informēja bērnu autokrēsliņu tirgotāja(sieviete).

Recaro bērnu autokrēsliņi neesot pašu Recaro ražojums, bet gan citas vācu kompānijas, neiegaumēju to brand, ražojums. Ar zemākas kvalitātes materiāliem(vairāk dilst un mazāk elpo) un nav paredzēti tik ilgam kalpošanas periodam, ja salīdzina ar pārējo Recaro produkciju.

Šis DE uzņēmums izmanto Recaro vārdu un stilu, par ko pārmaksā(15-20%) un uz ko "ķer" vīriešu kārtas pircējus.

Ja viņai ir taisnība, tad visus jaunos, "zinošos" tēvus paķer uz muļķi ar sava veida pakaļdarinājumu.

Ja tā arī būtu - tas būtu kaut kas tik īpašs lai ceptu jaunu tofiku? Neesi pamanījis ka brendus pērk un pārdod kā zeķes?

msh 16.05.2013 20:10

Vienreiz kaut kad ierēcu par skatu - 1.6 mono opeļastmu ar komisko filtru...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti