rudens68 rakstīja:
Man jau šķiet pareizi darīji , ka neņēmi navigāciju un video . Manam tagad tas vis ir , nākošajam , nebūs ( ja ņemšu jaunu )
Iemesls?
IkdienasViesis rakstīja: Jebkurā gadījumā, mana meita ar jauno JUKE ir apmierināta. Auto ir ļoti ekonomisks, ērts un moderns. Pietiekošs sport packet aprīkojums (tonētie logi, 17-izm.riteņi, labāki krēsli, vēl dažādi nieki.) Melnā krāsā tas auto izskatās lielāks, nekā ir īstenībā. Kā trūkumus viņa vērtē navigacijas un video neesamību, arī būtisko niansi par "kosmetikas" spoguļiem bez apgaismojuma. Kopumā,uzskatu, JUKE stiliņš pilnībā atbilst šodienas progresīvo jauniešu prasībām. Arī pašam tas auto patīk . Autovadītāja vieta ērta pat manam 191 cm augumam - elkoņiem pat vairāk vietas nekā jaunajā 500-tajā bembī... Auto gaita pietiekoši klusa, stūre ļoti precīza, bremzes izcilas, amortizacija gan varēja būt mīkstāka. Aizmugurē iekāpt pat neriskēju - baidījos, ka netikšu laukā. Tur varbūt nākotnē varēs iestellēt bērna sēdeklīti ar visu bebi. Tādam mērķim vietas tur pietiks. BET, kopumā- ikdienas braukšanai vietējos pilsētas un starppilssētu braucienos : ideals auto. Kā būs ar tehnisko izturību un kvalitāti- to rādīs laiks. Garantija 3 gadi. šaubos, vai 100 000km arī nobrauks par šiem gadiem. Lai nu tas auto ripo laimīgi. Man ar jauno Sonatu pa 7 gadiem knapi 65 000km ir izdevies nobraukt,bet ar veco Sonatu pa trim gadiem - tikai 18 000km.
Ahahā
Lūk tā rodas jaunā patērētāju paaudze - vecākiem, kuri vēlas uzlēkt augstāk par savu pakaļu, iemācot saviem bērniem "ja nevari atļauties jaunu auto, pērc jaunu šrotmobīli, bet nekādā gadījumā lietotu auto". Man kaut kā vairāk liekas ka priekš mazprasīgu jauniešu ar turīgākiem vecākiem prasībām piemērotāks būtu kāds A3, bet nu jā, A3 pieklājīgā komplektācijā maksā vairāk nekā nismo joks un pusotras reizes dārgāk par parastu joku, par paātrinājumu un piecām īstām pasažieru vietām IR jāmaksā...
P.N. Žēl ka tēvs nav iemācījis meitai ka pie mašīnas stūres ir jābrauc, nevis jāurbina deguns un jāzieš entās špahteles kārtas, tad neapgaismoti saulessargu spogulīši nebūtu problēma. Labi ka joks ir pašaurs, tas droši vien palīdz redzēt garām, jo redzot aizmugurējās šaujamlūkas augstumu un izmērus, ir skaidrs ka cauri tai aizmugurē braucošais kuj kaut ko ieraudzīs lai saprastu vai jokotājs velkas ar iemeslu vai bez.






















Fanam - izskatās tizli, kā jau jebkura mākslīgi uzpūsta un piepacelta mazmašīna, un baudāmā 1.6 šujmašīna noteikti ir pilnīgi nebaudāma - ja ar tādu vajadzēs sekot kādai mazai mašīnai ar līdzīgu 1.6 zem haubes, kuras vadītājs brauks dinamiski, varēsi izbaudīt, kā tas ir, kad tahometrs dzīvojas pa augšām bet cēliens kā neparādās, tā neparādās...
Priekš tās pasmagās kārbas adekvāts griezes moments būtu 115 zs ļurboķīselim, nevis mazam atmosfēriskam benzīnniekam.
GB12 rakstīja:
Fan, taču aizmirsti par 5.83 litriem 1.6 atmosfēriskajam motoram... Tādu patēriņu labākajā gadījumā dabūsi ar izslēgtu kondicionieri visu ceļu braucot ar 60-70 km/h. Pa Vācijas bāni, braucot virs 3500 apgriezieniem (galvu reibinoši 120 km/h, bet gan), patēriņš tev būs 10 kā minimums, ja ne vairāk... Dīzelim ar šādu ātrumu būs kādi 5-6 litri....
Bulšits ir visi tie ražotāju patēriņi... Tos mēra speciālās telpās, kad tev pretī pūš vējš pēc speciālas metodikas. Ir ražotāji, kas pat noloka spoguļus vai pat izņem durvju rokturus, lai sasniegtu mazāku patēriņu... nerunājot par gaismā u.c. elektroiericēm.
Tiesa gan, biju pārsteigts, kad atklāju, ka manam pasātam patēriņš visos ciklis atšķiras par apmēram litru tikai, kaut arī mani nekā nevar nosaukt par sēņojošu braucēju.
Tā, sākam. Kā tas ir - "vējš pūš pretī pēc speciālas metodikas, noloka spoguļus bla bla bla"? Ja mašīna stāv uz vietas ko maina tas, vai noloka spoguļus, vai ar presi pieplacina jumtu?
Pilnīgi neko. Vējš tiešām pūš pēc "speciālas metodikas" - kad mašīnu uzdzen uz ruļļiem nomērīt jaudu, tur arī mašīnas priekšā noliek kārtīgu veņķiku, jo galu galā ir jānodzesē pilns ganāmpulks, nevis ikdienas maziņais. Un vispār tev kā cilvēkam kas cieš no vajāšanas mānijas derētu palasīt un salīdzināt EPA patēriņus ar ražotāja patēriņiem - neesmu pētījis vajadzības trūkuma pēc vai eiropā ir kāda organizācija, kas dara to, ko amūrikāņiem EPA - pēc vienota standarta pārbauda visām tirgū esošajām mizām patēriņu, kuru tad ražotājs drīkst sludināt. Nevis tie tavi brīnumi par slodžu noņemšanu un kas vēl.
Un par pēdējo rindkopu - velkom tu ze VAG. Mana audī šosejas patēriņa cipari no solītajiem atpaliek puslitra - litra robežās - kaut gan varbūt ja es kruizētu uz 90, nevis 95, varbūt pat sanāktu solītais cipars - uz 120 ejot sanāk. Pilsētas cipara realitāti pārbaudīšu vasarā, pa ziemu nav reāli.