GB12 rakstīja:
Mans tā teikt, diskusijas mērķis bija apgāzt stereotipu par to, ka, ja 1.4, tad automātiski nemotors.
Visi nav kā tu - nopirkt, braukt, reizēm paķert kredītu un aizbraukt uz servisu un viss. Jā, visādi sūdīgāki ražotāji mēdz standartā no visādiem maziem klakšķīšiem izspiest tādus ciparus, kādi ir normālu ražotāju lielākiem ķīseļiem, lai sabāztu batonus ausīs tādiem kā tev - bet neaizmirsti ka tu salīdzini sūdīgākas komplektācijas 2.0 ķīseli ar 1.6 - cik zirguspēku bija 2.0 TDI augšgalam - 170? Un tas ir tikai standartā. Pieņemot ka tas motors nav ar konstrukciju, kas ir galīgi uz puņķiem, ieliekot viņā zināmu naudas daudzumu, veiktspējas cipari būtu tādi, ka tu varētu regulāri ņemt kredītus lai savam passātam kārbu remontētu...
Un pat ja aizmirstam modifikācijas - tas tavs salīdzinājums ir pirksts ar krānu - jā, baigi jauki ka 1.4 putekļusūcējs ar gliemezi ir 2.0 atmosfēras spēkā - a kāpēc uzreiz neņemt to 2.0 ļurbo? Pieradums braukt ar nemotoriem/feniņdrātes domāšana dod psiholoģisku diskomfortu ja motora litrāža ir divi litri vai vairāk?






















aansis rakstīja:
Reizēm var pabrīnīties, ka cilvēkiem Liepājā nav saprotams, ka rīdziniekam ielas vidū remontēt auto nav diezko ērti un tapēc ikdienā tiek izmantoti servisa pakalpojumi. Ja rodas specifiska vajadzība, tad ir diezgan loģiski, ka nav pieredzes kur šādas lietas tirgo.
Par cilvēkiem liepājā nezinu, liepājā nedzīvoju. Bet kaut kā lietojot internetu ir manīts ka pat cilvēkiem rīgā ir garāžas. Bet tādiem sliņķiem kā tu eksistē internets lai sameklētu rezerves daļu veikalus. Elementāri.