iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 30.04.2013 21:18

aansis rakstīja:

Reizēm var pabrīnīties, ka cilvēkiem Liepājā nav saprotams, ka rīdziniekam ielas vidū remontēt auto nav diezko ērti un tapēc ikdienā tiek izmantoti servisa pakalpojumi. Ja rodas specifiska vajadzība, tad ir diezgan loģiski, ka nav pieredzes kur šādas lietas tirgo.

Par cilvēkiem liepājā nezinu, liepājā nedzīvoju. Bet kaut kā lietojot internetu ir manīts ka pat cilvēkiem rīgā ir garāžas. Bet tādiem sliņķiem kā tu eksistē internets lai sameklētu rezerves daļu veikalus. Elementāri.

msh 30.04.2013 21:15

GB12 rakstīja:

Mans tā teikt, diskusijas mērķis bija apgāzt stereotipu par to, ka, ja 1.4, tad automātiski nemotors.

Visi nav kā tu - nopirkt, braukt, reizēm paķert kredītu un aizbraukt uz servisu un viss. Jā, visādi sūdīgāki ražotāji mēdz standartā no visādiem maziem klakšķīšiem izspiest tādus ciparus, kādi ir normālu ražotāju lielākiem ķīseļiem, lai sabāztu batonus ausīs tādiem kā tev - bet neaizmirsti ka tu salīdzini sūdīgākas komplektācijas 2.0 ķīseli ar 1.6 - cik zirguspēku bija 2.0 TDI augšgalam - 170? Un tas ir tikai standartā. Pieņemot ka tas motors nav ar konstrukciju, kas ir galīgi uz puņķiem, ieliekot viņā zināmu naudas daudzumu, veiktspējas cipari būtu tādi, ka tu varētu regulāri ņemt kredītus lai savam passātam kārbu remontētu...

Un pat ja aizmirstam modifikācijas - tas tavs salīdzinājums ir pirksts ar krānu - jā, baigi jauki ka 1.4 putekļusūcējs ar gliemezi ir 2.0 atmosfēras spēkā - a kāpēc uzreiz neņemt to 2.0 ļurbo? Pieradums braukt ar nemotoriem/feniņdrātes domāšana dod psiholoģisku diskomfortu ja motora litrāža ir divi litri vai vairāk?

msh 30.04.2013 21:00

Pirms spamošanas - par tēmu - 1987. B3 A90q ar visparastāko 2.3 10v motoriņu - patēriņš kruīzā uz 95 - ~7l, kruīzā uz 120 ~8,5-9l, karoč kā pēc grāmatas. Garākais gabals, ko līdz šim sanācis nobraukt - rucava - rīga - cēsis - rīga - liepāja, 690 km, motors tajā dienā rūca 10 stundas un 48 minūtes, vidējais ātrums 64 kmph un vidējais patēriņš 6,7 litri. Ikdienā braukājot pusotru kilometru uz darbu laikā kad vidējā temperatūra bija -10 grādi, pa nullēm nomests borta kompis vidējo patēriņu rēķināja kaut ko ap 30l/100 km, no pieredzes zinu ka aukstam motoram šprices kompis patēriņu rēķina pārāk mazu , kad ap nulli, tad kaut kas ap 20l/100 km, neesmu skatījies cik tagad, pa vasaru droši vien būs tuvu ražotāja solītajiem divpadsmit komats cik tur.

msh 30.04.2013 20:29

aansis rakstīja:

Nu ok, bez apvalka, ja tā ir problēma - kur tieši var dabūt benzīnizturīgās (nevis ūdens) gumijas caurules. Diemžēl neesmu atradis to "pilnos veikalus" Tajos, kur esmu prasījis, visi sūta meklēt citur...

Reizēm var pabrīnīties ka visādi regulāri izmantojami sīkumi, kādi liepājas autoveikalos ir pieejami bez problēmā, rīgā dažam labam sagādā problēmas atrast. Degvielas izturīgas trubeles man liekas ka katrā liepājas autoveikalā karājas vairāki ruļļi ar dažādiem diametriem. Hansaflekša trubas gan ir ar lielāku ticamību.

msh 30.04.2013 6:07

Pilni veikali ar gumijas trubelēm bez tā apvalka, kuras tādēļ nav ne par gramu sliktākas.

msh 28.04.2013 18:16

ValdisM rakstīja:

Ar savu nezināšanu nav jālielās.

protams, ka LABĀK ir mainīt abus amortus pa pāriem, vēl labāk ir mainīt visus četrus, pie reizes nomainot arī atperes, bukses, stabilizatora atsaites un uzliekto arī jaunas riepas. Tā viennozīmīgi būs vislabāk un visdrošāk.

Varēs braukt pa šosejām ar vēl lielāku ātrumu, arī pa sabrukušo liepājas nīcas šoseju varēs lidot ar 150 km/h.

Bet kādā ir reālā vajadzība obligāti mainīt pa pāriem amortus, ja tie ir tikai 10 000 km nobraukuši un viens izrāda ražošanas brāķi (sasalsts ziemā), kamēr otrs ir pilnīgi darbojošs ?

Tāpēc jau amortus arī kastēs pako un tirgo pa vienam, lai pa vienam tos arī varētu pirkt un mainīt.

ir detaļas ko tirgo pa pāriem, tāpēc arī tās mainām par pāriem.

ElmiMotors Miha priekš audī gabriel amartus nepiedāvā, tātad sūds, jo sevišķi ja vēl izrādās ka tādus piedāvā priekš mazdas

Kāda ir reālā vajadzība mainīt amartus pa pāriem? Esi atgriezis vienu sachs advantage un vienu monroe amartu vaļā lai salīdzinātu vai abiem ir vienādas amortizācijas spējas utt? Pats taču saproti ka mīkstākais amarts palīdz izsist cietāko. Bet nu labi, veca 626 mazda ir īpašs gadījums - ja jau pat tajā nedzird atšķirību starp bezfirmas pļurņiku un pavisam savādāku kaut kādas firmas pļurņiku, tad dažādas veiktspējas amartu atšķirības arī noteikti ir nejūtamas ne braucējam, ne pašiem amartiem...

msh 28.04.2013 18:12

GB12 rakstīja:

Šis reāli parāda, cik daudz par "visām mašīnām" tu zini...

Nu labi, bija kaut kādiem būmeriem intensive wash funkcija, bet liela muca ar apmīzēju šķidrumu vienalga nebija...

msh 26.04.2013 18:49

Nortel rakstīja:

5 smagie un 10 aiz viņiem braucošie jau ir PLŪSMA. Plūsma, kas droši brauc uz 80. Apdzinēji ir tieši izlecēji un avārijas situāciju izraisītāji.

Drīkst zināt ar ko tu brauc, ja jau var tā droši vilkties aiz fūrēm? Cik esmu pamanījis, visām mašīnām ir apmēram kā manam audī - piecu litru apmīzēju bačoks, kura sūkni jādarbina manuāli - tev droši vien ir 100 litru muca un opcija mīzienam uz katru slotu kustību

Braukājot uz liepāju, esmu pamēģinājis tavu variantu - tīri lai pavērotu ko borta kompis rāda tāda gājiena laikā, bet savādāk, nu i nakuj - priekšā tomēr brauc fūre, nevis tanks, ja fūre nometīs pa nažiem un es tur aiz viņa velkoties zaudējis modrību nepagūšu, sekas pats saproti. Jebkurā gadījumā paldies dievam ka tava tipa sēņotāji manos maršrutos īpaši nav manāmi - kad sanāca pāris reizes pēdējā gada laikā aizbraukt uz rīgas pusi, pat to jauko saulaino augusta dienu nevienu norteli īpaši manīt nevarēja un lai noturētu plūsmu aizmugurē, kruīzu nācās turēt tuvu sotakam.

msh 26.04.2013 18:42

VWfans rakstīja: Domas par to, cik ātri braukt pa sliktiem ceļiem, dažādiem autovadītājiem stipri atšķiras. Manas mājas tuvumā ir nelīdzens kilometru garš grants ceļa posms. Vakar braucu mājup no pilsētas centra, un tanī posmā tuvu mājai braucu ar 20-25 km/h otrajā pārnesumā. Man tas likās adekvāti priekš konkrētā ceļa posma. Turpretī kaimiņienes brūtgāns ar Volvo-C70 (kupeju) brauca tanī posmā ar apmēram 10 km/h un es viņu panācu un brītiņu braucu aiz viņa. Bet es viņam neiešu pārmest un pamācīt, ka viņš brauc par lēnu. Tāpat cita mana kaimiņiene ar 2010.gada Lexus-IS250 pa mūsu piemājas ceļu brauc ļoti lēni.

Stulbie sēņotāji Ja velkas tik lēni, jāprasa priekš kam vispār ir vajadzīga mašīna - kājāmgājēja ātrumā es varu paiet ar kājām. Jautrākais ir tas, kā jau minēju, ka uz šitentādiem sēņošanas izlēcieniem pamatā var manīt izejam jauno lamatu braucējus. Kādu mēnesi atpakaļ klaipēdā pa vienu izdangātu graņķarofku braucot pagāju vienam pēdējā piecgadē ražotam subāram garām kā stāvošam, jo tas arī tur bija apmīzies ieraugot tās bedres un gribēja visas izbaudīt.

msh 26.04.2013 18:38

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja:

M77 rakstīja:

ValdisM, pa kādiem neceļiem Tu pārvietojies, ka tik bieži tos jāmaina? Jeb jādomā, ka aftermarket detaļas LV ir zemas kvalitātes/pakaļdarinājumi?

Palasi kādas bezfirmas, .

Gabriel, Monroe, Sachs....

Kas pie velna ir gabriel? Būtu aziātisks nosaukums, domātu ka šķībaču tarataiku detaļu ražotājs, bet tā kā nē, droši vien kāda poļu vai taivānas pagrīdes darbnīciņa... Monroe vismaz ir zināms - kā pārāk sūdīga izvēle. Sachs, nu jā, tas ir labākais kompromiss - starp vadāmību un komfortu, nevis cenu - es biju gatavs iet līdz 150 lašiem par pāri, bet tad palasījis sapratu ka tās cenu kategorijas amarti ir domāti trasei, tb ka man tādi nav vajadzīgi - kaut gan kupejai domātie pakaļas tilta sachs advantage/boge turbo daudz no tā cipara arī neatpaliek hvz kāpēc, jo ražotājs kupejai abus tiltus komplektēja ar heavy duty amartiem, bet attiecīgā brenda priekšas tilta amarti abām virsbūvēm identiski. Jebkurā gadījumā - amartus jāmaina pa pāriem

msh 25.04.2013 18:34

M77 rakstīja:

ValdisM, pa kādiem neceļiem Tu pārvietojies, ka tik bieži tos jāmaina? Jeb jādomā, ka aftermarket detaļas LV ir zemas kvalitātes/pakaļdarinājumi?

Palasi kādas bezfirmas, un piedevām pa vienam šis tur liek. Bet nu tā ir mazda, tur ir normāli tā darīt.

msh 25.04.2013 7:55

Ak jē, izrādās ka valdiņš ne tikai pļurņikus vien maina pa vienam, nevis pāriem...

msh 25.04.2013 7:47

VWfans rakstīja: Un cik ātri būtu jābrauc pa šo Bārbeles-Skaistkalnes šosejas posmu?

www.db.lv/...

Saprāta robežās pārkāpjot ātruma ierobežojumu.

smaidiigais rakstīja: Redaktors smagi un vienpusēji tendenciozi pārspīlē lēno braucēju bīstamību. Protams, ideāli būtu, ja visi auto un braucēji būtu vienādi. Bet tā nekad nebūs. Vienmēr jābūt gatavam, ka uz ceļa būs traktors, riteņbraucējs, un kāds, kam vienkārši pa bedrēm negribas salauzt savu spooooorta sēdināto... Kāds varbūt pirmo reizi brauc pa ceļu, ka kuru tu brauc 4 x dienā, un vienkārši nezina, ka aiz līkuma nav nekā bīstama.

Un to, ka kādam ir 'tiesības' braukt ātri - nu nevajag tik šķidru drist, nevajag! Tās tiesības ir tik pat lielas cik citiem - braukt lēnāk.

Nu paga - tātad tu ar savu džeri pa pirmās kategorijas šoseju velcies, jo, iespējams, pēc pieciem kilometriem uz šosejas būs traktors vai varbūt gadīsies reta kombinācija - brauks pretī lielgabarīta mašīna/tehnika tajā pašā momentā kad būs velosipēdists? Kāda velna pēc? Nav jau runa par kaut kādiem mazajiem grants celiņiem.

msh 24.04.2013 18:47

Nē, fan, tavā piemērā viss ir vislabākajā kārtībā - izbraucot no liepājas un ieraugot ka līdz nīcai ir dažas bedres un dažas plaisas tu pieliec bikses un sāc sēņot, kā rezultātā satiksmes blīvuma dēļ vienīgā mana piepūle ir divkārša virzienrādītāja kustība un stūres pagrozīšana, nolūrot kāda vecuma un dzimuma sēņotājam eju garām, un šķērsojot robežu tu velcies kā vidusmēra leitis, kur atkal viss ir kārtībā, jo ir pierasts ka to dažu kilometru dēļ ir jāapdzen. Es vairāk domāju to parādību ka visādi tavi radinieki salien iestādēs, kuras drīkst likt ātruma ierobežojumus, un tad savu subjektīvo izjūtu vadīti, saliek priekš citiem ierobežojumus

P.N. Es esmu visādās remontu vietās novērojis savādu parādību - nezināmu iemeslu dēļ jauno lamatu braucēji kā suga ir ar spēcīgu noslieci uz sēņošanu, par spīti tam, ka normālā vidusmēra jaunajā lamatā bedres izjūt nevis kā "bums bums", bet gan kā tālu "pukš pukš"...

msh 24.04.2013 16:51

Bļa nu kāpēc šitādiem faniem dod tiesības regulēt atļauto ātrumu? N vietās ir salikti visādi ierobežojumi, jo kāds fans izdomāja ka ātrāk tur esot nekomfortabli braukt...

P.N. Fan, pie stūres nav domāts aizmigt, kas ir tavs braukšanas komforts. Kā reiz ejot kruīzā uz 95 pa A11 uz klaipēdas pusi no nīcas, vismaz var just ka brauc, jo procesā var cītīgi pētīt brauktuvi, meklējot bedres, un grozīt baranku - uz posma starp nīcu un liepāju bedru trūkumu nākas kompensēt ar ātrumu 120 kmph, savādāk sāk nākt miegs

msh 24.04.2013 7:43

+1 deksim. Sachs advantage, vismaz B3/B4 audī variantā ir optimālais kompromiss starp komfortu un vadāmību - tieši tāpēc tie amarti, kas mētājas koridorā un gaida uz maiņu ir boge turbo aka sachs advantage. Par monroe kaut kur pa acu galam lasīju ka jūtami mīkstāki, tb sūdaināki.

Bet ja jau valdiņam komforts = ļumīga mašīna, tad var saprast, kāpēc pa granti jāvelkas uz 60-70, nevis 80-100, jo tā mazda ar saviem izļurkātajiem amartiem noteikti uz ceļa neturas...

msh 23.04.2013 18:40

Jā, varētu padomāt ka par 2-3 kmph lēnāks ātrums kaut ko saudzē + pats fakts, ka tas bija T5, izraisa šaubas ka tā bija privātā mašīna - man liekas ka vēl piedevām bija kravas virsbūve

msh 23.04.2013 17:42

P.N. Kādu mēnesi atpakaļ braucot uz rucavu ierēcu par vienu subjektu, kurš interesantā veidā baidījās no bedrēm - es, kā parasti, gāju kruīzā uz 95, a šis ar kaut kādu T5 brauca ļoti interesanti - pa līdzeniem gabaliem sāka man palēnām tuvoties, liekot piemest dažus kilometrus klāt, bedrainos gabalos palēnām atpalika līdz kādu 200-300 metru distancei un tā vairākas reizes...

msh 23.04.2013 17:40

A11 ir dziļā ānusā kopš es par to sāku braukāt ar velosipēdu 13 gadu vecumā, bet tas nerada vēlmi sēņot - adekvāta augstuma riepas un stūres grozīšana dara brīnumus.

msh 23.04.2013 16:11

Kas jau kuram tuvāks

msh 23.04.2013 16:03

VWfans rakstīja: Es varu atļauties ne tikai Merivu, bet arī lielisko Škoda-Rapid, ar kuru vakar izbraucu testa braucienu.

Pierādi to, braukdams normāli. Jeb vai tev sagādā īpašu baudu ka uz šosejas visa plūsma iet tev garām?

msh 22.04.2013 17:30

INC atrodas nevis jelgavā, bet kaut kādā mazākā vietā jelgavas apkārtnē

msh 22.04.2013 17:28

Baigi labi, cik tad kapeikas tad tu esi ieseksojis uz citu rēķina?

Un vispār - nevari atļauties merivu, nopērc baudāmo B4 A80 1.9 TDI - stūres pirksti piecītis gabalā, plauktu bukses pāris laši gabalā, amartu atbalsti piecītis gabalā, normāli amarti 60 laši/pāris.

msh 22.04.2013 16:52

Nav ko iesist kapeiku uz lētākajām detaļām, tad nebūs tā vēl jāsit ar sēņošanu.

Kaut gan vispār interesanti - merivai ir šķībi/45 grādu leņķī novietoti riteņi ka bedres primāri ietekmē stūres pirkstus? Es vairāk uztrauktos par amartiem un plauktu buksēm/svirām...

msh 22.04.2013 16:46

1) Trīsstūrveida nakļene, miroņgalva ar sakrustotiem kauliem uz dzeltena fona [baltas k-rautā nebija]

2) Sveiciens sēņotājiem

Kā arī plānā pēc durvju savešanas kārtībā ietilpst

1) balti burti uz caurspīdīga fona "quattro" starp durvju vidējajiem un apakšējajiem moldingiem

2) jo tā vajag

Lasītākie raksti

Jaunie raksti