iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 09.03.2013 21:36

Kāds tur brīnums - tā tarataika diži lielāka par merivu nebūs, līdz ar to tas 1.6 klarkšķītis būs attiecīgi adekvātāks par to šujmašīnu, kas tavai merivai ar attiecīgu patēriņu.

msh 06.03.2013 23:24

DekstersFF rakstīja:

smaidiigais rakstīja: vispār jau tas msh ar visiem saviem trūkumiem ir malacis, jo - lai gan murgainu, bet savu domu ir veicis līdz galam...

Ja runā par to, ka prot ieslēgt testeri, kaut ko pārbūvēt un ņemties ar tehniku-jā.

Bet ja runā par to,ka šis no******* visu citu,kas nav viņa šrotvāgens...nu tur šis ir lohatrons konkrētais. Runā par augstām lietām, bet līmenis 'dziļie lauki' un kūlā kolka..

Tu jau nu nebūsi tas kuram būtu kādas tiesības man kaut ko pārmest! Baidos ka iauto nebūs īpaši nepiemērotāka subjekta, kam izteikt man šādu kritiku

msh 06.03.2013 23:20

O, es redzu ka deksters laikam ir iemācījies lietot gūgli - ilgi gan viņam gāja to stiliņa tofiku atrast...

Pirmais rakstīja: a manuprāt pilnīgais kosmoss ir kautkādam izpuvušam lūznim mēģināt mainīt motoru un likt iekšā krutās ekstras

pie tam ja to neveic pats, bet maksā kādam par darbu....

nu vai tas nav kosmoss??? lielākos punktus ierakstīšu

1) ienākas lauku zēnam pa 300 lašiem pussprāgusi tačka ar leišu numuriem praktiski bez motora....

2) tiek iepirkts motors un kārba un ieinstalēti tajā lūzni... pa ceļam naxrenizējot gāzes iekārtu, kas to pasākumu varētu padarīt vēl kaut nedaudz ekonomiski braucamu

3) nerunāsim jau par motora puskapitālo remontu

4) tiek atrasta cita bundža un visas ekstras pārkrāmētas tajā

5) izrādās, ka jaunā bundža ir izpuvusi un knapi turās kopā...

tajā laikā vadonim bija b3 kvatra ar ciešamu motoru.... es ar to mašīnu pats esmu braucis... un arī sēdējis reiz vadonim blakus vienā subāristu tusiņā....

man domāt, ka par to kāpostu, ko msh iebāza savā šrotmobīlī - vadonis būtu atdevis savu audī un vēl atsūkājis

Ievads nesaprotams, savā mūžā par darbiem uz manu mašīnu esmu maksājis - A80 kārbas maiņa un remonts, kā arī pāris piekares remonti - pirmo izveica viens zināms liepājas kārbu meistars, otro viens kolēģis kas ar tādām lietām haltūrēja, ā, un vēl metināšana, jo es nemetinu - nav ar ko.

2) Gāze tika izmesta jo principā visu, kas motortelpā, būu bijis jāmaina, un tālāk būtu bijušas klasiskās KE-jetu gazifikācijas problēmas, bez tam - pirmajai paaudzei tā ekonomija ir tāda, ka būtu es tolaik sapratis ka jālej 98., starpības starp 1.8 gāzes plīti un 2.0 špricmotoriņu praktiski nebūtu bijis - tas 1.8 rija 13 litrus uz sotaku dajebkādā režīmā, redzot kā mans 2.3 ierakstās rūpnīcas ciparos, uz šosejas tam 2.0 būtu bijis garantēti 6 litri, ja ne mazāk un vidējais 7-8 robežās

3) jā, principā viena no lielākajām kļūdām - uz vasaras pusi stellēšu kopā savam A90 citu motoriņu, bet tas notiks rūpīgāk

4) diži nekā īpaša tam A80 nebija ielikts - atskaitot motoru - priekšas elektriskie logi, viens elektriskais spogulis, ādas salons ar ķebļu apsildi, ā, plastmasas bāka ar slēpju caurumu un športa baranka. No tā visa A90 nebija tikai ādas salons ar ķebļu apsildi

5) Es būtu laimīgs ja būtu izpuvusi - bet tas ir audī - mana slinkuma dēļ rūsa vēl ir, bet vienīgā vieta kas atbilst tam vārdam ir grabažniekā kreisās puses bedre, kurai ir uzlikti divi lāpi - bet tā kā tas ir audī deviņdesmit kvatrõ, kurš latvijā atrodas vairāk kā piecpadsmit gadus, taupīts viņš nav - un nesošā virsbūve diemžēl stiprībā nevar līdzināties džipiem ar atsevišķiem rāmjiem Vēl bonusā divas oficiālas avārijas latvijā, abās sista priekša, un vēl kāds atgadījums, kā rezultātā kāds līkrocis ar rokām, kuras aug no tirsas, pārmetinājis labo pakaļas spārnu - varbūt vēl vācijā. Rezultāts - labākajā gadījumā ilgtermiņā nepieciešamība pēc stenda. Laiks rādīs - vispirms pabeigs savākt parasto aprīkojumu un tiks galā ar visādiem agregātiem, tad pievērsīsies virsbūvei un vizuālajam.

smaidiigais rakstīja: vispār jau tas msh ar visiem saviem trūkumiem ir malacis, jo - lai gan murgainu, bet savu domu ir veicis līdz galam...

Kuju, labi ja ir pusratā.

Pirmais rakstīja:

a jams pac var saskaitīt cik kāposta ir iestādījis tajā miskastē?

pa to naudu fans bauda merivu

Nekuja - saskaitīt varētu, skatoties bildes un skaitot, šobrīd noteikti skaitās trešais tūkstotis. Slinkums.

msh 06.03.2013 23:00

Nu paga paga - tas spararats tur taisās sadalīties gabalos un izšķaidīt kārbu un motoru ka ar to visu vibrāciju nevar pabraukt tik ilgi, līdz varēs atļauties saremontēt bez kredīta?

msh 05.03.2013 6:28

Smaidi droši.

msh 04.03.2013 21:52

GB12 rakstīja:

Ja tev tava šrota vietā būtu tādu nopirkuši, pats biksēs aiz laimes taisītu, clio sauktu par īsto un vienīgo un tusētu visādos renostiliņos...

1) Man neviens neko nenopirka

2) Es neesmu mazohists. Pieņemot ka tdiots tam savam nabaga bērnam nopirka parastu 1.2, nevis TC aka ļurbo, tur ir nopietni jādomā kas uz ielas esošs varētu būt lēnāks par to urnu - nu, iespējams ka tāda klija agresīvi žmiedzot spēj turēt līdzi 1.3 otrajam golfam - bet varbūt arī nē. Par to, kā mans bijušais A80 savā sākumstāvoklī - ar nokautu 1.8 gāzes plīti - pret tādu kliju salīdzinās, arī nav šaubu - raķete Bet ja tur tomēr ir ļurbo - nu zaibis- vismaz ir cerības apdzīt kādu uz šosejas - kaut gan atkal to pašu A80 ar 1.8 karbuli panākt diez vai sanāks, jo tas, maita, lai arī lielāks, ir vieglāks...

Es esmu par to ka līdz jaudai ir jāizaug, bet 1.2 ir tāds ļoti sāpīgs sākumpunkts...

P.N. Par hreni fanot var tikai piebaldzēns, jo tur nekā, izņemot lētu plastmasu un sapuvušus bleķus nav.

msh 04.03.2013 5:39

Vislabākais ka man kaut ko pārmet deksters un valdiņš...

msh 03.03.2013 6:24

TDIOTS rakstīja:

haha , normāla zituācija

man ar sapņos nerādijās bērnam iepirkt Clio , ar baudāmo 1,2l megadzinēju , bet 3gadīgu,140kkm brauktu,MM apkoptu un pa 900lašiem

nu kālab ne

Bērns laikam no agresīvajiem braucējiem un par to šim tāds sods?

msh 03.03.2013 6:20

Mašīnas apakša jau apskatīta - personiski, nevis ar dīlerservisa starpniecību? Kaut kur te bija līdzīgs tofiks par B6 pasaciņu, kur viens bija iemetis ka fofāgens santīma mīlestības & vajadzības lai gābē fiksāk pamestu savu passātu zem preses dēļ apakšu esot tikai nogruntējis un apkrāmējis ar plastmasiem un nekā vairāk...

msh 26.02.2013 18:04

Tofika autors laikam cenai nejauši vienu lieku ciparu priekšā piešāvis - nu ne jau par otrās klases atskaņotāju gribēt 120 lašus...

msh 19.02.2013 6:03

Pirmais rakstīja: rekur ir komiska situācija

www.apollo.lv/...

Morāle - māju ir jākurina ar malku, nevis gāzi

msh 15.02.2013 17:51

Risinājums - sagaidīt vasaru.

msh 15.02.2013 17:19

Ja atskaita pareizo piedziņu, nekā īpaša tur nav - parasta bezvērtīga šķībaču naglu kaste.

msh 15.02.2013 4:40

Es domāju 10-15 gadus vecu audī alumīnija sviras, kur viena svira - alumīnija gabals ar buksi vienā galā un stāvābolu otrā galā maksā 30-40 lašus normālas firmas izpildījumā. Da pļin, par kādām mistiskām miskastēm tu visu laiku runā, kur viens gumijas gabals maksā virs 50 lašiem?

msh 11.02.2013 16:43

Oriģināla subāra bukse maksā 100+ ls gab?

Davai, dod piemēru kvalitatīvākiem poliuretāna izstrādājumiem par powerfleksi - par manis iemestā piemēra buksēm ir lasīts variants kur sūdīgās plaukta bukšu konstrukcijas dēļ tur iekļūst smiltis un veicina bukšu nolietošanos, kā rezultātā bukse izbeidzas viena - divu gadu laikā.

msh 11.02.2013 15:02

ValdisM rakstīja:

Tu vismaz tehnisko apskati savam lūznim izgāji ??....

poliuretāna bukses viņam ;D

Tu jau zini kurš no mums abiem ar lūzni brauc...

Jā, izgāju ar pirmo pirms kāda pusgada. Drīz būs jāsāk ķerties klāt piekarei, par cik aprīkojumā vairs diži daudz nekā netrūkst - vispārējos vilcienos - klima, elektriski recaro ķebļi, salona saulessargi ar lampelēm, slēdzeņu apsilde un vēl pāris ķiņķēziņi - kamēr piekare ir pliks standarts, ko esmu aizticis tik, cik samainīt dažas bukses un pāris amartu atbalstus.

msh 11.02.2013 14:51

aansis rakstīja:

Kaut kur nepareizi skaties... Poliuretāna bukses ir pilnīgi citā cenu kategorijā. Nav brīnums, ka tādas, ko var dabūt par tevis nosaukto cenu, ātri izbeidzas. Par poliuretānu atstāj domāt tiem, kam viena oriģinālā maksā vairāk par 50Ls.

Tu esi kaut ko sajaucis - poliuretāns ir domāts tiem, kas grib padarīt piekari stingrāku, nevis rolsroisu, bentliju un kadiljaku īpašniekiem, kuri nevar atļauties saremontēt savu tačku... Davai, dod piemēru ar dārgāku un kvalitatīvāku analogu šitentajam www.adparts.lv/... Un vēl iedod piemēru ar kādu mašīnu, kurai piekarē ir vismaz dažas bukses, kuras maksā 50+ lašus - sviras, kuras domātas mainīt sborā, neskaitās.

msh 07.02.2013 20:40

Es agrāk gribēju savam audī salikt powerflekšus, bet tagad nezinu - dzirdēti gadījumi kad diezgan ātri tās bukses izbeidzas [lai arī mūža garantija] utt, un četras bukses 50 laši...

msh 03.02.2013 3:09

ValdisM rakstīja:

1160 Ls manuprāt ir neadekvāti augsta cena par plaša patēriņa masveida auto modeli, kuru sāka ražot ~ 1985.g , tātad par auto, kas tika projektēts un konstruēts pirms 30 ( !!!) gadiem.

"Plus " tam visam nāk klāt balta krāsa, "traktorisks" dīzeļdzinējs, arhaisks un neergonomisks pēc mūsdienu izpratnes salons, kā arī nenromāla rūsēšanas problēma (par W124 vairāk rūsē šķiet ka tikai pirmo paaudžu Opel Omegas un Ford Sierra / Scorpio)

Ja tā padomā, kla 1160Ls var nopirkt vidējā klases auto, kas ražots ~ 2000-2002.gadā un bieži vien ir arī 90-to gadu beigu vai 2000.gadu sākuma modelis. Tātad ~3 auto paaudzes modernāku auto.

Tu brauc ar projektu vai mašīnu? Varēji labāk pateikt cik astoņdesmito gadu otrās puses 626 mazdas par to ciparu sanāk...

msh 21.01.2013 3:15

Par uzsilšanas tēmu tur nav nekā ko labot

msh 20.01.2013 14:44

DekstersFF rakstīja:

Nu, šorīt bija uzsilis tā, ka viss priekšlogs un sānu logi bija atkusuši un salonā bija jūtami silts.

Ja tavam šrotam vajag pusstu ndu lai uzsiltu 10 grādu salā, tad tur ir ārprātīgākie kapi visam. Par ko nebrīnos.

Ārprātīgākie kapi būtu ja desmit grādu salā uzsiltu 10-15 minūtēs kā te dažam labam - tev tā kā vajadzētu saprast ka motora silšanas spēja brīvgaitā ir tieši proporcionāla degvielas patēriņam...

msh 20.01.2013 14:41

JankaV rakstīja:

msh rakstīja: P.N. Es gribētu zināt cik daudz tas dekstera dīzelis pa tām 15 min sasilst - mana audī benzīna kapsētai brīvgaitā desmit grādu salā vajag pusstundu lai uzsiltu līdz darba temperatūrai, kamēr VAG 1.9 TDI tur laikam varētu klabēt līdz bāka būtu sausa, bez rezultāta...

cik tew 1.9tdi ir bijuši gudrieniek?

0 - bet stiliņš ir pilns ar traktoristiem, kuri vaimanā ka dīzelis nesilst tāpat kā benzīns.

msh 18.01.2013 15:17

nomiks rakstīja:

Pēc 10-15 min vēl vietām nav atkusis logs???

Viņam droši vien arī ir dīzelis...

msh 18.01.2013 15:16

P.N. Es gribētu zināt cik daudz tas dekstera dīzelis pa tām 15 min sasilst - mana audī benzīna kapsētai brīvgaitā desmit grādu salā vajag pusstundu lai uzsiltu līdz darba temperatūrai, kamēr VAG 1.9 TDI tur laikam varētu klabēt līdz bāka būtu sausa, bez rezultāta...

msh 18.01.2013 15:14

Ar ko tu brauc - otro golfu - ka nevari ielikt sigu ar remote start funkciju?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti