Pirmais rakstīja:
mirga rakstīja: sargs sargā
slikti sargā, jo peugeotisti izmet savas miskastes un sābisti brauc sēņot
![]()
Pirmais rakstīja:
mirga rakstīja: sargs sargā
slikti sargā, jo peugeotisti izmet savas miskastes un sābisti brauc sēņot
![]()
Ko nozīmē arābiski uzraksti uz gadu veca fordeļa zapaskas [latīņu burtiem tur ir vienīgi km/h
] - ka dvieļu galvām domāts mūsu klimatam nepiemērots fordelis pārdots latvijā? ![]()
nomiks rakstīja: msh
1) mans CR-V nav pontmobīlis. Varbūt, ja būtu dārgākajā komplektācijā, tad vēl varētu sākt domāt, bet CR-V jau pēc definīcijas nav nekāds pontmobīlis. Ir virkne citu auto, kuri par tādiem būtu jāuzskata;
Tu joprojām ar pagājušā gadu tūkstoša četrriņķu musorrņiku pārvietojies???
Visi CUVi/SUVi ir pontam domāti un nekam vairāk, bet sevišķi jau CUVi, jo "liela mašīna uz kompakta bāzes ar mazmotoru zem haubes" bet vestspēja tāda paša kā kompaktam un nav īsta pilnpiedziņa
Apmēram, vienīgā problēma - tas musars saliek tavu cirvi visur, izņemot augstumā no zemes [zaudē par dažiem centimetriem], salona litrāžā [bet nu es ar rokām pa gaisu braucot nevicinos, tā ka tā nav problēma
], aizmugurējo kājām mazāk vietas un vēl īpašnieka krāna pagarinājumā.
Un jā, pilnpiedziņa tam musaram arī ir īsta, nevis pilno bikšu pseidopilnpiedziņa kā cirvim
![]()
Piebaldzens rakstīja:
Tad man jautaajums, KAS TAVAA izpratnee ir LABS AUTO??? Tas padsmit gadiigais VW, BMW, OOOO ??? NU NEVAJAG nodi... Un es gribeetu paskatiities CIK SUPER DUPER negrabosji un PERFEKTI tiiri ir sjie TIPA AUTO...
Nē nu pakaļas pārvietošanai @ 80 kmph un vienlaicīgi seksojot sani nemotora renis noteikti noder... Bet kamēr pie mums nav tāda aptirsinātāju mafija, kā rietumos, nav jau iemesla ar tādām miskastēm braukt.
![]()
nomiks rakstīja: rudens68
Rakstīju aktuālo 2007.gadu, jo saskaņā ar masu medijos publicēto info, gandrīz visi nozagtie CR-V bija ražoti 2007.gadā.
Attiecībā uz to dārgo EXE komplektāciju domāju, ka viss ir skaidrs - lielākie krāpnieki ir tie, kas dzīvoja pāri saviem reālajiem līdzekļiem un dzīvoja pārlieku lielā optimismā, ka idille būs bezgalīga. Visbiežāk šādas kategorijas indivīdiem bija ļoti svarīgs MAX aprīkojums, kas vidusmēra patērētājam nebūt nav nepieciešams.
Attiecīgi vidusmēra pilsonis ar krāpniecības biznesu diez vai nodarbojas.
Tāpat, ja var ticēt apgalvojumam, ka nozagtie CR-V tiek nogādāti plašajā Krievzemē, tad ir sa[rotams, kāpēc tiek zagtas tikai dārgākās versijas - īstens KRIEVS taču nekad nebrauks ar tačku bez ādas salona, bez automāta, bez aerodinamiskajiem spoileriem, utt.
Man radās tāds vienkāršs jautājums - kāpēc pērkot pontmobīli, ir jāskaita santīmi?
Baidies ka krāns pat pēc aptīšanas ap kāju līdīs laukā no bikšu staras?
![]()
Pirmais rakstīja:
Gachs rakstīja: motors ir neekonomisks un gurdens.
pilnīgas muļķības
benzīna 1.6 16v reāli paceļ pīdz sotakam zem 10 sekundēm - pats mērīju ar www.gtechpro.com
1.4 varētu būt tas gurdenais...
vidējais degvielas patēriņš man bija ~8 litri - tas bija gadus 5 atpakaļ.... galerijā var redzēt to zilo brīnumu
Nemotorus pērk lai iesptu sani nevis nonstopā zāģētu līdz redlainam
![]()
JJJ rakstīja:
nu, nu, kādām detaļām 2007.g.auto? Manai 2006.g.Honda frv ar 150000 uz spido vienīgās detaļas, kas pie 130000 bija jānomaina bija ieplaisājušas stabilizatora bukses (vispār jau normālas bija, bet lētāk bija samainīt, nekā pieļaut varbūtību 2.dzīt uz skati), kā arī bremžu kluči. Nedomāju, ka dēļ šīm ļoooti dārgajām detaļām kāds autiņus zog... Tākā ar crv nav sliktāk un šitos "viens čoms teica..." DOmāju, ka viennozīmīgi liela daļa ir krāpšanas ne detaļu iegūšanas vēlme..
Tavuprāt zog kaut kādu gultņu, kalotku, bukšu dēļ?
A varbūt, teiksim, dažs labs savu cirvi nenovalda un padara tā ērmīgo purnu vēl ērmīgāku - bet tur visi tie nieki un plānie bleķi garantēti maksā sotaku kilogramā
Vai nu mazums.
P.N. Ar tekstiem "visiem ir kaskas" lūdzu neizcelties
P.P.N. Un kur tad lai liek krāpniecības nolūkos nozagtos - uz tolmetu? ![]()
TDIOTS rakstīja: zog , konkrēti , EXE komplektāciju ( nau paredzēta bomžiem -kaksis & Co) , nomikam inau EXE , lai nestreso....
Sanāk ka nomiks ir tas Co
![]()
Jā, visus pēdējos trīs gadus uz latviju brauc tikai kaut kādi nenormālie, kuri līdz ar to arī brauc pa palangas šosejām... ![]()
"Stresled" nobanānots ka te kaut kāda mirga smird?
![]()
Seene rakstīja:
Braucu lielākoties cauri, pa ceļam uz Eiropu. Tajā maršrutā, protams, arī gadās pa kādam lēnbraucējam, bet visai maz. Savukārt +20 ir gana vidējs ātrums - gan pašam sanāk apdzīt, gan mani apdzen. Un nekādu īpašu starpību satiksmē nemanīju arī pabraukājot pa Klaipēdas / Palangas pusi.
Nu nezinu. Tās retās reizes, kad sanāk pašam pabraukāties tajā virzienā, vienmēr varu galā aizbraucot savu brālēnu pavilkt uz zoba par viņa tautiešiem - sēņotājiem
Nupat biju aizbraucis pie vecvecākiem, kas nozīmē nelielu pabraucienu pa liepājas - klaipēdas šoseju [šo jauko valsteli nepametot, protams], un pa ceļam atkal viens ļoti pierasts skats - es mierīgi uz 85-90 ripinos, priekšā pēdējajā desmitgadē ražots kuissans ar leišu numuriem, kuram es ar vismaz 5 kmph starpību eju garām. Varētu, protams, padomāt, ka tā kaste ātrāk neiet
bet nu atpakaļceļā tāds pats, tikai ar latviešu numuriem, man braucot uz 95-100, kādus 10 km turējās cītīgi pie pakaļas un pēc tam pagāja garām
Bet ja nopietni, tad latvijas pusē pa šoseju pabraukājot kaut kā nevaru atcerēties gadījumu, kad es būtu braucis aiz leiša - parasti tos nākas apdzīt ![]()
Ir, 1995. modeļa gada B4 ir krutāks salons
P.N. Tantes šrotos stāsta ka pirmajiem B4 esot tāda pati ritošā kā B3 [es gan nezinu kas tad tur tāds B4 atšķiras
] ![]()
Pirmais rakstīja:
viņš ir viens no pirmajiem b4.... varētu pat teikt, ka b3, tikai ar 2.8 dzinēju
Audī jauko podziņas opciju izbeidza 1992. gada vidū, neatceros, jūnijā vai jūlijā, pārējo izdomā pats ![]()
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Tevi neviens neliedz savu B4 tā uzķūnēt, lai būtu slēdzītis
manam b4 slēdzītis ir
Labāk nebūtu teicis ka tev tas B4 ir tik vecs
![]()
A kā būtu ar variantu par simts zlotiem ik pēc pieciem kilometriem?
![]()
Tevi neviens neliedz savu B4 tā uzķūnēt, lai būtu slēdzītis
![]()
brmbrmm rakstīja:
Kurš var, kurš nevar. Viss atkarīgs no smadzeņu poda.
Drošekļa izraušana ir šķūnings ![]()
Kā sastāv ar tavu mersista degunu?
![]()
Pirmais rakstīja:
audī īpatnība.... atslēgās ir "čips", vienkārši pievīlēta atslēga mašīnu nevar iedarbināt...."čipa" otrs gals - uztvērējs ir iebūvēts tieši instrumentu panelī.... teorētiski katrs līdzīgas mašīnas īpašnieks ar savu spidometra paneli un atslēgām var aidzīt kaimiņa mašīnu
Nu nu... Ir viens karakters, kurš savam B2 A80q ir ielicis B5 A4 1.8 20vt motoriņu, pagaidām standarta stāvoklī. Spidometrs viņam ir no B2, bet imobilaizers viņam vienalga ir. Secinājumus izdari pats ![]()
Seene rakstīja:
i_edgars rakstīja: Un es ar tādu izbrīnu vēroju un lamāju leišus, ka šie brauc 1 km/st lēnāk kā atļautais ātrums, pie kam bez neviena izņēmuma visi un visur!! Nevienu CP nemanīju, bet arī neviens nemirkšķināja.
Aļjo... Kopš kura laika šitā? Vēl vasarā visi brauca normāli un mirkšķināja apzinigāk nekā latvieši.
Nezinu kur tu brauc, praktiski vienmēr, kad man ir sanācis braukt palangas virzienā, vienmēr ir liels procents sēņu [nu nevis tādu kā tu, kas vālē ar ķīseļopeļsābu, bet tādu, kas velkas pa šoseju ar vienalga ko
], ir redzēti arī tādi, kas pa jauku, gludu šoseju velkas uz 50kmph, gan pa nakti. Iedgars gan laikam ir baisi pārliecināts par sava spidometra precizitāti
Man pagaidām liekas ka tofika autors ir paņemts uz muļķi.
osiss rakstīja: primārais ziņojums vairs nav aktuāls, bet iesistoties " īstajā" diskusijā- nebūs viennozīmības- uzskatu, ka Rīgā un apkārtnē dzīvojošiem radzes nav vajadzīgas, savukārt jo tālāk no Rīgas, jo vairāk tās ir nepieciešamas, īpaši ja lauku ceļi ir ikdiena.
Neredzu nepieciešamību
Labi, vienu reizi būtu varbūt radzes noderējušas - kad pagājušās ziemas beigās ar 20 kmph ar pakaļu pa priekšu norakstījos - tas bija uz slapja ledus
P.N. Tuvākie radi arī neredz nepieciešamību pēc radzēm. Šitas vairāk sāk ost pēc pilsētnieku muļķībām, tb "latvijā ir slikti ceļi, vajadzīgs džips!", tas nekas, ka beigās nopērk lielu monstru, kas patiesībā ir piepacelts golfa klases aparāts ar pilno bikšu pseidopilnpiedziņu ![]()
ursis rakstīja:
Sviestnesis rakstīja: Visapkārt tik balts,uzsnidzis sniegs, Ursītis pie mopēda stāv,actiņās prieks! Atnāciet ciemos,palīdziet iestumt! Tad būs Ursis laimīgs un kluss! Labrīt.
ta nekas vinjam tur nesanaaks
nu labi sidzeni uzlikt sanaaca.
gribeeju nonjemt glushaku,lai nokaraasotu. noauzu iepluudes kolektora spiljkas
pilnigs 3.14 jeb pilns rublis
neefig to dariiju?
BET(IG BET)
pufs jaanjem nost,LAI !
-nomainiiti aizmugures riepu(savaadaak nevar ! nonjemt riteni)
-lai tiktu klaat aizmugures bremzju suportam.
taa ka glushaks/pufs vienalga saskanjaa ar instrukciju un konstrukciju ir jaanjem nost
Naskuj tu krāso izpūēju?
![]()
Seene rakstīja:
Neviens nav izgudrojis jaunu pamatskolas fiziku - radze var vai nu ieķerties ledū (vai jebkurā citā seguma) vai arī to nedarīt. Ja nu vien tev nav ūberauto ar ceļa seguma detektoru un hidraulisku izbīdīšanās sistēmu katrai radzei.
Modena tak brauc ar bondmobīli astonmārtiņu
![]()
Bļe, opeļu speciālisti samurgojās
Nevis ir divas dažādas mašīnas ar vienādiem motoriem bet ir divas mašīnas uz vienas platformas - opeļsābs un opeļvētra
Vot, ir man te korišs wannabegonščegs, kurš savu B vētru tjūnē, tagad sakabinājis virsū visādus irmšera pribambasus, bet motortelpā joprojām atrodas 1.6 16v šujmašīna, kuras vietā jams grib likt c20xe vai kaut ko tādu. Jautājums - opeļsāba 2.3 16vt motortelpā esošie stiprinājumi ir tādi paši vai nav? ![]()
Pirmais rakstīja:
ja tev ir padomju laika atslēgu omplekts un vēl atslēdziņa uz 15, tad fofāgenu izjaukt ir elementāri
Nu nu, šur tur mēdz būt seškantes un torkši...