augstāk redzamie ff200 ir ļoti laba izvēle, tikai lūdzu ne zilos
tuvajiem nav jāizslēdzas brīdī kad ieslēdzas tālie. miglām gan ir jānodziest.
augstāk redzamie ff200 ir ļoti laba izvēle, tikai lūdzu ne zilos
tuvajiem nav jāizslēdzas brīdī kad ieslēdzas tālie. miglām gan ir jānodziest.
visu mūžu lietoju turtles repelentu. ziemā reizi 3 nedēlās prasās atkārtot. nekāda liela piepūle nav veltīt tam 1 minūti pēc auto mazgāšanas.
msh rakstīja: Švaka tev sajēga par dzelžiem. Arī es savu golfu varētu pārtaisīt par elektromobīli, neaiztiekot ne stūres, ne bremžu mehānismu. Kā? Uzliekot hidrauliskajam pastiprinātājam opeļa elektrisko sūkni, un pieliekot vakuuma pastiprinātājam elektrisko vakuumsūkni. Kā reiz jaunākām mašīnām, teiksim, fofāgeniem sākot ar mk5 platformas mašīnām, nāk tīri elektriskie stūres mehānismi. Attiecībā par tām tavām elektrihidrauliskajām bremzēm - es zinu tikai vienu mašīnu, kam tādas nāk, jā, tu uzminēji - mk2 golfs un tā radinieki - modeļiem, kam bija ABS, bija ATE mk III ABS ar tādu uzparikti; ieslēdz aizdedzi un pastiprinātājs darbojas - pēcāk VAG no tādas uzpariktes atteicās; parastā sistēma lētāka un uzticamāka - nav nekādas augstspiediena sistēmas - audī bija cigāros un B sērijas turbiķos un vārstīgajos hidrauliskais bremžu pastiprinātājs - arī no tiem audī atteicās, tā paša iemesla dēļ.
paguglē par bocsh sbc. tīri elektriska padarīšana.
tie pa 500 ir ar kompressoru. uztur vajadzīgo T jebkurā vidē un laikā. savukārt lētie ir uz siltummaiņa elementa bāzes. ļoti neefektīvi. ja lieto kopā ar iepriekš sasaldētiem aukstuma elementiem, dienu var izvilkt, visādi citādi nauda vējā.
arī pirmais MS būs labāks par neesošu oem
nav sliktas vadības, jautajums ir tikai paša skilā, vai kurš licējs būs tuvāks- uzticamāks
vai nav lietderīgāk pāriet uz custom vadību? vemsis vai megaskvirts būs ātrāk un kvalitatīvāk, nekā oem vadības medības ar nezināmu rezultātu
atlon, tas trīsritenis ir paša metināts? kāds ir svars un vidējais ātrums?
pēdējos gadus laikapstākļi ļāuj neslēgt sezonu. esmu braucis arī 1 janvārī
Dzīvot Rīga ir visai apšaubāms baudijums.
Neko nezinu par vietu, bet divas lielas istabas bēniņos, bez normāliem logiem, par savrupmājas cenu, galīgi nešķiet vilinošs pirkums
gandrīz katrs tavs posts liek paņirgt
tas vecais audis ir krietni ekologiskāks un ekonomiskāks par tevis pielūgtiem 5 gadīgiem rudolfiem.
patīkams pārsteigums ir tikai šo lamatu ražotājiem. ka jamās miskastes esot gana pieprasītas. paziņas pirms mēneša pasūtija rifter. sola tik ap aprīli, maiju nevaru iedomāties tik tizlu situāciju. cilveki atnes 23 pakas ar naudu, un ir spiesti mēnešiem gaidīt bulkuvāģi ar 1.2 motoru kuru kāds ir iedomājies nopozicionēt par ģimenes auto. kkāds sviests.
CO nav absurds. neizmantotās CO kvotas, mēs, Latvija, šobrīd tirgojam citām valstīm. jo vairāk ierobežos iekšējos izmešus, jo vairāk varēs pārdot tās kvotas un iekasēt naudiņas
VWfans rakstīja: Nu kaut kādas sīkas neērtībiņas jāpacieš, ja negribas maksāt mežonīgo nodokli.
es noteikti nekad nevarēšu paciest zem dzinēja pārsega 1.2l dzinēju
msh rakstīja: Tev tādas nabadzīgu sieviešu problēmas - krēsli smagi, nav kur nolikt, vai vai vai, traki, šausmas, ārprāts. Bet kā tas normāli notiek - vīrietis paņem, izceļ krēslus un saliek garāžā, tajā pašā kur tas džeris parasti tiek glabāts.
Bet nu tagad es saprotu, kādas domāšanas dēļ tas džeris "pēc 2005" tika sapists; pirms tam bija tur kaut kāda pilnpiedziņa pēc tam kaut kādā septītajā vai kurā tur gadā šo fīču nolikvidēja lai varētu ķebļus grīdā iestumt - izrādās ka pepsikolas dzērāji nespēj ķebļus izcelt...
voyagerim awd pēdējais gads ir 2004
pilnīgi visiem voyageriem no 01 gada ir kartībā esoši katalizātori. jo bez jama nav iespējams iekļauties atgāžu normās. turpretīm lielākā daļa dīzelistu brauc ar izgrieztiem katiem un filtriem, no esošie normatīvi to pieļauj.
stow n go ir slikts salons. plakani un cieti benķi. man ir bijuši 4 voyageri. arī ar stowu, pēdējo meklēju tieši ar parastiem benķiem.
līdz pat 2011 gadam ražoja, un var atrast grang caravan un town&country ar veco un uzticamo 3.3 dzinēju.
note 9 lietoju jau no iepriekšpārdošanas. neko, pilnīgi neko nevaru pateikt kas neapmierinātu.
klaja neizpratne fizikā, ķīmijā un tehnoloģījā kā tādā)))
jebkura kļuda ar moci rezultējas ar sekām veselībai/dzīvībai. tādēļ mīkstie un maigie instruktori der tikai 4 riteņiem.
es noteikti ieteiktu Neganteli. ja dari mulķīgas lietas, tad tev arī tas tiks pateikts. apmācības procesam tas nāk tikai par labu.
ieej jebkurā thule vai montblanc pārstāvniecībā un tev sakomplektēs jumta stieņus uz vietas. var maklēt arī lietotus, bet tad ir stingri jāzin adapteru modeļus. lētos rāžotājus neiesaku.
man ir 117kg. šķiet ka jau 15 gadus tur parasts kelly ramis. protams visa apkare jau n reizes uzlabota, bet ramis tur godam. ir gan lekts gan citadi mocīts
sviests. eksis būtu jāliek visiem ar rokas kārbu, bez stūres pastiprinātāja, kārbā negrīkst būt sinhronizātori, pagriezienu un bremžu signālus jārāda ar roku. aa, vēl būtu vēlams pašrocīgi nomainīt riepu un trāpīt logu šķidrumu pareizajā caurumā.