manuprāt ejam nepareizā virzienā. visi tīri labi dzīvoja 80-jos, kad auto tika ražoti ilgtermiņa lietošanai. vai gadijumā zaļie nebūtu laimīgāki, ja ražotājiem uzliktu par pienākumu nodrošinat garantiju vismaz uz 300-400k nobraukumu tiem pašiem vecajiem iekšdedzes spēkratiem, un bez vecuma ierobežojuma...... lai būtu ierobežojumi jaudām, piemērām. citādi tā zaļā doma kkā neizkatās labi, redzot ka automobīlis tiek pirkts un mainīts kā viedtālrunis, atkritumu ir daudz, nebūt ne visu pārstrādā. tik ražo un ražo. klimatu lielpilsētās labāk regulēt ar auto kā tada izspiešanu, nevis mainot taja kastē dzinēja veidu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam



















tā takš klasika. iekšējais pusass gals. parasti pirmais izdilst tas, kura pusass ir īsāka. simtos mērāma ir visa pusass. sākumā būtu jāpameklē vai nevar nomainīt tikai pašu šarnīru. afrermarkets bieži piedāvā daļas, kuras oem nemaz nepastāv