iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 27.08.2014 21:08

msh rakstīja:

Slinkais rakstīja:

šokolāde ir dabūnama veikalā spriegumam nav tik lielas nozīmes ja gena ir mazjaudīgs

Tad jau manīs vai pirmajā veikalā būs 14v šokolāde 110A - mazjaudīgs?

varbūt esi no tiem kas domā ja auto ir 100zs dzinējs, tad tie lopi ir peejami visā taho diapazonā?

man domāt tie tavi 110a būs tikai pie redlaina. tā ir max. atdeve, nevis nominālā.

Slinkais 27.08.2014 18:32

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja: Emeshka, 13,5 V ir pamaz. Tas nozime ka tavs generators nav pilniga darba kaartiibaa. Jaabuut ir stabiliem 13,8 briivgaitaa.

Tu neesi neko jaunu pateicis - es jau rakstīju ka būs jāpameklē niknāka šokolāde.

Es neesmu iedziļinājies, bet kaut ko miglaini minos lasījis ka vecā tipa boša ģeņģeri brīvgaitā tik kādus 20-30A spēj attīstīt Atšķirībā no jaunajiem.

šokolāde ir dabūnama veikalā spriegumam nav tik lielas nozīmes ja gena ir mazjaudīgs

Slinkais 21.08.2014 23:13

šobrīd lietoju zilo Optima. parastajam mirstīgajam pietiktu ar dzelteno vai sarkano. cena protams nav draudzīga, bet vismaz ir cerība ka ilgi vilks

Slinkais 21.08.2014 1:32

Kanibaals rakstīja: To cik ilgi kalpos atkarīgs no apstākļiem un aut lādēšanas sistēmas. Ņem tādu pašu un ceri ka kalpos tikpat ilgi, ko citu. Ja ziemā braukāsi tikai 5km līdz darbam un atpakaļ, tad neviens akumulators tādu spīdzināšanu neizturēs. Darbā kolēģis savam m(d)īzeļauto katru ziemu maina akumulatorus šī iemesla dēļ, ieskaidrot ka ja tik mazus attālumus braukā tad ir jāpalādē šim nevar.

Ilgāk kalpos tas, kuram starta strāva ir lielāka, jo ir rezerve. Tā kā ņem lielāko pēc izmēriem un parametriem, kas ielien atvēlētajā vietā un kalpos ilgāk. Protams ražotājs arī nav mazsvarīgs, lai uzrādītie dati nav viltoti.

viss pareizi, tikai daudz kas ir tieši otrādi ņemt max lielu ko var iebāzt ir galīgi aplami. jo mazāks būs labāk uzlādēts pie sliktiem apstākļiem, nekā lielais. un mūsdienu satiksme ir viens vienīgs sliktais apstāklis. tieši neuzlāde nogalina aķi, tā ir viņa galvenā sāpe. situāciju nedaudz risina agm aķi, kuri bik labāk pacieš neuzlādi, unātrāk spēi uzlādēties, bet tas arī nav pilnīgi muļķu drošs risinājums. īss rezume, labāk ir mazāks aķis, bet ar pietiekamu strāvu.

Slinkais 11.08.2014 16:00

nez, boulings lieks visai garlaicīgi. es balsotu par divu dienu braucienu ar laivām

Slinkais 08.08.2014 22:19

nebrauc auzās. un turpini mēģinājumus paskatīties uz pasauli bez 80 gadu VAG-a prizmas

Slinkais 30.07.2014 19:21

vaz karburatoriem tads līdzīgs šlangs bija. papēti vaz veikalus. russobalt piemērām

Slinkais 24.07.2014 12:57

nevis apdedzis, bet gan jau egr kolektorā ielaistās karstās gāzes un turbīnas mestā eļļa kopā sadarbojoties, saēd to gumiju ar laiku. egr izvadi jāmetina ciet obligāti tam drapakam

content20-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/09-12-2008-2/IMG-1474.sized.jpg?1406195816

Slinkais 23.07.2014 17:59

eu, 97-jā neražoja sotakus

Slinkais 17.07.2014 20:18

seaman rakstīja: da lāb! kad alko un pupi vairs neinteresē, par ko vēl plikpaurainiem večiem runāt!

labi pupi ir intersanti vienmēr

Slinkais 08.07.2014 0:49

totāli lauki. par filtra maiņu neviena vārda. par eļļās specifikāciju arī.

Slinkais 07.07.2014 17:47

taisnība varētu būt abiem. zinu vairākus VAG pepelacus, kuriem kārbas prasa tikai originālo eļļu, un tā tiešām maksā kosmosu. par volvo nezinu neko

Slinkais 06.07.2014 21:43

uzliec kārbai atsevišķu radiātoru. ir pieejami universālie komplekti.

Slinkais 04.07.2014 12:52

sarashkins rakstīja: Pofig - skrūvēju pac!

+ turbo

Slinkais 03.07.2014 22:04

GB12 rakstīja:

Slinkais rakstīja:

stereotipi nav pie vainas. ir bijuši vairāki japāņu auto. nu neviens nebija baudāms. lēta plastmasa, prasti saloni. nav kur dveselei uzelpot tad vel tā rūsa pieminētā. da nafig vajag. vācu mentalitāte tomēr latvietim ir tuvāka. un vācu auto arī

Man arī. Gan Mazda, gan Honda, gan Toyota, gan Nissan. Par prastiem saloniem ar ne visai labiem apdares materiāliem daļēji var piekrist, par pārējo - muļķības. Man tieši japāņu autiņi ir bijuši tehniski uzticamākie. Nu labi, pēdējo neskaitām, tas bija gadīgs ar rūpnīcas garantiju.

priekš manis auto ir kas vairāk par mehānismu kopumu, tādēļ man uzticamība nebūt nav pirmā vietā, auto ir jābūt savai odziņai. līdz šim nevienam japānim to neesmu manijis.

Slinkais 02.07.2014 20:43

GB12 rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

Slinkais rakstīja: kas darās cilvēkiem galvās, kad tie pērk mazdas un citus dīvainos auto?

un kuri tad ir tie nedīvainie?

Diemžēl nav tāda viena laba un universāla auto, kas derētu visiem. Tad jau visi ar vienu modeli vien brauktu.

katram savi plusi un mīnusi.

Redzi, katrs sevi cienošs latvietis uzskata par savu godu nosaukt citu par dīvainu, ja šī cita dzīves uztvere (ne tikai attiecībā uz auto) nesakrīt ar viņējo. Dažiem tas šeit ļoti spilgti izpaužas - iesūno savos stereotipos/aizspriedumos un tad īstajā brīdī tie nāk pa visām porām ārā. Un vēl paši ar to lepojas.

stereotipi nav pie vainas. ir bijuši vairāki japāņu auto. nu neviens nebija baudāms. lēta plastmasa, prasti saloni. nav kur dveselei uzelpot tad vel tā rūsa pieminētā. da nafig vajag. vācu mentalitāte tomēr latvietim ir tuvāka. un vācu auto arī

Slinkais 02.07.2014 10:48

kas darās cilvēkiem galvās, kad tie pērk mazdas un citus dīvainos auto?

Slinkais 27.06.2014 12:33

es nekad netiecos pēc zemākās cenas, bet pēc kvalitātes un servisa. ņēmu pie hellas pārstāvja. jo tur nekad nav problēmu ar garantiju. savukārt ar inetveikaliem un urlisko bixenonu nekad neko nevar zināt

šie no video, ir krietni dārgāki

Slinkais 26.06.2014 12:04

vnk reti kad latvietis praktiskais spēj izdot 100-150eur par kvalitatīviem DRL. tāpēc arī ir pilnas ielas ar mahhhima dabūtiem mēsliem. es nepažēloju 100eur

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl1.sized.jpg?1403773402

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl2.sized.jpg?1403773420

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl3.sized.jpg?1403773433

Slinkais 01.06.2014 21:29

iAuto rakstīja:

TDIOTS rakstīja: 'atzīmēju' jau vakar ,šodien nepierunāsiet ....

beļģ ,12 gadi jau šai spamotavai ??!!

neticami

13!

a tolka ta nekāda

Slinkais 18.05.2014 22:09

tas IR normāli

Slinkais 07.05.2014 20:03

Slinkais rakstīja: man domāt ka pilnīgi vienalga vai virknē vai paralēli. jo man ir istabas vadības pults, no kuras signāla ieslēdzas katls. un ja kamīns piesildīs sistēmu- radiatorus, tad tas katls arī neieslēgsies. nu pagaidām sliecos uz eļļu kamīnā, lai kamīns nodzīvotu pēc iespējas ilgāk.

nu jau kādus 3 menešu kurinu. atvedu no pašas Leichma ražotnes. ja māk komunicēt un pavicina skaido, var dabūt labu atlaidi un bez nodokļa beigās nospļavos uz visam eļļām un siltummaiņiem pieslēdzu pa taisno pie trubam. pirms katla un pirms kamīna ieliku elektriskos solinoid vārstus, kas nosledz attiecīgi cirkulāciju caur nestradājošu ierīci. bet ar laiku uzlikšu ar motoru piedziņu. kamīnam paņēmu vadības kompi, ar ārēja gaisa padevi. vobshem dovolen)))

content31-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/27-08-2009/kamins_1.sized.jpg?1399482106

Slinkais 28.04.2014 20:27

buļļa izdalijums tas viss ir. esmu izbraukājis daudz kur, nesaprotu cik lielam kapeikjāklim jābūt lai nebrauktu pa A2

protams nesaku ka pilnīgi vienmēr jābrauc pa maksas ceļu, jo tie bieži vien ir nesmuki, un neko pa valsti nepasaka, bet nu speciāli rēķināt braukt tur vai nē ir bik slimi. tad sēdi mājās un miers

Slinkais 28.04.2014 17:18

bļe, ja jau brauc uz oiropu, tad tās kapeika, ko prasa par maksas ceļu nevajadzētu skaitīt vispār, kur nu vel uztraukties par to iepriekš

Slinkais 10.04.2014 21:50

cik reklāmas ir jānopērk lai Šīranta kungu izbanotu nafig?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti