iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 14.07.2010 22:22

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja:

fiška gan ir apstāklī, ka tagad jau saules brilles no stikla praktiski netaisa.....

bet tik un tā pārdesmit kvadrātcentimetru plastmasas pārklāšana ar metāla oksīda kārtiņu nemaksā 30 latus

tā cena ir tikai un vienīgi par brendu....

te nu jāpiekrīt.

UV aizsardzība ir stingri vienkāršāks triks nekā polarizējošs pārklājums un ja pat polarizētas brilles var nopirkt pa 30 ladiem pāri, tad par UV aizsardzību vispār paklusēsim...

polarizeetaas ir baigi cool. man gan plastmassas, ar dioptrijaam, bet spriezhot peec cenas UV fitram vaadzeetu buut. braucot ar auto ir pasaka, meedzu pat kreeslaa ar shamaam braukt, nezhilbina gaismas

Slinkais 13.07.2010 13:33

Yetti rakstīja:

Slinkais rakstīja: ... nezinu vispaar nevienu plusu tai konstrukcijai, pljus vel jamokas ar numurzimeem

tā konstrukcija dod iespēju ģimenei uz auto uzlikt jumta bagāžnieku veloturētāju vietā...

un pilnīgi lieks jautājums tas nav... ja tiek ražoti tāda veida veloturētāji, tātad ir pieprasījums un cilvēki lieto...

es tadeelj nopirku pa 18ls Thules bik platakus stienjus, un varu uzlikt lielo kasti, un 2 velo turekljus uz jumta. he he

Slinkais 11.07.2010 22:57

pilniigi lieks jautaajums. JO, tie grabazhnieki uz dupsha netur nekadu kritiku. aizsedz skatu, velo ir briivi pieejami zagliem un apskruvetaajiem, bagazhnieku atvert ir probleemas pa celjam, nezinu vispaar nevienu plusu tai konstrukcijai, pljus vel jamokas ar numurzimeem

Slinkais 02.07.2010 13:52

na zakaz jau smird nelabi, kaads zakazal, u kaads no riita neatrod savejos. stiklu darbnicu spoguli ir kakas, jaa, ir ar izliekumu, bet gandriiz visi shkiibi ar dioptrijaam, daudziem par spogulja parklajums shvaks, spiid cauri.

Slinkais 01.07.2010 10:34

robchix rakstīja: Mani vairaak incee, kas taas par sveceem, kas 11 ls gabalaa maksaa?

Vieniigais pamatojums tik daargu svechu skruuveeshanaa ir aciimredzot gruutaa piekljuushana, kas liek izmantot platiina (vai kaut kaa tikpat daarga) sveces.

Domaajams ka peec kataloga vareetu atrast parametriem atbistoshas sveces arii pa 3-4 ls, vieniigi mainjas intervaals taam buutu ir pa 10.000 km, nevis 60k kaa droshi taam daargajaam.

Par gaazes iekaartaam. Nezinu kaa ar paramatriem, bet fakts ka ieliekot jaunas sveces gaazmobiilii izbeidzaas shaushana, un nobraucot ar jaunaam sveceem apmeram 10 000 km shaushana atsaakaas, ko vareeja noverst ieliekot jaunas sveces. Reaali autinjam bija paredzeetas 2 elektrodu sveces, kuras ir jaamaina peec 20.000 km.

un kur logika? beigaas ver parmaksaa ar letajaam man Townam otras galvas svechu mainiishana pieliidzinama nevainiibas zaudeshanai, un es veletos to dariit peec iespeejas retaak, un lieku originalaas platiina, peec reglamenta shamaas iet 70k.

Slinkais 11.06.2010 15:00

man gan liekas ka ja gadijumaa taada iekaarta tomeer pastaav, taa noteikti tika buuveeta peec vecaa labaa krievu principa, stradaa kaa pienaakas tikai uz papiira. taa pat ka viss tai zemee razhots.

Slinkais 10.06.2010 13:41

normalas firmas udens sukni mieriigi var atstaat uz 2 siksnaam. ljoti lielai daljaj (70%) agregatsiksnas rulljiishu mainaas gultnji atcevishki, kas maksaa ap 2.50-3ls Kameer rullis pikjo ap 15-25ls) taa nu luuk dzivojam, domajam ar galvu un ekonomeejam nemainot kvalitati

Slinkais 08.06.2010 23:34

b-mens rakstīja: Nē, nav man imobilaizera

Kā jau teicu - pēkšņi pazūd strāva - ne gaismiņas spīd, ne radio skan. Mašīna pilnīgi mēma, it kā būtu atvienots akumulators.

Par starteri runājot - ja viņam būtu kirdik, vai tādā gadījumā nebūtu tā, ka viņš negrieztu, bet nu vismaz radio skanētu?

parasti ieksh auto ir taads lielaaks relejs kas atsleedz un iesleedz ljoti lielu dalju pateretajus pie aizdedzes iesleegshanas. pie starta savukart tas viss tiek atsleegts. un kaa reiz veciem drotiem tas relejs meedz slimot ar aukstiem lodejumiem un tadaam kaiteem. otrs kas naak prataa ir kontakt gruppa sledzenee

Slinkais 08.06.2010 14:26

Crankshaft rakstīja: Slinkais

tik garas neesmu redzeejis jo neremonteju sveshus auto. kaa jau teicu, viss atkaraajas no dzineja konstrukcijas. peec idejas, jo isaaka jo labaak, jo garu skruvi vieglaak noveerpt

----------------------------

Vispaar jau nee, garaakai skruuvei ir garaaka zona, kuraa taa var saveerpties "nenoveerpjoties" Ne velti torsionus, kurus izmanto dazhu auto piekarees un veel shur tur, censhas taisiit iespeejami garaakus, ja tas kaadu nebuut iemeslu peec nav iespeejams, izmanto no

vairaakaam metaala "streemeleem" savaaktus torsionus.

jaa, zinaama logika taja ir

Slinkais 07.06.2010 23:45

savas vecaas galvas skruves gan neizmetu araa, jo taas ljoti labi noder saimnieciibaa. ar trijaam pieskruveeju skruuvspiles pie galda, taadas pamatiigas. parejaas gan vel kkur noderees

Slinkais 07.06.2010 23:43

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja: nez, man domaat ka skruve stiepjaas tikai tajaa daljaa, kura netiek vitnee blokaa. parasti taa ir kadus 20-30mm gara, atkariibaa no galvas nonstrukcijas. ja pienjemsim ka izstiepjas visaaa garumaa, tad jau vinja iespruustu vitnee

Varbūt, tomēr centimetri bija domāti?

laikam neesi tadas lietas darijis. atkariigs no konstrukcijas. ir galvas kam 30mm piemeeram manam drapakam. ir arii garaakas, bij man kadreiz italju dizelis ar 4 galvaam, tam skruves bij no augshas liidz galvas pamatam, tas ir ap 120mm kas var stiepties

Tiesa, profesionāli ar to maizi nepelnu.

Bet manam auto galvas skrūves ir turpat 25 cm garas.

skruves kopejais garums ir cits stasts.

Vienalga sanāk, ka man tā daļa, "kura netiek vitnee blokaa" ir tuvu pie 20 cm, jo vītne aizņem tikai ~1/4 daļu: www.febi.com/...

tik garas neesmu redzeejis jo neremonteju sveshus auto. kaa jau teicu, viss atkaraajas no dzineja konstrukcijas. peec idejas, jo isaaka jo labaak, jo garu skruvi vieglaak noveerpt

Slinkais 07.06.2010 17:07

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja: nez, man domaat ka skruve stiepjaas tikai tajaa daljaa, kura netiek vitnee blokaa. parasti taa ir kadus 20-30mm gara, atkariibaa no galvas nonstrukcijas. ja pienjemsim ka izstiepjas visaaa garumaa, tad jau vinja iespruustu vitnee

Varbūt, tomēr centimetri bija domāti?

laikam neesi tadas lietas darijis. atkariigs no konstrukcijas. ir galvas kam 30mm piemeeram manam drapakam. ir arii garaakas, bij man kadreiz italju dizelis ar 4 galvaam, tam skruves bij no augshas liidz galvas pamatam, tas ir ap 120mm kas var stiepties

Tiesa, profesionāli ar to maizi nepelnu.

Bet manam auto galvas skrūves ir turpat 25 cm garas.

skruves kopejais garums ir cits stasts.

Slinkais 07.06.2010 16:18

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja: nez, man domaat ka skruve stiepjaas tikai tajaa daljaa, kura netiek vitnee blokaa. parasti taa ir kadus 20-30mm gara, atkariibaa no galvas nonstrukcijas. ja pienjemsim ka izstiepjas visaaa garumaa, tad jau vinja iespruustu vitnee

Varbūt, tomēr centimetri bija domāti?

laikam neesi tadas lietas darijis. atkariigs no konstrukcijas. ir galvas kam 30mm piemeeram manam drapakam. ir arii garaakas, bij man kadreiz italju dizelis ar 4 galvaam, tam skruves bij no augshas liidz galvas pamatam, tas ir ap 120mm kas var stiepties

Slinkais 07.06.2010 13:50

nez, man domaat ka skruve stiepjaas tikai tajaa daljaa, kura netiek vitnee blokaa. parasti taa ir kadus 20-30mm gara, atkariibaa no galvas nonstrukcijas. ja pienjemsim ka izstiepjas visaaa garumaa, tad jau vinja iespruustu vitnee

Slinkais 06.06.2010 23:53

edgarinsh kaa vienmeer ir manaami agresiivs, vai to nevar kautkaa noreguleet?

Slinkais 06.06.2010 19:06

elmi motors

Slinkais 06.06.2010 14:53

sarashkins rakstīja:

Slinkais rakstīja: nu galvu vilkt klaat uz chuju ar 60-70cm garu bomi arii nevareetu nosaukt par tehnisko domashanu

tehnika tomeer miil precizitati un tehnologijas ieveeroshanu. nesen savu liku kopaa, visas skruves ar 30Nm, peec tam visas 60Nm un peec tam visus +180 gradus. nezinu kadas rokas to vareetu just bez dino atslegas. jaunas skruves maksaaja 8ls komplekts, vai ir jeega riskeet?

Manam skrūvju komplekts maksā oriģinālās Ls 60, Victor Reinz ~Ls 30. Galvas blīve ~ līdzīgi. Attiecīgi risks sanāk 50/50 (var pakāst vienu blīvi un nākamreiz tad mainīt arī skrūves). + zaudētās stundas darba.

Reinz skruves biezhi vien arii ir originalaas, vaig tik pareizaas vietaas pirkt. man Reinz bija pa nepilniem 9 ls. pienjemu ka galvas bliivi arii kadaa mega dargaa veikalaa prasiji. musdienaas jau viss ir vienreizeejas lietoshanas. metala galvas bliive ir hermetiska tik vienu reizi, skruves ir redzeetas ka truukst, jo paredzeetas vienai reizei. nav jau kaa vecos laikos, apsmeree ar hermetikji, un kramee virsuu. tizlie inzhenieri tagad visu taisa caur pakalju, lai virziitu razhoshanu, nevis aizsargaatu pateretaju

Slinkais 05.06.2010 18:10

nu galvu vilkt klaat uz chuju ar 60-70cm garu bomi arii nevareetu nosaukt par tehnisko domashanu

tehnika tomeer miil precizitati un tehnologijas ieveeroshanu. nesen savu liku kopaa, visas skruves ar 30Nm, peec tam visas 60Nm un peec tam visus +180 gradus. nezinu kadas rokas to vareetu just bez dino atslegas. jaunas skruves maksaaja 8ls komplekts, vai ir jeega riskeet?

Slinkais 03.06.2010 10:19

labaak gan pamekleet kadas sedinatas atsperes kas domatas tam Vanam. rezultaats buus labaaks. sharana pederes domatas daudz mazaakam svaram, un domaaju ka biezhi izsitiis liidz ierobezhotajiem uz bedreem. sedinaat ir ok. nevajag klausiities sveetdienas brauceejus

Slinkais 14.05.2010 16:29

lietoju thule melnos. abi auto ir melni,un nez kadu alluminiju negribeeju bazt virsuu. dazhadiem jumtu platumiem nopiirku otru stienju komplektu pa 18ls. mehanismi paliek tie pashi. sapuut shamie nevar. stienis ir cinkots, melnaa plastmasa ir 3mm bieaz, paciesh visu, gan skrapejumus, gan nevizhigu glabashanu. velo turekli ir divi, viens baracuda, otrs kkads italju. un tas italju man patiik vairaak. tam baracuda debiila konstrukcija, ja velo nav uz jumta, tad shamo viegli aizstiept 1 minutes laikaa, nolauzhot vienu plastmassas pipku. un kopumaa mazaak stabils. toties italis ar atsleegu piesleegts pie stieniem.

jumta kaste labakaa ir hapro 6.5.

Slinkais 03.05.2010 21:50

taadas 700..ls cenas nav jau kaadus divus gadus ja kas. pirms 1.5 gada uzliku uz 6 katliem shprici pa 600. shobriid piedavaa jau pa 500

Slinkais 03.05.2010 21:48

shprice uz 4 klatliem buus ap 400-450ls. spooorta dzinejam tik vajadzees dargaakas sprauslas, atrdarbiigas

Slinkais 01.05.2010 23:21

shtrunts par ortu velkosho tiltu, bet paaugstinaats klirens krietni paliidz arii ar vienas ass piedzinju. tas gan netraucee sedinatai pilnpiedzinjai izbraukt besceljus labaak nekaa celtam gaisaa divritenim

Slinkais 28.04.2010 19:10

variantu ir daudz, sakot no aukstaa lodejuma liidz minetai panelja majnai. panelja demontazha un apskate, pielietojot specifiskas zinashanas un nedaudz pieredzes ieviesiis skaidriibu. panellii ir ieprogrammeti arii Imobilajzera dati, liidz ar to vajadzees versties servisaa, vai kaada zinoshaaka par viiru un virateevu

Slinkais 26.04.2010 15:26

Shiirs rakstīja: ceru ka taa suuda lapele beidzot ir nograbeejusi uz visiem laikiem. laukju un kefira ziideeju pulceeshanaas vieta

arii ceru ka taa buus, bet pati lapa un juzeri jau nebija peljami. kretineja vadiiba un debiili 18-20 gadiigi moderi

Lasītākie raksti

Jaunie raksti