Ai, tas taču runāts un pārrunāts. Lai arī tiek daudzināts, ka visi brauc ar savu auto par spīti visam, tā jau nu nav. Cilvēki tomēr rēķina, vismaz gana liela daļa. Ja katru rītu jāstumdās korķī, galā 15 min jāriņķo vietu meklējot, tad kāpēc neaizbraukt ar tramvaju?
Respektīvi, ja ir laba sabtrana alternatīva (sevišķi tramvajs/vilciens), tā tiek lietota, vien te tā problēma - ne visur tā ir.
Tad tiek skatītas neērtības, kā jau imzz minēja.
Re, man Maskačkā uz centru vai Ķengaragu var vizināties ar visādiem variantiem - autobuss, trolejbuss, tramvajs, pat vilciens. Spēj tik izvēlēties. Savukārt ja man jātiek kaut kur uz Purvciema pusi, tad jābrauc vai nu uz centru, vai arī līdz Dienvidniekam, lai šķērsotu dzelzceļu, kur jāmeklē nākamais sabtrans. Ērtības mazas.
Sieva savulaik uz turieni strādāt brauca. Ja nemaldos, tad korķu laikā kādas 20-30 min ar auto, bet ar sabtranu taisni 2x ilgāk. Pie tam sabtrans nebija gluži vēl pie darba, bet stāvvieta auto bija gan. Kā brauca, droši vien varat nojaust.
Ja varētu iekāpt vienā ērtā sabtranā, tad visdrīzāk būtu braukusi tā.
Es arī eju uz darbu kādus 3km uz vienu pusi ar kājām. Varētu braukt ar auto, būtu pat kur nolikt, bet eju. Man tā patīk. Tajā pašā laikā mani nestrauc, ja citi to pašu dara ar auto. Vēl jo vairāk - ejot kājām, viņi man nekādā ziņā netraucē, jo mēs nekonkurējam.
Kāpēc viņus par to būtu jādrāž?