iauto.lv/forums/topic/41657-parak-liels-ellas-spiediens-topic-2021
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No parastajām optiskajām brillēm saulesbrilles arī varēja uztaisīt.
Tu nesaproti, ka vakcinēto pašlaik ir 4 (vai pat piecas) reizes vairāk kā nevakcinēto? Tātad sareizini nevakcinēto saslimušo un mirušo skaitu ar 4 un tad paskaties attiecību. Ja vien esi spējīgs uz tik sarežģītām matemātiskām darbībām. Vakcīnas strādā, tikai diezgan sūdīgi strādā - tas gan fakts.
Vispār desmitniekā. Rīgā šogad ir sasnidzis tik daudz kā nekur Latvijā. Īstenībā es uzskatu, ka pamatā ielas tiek uzkoptas normāli, izņemot centru, kur tas nav izdarāms, pateicoties ģeniālajiem Staķa stabiņiem.
Nu vot. A tu kā muļķis skaidrā...
1984 rakstīja: Cienītie kungi, vai šeit ir kăds mazohistu saiets? Tiek pārspriests cik nu katrs sūdīgi juties pēc potes un kā tas ir ticis izciests.... Nu kā kādreiz padomju darbaļaudis - vispirms paši sev radīja grūtības un tad tās varonīgi pārvarēja
Nu ja... Es nekādi nevaru sagaidīt, kad visi sāks aprakstīt savas vizītes pie zobārsta, un cik stipri sāpēja. Ar vēl lielāku interesi gaidu ginekologa apmeklējumu aprakstus sociālajos tīklos no savām sieviešu kārtas paziņām. A to visi tikai par potēm kladzina...
Esmu bijis Ziepčikā tādā blokmājā, kur nez kāpēc nav gāzes, bet no dzimšanas ir paredzēta elektriskā plīts. Tur arī katrā dzīvoklī viena fāze, toties oficiāli 32A.
Man veļļuks stāv uz balkona, līdz ar to vieta it kā ir. Problēma ir tajā, ka nav nemaz tik viegli man viņu no tā balkona izvilkt un izstūķēt pa ārdurvīm, tādēļ nedaru to pārāk bieži. Pēdējo reizi, kad gribēju braukt (tas bija rudenī), konstatēju, ka putni nodirsuši un riepas pamīkstas - tā arī aizbraucu ar auto
Nu nezinu par to slinkumu un līkrocību. Ne jau visiem ir pieejamas garāžas un instrumenti. Un, kaut arī man ir, kā arī neesmu slinks un rokas pietiekami taisnas, - zobsiksna ir tā lieta, pie kuras pašrocīgi neķeros. Pārāk daudz kas tur var noiet greizi, lai eksperimentētu pēc jūtūba pamācībām. Ja kāds zinošs cilvēks kādreiz parādītu dzīvē to procesu, tad varbūt domātu savādāk.
Klārksons ir šovmenis un lielisks britu melnā humora speciālists, līdz ar to nevajadzētu uztvert burtiski visu, ko viņš saka. Un viņš pats arī mēdz pabraukāt ar velo Vakar viens busiņš mani no ceļa mēģināja nostumt ar visu mašīnu. Ko man tagad darīt?
Varētu irākiešu bēgļus likt pie airiem. Gads jānoairē, tad iedod drusku piķi un sūta tālāk uz rietumiem.
Starp citu, kur palika pasažieru vilciens uz Bolderāju? Solīja tak, ka tūlīt, tūlīt...
Nu... šī runāšana par vīrusa izmēriem nav tomēr korekta. Tāpēc, ka tas vīruss jau nemaz nelido pa gaisu kā tāds puteklis, bet pārvietojas ar mikroskopiskiem pilieniem. Siekalām, puņķiem, vienkārši ūdeni no elpas. Un to jau tās maskas drusku filtrē gan.
Parasti jau OEM siksnām ir kādi 100-150K. Un aftermarketam tas intervāls ir īsāks. Manam zvēru karalim ar 1,4 šujmašīnu vispār 60K pēc instrukcijas.
Man nepatīk. Un vispār es jau ļoti sen esmu iestājies par ierobežojumu atcelšanu, tāpēc nejauc mani iekšā! Bet par konkrēto man pofig, jo ārpus Latvijas braucu reti un noteikti ne ziemā.
Vēl jau nav zināms kādā sarakstā šis startēs, ja vispār startēs, tādēļ nav ne jausmas, vai būs iespēja viņam krustiņu ievilkt
Kopētājs turpina uzdarboties
iauto.lv/forums/topic/41627-vai-pasaule-vares-tik-atri-elektrificet-savu-vieglo-auto-parku-2021
Ar to vizuālo novērtēšanu arī var iebraukt auzās, jo ir tādi "masķeri", kas siksnu ta uzliek svaigu, bet nenomaina ne rullīšus, ne sūkni. Šitā man Leonam bija. Pilnīgi svaiga siksna, bet rullītis sāka gaudot, kā arī sūknis izrādījās krietni palietots.
Artuss solīja, ka strādās, un viņš arī strādā. Klaigāšana un konstruktīvs darbs nav gluži viens un tas pats. Bet tev to nesaprast.
Ja nu tiešām notiks brīnums, un tiks valdībā, tad skaidrs, ka piečakarēs! Bet tā kā visdrīzāk paliks opozīcijā, tad varēs turpināt dzīt sviestu.
Nu ar Trampu te nav ko salīdzināt. Trampam bija vīzija, plāns un reāla programma. Varbūt populistiska, bet bija. Šeit ir tikai: "Mēs viņiem visiem parādīsim!" Bez tam Tramps bija lielā sabiedrības daļā populārs cilvēks jau pirms iesaistīšanās politikā.
Ā, nu skaidrs. Mudaks patrāpījās. Kādreiz gan var gadīties arī objektīvi apstākļi, kas neļauj to blakus esošo ielaist. Kaut vai: ir strauji uzņemts ātrums, pēdējā brīdī pie izbrauktuves tu ieraugi, ka blakus viens midžinās, bet strauji bremzēt arī nevar, jo aizmugurē viens arī dod gāzi grīdā, pielipis pie tava bampera. Nu nav gan bieži, bet var gadīties.
Neko nevar saprast, ko tu saki. Bet nu apļu kultūra mums ir pašvaka, kaut gan man šķiet, ka situācija palēnām uzlabojas.
Nu bļāviens, šitais tak izrunāts. Ir divi dažādi jēdzieni: joslas un rindas. Joslai ir noteikts minimālais platums (neiešu tagad meklēt precīzu ciparu) - joslā pilnīgi noteikti ir jāierakstās trolejbusam. Ne Čaka, ne Valdemāra ielā nesanāk četras joslas. Un tad ir tāds jēdziens kā rinda. Pa joslu parasti brauc rindā. Var divās. Var četrās vai desmit, ja vien vietas pietiek. Tas ir oficiāli CSN atļauts.
Ak jā: tas punkts, kur sadalījumu joslās nosaka paši vadītāji, attiecas uz gadījumiem, kad nav vispār nekādu apzīmējumu. Skrejceļš, tikko noasfaltēta šoseja bez līnijām, jebkura iela stipras snigšanas laikā, kad vispār nekas nav redzams... Čaka un Valdemāra ielas nebūs tas gadījums, jo tur apzīmējumi IR uzkrāsoti un ir skaidri redzama viena josla katrā virzienā. Pa kuru nekādi nav aizliegts braukt divās rindās. Vai četrās, ja ar močiem.