Tieši tā, lai klients pats aiziet pie dīlera un pasūta tādu Sharan, kādu vēlas.
Manuprāt, būtu loģiski noteikt iepirkumu normas, kuras drīkstētu pārkāpt tikai ar, piemēram, divu dažādu valsts institūciju akceptu (jo tomēr ir reizes, kad izņēmumi ir nepieciešami).
Varētu uzlikt gan cenu limitus, gan iepirkumā prasīto aprīkojuma ierobežojumus. Piemēram, kondicionieris/klimatkontrole = pamatota prasība, ādas sēdekļi vai panorāmas lūka = nepamatota. Un tā tālāk.
Un ja paskatās uz privātajām firmām, kur nauda tomēr pašiem jāpelna, tad vairums uzņēmumu auto - vismaz ar uzņēmuma simbolku, kas pa Rīgu braukā - ir mazauto vai kompatklases, un nebūt ne no 'dārgā' gala: Toyota, VW, Opel u.tml. markas.
Kas arī ir normāli, jo ja cilvēkam jābrauc no mājas uz darbu un pa dienu pie klientiem u.t.t., tad to tikpat labi izdarīs ar Toyota Corolla, kā ar BMW X3.