iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
AnK 20.03.2017 12:35

Nu, problēma ir, ka tas ir ļoti vispārīgs apraksts Grūti dot kādus ieteikumus.

Piemēram, Tev budžets 32k, bet ja nopirksi auto par, piemēram, 25k, vai tas dos kādus labumus/bonusus? Vai arī priekšniecībai vienalga, jo ikmēneša maksājums jau iebudžetēts un viss.

Cenas diapazons tik liels, ka grūti izvēlēties - tīri priekam droši vien varētu paķert kādu Golf klases auto ar jaudīgu motoru, vajadzētu iekļauties budžetā. Bet komfortam un gariem gabaliem, tad jau varbūt labāk kaut ko lielāku...

AnK 20.03.2017 8:52

Ā, palaidu garām 32k griestus.

Nez, auto jau netrūks. Kaut kāds Golf GTI noteikti varētu sagādāt gan lielu braukšanas baudu, gan arī iekļauties cenā, vienīgais degvielu jau diezgan daudz ēdīs.

Jautājums jau, cik ikdienā braucēju un kas ir svarīgi, jo tajos 32k ietilpst principā visu ne-premium ražotāju auto (atskaitot dažus pavisam lielos/krutos). Ja grib ko tiešām oriģinālu, varētu arī paņemt kaut ko no DS modeļiem, piemēram.

AnK 20.03.2017 8:48

kasinsh79 rakstīja: Vienīgie must have kritēriji:

Automāts, klimats, elektropakete, bi-xenon vai bi-led.

Obligāti - 4 durvis.

Es ļoti nopietni apsvērtu "vecā" XC60 modeļa iegādi - ļoti labi nopakoti par aptuveni 40k EUR, atlaide, ja pareizi saprotu, ap 10-15k.

AnK 19.03.2017 15:12

Labāk pirkt skaļruņus, nevis riepas, protams!

AnK 13.03.2017 12:24

boliks rakstīja: Vecrīgā 1h - 5 EUR, katra nākamā 8 EUR/h. 8 darba stundas = 61 EUR.

Mēnesī +- 20 dd.

Tātad mēnesī par stāvvietu 20*61=1220 EUR, gadā tikai 14640 EUR ietaupījums.

Tas gan attiecas tikai uz tiem kam tas ir aktuāli, citās RS stāvvietās ietaupījums ir mazāks, bet tas tā.

Reāli - rēķini ap 200 EUR vai tā par abonementu. Protams, ja tas atkrīt, tad arī 2400 EUR gadā ir būtisks arguments.

AnK 13.03.2017 12:20

Domāju, ka šādi cilvēki mierīgi varētu izvēlēties elektroauto - Tesla.

AnK 13.03.2017 12:18

Man personīgi vilina elektroauto, bet diemžēl joprojām pārāk dārgi. Parasti ikdienas maršruts sanāk ap 30 km (mājas-bērnudārzs-ofiss un atpakaļ). Reizēm 60-70-80 km, bet mierīgi ietilpst elektromobiļa uzlādes diapazonā. Ar elektroauto izdevumi par transportu būtu dikti mazi, bet tomēr iegādes cena joprojām ir pārāk liela, lai ko šādu apsvērtu.

Nissan mājaslapā pie Nissan Leaf pat ir kalkulators, saskaņā ar kuru es ietaupītu ap 1300 EUR gadā, ja brauktu ar Nissan Leaf. Piecos gados - 6500 EUR. Kas nozīmē, ka Leaf izmēra elektroauto nedrīkstēju maksāt virs kādiem 20 000, lai to varētu apsvērt.

Mums kā otrais auto derētu arī izmēru mazāks. Ja pirktu jaunu, droši vien ņemtu kaut kādu Yaris, Polo, izmēra mašīnu. Lai tā būtu elektro, vairāk par kādiem 15-17000 tā nedrīkstētu maksāt, jo citādi labāk pirkt to pašu iekšdedzes par 11-12000 un miers.

AnK 13.03.2017 11:25

" Pie "modernajiem" izmešiem aptuveni 100g uz km, ir jānobrauc 10kkm uz katru tonnu starpības, lai izlīdzinātos bilance."

Nu, arī ja izmeši iekšdedzes golfam būtu 100g/km un elektromobiļa ražošanas izmeši 3x pārsniegtu Golfa izmešus (12 tonnas), tad tāpat 120 000 km nobraukuma laikā elektromobilis būtu zaļāks.

AnK 10.03.2017 15:17

anonimikis rakstīja: Galvenais aplauziens ir subjektīvi pieņēmumi. Ļoti daudzi iedomājas, ka viņu hobijs ir monetizējams, jo cilvēkiem taču patīk .... bla bla bla.

Pirmais, kas ir jāzina - kas būs mani klienti, cik to vispār potenciāli ir un kāda ir to maksātspēja! Svarīgi ir visi 3 elementi. Jo var būt, ka potenciālo klientu ir daudz, bet tie nevar atļauties produktu/pakalpojumu par tā reālajām izmaksām. Tā visbiežāk ir dažādu hobijbiznesu problēma.

It kā tev liekas, ka visi apkārt par to vien interesējas un nu tik būs, bet kad esi uztaisījis kantori un sapratis reālās izmaksas, neviens to nevar nopirkt.

+daudz

AnK 10.03.2017 15:15

kasinsh79 rakstīja: No pieredzes.

Uzsākot jaunu biznesu, Tu ceri uz it kā garantētiem (tā noteikti jābūt) ienākumiem. Izanalizē konkurenci, cenas, riskus, iespējas. Diemžēl situācija tirgū var radikāli mainīties pat pusgada laikā. Un tad sākas riņķa dancis ar izmaksām (tāpēc pieminēju, labāk bez kredītiem un ar savu "buferi" - līdzekļiem). Jo, izmaksas ir nežēlīgas. Visi citi nopelna, diemžēl pats - ne. Pēc laika saproti, "nu ir ****" to visu

Tas viss man ļauj domāt, savs bizness var būt veiksmīgs, ja:

- trāpi "īstajā" sfērā un esi unikāls, bez konkurences

-vari atļauties to visu kā hobiju (bez materiālajām min prasībām)

Lai izdodas!

Vēl jau arī ir problēma mentalitātē, gana daudz iet biznesā ar domu "es būšu krutākais biznesmenis, bļe, tie pārēji mudaki ne sūda nejēdz" un kā pirmo būtisku "ieguldījumu" izvēlas jaunu X5 līzingā, bet pēc tam, kad bizness buksē, lamā valsti un sūdzās cik viss ir slikti

AnK 10.03.2017 15:10

Būt pašam savs priekšnieks ir ļoti forši un tam ir ļoti daudz plusu, nenoliedzami.

Daži ieteikumi no paša un citu uzņēmējdarbības pieredzes:

1) Nežēlo naudu, bet atrodi labu ārštata grāmatvedi, kam vari uzticēties un kas palīdzēs kārtot formalitātes, atskaites, atbildēt uz jautājumiem u.t.t. Tas nemaz tik dārgi nav, vismaz sākuma fāzē, bet laiku un nervus taupa krietni. Protams, SIA nodibināt vari mierīgi pats, tur nav jēgas ņemt grāmatvedi, bet iepriekš konsul'teties par izdevīgākajiem uzņēmējdarbības variantiem u.t.t. obligāti vajadzētu.

2) Ja nav uzkrājumi, no kuriem dzīvot, tad tomēr derētu tos izveidot, pirms sākt savu bzinesu. Jo rēķinies, ka arī ja pārdosi pakalpojumus, tomēr ieguldījumi būs jau no pirmās dienas (kaut vai tie paši reģistrācijas izdevumi). Ja būs stress par to, vai vakarā būs, ko ēst, tas traucēs labi strādāt. Protams, var bez uzkrājumiem, bet tad vajag vismaz vienu klientu, kas nodrošinās ar kaut kādiem darbiem pirmajos mēnešos. Sākt no nulles bez uzkrājumiem vai klientiem nebūtu ieteicams.

3) Padomā reāli, cik būs tavi ienākumi pirmajā pusgadā. Tad samazini summu par 50%. Padomā reāli, cik būs tavi izdevumi, tad palielini par 50%. Jo visdrīzāk tā kaut kā arī būs.

4) Kādas īpašas prasmes tu un tavs uzņēmums piedāvās? Kāpēc tieši jūs izvēlēties? Kas ir tas pienesums, ko jūs dosiet klientiem? Kas ir jūsu unique selling points?

5) Un tad protams viss pārējais - iespējas, izaugsme, niša, tirgus izpēte u.t.t.

AnK 06.03.2017 11:58

Oj, kā agrie mainītāji "ielidotu" uz superīgu pārbraucienu, ja vakar vakarā brauca no Vidzemes puses uz Rīgu...

AnK 02.02.2017 17:32

Bet Honda Jazz ir auto, ko noteikti apsvērtu, ja grasītos ieviest jaunu/mazlietotu tādas klases mašīnu saimniecībā.

Uz mēnesi bija lietošanā Ford Fiesta ar 1.0 Ecoboost un automātu, ļoti patika, bet patēriņš bija debesīs - uz 3000 km vidējais ap 8,5. Citādi auto ļoti patika.

Droši vien skatītos arī uz Mazda2, jo ja neskaita skaņu izolāciju, auto ļoti patīk.

AnK 02.02.2017 17:18

Mana 2007.g. Mazda2 ir visai skaļa, īpaši ar radžotajām ziemas riepām, kas nāca līdzi.

2016.g. Toyota Verso ar 1.6 D4-D dzinēju gan nav - nedz motora trokšņi, nedz arī vēja un ripetu trokšņi, ir īpaši manāmi, ja nebrauc virs 130-140 km/h. Ievērojami klusāka par iepriekšējo auto, 2014.g. Toyota Auris TS ar 1.6 benzīnu. Testa braucienā tieši šis aspekts (+ motors) ļoti pozitīvi pārsteidza, dzīvē arī.

AnK 31.01.2017 16:36

"Nav bail ka pārdesmit eiru ekonomija nepārvēršas dažu tūkstošu izdevumos? Pa ausu galam lasīts ka pāris lētās firmas negūto peļņu cenšas atsist ar regresiem - vai arī tas nav iemesls lai pārmaksātu pārdesmit eiras?"

Nē, nav. Ja būs situācija, kur regresa prasība ir iespējama, esmu 100% drošs, ka jebkura apdrošināšanas sabiedrība to izmantos - vienalga, vai If vai Compensa vai Baltikums.

Un ja prasīs, kur nav iespējama, nu, es par to nebaidos - gan jau, ka tikšu galā. Liels puika tomēr.

AnK 31.01.2017 16:20

Nu, visas tās runas par stāvokli ir patiesas, stāvoklis ir svarīgāks, bet ir viens milzīgs BET: Vācijā mašīnas ar 400k nobraukumu maksā daudz mazāk, nekā ar 200k nobraukumu. Kas ir visai loģiski.

Pērkot attītu "tikai no Vācijas", pircējs reāli pārmaksā (jo daudz lētāk būtu pa tiešo paņemt 400k nobrauktu Vācijā) = tiek krāpts, labs vai slikts stāvoklis ir sekundārs jautājums.

Kā to izskaut, grūti teikt. Kamēr pircējs gribēs nobraukumu starp 150-200k redzēt, tikmēr jau tīs uz nebēdu.

AnK 31.01.2017 16:19

Pēc CSDD datiem spriežot, nekad vairāk par 1 nav bijis par rūsu. Iepriekšējais īpašnieks neko tādu neteica, un pa priekšu serviss, tad meistars, kuram uzticos, nekādas tādas pēdas neatrada.

AnK 31.01.2017 13:28

Man ir 2007.g. Mazda2, kuru septembrī nopirku ar 285 000 nobraukumu (pa LV, oriģināls). Mašīna nav sīsta. Rūsa pavisam minimāli, meistars arī teica, ka nekas pašreiz nav jādara, vienīgais pirms nākamās ziemas vietas, kur kaut kādi sīki aizsākumi ir, rūpīgi iztīrīt un apstrādāt.

Tas tā, par rusējošām Mazdām runājot

AnK 31.01.2017 13:25

Es vienmēr pērku lētāko, jo jaunajam auto tāpat ir KASKO un ja kaut kas būs, tāpat pieteikšu KASKO, lai viņi pēc tam čakarējas ar otro puses apdrošinātāju. Otram auto KASKO nav (nesaredzu jēgu pirkt KASKO polisi mašīnai, kuras iegādes cena bija 1700 EUR), OCTA arī pie paša lētākā.

Nesaredzu nekādu jēgu par OCTU pārmaksāt.

AnK 31.01.2017 9:55

Nu, es, piemēram, hibrīdu nepirktu tieši dēļ iegādes cenas, jo tad jau tikpat labi varu paņemt benzīnnieku - degvielas ekonomija neatmaksāsies (jāsaka gan, ka mēdz būt arī izņēmumi - piemēram, kaut kad bija Toyota Auris akcija, kur hibrīds maksāja principā tik pat, cik nehibrīds). Turklāt man pirmie aptuveni 8-9 km no ikdienas aptuveni 15 (mājas-bērnudārzs-ofiss) ir pa šoseju, kas vēl jo vairāk hibrīda ekonomiju samazina.

Bet elektroauto tehnoloģija reāli vilina, tieši tā doma, ka var bez jebkādām emisijām izbraukāt maršrutu mājas-darbs un tā visu nedēļu. Es gan pieņemu, ka ekonomija tur tāpat varētu nebūt, jo tomēr atpelnīt pārmaksātos 10 000 tikai uz degvielas rēķina būs grūti...

AnK 30.01.2017 10:05

Hybrid variantam lielu jēgu nesaredzu - auto nešķiet baigi praktisks un lai arī cena ir zemāka par Prius, tomēr līdzīgas klases benzīna/dīzeļauto maksā mazāk. Protams, forši, ka izvēle pieaug - domāju, ka Ioniq noteikti var arī pārvilināt atsevišķus klientus, kas lūr Auris Hybrid virzienā (piemēram).

Daudz interesantāks auto tad ir Ioniq Electric. Ja pareizi sapratu, ražotājs sola 280 km nobruakumu, reālais esot 200 km aptuveni. Un cena par ļoti labi aprīkotu versiju 34 000. Gan jau, ka var sagaidīt kādu akciju vai nokaulēt cenu drusku, un tad sanāk īsts elektroauto par drusku virs 30.

Nobraukums ir gana liels, lai nebūtu nepārtruakti jālādē - ja man nedēļas laikā sanāktu tikai mājas-darbs-mājas režīmes (kas gan ir ļoti reti), ar vienu uzlādi brauktu visu darba nedēļu. Standartā noteikti būtu jālādē 2-3x nedēļā - bet tā jau arī nebūtu baigā problēma, pa nakti lādētu un viss.

Prieks, ka elektroauto sāk kļūt pieejamāki. Pašreizējā dzīves situācijā gan Ioniq nederēs praktisku apsvērumu dēļ, bet tāpat forši.

AnK 25.01.2017 17:00

Protams, ka mēdz būt visādi - es nebūt nedomāju, ka ārzemju portālos ir tik daudz godīgāk.

Jā, tas, ka bieži vien "normāli" eksemplāri Vācijā maksā tik pat vai vairāk, nekā "tikko no Vācijas ideālā stāvoklī" protams daudz ko izsaka. Arī tas, ka automašīnām gandrīz vienmēr ir nobraukumi starp 150-220 000, neskatoties uz vecumu, motoru u.t.t.

Bet interesanti būtu zināt, vai tirgot mašīnas "godīgi" varētu LV? Vai būtu gana daudz cilvēku, kas izvēlētos mašīnu par 15k un 100% caurspīdīgumu, tā vietā lai paņemtu par 13k Rumbulā?

AnK 25.01.2017 16:54

Tā pati problēma arī ir ar tādu auto, kā jauno Peugeot 3008. Ja nemaldos, Autobild testa eksemplārs maksāja arī tos pašus 36 tūkstošus.

3008 personīgi šķiet ļoti simpātisks un par 25-30k varētu arī būt ņemams kaut kad nākotnē, bet kad cena jau pietuvojas tiem 40 tūkstošiem? Nu, nē.

Man tas vienkārši šķiet kā mēģinājums pārlekt pāri savai astei un piedāvāt produktu par neadekvāti augstu cenu.

AnK 25.01.2017 16:45

Kaut vai dēļ tā, ka pēc pieciem gadiem tā Kia būs daudz mazāk vērta par citiem auto, kurus var dabūt par līdzīgām naudām. Paskatījos SS:ā 2012.g. ražotas Kia, atradu vispilnākās komplektācijas Sportage par 18500 EUR: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/sportage/dchxx.html

Nobraukums tikai 62000.

Audi A6? 17500-28000, nobraukumi stipri lielāki.

Pusgadu jaunāks A6 maksā 10 000 vairāk: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bjnni.html

Sportage bija viens no auto, kuru iegādi apsvēru, bet nekad max komplektācijā, jo max komplektācija ir neadekvāti dārga. Ja es gribu ieguldīt pie 40 tūkstošiem automašīnā ir maz iemeslu ņemt Kia, nevis kaut ko no Premium gala.

AnK 25.01.2017 13:57

Es protektoru nekad baigi mērījis neesmu, ja tīri subjektīvi sāk likties, ka riepas vairs ideāli neuzvedas, tad arī mainu, ja nav tā, ka no sezonas palicis tikai pāris nedēļas vai mēnesis. Liekas, ka man arī parasti ziemenes iet 2-3 sezonas. Pērku jaunas.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti