Vispirms jāsadala atbildība un pienākumi, pēc tam var turpināt ar joslām. Kamēr velo utml liks vienā kategorijā ar auto, bet bez nekāda seguma, tas ir neviens viņus nekontrolē, tikmēr tam visam nav jēgas. Es katru dienu redzu vairāk velo pārkāpumus nekā auto.
Es teiktu ka sākumā vajag padzīt no krēsliem tos kuri lemj par ielu projektēšanu un nozīmi. Tur šķiet nenotiek nekāda analīze, tikai viena doma tiek popularizēta, velo un sabiedriskais, panaceja ibio.
Tas ka ar auto ienākšanu pilsētā tai radās iespēja izaugt tādai kāda tā ir, to visi aizmirsa.
Izņemiet no pilsētas visus auto un pilsēta nomirs, velo un autobuss nespēs to pavilkt.
1 autobusā var sasēsties vairāk cilvēku nekā vieglajā, bet 30 viegli izvadās 120 cilvēkus ātrāk nekā 2 autobusi.
Turklāt, tas ka redzi vienu cilvēku pie stūres nenozīmē ka auto ir tukšs.
Daļai tomēr līdzi ir lietas kura vajag darbam....
drīz vēl spilvenus paliksim katram muļķim zem dirsas, lai krītot nesasitas. Bet iemācīt domāt, to nē, tas ir pārāk grūti.
p.s. sekojam līnijai
Man reāli bail no tādiem kā tu, kāpēc jūs, kam bail vai nemākat braukt ātrāk, lienat pilsētās, lūdzu uztaisat savu pilsētu paši, ar šaurām ielām, tikai gājēji un velo un ejat lēnām un nesteidzīgi.
Jelgavā esi bijis, uz lielās ielas esi bijis? kādi 30. Tur ir milzīga iela, 4as brauktuves. Jelgavā naktī mirgo dzeltanais, un normāli ātri tiek cauri... Bet tev 30...
Es ieteiktu visiem kam 30kmh ir par ātru interentu arī lenāk padot. modēma laikus pieminot 28.8kbit.... Lai lēnāk muļķības rakstītu.