Jā, šis smuki.
Re ku te var iemest igauņu reģistrācijas numuru un parādīs apdrošināšanas gadījumus:
Jā, šis smuki.
Re ku te var iemest igauņu reģistrācijas numuru un parādīs apdrošināšanas gadījumus:
Mana filozofija ir vienkārša. Labāk es to maksāju savam meistaram nevis bankai par līzi. Pietam, varu nolikt auto malā un nekas nav jāmaksā. Esmu jau kalkulējis, ka ap 200 eiro mēnesī sanāk tikai Dacia. Bet tā ir tik nesmuka, ka negribas tuvoties un kur nu vēl bankai maksāt. Jā, veca auto uzturēšana ir emocijas pārsvarā, bet tas auto sagādā prieku. Vienīgi, kur neapšaubāmi ir priekšrocības jaunam auto, drošība gan sev, gan apkārtējiem.
Tie 100-200 eur mēnesī ir ar visām apkopēm un labām riepām un visu pārējo. Jaunam auto riepas nebūs jāmaina? Eļļa nebūs jāmaina? Cik es par to Dacia varēšu prasīt pēc 5 gadiem un pie 150 000 nobraukuma? 3000 tūkstoši? Sorry, es labāk ņemos ar vecu auto pagaidām, bet pilnpiedziņu, ekonomisku patēriņu, normālu salona apdari un uz kuru gribas skatīties.
Nekāda medusmaize nav tie A6 c4 dēļ nobrauktajiem stāvokļiem. Pats ikdienā pārvietojos ar 2.5tdi quattro. Gadā ap 30 000 nobraukums. Vidēji katru mēnesi aiziet 100-200 Eur remontos, bet man gadījās iegrābties, pietam vēl smagi sistā auto. Pieskaitu sevi pie entuziastiem
) Manējo arī rūsa smagi skārusi, neskatoties uz mītu, ka c4 nerūsē. Gan jau var atrast, kas ir bez rūsas.
Domāju, ka tie apgalvojumi pārsvarā balstījās uz kompja rādījumiem, kas vidējo tā arī rāda 5-7, bet reāli pilsētā būs 10 un uz trases ap 6 nečipotam. Iespējams čipojot var nomest kādu litru, bet tad sākas dancis ap spararatu.
Pats šobrīd ar tādu braucu. Tehniski it kā ir ok, bet bundža ir sarusējusi galīgi.
Tavs serviss gadienā nesākas ar RSA?
1L uz 1000 km nav nekāda folklora, bet veco Audi benzīnmotoru pieļaujamais eļļas patēriņš pēc tehniskās grāmatas datiem.
kolumbs rakstīja: Audi 90.gadu 2.5 tdi (tas kas bija iekš C4). Ir zināms viens, kam uz odometra ir 500 000, vēl iet. Reālais noskrējiens droši vien lielāks, jo reiz tas nācis no Vācijas ar apmēram 200 000 uz odometra...
Ā un otrs ar tādu pašu motoru, arī gāja, gāja, noskrējiens bija ap starp 400 000 un 500 000, bet tad zobsiksna pārplīsa...ar to arī pagaidām ekspluatācija pārtraukta...
Nu man tāds šobrīd ir. Reālais nobraukums ap 500 000 km. Blīves protams nedaudz sulojas, bet vēl neprasās uz kapitālo remontu. Jāatzīmē, ka vidējais patēriņš ir ap 7-8L. Uz trases 6L.
Tu domā to atlaidi, ko dīlers savā majāslapā uzrāda vai vēl papildus zemāku cenu var sarunāt?