Pilnībā var piekrist...tie lielie sodi, retu reizi kādam lidotājam ir pakazuhai, plāns un kase pildās no mazajiem 20, 40 eiro...tieši tāpat kā vitronic laikos barojās no apjoma. CSN (jeb pareizāk sakot adm. pārkāpumu kodeksā) ir paredzēta vesela kaudze ar sodiem, kurus šaubos, ka kāds vispār kādreiz ir piemērojis....piemēram rakstūrīga problēma - ceļa nedošana jeb izlekšana priekša komplektā ar lēnu ļurināšanu otram priekšā, vai pagriezienu nerādīšana, tā var turpināt ilgi - ātrums ir pateicīgākais sodiem - viegli konstatēt un nu jau arī robotiski t.i. ar radariem kasējams.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas Smārdes pagrieziens ir vnk radīta vieta avārijām - uz jau tā blīvi lietotas Ventpils šosejas posma (līdz Tukumam) ir vieta, kur pirms līkuma var pa labi nogriezt (no pretējās puses pa kreisi arī ja kas !!!), bet neviens nav iedomājies vai varējis, tam, kaut 10 -15 m īsu papildus joslu bremzēšanai, lai nogrieztos uztaisīt, jo jāsadzēšanas pirms nogriešanās, dēļ "interesantas" ģeometrijas tur ir pamatīgi. Un tā ir ar visām vietām, kur uz šosejām var nogriezties, pa labi/kreisi, bet nekādu paplašinājumu nav. Tā kā es intensīvi lietoju spoguļus un mani satrauc arī tas, kas notiek aiz manīm, tad šādi manevri īpaši patīkami tur nav, ja ir iespēja, palaižu kādu laiku pirms tam garām aizmugurē braucošos, lai aste neveidojas.