Par to "tikšanu" prom no tādām kompānijām, pilnīga taisnība, laiks kas veltīts atpūtai ceļmalā vai kādas kapejas baudīšanai ir krietni vien patīkamāks nekā vagonā aiz bremžu pedāļu spaidītājiem pavadīts, nerunājot par to, ka tāda satiksmes konfigurācija ir nedroša un distanci tādā sūdā ievērot praktiski nav iespējams (ja vien kāda adpatīvā kruize vai kas līdzīgs nav), jo ātrums tiek nemitīgi raustīts - mainās atļautais, kāds vienkārši biksēs ieliek, kad jāizmainās, kādam vēl jānogriežās vai jāpalūr vai arī laizāmais telefons jāpaglāsta, utt.
Un pretēji visādiem demagogiem, kas "māk" izdalīt km ar km/h un bazūnēt, pazaudēt laiku tā var ļoti daudz, sevišķi, ja ceļā kādas pārbrauktuves/luksofori, utt.
Diemžēl liela daļa ne paši māk braukt (par kādu baudu nerunājot, tā laikam palika vēsturiskā (ne)materiālismā), ne arī vēlas citiem to ļaut.
Esmu nonācis pie slēdziena, ka markas, ja tas skar motorus/apkares/kārbas ir jādod remontēt marku speciālistiem - kas pārzina nianses un iespējams, māk lasīt kļūdas un pareizi diagnosticēt, citādi būs kā šajā topikā - lamatās ar mizu, kura strauji izrij naudu, bet servismeniem arvien jaunas diagnozes - viņs teica, man viens pazīstāms, utt., utml huiņa.
Arī piekares ne katrs spēj salabot. Garāžu Koļu laiki ar āmuriem un plakanajiem skrūvgriežiem ir aizgājuši !